Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
78561/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä näiden kirjoittajien naama

Vierailija
78562/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Joksuilla on seuraava keikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78563/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin luotettavasti lähteestä, että Kärtsän pappa ja Bojanin vaari ovat tehneet yhteisen videon. Pappa energiaa.

Olen pahoillani, jos loukkaan tämän kirjoittajaa, mutta tässä on esimerkki vitsailusta, jota en tässä ketjussa jaksanut. Tarkoitus ei ole loukata, vaan vain kertoa, miten erilaisia me olemme.

Ja kun tuo ei mitenkään liity ketjun aiheeseen, niin... oli siis pitkähkön lainausketjun viestinä tuolla toisessa ketjussa nyt. Siellähän hyväksytään kaikki, minusta hyvä, että tällekin huumorille on paikkansa!

Mä oletin, että tuo on vaan ihan trollausta.

Jep ja sitten kun yksittäinen viesti irroitetaan ketjusta, niin se voidaan saada kuulostamaan vaikka kuinka pahalta. Eiköhän tuon pappa ja vaari viestin tarkoitus ollut kritisoida sitä asenteellisuutta, jota vanhoihin ihmisiin kohdistetaan. Itse olen yli 60-vuotias ja kyllästynyt niihin kommentteihin, joissa kirjoitetaan, että me mammat ja papat järkytymme Käärijän huumorista ja välispiikeistä. Asia ei ole niin, meitäkin on monenlaisia.

Kärtsy ja Joksut osaavat varmasti arvostaa kaikenikäisiä ja kaikenlaisia faneja.💖🤗 Minäkin edelleen pohdin, että kehtaanko mennä Jokereiden keikalle tämän ikäisenä (42v.). En tiedä, mistä nämä ajatukset kumpuaa.🙈

Olen selkeästi vanhempi kuin sinä ja mietin, että jos 42 vuotias ajattelee olevansa liian vanha jokereitten keikalle, niin entäs minä? Mä oon 60 ja mua todella hävettää rankasti edes kirjoittaa kuutosella alkavaa ikää tänne. Tänään on taas sellainen päivä, että ajatus keikalle menosta tuntuu ihan järjettömältä. Lippu mulla on. Se on se kun mieli ei vanhene samaan tahtiin kuin ikä.

Mä oon kohta 50 ja nyt alkanut tofu harmittaan, etten ole hommannut lippuja JO:n keikoille. Olisin mennyt ilman muuta. Sinne vaan, siellä on varmasti kaikenikäisiä faneja, kuten täälläkin on huomattu.

Vierailija
78564/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosinta fanitaidetta, siis K&B 😍

https://twitter.com/Lerauliel/status/1695330548451815684

Vierailija
78565/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset perustavat Kärtsästä oman ketjun, sitten valittavat kun täällä ei kirjoiteta Kärtsästä. :)

Kaikki Kärtsään liittyvät kommenttini (jopa niinkin vaarallinen ja pelottava kommentti poistettiin, jossa kirjoitin Kärtsän seuraavan keikkapäivän ja kysyttiin onko tulijoita). Yhtään Tommy aiheista kommenttia en kirjoittanut. Silti lensivät taivaan tuuliin. Mitä sitten pitäisi tehdä?

Kyllä jotkut Joksuja koskevat viestit poistuu myös. Ei näissä ole mitään logiikkaa.

Vierailija
78566/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palatakseni ketjun aiheeseen:

Eikö kukaan ole lukenut tätä? K puhuu Bojantilanteesta Ahvenanmaankeikan jälkeen. https://www.nyan.ax/nyheter/kaarija-kom-hit-for-att-festa/ &nbsp;

Mielelläni kyllä lukisin mutta on maksumuurin takana

Vierailija
78567/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieli piristyy sitten kun LadySLO pistelee tulemaan keikkaraporrtia. 😊 Olisi kyllä kiva kun tämä toinen uusi italialainen (?) joka eilen kirjoitti laittaisi myös rapsua.

Vierailija
78568/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin luotettavasti lähteestä, että Kärtsän pappa ja Bojanin vaari ovat tehneet yhteisen videon. Pappa energiaa.

Olen pahoillani, jos loukkaan tämän kirjoittajaa, mutta tässä on esimerkki vitsailusta, jota en tässä ketjussa jaksanut. Tarkoitus ei ole loukata, vaan vain kertoa, miten erilaisia me olemme.

Ja kun tuo ei mitenkään liity ketjun aiheeseen, niin... oli siis pitkähkön lainausketjun viestinä tuolla toisessa ketjussa nyt. Siellähän hyväksytään kaikki, minusta hyvä, että tällekin huumorille on paikkansa!

Mä oletin, että tuo on vaan ihan trollausta.

Jep ja sitten kun yksittäinen viesti irroitetaan ketjusta, niin se voidaan saada kuulostamaan vaikka kuinka pahalta. Eiköhän tuon pappa ja vaari viestin tarkoitus ollut kritisoida sitä asenteellisuutta, jota vanhoihin ihmisiin kohdistetaan. Itse olen yli 60-vuotias ja kyllästynyt niihin kommentteihin, joissa kirjoitetaan, että me mammat ja papat järkytymme Käärijän huumorista ja välispiikeistä. Asia ei ole niin, meitäkin on monenlaisia.

Kärtsy ja Joksut osaavat varmasti arvostaa kaikenikäisiä ja kaikenlaisia faneja.💖🤗 Minäkin edelleen pohdin, että kehtaanko mennä Jokereiden keikalle tämän ikäisenä (42v.). En tiedä, mistä nämä ajatukset kumpuaa.🙈

Olen selkeästi vanhempi kuin sinä ja mietin, että jos 42 vuotias ajattelee olevansa liian vanha jokereitten keikalle, niin entäs minä? Mä oon 60 ja mua todella hävettää rankasti edes kirjoittaa kuutosella alkavaa ikää tänne. Tänään on taas sellainen päivä, että ajatus keikalle menosta tuntuu ihan järjettömältä. Lippu mulla on. Se on se kun mieli ei vanhene samaan tahtiin kuin ikä.

Miksi sillä kropan _iällä_ on väliä tuollaisella keikalla?

Siis onhan paljonkin sellaisia ihmisiä, jotka ovat tosi nuoria vanhoinakin. Ja siis joita nuoremmat katsovat silleen ihaillen. Mä ainakin keskityn kuvittelemaan, että oon nuoremmista sellainen vanhempi ihminen ja jos en ole, niin eipö sitä kukaan tule mulle kertomaan. 

Joten voin aivan rauhassa elää uskomuksissani. 

Lisäksi jos joku tulisikin, ajattelisin, että olipas siinä vain yksi ääliö, onneksi en ole samanlainen.

Ja myös toisin päin: jotkut nuoret on vanhoja eli esim tosi konservatiivisia tai muuten jo nuorena ns urautuneita. Jos nää nyt perinteisesti liitetään vanhojen ominaisuuksiksi. Olen itse viiskymppinen mutta en mieleltäni vanha. Nuorena ei ymmärrä sitä että perusluonne ei iän myötä muutu, vanhana sama mieli 😊

Vierailija
78569/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan pitäjä oli ainakin vielä eilen tässä ketjussa, jos joku sitä kyseli. Tulee varmaan tänne. En tiedä onko siellä sitten oma listansa, tai ottivatko mukaansa. Harmittaa et minificcejäkin jaetaan siellä. On tää sekavaa ja harmillista.

Vierailija
78570/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko B:lla hame päällä eilisessä soundcheckissa? 😀

https://instagram.com/stories/bojansstories/3177424181074981615?utm_sou…

Ne on shortsit, mutta näyttää kyllä hameelta tietystä kuvakulmasta. 😀

Mä katsoin ihan samaa 😅 Et nyt on serkun kaapista löytynyt sitten jotain ihan muuta....

Vierailija
78571/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Joksuilla on seuraava keikka?

Vasta 2.9. Sit seuraavaksi onkin Pohjoismaiden kiertue.

Vierailija
78572/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli toisessa ketjussa eilen iltasatuna:

B: You hang up.

K: No you hang up.

B: Lets both hang up.

K: No, sleep together.

B: You want to stay on the phone the whole night?

K: Yes because I love you.

B: I love you too. Lets do it!

Vierailija
78573/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B 🥵:

https://x.com/serenarhemmings/status/1695224788904476860?s=46

https://x.com/serenarhemmings/status/1695203328475447488?s=46

+Kris

https://x.com/serenarhemmings/status/1695219431444468042?s=46

Eilisen keikan kyllä kruunu ja jalokivi ja kaikki muut hetket 💫🌈🔥💥 oli kyllä toi, kun pojat rokkasivat ruusut suussa ja kädessä ja soittivat Omamljeno teloa!

OT jankkaaja

Vierailija
78574/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan LadySLO ja italialainen fani tavanneet eilen?

Vierailija
78575/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sen kirjoittaja? Jos et, niin älä jaa sitä tänne.

Vierailija
78576/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listan pitäjä oli ainakin vielä eilen tässä ketjussa, jos joku sitä kyseli. Tulee varmaan tänne. En tiedä onko siellä sitten oma listansa, tai ottivatko mukaansa. Harmittaa et minificcejäkin jaetaan siellä. On tää sekavaa ja harmillista.

Siellä on ihan oma listansa. Näytti ihan hauskalta sekin, mitä nyt puoli minuuttia sai tällä palstalla olla.

Vierailija
78577/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt härkää sarvista ja jaa se toinenkin iltasatu tänne. 😂

Vierailija
78578/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana! Miksi tää ei muka viisi olla tässä ketjussa? K&B fiilistelyä parhaimmillaan!

Tai kirjoittaja hermostunut tähän ketjuun muista syistä?

Vierailija
78579/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja

Vierailija
78580/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B 🥵:

https://x.com/serenarhemmings/status/1695224788904476860?s=46

https://x.com/serenarhemmings/status/1695203328475447488?s=46

+Kris

https://x.com/serenarhemmings/status/1695219431444468042?s=46

Eilisen keikan kyllä kruunu ja jalokivi ja kaikki muut hetket 💫🌈🔥💥 oli kyllä toi, kun pojat rokkasivat ruusut suussa ja kädessä ja soittivat Omamljeno teloa!

OT jankkaaja

Ja Novi Valin aikana, kun istuivat lavan reunalla taas ja Jan nojaili raukeana Naceen. Ja se ihana turvamies Nico nosti maasta pienen (fanin heittämään) vauvanuken Janin rinnan päälle.

Ketju on lukittu.