Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75121/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa auttamaan. Tänne ilmestyi pers paljas Olavi ja se laittoi jo kaikki muut seinille. Minä pakenin. Olen kaapissa piilossa ja pelottaa. Lähettäkää joku.

T. Jure

Älä ainakaan Käärijältä kysy neuvoa, kun se ei vieläkään osaa tulla ulos kaapista.

Jonkun mielestä viime lauantai oli jo se kauan odotettu karmit kaulassa kaapista ulos. :P

Äh, vasta ujoa kurkistelua oven raosta.

Riippuu varmaan vähän siitäkin, että mitä siinä biisissä oikeasti sanotaan, kun sieltä on kuultu kaikkea di ck, ti ts yms ja takapuolikin löytyy, että kuinka ho moeroo ttinen se lopputulos josta saa selvää sitten on. :P

Niin ja älkää unohtako musiikkivideota. Se voi olla melkosta mie treenaan menoa näes parijoogailun parissa.

Tätä odotellessa. Mutta stadikka ei vielä ollut mitään mainittavaa. Osin varmaan siksi että ymmärsi itsekin että kyse oli ikärajattomasta keikasta jossa hän oli lämppärinä ja toisaalta siksi että eka kerta lavalla jonkinasteisen oman idolin kanssa taisi hiukan jännittääkin.

Mutta ans olla kun sama kaksikko on UK:n maaperällä ja otettu pari kupillista ennen Lontoon k-18 keikkaa ja astutaan Tommyn kanssa lavalle. SILLOIN voi tapahtua mitä vaan!

Huh? Olenko mä taas missannut jotain. Ollaan

15 vuotiaiden kanssa menossa tuonne ja infottiin, että alle 16 vuotiaat + 18 vuotiaiden kanssa. Pitääkö mun taas lähteä soittelemaan ja Karenoimaan. Voihan v***u 🤣

💚🌹🌹

Vierailija
75122/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa auttamaan. Tänne ilmestyi pers paljas Olavi ja se laittoi jo kaikki muut seinille. Minä pakenin. Olen kaapissa piilossa ja pelottaa. Lähettäkää joku.

T. Jure

Älä ainakaan Käärijältä kysy neuvoa, kun se ei vieläkään osaa tulla ulos kaapista.

Jonkun mielestä viime lauantai oli jo se kauan odotettu karmit kaulassa kaapista ulos. :P

Riippuu varmaan vähän siitäkin, että mitä siinä biisissä oikeasti sanotaan, kun sieltä on kuultu kaikkea di ck, ti ts yms ja takapuolikin löytyy, että kuinka ho moeroo ttinen se lopputulos josta saa selvää sitten on. :P

Niin ja älkää unohtako musiikkivideota. Se voi olla melkosta mie treenaan menoa näes parijoogailun parissa.

Tätä odotellessa. Mutta stadikka ei vielä ollut mitään mainittavaa. Osin varmaan siksi että ymmärsi itsekin että kyse oli ikärajattomasta keikasta jossa hän oli lämppärinä ja toisaalta siksi että eka kerta lavalla jonkinasteisen oman idolin kanssa taisi hiukan jännittääkin.

Mutta ans olla kun sama kaksikko on UK:n maaperällä ja otettu pari kupillista ennen Lontoon k-18 keikkaa ja astutaan Tommyn kanssa lavalle. SILLOIN voi tapahtua mitä vaan!

15 vuotiaiden kanssa menossa tuonne ja infottiin, että alle 16 vuotiaat + 18 vuotiaiden kanssa. Pitääkö mun taas lähteä soittelemaan ja Karenoimaan. Voihan v***u 🤣

💚🌹🌹

Ihan oikeassa oot! Lontoo on ikärajaton. Alle 16v pitää tosiaan vain olla valvojan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75123/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommyn Suomessa oloa/musavideon kuvaamista ilmeisesti näkynyt instassa enemmänkin? Kenen kaikkien tileillä, crewn jäsenten? Katsoin Tommyn ja K:n postauksia instanavigationin kautta, ja ainakaan siellä ei vielä ollut kovin paljon.

Tässä on joitain kuvia:

https://www.tumblr.com/sipul1/726202390119956480/i-wonder-if-these-mean…

https://www.tumblr.com/tarithecrow/726254717819338752/sooo-update-greee…

Vierailija
75124/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Jure

💚🌹🌹

Ihan oikeassa oot! Lontoo on ikärajaton. Alle 16v pitää tosiaan vain olla valvojan kanssa.

Huh kiitos 💚 Olin jo valmiina raivoamaan.

Tommya ja housujen tippumista manifestoiden .

💚🌹🌹

Vierailija
75125/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jan vastannut sille joka kyseli poitsujen kengänkokoja? 😀

Jan esti kyseisen tyypin, koska kengän koon sijaan hän vahingossa kysyi yksityishenkilöiden kokoa.

En kysyny! Mut eiköhän se silti pidä mua jonain pervona.

Ei ne varmaan vastaa, koska luulevat että seuraavaksi aletaan nälviä heidän jalkojen kokoa somessa. Mutta miten me saadaan selville ne sukkien koot? Käärijä pliis, voitko auttaa ja ottaa kuuman linjan Sloveniaan?

Voisiko vaan pistää arviolta vaikka 44, jos eivät ole sopivat, niin ainakin ajatus on ollut fiksumpi kuin rintaliivien lahjoituksessa. Mulle isoin ongelma on, miten lahjukset saa annettua Logomossa niin, ettei kukaan huomaa. Ettei tartte hävetä.

Ois kuitenkin kiva saada ne heille niin, että nähtäis reaktiot lavalla...voisko jotenkin ujuttaa sivukautta seinänviertä itsensä jonkun järkkärin tykö ja pyytää ojentamaan jonkun laulun lopussa.🧦🧦🧦🧦🧦

Muutama päivä sitten joku ehdotti että lahjat voisi toimittaa huomaamattomasti jättämällä ne merch kojulla työskentelevälle, mutta olisi kyllä hauskaa nähdä bändin reaktio villasukkiin 😀 Manifestoin että ne vetää ne jalkaansa siltä seisomalta ja soittaa loppukeikan villasukat jalassa 🙏😅

Näin! Ei huomaamatta!🤩

Vierailija
75126/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saapunut pelastaja minulle.

Kärsy häipyi ensimmäiseksi Bojanin kanssa ja Jan Tommyn. Jättivät minut, Nacen ja Krisin Olavin armoille. Olavi nappasi pojat seinälle kaksin käsin ja minä pakenin kaappiin.

Se löysi minut. Olen sanaton. Olavi olen sinun.

T. Jure

Vierailija
75127/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää muruja 😍🥰 ja itse päämuru💙, taas kerran, mut ei koskaa liian usein!

https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7264569917431729440?is_f…

Vierailija
75128/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on kyllä niin hyvä idea, että onhan joku oikeasti kutomassa niitä? 😍

Vierailija
75129/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/tobesosun/status/1693523539469435183?s=46&t=oqCKIQf…

Täällä keskusteltiin pari viikkoa sitten Käärijän potentiaalisesta sheivaamisesta tai soneroinnista ja rintakarvoista. Nyt on sheivaukset jätetty väliin ja kuvasta voimme ihailla naturaalia tilannetta.

Vierailija
75130/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musavideon ohjaajan instassa taitaa olla pari stillikuvaa kuvauksista.

Vierailija
75131/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/tobesosun/status/1693523539469435183?s=46&t=oqCKIQf…

Täällä keskusteltiin pari viikkoa sitten Käärijän potentiaalisesta sheivaamisesta tai soneroinnista ja rintakarvoista. Nyt on sheivaukset jätetty väliin ja kuvasta voimme ihailla naturaalia tilannetta.

Sokeroinnista

Vierailija
75132/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen insta on?

Vierailija
75133/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat on kyllä niin hyvä idea, että onhan joku oikeasti kutomassa niitä? 😍

Niin ihana ajatus! En osaa kutoa mutta voin osallistua lankakustannuksiin tms.

Vierailija
75134/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen insta on?

kaverikarim

Vierailija
75135/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin ihana video, ja parasta tietty lähikuva Bojanista🥵

Vierailija
75136/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen team-K enkä menossa JO keikoille, mutta musta on ihan parasta viihdettä seurata tätä keikkojen lähestymistä ja kaiken maailman villasukkaepisodeja. Mitä vielä ehtii tapahtua ennen keikkoja ja mitä sitten keikoilla 😄 Muakin ihan jännittää Ja musta noi villasukat on hyvä lahjaidea 👍

Vierailija
75137/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa tuo paita päällä Logomossa 🔥🔥🔥

Vierailija
75138/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattu että menee hermo tuohon yhteen, joka on raivonnut kaksi päivää puutarhassa. 

Vierailija
75139/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta minäkin tajusin Karim Sahebin. Nyt tulee upeaa kamaa! Miten sokea minäkin olen ollut. Voin sanoa että myös ulkomailla hyvin arvostettu nuoresta iästään huolimatta.Lyhyt elokuvat ym. Stana nyt en kyllä malta odottaa.

Minulla on ollut kunnia editoida yhtä hänen mainos pätkää hänen yhteistyökumppaninsa kautta.

Nyt olen kyllä aivan liian hypeissäni YES !

Kärde anna palaa nyt ollaan liekeissä 🤣

Joo sekosin.

💚🌹🌹

Vierailija
75140/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa tuo paita päällä Logomossa 🔥🔥🔥

Toivon Suomen keikoille tai ainakin jollekin kyllä niitä vähän avonaisia paitapuseroita 😃

Ketju on lukittu.