Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko mä nyt tosi paljon kivitystä, jos sanon ääneen, että musta tuntuu, että K lla oli vähän jopa epämukava olo lavalla Tommyn kanssa? Siis ehdottomasti voisi mennä just ton ujostelun piikkiin myös, mutta ehkä ei ollut ihan sataprosenttisesti tajunnut, miten haastavan tyypin otti kelkkaansa. Mä siis tykkään Tommysta, eikä kyse ole mitenkään siitä.
No hös, kyllähän se tietää jos on vuosia jo fanittanut. Ovat studiollakin nauhottaneet yhdessä ja vetäneet soundcheck-harkat.
No ethän sä nyt fanituksesta huolimatta tiedä, millaista ihmisen kanssa oleminen sitten fyysisesti on.
Fyysisestihän ne on vetäneet soundcheck-harjoituksetkin.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jan vastannut sille joka kyseli poitsujen kengänkokoja? 😀
Jan esti kyseisen tyypin, koska kengän koon sijaan hän vahingossa kysyi yksityishenkilöiden kokoa.
En kysyny! Mut eiköhän se silti pidä mua jonain pervona.
Ei ne varmaan vastaa, koska luulevat että seuraavaksi aletaan nälviä heidän jalkojen kokoa somessa. Mutta miten me saadaan selville ne sukkien koot? Käärijä pliis, voitko auttaa ja ottaa kuuman linjan Sloveniaan?
Voisiko vaan pistää arviolta vaikka 44, jos eivät ole sopivat, niin ainakin ajatus on ollut fiksumpi kuin rintaliivien lahjoituksessa. Mulle isoin ongelma on, miten lahjukset saa annettua Logomossa niin, ettei kukaan huomaa. Ettei tartte hävetä.
Ois kuitenkin kiva saada ne heille niin, että nähtäis reaktiot lavalla...voisko jotenkin ujuttaa sivukautta seinänviertä itsensä jonkun järkkärin tykö ja pyytää ojentamaan jonkun laulun lopussa.🧦🧦🧦🧦🧦
Palstailijat vois tulla auttamaan. Sovittais paikka missä seisot sukkapussin kanssa, niin kysellään aarjuu?🤣 Sit kun ei oliskaan, vaan joku kattos murhaavasti, että mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Bojanin ja K:n musiikkivideo voisi olla sijoitettuna keskiaikaan. Bojania syytetään noidaksi ja ollaan polttamassa roviolla (viittaus Twitter-vainoon) ja K tulee ritarina pelastamaan. alussa K voisi olla munkkikaapu yllään, koska sopisi hyvin pottatukkaan. Sitten suurieleisesti riisuisi kaavun ja alta paljastuu kimaltava haarniska.
Näen mielessäni vähän Monty pyton -tyylisen videon, jossa K kompastuisi omaan miekkaansa ja Bojan huokaisten joutuisi keplottelemaan itse sidotut kätensä irti. Lopulta he kuitenkin ratsastaisivat yhdessä aamunkoittoon.
Joo ,Sekin Monty Pyton tyyliin ,ilman hevosia kopotikopoti😂( mun mielestä yks hauskimpia pytonjuttuja)
En tunne Monty Pythonia, joten kun kuvittelen kyseisen kaksikon ratsastamassa aamunkoittoon ilman hevosia, niin... köh köh, oliko siellä horny jailissa vielä tilaa? Annan itseni ilmi ja tulen vapaaehtoisesti.
Tule vaan reilusti peremmälle, kyllä sopu sijaa tekee. Ollaan sit vaikka päällekkäin niinkun sillit purkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salenakin on alkanut seuraamaan Tommya. 🤭 Musta tuntuu, et se on yks estronaudoista anyways.
Ai kauhee, luin että Sale on alkanut seuraamaan Tommya :D
SaleNA ei pääse eroon Kärtsä-ihastuksestaan 😊
SaleNA ottais Kärtsän milloin vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salenakin on alkanut seuraamaan Tommya. 🤭 Musta tuntuu, et se on yks estronaudoista anyways.
Vieläköhän Diljá on koukussa Bojan-editteihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä myös Sale, who knows 😆. Voisivat vaikka pitää Salen rouvan kanssa kimppakivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä myös Sale, who knows 😆. Voisivat vaikka pitää Salen rouvan kanssa kimppakivaa.
Tämä palsta ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan huippu fani-video Kärtsästä!
https://www.tumblr.com/nelsonakis/726257890851274752/omg-this-is-amazin…
🤣😅😂 Hauska! Vatsasta kipristi se vähän hidastettu Bn syliin hyppäys💞, muuten täyttä komediaa.
Voisiko joku linkata K shake it-pätkän. Pakko lähettää se mun äitimuorille, joka tykkää K.
Ei oo todellista! T ja K oli varmaan tarkkaan suunnitelleet, mikä kummankin rooli lavalla on. Ja te teette siitäkin tulkintoja! Ovat aivan varmasti tasavertaisia kollegoja, jotka markkinoivat uutta yhteistä biisiään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta ei petä.
Okei, ja Niinistöjen kanssa kimppakivaa listalle niinku olis jo 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän Diljá on koukussa Bojan-editteihin?
En tiedä kyllä ketään, joka tästä koukusta ois irti päässyt!
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista! T ja K oli varmaan tarkkaan suunnitelleet, mikä kummankin rooli lavalla on. Ja te teette siitäkin tulkintoja! Ovat aivan varmasti tasavertaisia kollegoja, jotka markkinoivat uutta yhteistä biisiään!
Tommy ei välttämättä pysy aina ihan suunnitelmissa. Ei sillä, musta show oli loistava ja haluaisin katsoa tota vetoa repeatilla.
Vierailija kirjoitti:
Ilman tulkintoja tämä ketju olisi kuopattu jo kolme kuukautta sitten. Täällä eletään tulkinnoista. Ei meille juuri muuta ole, joten tulkinnat ovat happeen verrattavissa oleva asia meille.
T. Tulkinta-jankkaaja
Eikös se eka frouva ole kuulopuheen mukaan isompikin fani 😉. Epäiltiin jopa että palstalla mukana. Laita Jenni jotain ruusukuvioista seuraavaan julkiseen tapahtumaan päälle niin me tiedetään 😁
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku linkata K shake it-pätkän. Pakko lähettää se mun äitimuorille, joka tykkää K.
https://twitter.com/bykaarija/status/1693056475092889814?t=Xxj60ttavpLp…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ole se, joka päivällä sanoi, että Salena tekee tiktok liveä K-paita päällään. Tässä livessä hän luki ääneen "have you heard about K's new song with Tommy Cash?". Salena vaikutti yllättyneeltä, ja sanoi että siitä tulee varmasti hyvä. Jos tämä seuraus on uusi, niin varmasti jäi mieleen tämä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko mä nyt tosi paljon kivitystä, jos sanon ääneen, että musta tuntuu, että K lla oli vähän jopa epämukava olo lavalla Tommyn kanssa? Siis ehdottomasti voisi mennä just ton ujostelun piikkiin myös, mutta ehkä ei ollut ihan sataprosenttisesti tajunnut, miten haastavan tyypin otti kelkkaansa. Mä siis tykkään Tommysta, eikä kyse ole mitenkään siitä.
Ei se kyllä instastooreissa vaikuttanut yhtään siltä, että olis haastavaa toimia keskenään. Tuntuu, että vähän liiotellaan tuota "haastavaa persoonaa" nyt täällä. Veikkaan, että esityksessä vaan jännitti ihansikana uus biisi, oma idoli, se rohkea show ja se, että ei ollut ns. omalla keikallaa vaan Kaijan, eikä ehkä tiennyt yhtään, millaista reaktiota saisi.
Samaa mieltä. Ehkä Tommy on haastavakin, mutta sen mitä hänestä on Suomen vierailulla instan perusteella nähnyt niin kivasti toimii K:n ja crewn kanssa yhdessä ja on vaikuttanut ihan sympaattiselta hahmolta. Stadikalla K:ta varmasti jännitti koko tilanne eikä pelkästään esiintyminen Tommyn kanssa ja vaikka näytti vähän ujostelevan niin ei mitenkään pahalla tavalla vaan nimenomaan sillai huhhuh, tässä rokkaan idolini kanssa. Eikä Tommy harrastanut lavalla mitään muuta ihmeellistä paitsi ehkä hivenen intensiivistä tuijotusta.
Vierailija kirjoitti:
Jan, I am knitting thongs for you. Can you please give me a photo of your penis with a ruler next to it?
Jan ei saa yöllä unta, joten hän pistää huvikseen Googleen hakusanoiksi Jan and penis. Sitten hän päätyy suomalaiselle vauva palstalle ja yrittää kääntää ketjun kommentteja englanniksi. Mitä ihmettä ne tarkoittaa mun 50 cm pitkällä yksityishenkilöllä ja miksi he kirjoittelee siitä päivät pitkät.
K lla ja B lla ei ehkä alunperinkään ollut niin isoa idoli-fani tekijää kuin nyt Tommylla ja K lla (tai mistäs minä tiedän) Eikä K minusta mikään erityisen paha poika ole, vaikka yrittäisikin. Tämä siis ihan ystävällismielisesti sanottuna.