Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75141/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää muruja 😍🥰 ja itse päämuru💙, taas kerran, mut ei koskaa liian usein!

https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7264569917431729440?is_f…

Olispa tuo paita päällä Logomossa 🔥🔥🔥

Tai sitten se valkoinen missä on pieninä mustina kuvioina lintuja ja tähtiä yms. Ehkä se astrologia teema pistää pään sekasin

Vierailija
75142/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden ficciosan "The Prince of Balkan" avausluku on valmis. Tämä jatkaa sitä tulevaisuuteen sijoittuvaa tarinaa, mutta tällä kertaa mukana lähinnä draamaa, angstia ja ihmissuhdejankkausta, toivottavasti seuraavissa luvuissa/osissa myös enemmän huumoria ja lämpimiä ja kuumia hetkiä. :) Ja on vähän muutakin puutarhurikamaa kuin nimi. :P https://archiveofourown.org/works/49522843/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75143/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta minäkin tajusin Karim Sahebin. Nyt tulee upeaa kamaa! Miten sokea minäkin olen ollut. Voin sanoa että myös ulkomailla hyvin arvostettu nuoresta iästään huolimatta.Lyhyt elokuvat ym. Stana nyt en kyllä malta odottaa.

Minulla on ollut kunnia editoida yhtä hänen mainos pätkää hänen yhteistyökumppaninsa kautta.

Nyt olen kyllä aivan liian hypeissäni YES !

Kärde anna palaa nyt ollaan liekeissä 🤣

Joo sekosin.

💚🌹🌹

Uskon myös, että tästä tulee hyvä! Video tulee täydentämään tämä tarinan. Tästä tulee huippu!

Katselin myös uudestaan Stadionin vedon nyt sillä silmällä, että voisiko silmiin katsomattomuus johtua siitä, että naurattaa, niin kyllä! Itse päädyin ehdottomasti tälle kannalle.

Vierailija
75144/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen team-K enkä menossa JO keikoille, mutta musta on ihan parasta viihdettä seurata tätä keikkojen lähestymistä ja kaiken maailman villasukkaepisodeja. Mitä vielä ehtii tapahtua ennen keikkoja ja mitä sitten keikoilla 😄 Muakin ihan jännittää Ja musta noi villasukat on hyvä lahjaidea 👍

Ihana, tälläsiä tyyppejä lisää

Vierailija
75145/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vattu että menee hermo tuohon yhteen, joka on raivonnut kaksi päivää puutarhassa. 

Ei kai täällä kukaan riehu? Onko puutarha joku muu paikka?

Vierailija
75146/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vattu että menee hermo tuohon yhteen, joka on raivonnut kaksi päivää puutarhassa. 

Puutarha on mielentila.

Vierailija
75147/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: whats this thing about Tommy?

K: what

B: the thing with Tommy, and you

K: there's no thing

B: there is, i saw you, everybody saw you

K: don't

B: why you have to do this with everyone, act like some horny teenager, act like slut

K: Bojan

B: don't Bojan me

K: you are acting like a child again, i'm not gonna continue this talk, if you are like that, I'm gonna hang up...

B: and do what, go to see Tommy?

K: bye Bojan

B: Jere!

K: then stop

B: ---

K: okey?

B: i can't do this long distance anymore! I hardly remember your smell or your touch ... Or how does your skin feels next to mind....

B: Jere

K: baby, please...

B: but i miss you!

K: i know, i miss you too, but we will see each other soon, and when we do, i will kiss you and hug you, and fuck you ... i'll give you something to remember

B: i'm counting the days

K: me too, baby, me too

Vierailija
75148/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B: why you have to do this with everyone, act like some horny teenager, act like slut

K: you are acting like a child again, i'm not gonna continue this talk, if you are like that, I'm gonna hang up...

B: i can't do this long distance anymore! I hardly remember your smell or your touch ... Or how does your skin feels next to mind....

K: i know, i miss you too, but we will see each other soon, and when we do, i will kiss you and hug you, and fuck you ... i'll give you something to remember

Voih! Sata sydäntä

Vierailija
75149/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plussa

Vierailija
75150/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää muruja 😍🥰 ja itse päämuru💙, taas kerran, mut ei koskaa liian usein!

https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7264569917431729440?is_f…

Olispa tuo paita päällä Logomossa 🔥🔥🔥

Toivon Suomen keikoille tai ainakin jollekin kyllä niitä vähän avonaisia paitapuseroita 😃

Ja perseestä piukat pöksyt ;)

Vierailija
75151/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan näitä!! <3

Vierailija
75152/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/tobesosun/status/1693523539469435183?s=46&t=oqCKIQf…

Täällä keskusteltiin pari viikkoa sitten Käärijän potentiaalisesta sheivaamisesta tai soneroinnista ja rintakarvoista. Nyt on sheivaukset jätetty väliin ja kuvasta voimme ihailla naturaalia tilannetta.

Mä nään neljä karvaa ja ilmeisesti yks per tissi

Vierailija
75153/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden ficciosan "The Prince of Balkan" avausluku on valmis. Tämä jatkaa sitä tulevaisuuteen sijoittuvaa tarinaa, mutta tällä kertaa mukana lähinnä draamaa, angstia ja ihmissuhdejankkausta, toivottavasti seuraavissa luvuissa/osissa myös enemmän huumoria ja lämpimiä ja kuumia hetkiä. :) Ja on vähän muutakin puutarhurikamaa kuin nimi. :P https://archiveofourown.org/works/49522843/

Mikä tätä edeltävä olikaan? :)

Vierailija
75154/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saapunut pelastaja minulle.

Kärsy häipyi ensimmäiseksi Bojanin kanssa ja Jan Tommyn. Jättivät minut, Nacen ja Krisin Olavin armoille. Olavi nappasi pojat seinälle kaksin käsin ja minä pakenin kaappiin.

Se löysi minut. Olen sanaton. Olavi olen sinun.

T. Jure

Ollaan tulossa Jure. Pelastamme sinut, Nacen ja Krisin, ja viemme teidät linnaamme valkoisilla ratsuilla. T: Ake, Make ja Pena

Vierailija
75155/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa auttamaan. Tänne ilmestyi pers paljas Olavi ja se laittoi jo kaikki muut seinille. Minä pakenin. Olen kaapissa piilossa ja pelottaa. Lähettäkää joku.

T. Jure

Älä ainakaan Käärijältä kysy neuvoa, kun se ei vieläkään osaa tulla ulos kaapista.

Jonkun mielestä viime lauantai oli jo se kauan odotettu karmit kaulassa kaapista ulos. :P

Äh, vasta ujoa kurkistelua oven raosta.

Riippuu varmaan vähän siitäkin, että mitä siinä biisissä oikeasti sanotaan, kun sieltä on kuultu kaikkea di ck, ti ts yms ja takapuolikin löytyy, että kuinka ho moeroo ttinen se lopputulos josta saa selvää sitten on. :P

Niin ja älkää unohtako musiikkivideota. Se voi olla melkosta mie treenaan menoa näes parijoogailun parissa.

Tätä odotellessa. Mutta stadikka ei vielä ollut mitään mainittavaa. Osin varmaan siksi että ymmärsi itsekin että kyse oli ikärajattomasta keikasta jossa hän oli lämppärinä ja toisaalta siksi että eka kerta lavalla jonkinasteisen oman idolin kanssa taisi hiukan jännittääkin.

Mutta ans olla kun sama kaksikko on UK:n maaperällä ja otettu pari kupillista ennen Lontoon k-18 keikkaa ja astutaan Tommyn kanssa lavalle. SILLOIN voi tapahtua mitä vaan!

Miks mua kiinnostaa Kn miesseikkailut sen naisseikkailuja enemmän?

Tähän kysymykseen, kun saisi vastauksen. Mua ei yhtään kiinnosta Kärtsän naisasiat, mutta heti jos hän kiehnää jonkun miehen vieressä, niin mun mittari nousee tulipunaiselle. Mun viesti varmaan poistuu seuraavan lauseen takia, mutta mun miespuolinen homoystävä sanoi, että Kärtsä on kuin jonkun ho*o por*o elokuvan suurin tähti. Yhdessä kuolaamme Kärtsää ja Bojania. Olen niin onnellinen, kun minulla on netin ulkopuolella edes yksi ihminen, joka jakaa nämä asiat kanssani.

Joo ja muuten en ole mitenkään kiinnostunut mistään miesten välisistä jutuista.

Vierailija
75156/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plussa

Jos sun plussa kortti ei toimi, niin ei se Käärijän ja Bojanin vika ole.

Vierailija
75157/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plussa

Jos sun plussa kortti ei toimi, niin ei se Käärijän ja Bojanin vika ole.

Vauvalla toimiikin vaan äääässss-etukortti

Vierailija
75158/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta minäkin tajusin Karim Sahebin. Nyt tulee upeaa kamaa! Miten sokea minäkin olen ollut. Voin sanoa että myös ulkomailla hyvin arvostettu nuoresta iästään huolimatta.Lyhyt elokuvat ym. Stana nyt en kyllä malta odottaa.

Minulla on ollut kunnia editoida yhtä hänen mainos pätkää hänen yhteistyökumppaninsa kautta.

Nyt olen kyllä aivan liian hypeissäni YES !

Kärde anna palaa nyt ollaan liekeissä 🤣

Joo sekosin.

💚🌹🌹

Uskon myös, että tästä tulee hyvä! Video tulee täydentämään tämä tarinan. Tästä tulee huippu!

Katselin myös uudestaan Stadionin vedon nyt sillä silmällä, että voisiko silmiin katsomattomuus johtua siitä, että naurattaa, niin kyllä! Itse päädyin ehdottomasti tälle kannalle.

Voin vain kuvitella Karimin tyylin yhdistettynä Tommyn ja Kärtsän visioihin. Tulee visual masterpiece with eye orgasm, shokeerausta, ihan kaikkea.

Itse en osaa sanoa tuosta Kärtsän käyttäytymisestä Tommyn kanssa oliko se ujoutta vai juuri tuota mitä mainitsit. Mutta helvetin söpöä se oli. Koskaan en ole Kärtsää tuollaisena nähnyt.

💚🌹🌹

Vierailija
75159/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
75160/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat on kyllä niin hyvä idea, että onhan joku oikeasti kutomassa niitä? 😍

Mä mietin kans sitä, että puhetta on sukista, mutta tekeekö joku niitä. Todennäköisesti ei. Jos esimerkiksi mä saisin hankituksi ne sukat, miten sen luovutuksen voisi järjestää. Itse en kehtaa. Tavastiallako?

Ketju on lukittu.