Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mä myös ajattelin, että K oli silmät kiinni, koska muuten olisi revennyt nauruun. Oli kuitenkin kyseessä esitetty intiimi hetki suuren yleisön edessä. Ehkä huomasivat jo harkoissa, ettei Kärtsä kykene repeämättä, jos katsovat toisiaan kiihkeästi silmiin.
Tätä skenaariota jotenkin vaikea nähdä, tää sopis paremmin just B ja K sekoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Salenakin on alkanut seuraamaan Tommya. 🤭 Musta tuntuu, et se on yks estronaudoista anyways.
Koskakohan palsta saa vahvistuksen Itävallasta hmmm. Ainakin tiedetään heti, että kuka on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa auttamaan. Tänne ilmestyi pers paljas Olavi ja se laittoi jo kaikki muut seinille. Minä pakenin. Olen kaapissa piilossa ja pelottaa. Lähettäkää joku.
T. JureÄlä ainakaan Käärijältä kysy neuvoa, kun se ei vieläkään osaa tulla ulos kaapista.
Jonkun mielestä viime lauantai oli jo se kauan odotettu karmit kaulassa kaapista ulos. :P
Äh, vasta ujoa kurkistelua oven raosta.
Riippuu varmaan vähän siitäkin, että mitä siinä biisissä oikeasti sanotaan, kun sieltä on kuultu kaikkea di ck, ti ts yms ja takapuolikin löytyy, että kuinka ho moeroo ttinen se lopputulos josta saa selvää sitten on. :P
Niin ja älkää unohtako musiikkivideota. Se voi olla melkosta mie treenaan menoa näes parijoogailun parissa.
Tätä odotellessa. Mutta stadikka ei vielä ollut mitään mainittavaa. Osin varmaan siksi että ymmärsi itsekin että kyse oli ikärajattomasta keikasta jossa hän oli lämppärinä ja toisaalta siksi että eka kerta lavalla jonkinasteisen oman idolin kanssa taisi hiukan jännittääkin.
Mutta ans olla kun sama kaksikko on UK:n maaperällä ja otettu pari kupillista ennen Lontoon k-18 keikkaa ja astutaan Tommyn kanssa lavalle. SILLOIN voi tapahtua mitä vaan!
En tiiä, kaino ujostelija K oli aika hottis, jään ehkä kaipaamaan. :D
Se vois vähän kainostella Boitsun kanssa, niin nähtäis varmaan erilaista kemiaa heidän välillään.
Kun ei se niille oikein sovi. Ne on melko tasa-arvoisia ja se on kaunista niiden välillä.
K lla ja B lla ei ehkä alunperinkään ollut niin isoa idoli-fani tekijää kuin nyt Tommylla ja K lla (tai mistäs minä tiedän) Eikä K minusta mikään erityisen paha poika ole, vaikka yrittäisikin. Tämä siis ihan ystävällismielisesti sanottuna.
Kärtsä ei ole paha poika ollenkaan. Aivan liian symppis sellaiseksi. K ja B on vähän kuin Heartbrakersin aikuisversio. Tai voisivat olla, jos kynnys ylittyisi.
MV:tä odotellessa voimme kaikki tulostaa tumblr:n bingon aiheeseen liittyen. Veikkeuksia, tuleeko bingo? https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/726286127896707072?source…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salenakin on alkanut seuraamaan Tommya. 🤭 Musta tuntuu, et se on yks estronaudoista anyways.
Ai kauhee, luin että Sale on alkanut seuraamaan Tommya :D
Hekottelen tälle mielikuvalle loppuillan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Tommy lähtee mukaan juoksentelemaan.
kummatkin B ja Selena ovat kunnon k faneja
Vierailija kirjoitti:
Eikös se eka frouva ole kuulopuheen mukaan isompikin fani 😉. Epäiltiin jopa että palstalla mukana. Laita Jenni jotain ruusukuvioista seuraavaan julkiseen tapahtumaan päälle niin me tiedetään 😁
Ehkä idea pyytää Kärtsä mukaan Salen
synttärikävelylle olikin hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Tommy lähtee mukaan juoksentelemaan.
Sais Salekin vähän menoa ja meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa auttamaan. Tänne ilmestyi pers paljas Olavi ja se laittoi jo kaikki muut seinille. Minä pakenin. Olen kaapissa piilossa ja pelottaa. Lähettäkää joku.
T. JureÄlä ainakaan Käärijältä kysy neuvoa, kun se ei vieläkään osaa tulla ulos kaapista.
Jonkun mielestä viime lauantai oli jo se kauan odotettu karmit kaulassa kaapista ulos. :P
Riippuu varmaan vähän siitäkin, että mitä siinä biisissä oikeasti sanotaan, kun sieltä on kuultu kaikkea di ck, ti ts yms ja takapuolikin löytyy, että kuinka ho moeroo ttinen se lopputulos josta saa selvää sitten on. :P
Niin ja älkää unohtako musiikkivideota. Se voi olla melkosta mie treenaan menoa näes parijoogailun parissa.
Tätä odotellessa. Mutta stadikka ei vielä ollut mitään mainittavaa. Osin varmaan siksi että ymmärsi itsekin että kyse oli ikärajattomasta keikasta jossa hän oli lämppärinä ja toisaalta siksi että eka kerta lavalla jonkinasteisen oman idolin kanssa taisi hiukan jännittääkin.
Mutta ans olla kun sama kaksikko on UK:n maaperällä ja otettu pari kupillista ennen Lontoon k-18 keikkaa ja astutaan Tommyn kanssa lavalle. SILLOIN voi tapahtua mitä vaan!
Miks mua kiinnostaa Kn miesseikkailut sen naisseikkailuja enemmän?
Tähän kysymykseen, kun saisi vastauksen. Mua ei yhtään kiinnosta Kärtsän naisasiat, mutta heti jos hän kiehnää jonkun miehen vieressä, niin mun mittari nousee tulipunaiselle. Mun viesti varmaan poistuu seuraavan lauseen takia, mutta mun miespuolinen homoystävä sanoi, että Kärtsä on kuin jonkun ho*o por*o elokuvan suurin tähti. Yhdessä kuolaamme Kärtsää ja Bojania. Olen niin onnellinen, kun minulla on netin ulkopuolella edes yksi ihminen, joka jakaa nämä asiat kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mua kiinnostaa Kn miesseikkailut sen naisseikkailuja enemmän?
Tähän kysymykseen, kun saisi vastauksen. Mua ei yhtään kiinnosta Kärtsän naisasiat, mutta heti jos hän kiehnää jonkun miehen vieressä, niin mun mittari nousee tulipunaiselle. Mun viesti varmaan poistuu seuraavan lauseen takia, mutta mun miespuolinen homoystävä sanoi, että Kärtsä on kuin jonkun ho*o por*o elokuvan suurin tähti. Yhdessä kuolaamme Kärtsää ja Bojania. Olen niin onnellinen, kun minulla on netin ulkopuolella edes yksi ihminen, joka jakaa nämä asiat kanssani.
Olen kateellinen sinulle.💖 Kunpa minullakin olisi joku, jonka kanssa voisin jakaa kasvokkain näitä asioita. Kiitos kuitenkin tämän ketjun kirjoittajille siitä, että olette olemassa.
Kuulkaa nyt, meidän pressakin on ollut joskus nuori. Omien sanojensa mukaan hän oli puolivallaton ja hänellä on ollut myös silmää naiskauneudelle. Sitä en tiedä, että onko Sale Bojanseksuaali, mutta onhan Salekin ollut nuorena itsekin menevä ja urheilullinen komistus.
Vierailija kirjoitti:
Sarjakuva-tasoista K fanitaidetta!
https://www.tumblr.com/tuherrus/726199306380623872/some-song-based-illu…
Sarjakuva, jota lukisin:
Kärtsä veijari-seikkailijana , sidekickinä Häärijä ja sydämen valittuna Boitsu!
Vierailija kirjoitti:
MV:tä odotellessa voimme kaikki tulostaa tumblr:n bingon aiheeseen liittyen. Veikkeuksia, tuleeko bingo? https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/726286127896707072?source…
Mahtava! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjakuva-tasoista K fanitaidetta!
https://www.tumblr.com/tuherrus/726199306380623872/some-song-based-illu…
Sarjakuva, jota lukisin:
Kärtsä veijari-seikkailijana , sidekickinä Häärijä ja sydämen valittuna Boitsu!
En saa vastattua alkuperäiseen viestiin, mutta tuo Morgan-kuva on jotenkin hämmentävän emotionaalinen. Tai minulle se ei näyttäydy vain krapulana vaan siinä tuntuu olevan joku tunnetason breakdown myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jan vastannut sille joka kyseli poitsujen kengänkokoja? 😀
Jan esti kyseisen tyypin, koska kengän koon sijaan hän vahingossa kysyi yksityishenkilöiden kokoa.
En kysyny! Mut eiköhän se silti pidä mua jonain pervona.
Ei ne varmaan vastaa, koska luulevat että seuraavaksi aletaan nälviä heidän jalkojen kokoa somessa. Mutta miten me saadaan selville ne sukkien koot? Käärijä pliis, voitko auttaa ja ottaa kuuman linjan Sloveniaan?
Voisiko vaan pistää arviolta vaikka 44, jos eivät ole sopivat, niin ainakin ajatus on ollut fiksumpi kuin rintaliivien lahjoituksessa. Mulle isoin ongelma on, miten lahjukset saa annettua Logomossa niin, ettei kukaan huomaa. Ettei tartte hävetä.
Ois kuitenkin kiva saada ne heille niin, että nähtäis reaktiot lavalla...voisko jotenkin ujuttaa sivukautta seinänviertä itsensä jonkun järkkärin tykö ja pyytää ojentamaan jonkun laulun lopussa.🧦🧦🧦🧦🧦
Muutama päivä sitten joku ehdotti että lahjat voisi toimittaa huomaamattomasti jättämällä ne merch kojulla työskentelevälle, mutta olisi kyllä hauskaa nähdä bändin reaktio villasukkiin 😀 Manifestoin että ne vetää ne jalkaansa siltä seisomalta ja soittaa loppukeikan villasukat jalassa 🙏😅
Tommyn Suomessa oloa/musavideon kuvaamista ilmeisesti näkynyt instassa enemmänkin? Kenen kaikkien tileillä, crewn jäsenten? Katsoin Tommyn ja K:n postauksia instanavigationin kautta, ja ainakaan siellä ei vielä ollut kovin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mä myös ajattelin, että K oli silmät kiinni, koska muuten olisi revennyt nauruun. Oli kuitenkin kyseessä esitetty intiimi hetki suuren yleisön edessä. Ehkä huomasivat jo harkoissa, ettei Kärtsä kykene repeämättä, jos katsovat toisiaan kiihkeästi silmiin.
EI olis K tyylistä revetä isolla keikalla noin keskittyneenä ja latautuneena. Sillä on tosi kova pää esiintyessä, että nauruun en usko repeävän tuon kaltaisessa tilanteessa. Toki repeilee jos se sopii tilanteeseen. Esim B kanssa :) Mutta tämä vaan ajatuksen juoksua, eihän sitä tiedä jos nauruhermoja on kutkutellut :D