Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75161/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/tobesosun/status/1693523539469435183?s=46&t=oqCKIQf…

Täällä keskusteltiin pari viikkoa sitten Käärijän potentiaalisesta sheivaamisesta tai soneroinnista ja rintakarvoista. Nyt on sheivaukset jätetty väliin ja kuvasta voimme ihailla naturaalia tilannetta.

Sokeroinnista

Miksei Käärijä käy mun luona sokeroinnissa ja vahauksessa? Mulla on kuitenkin 20 vuoden kokemus näistä asioista.

Vierailija
75162/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että useampikin on niitä kutomassa. Monetkohan villasukat ne saa Suomen keikoilla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75163/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukat on kyllä niin hyvä idea, että onhan joku oikeasti kutomassa niitä? 😍

Mä mietin kans sitä, että puhetta on sukista, mutta tekeekö joku niitä. Todennäköisesti ei. Jos esimerkiksi mä saisin hankituksi ne sukat, miten sen luovutuksen voisi järjestää. Itse en kehtaa. Tavastiallako?

Annat vaikka jollekin Jokereiden crewn jäsenelle merch pöydän luona. Eipä siinä juuri muuta tarvii sanoa, et voitko jättää lahjan Joksuille, that's it.

Vierailija
75164/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidoista puheenollen, muistakaa aina itsekin oikea koko, kuten B:💜💞💙 https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7264935873651756321?is_f…

Vierailija
75165/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vattu että menee hermo tuohon yhteen, joka on raivonnut kaksi päivää puutarhassa. 

No hyvä jos sielläkin on kerrankin säpinää. Täytyykin piipahtaa pitkästä aikaa plussalla.

Vierailija
75166/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B: whats this thing about Tommy?

K: what

B: the thing with Tommy, and you

K: there's no thing

B: there is, i saw you, everybody saw you

K: don't

B: why you have to do this with everyone, act like some horny teenager, act like slut

K: Bojan

B: don't Bojan me

K: you are acting like a child again, i'm not gonna continue this talk, if you are like that, I'm gonna hang up...

B: and do what, go to see Tommy?

K: bye Bojan

B: Jere!

K: then stop

B: ---

K: okey?

B: i can't do this long distance anymore! I hardly remember your smell or your touch ... Or how does your skin feels next to mind....

K: Bojan

B: Jere

K: baby, please...

B: but i miss you!

K: i know, i miss you too, but we will see each other soon, and when we do, i will kiss you and hug you, and fuck you ... i'll give you something to remember

B: i'm counting the days

K: me too, baby, me too

Kiitos ihana 💚

💚🌹🌹

Vierailija
75167/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin kans sitä, että puhetta on sukista, mutta tekeekö joku niitä. Todennäköisesti ei. Jos esimerkiksi mä saisin hankituksi ne sukat, miten sen luovutuksen voisi järjestää. Itse en kehtaa. Tavastiallako?

Annat vaikka jollekin Jokereiden crewn jäsenelle merch pöydän luona. Eipä siinä juuri muuta tarvii sanoa, et voitko jättää lahjan Joksuille, that's it.

Logomoon manifestoitiin jo sukat lavalla jalkaan!!!!!🧦🧦🧦🧦🧦

Vierailija
75168/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin manifestoida sukat lavalla käyttöön Red Hot chili Peppers tyyliin. 🙏

Vierailija
75169/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon nyt päivittäin kattonut ton Tommyn ja K n vedon useaan otteeseen, enkä kyllä mitenkään voi kuvitella, että tää tietynlainen kainous, ujous, mitä ikinä onkaan johtuisi siitä, että naurattaa. Ei näiden kemia vaikuta oikein mitenkään siltä. Niin kuin joku sanoi, B n ja K n kohdalla voisi olla ihan eri asia.

Enemmänkin sellasta söpöä ujostelua, "herranjumala kun toi on nyt tossa" tyyppistä touhua. Ja mikä ihme, kun toinen on oma idoli ja niin intensiivisellä tavalla siinä. Huhhuh. En mäkään varmaan olisi ton silmiin katsonut, eikä ois tosiaan johtunut nauramisesta.

Vierailija
75170/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että useampikin on niitä kutomassa. Monetkohan villasukat ne saa Suomen keikoilla :D

Onko täällä sukkien kutojia? Kiliseekö puikot.Olisihan se tosi hienoa, jos täältä saisivat villasukkia, eikä rintaliivejä.

Vierailija
75171/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N: Bojan you're humming again.

B: Da da dada da da da...

N: Bojan, how many times have you

listened "It's Crazy, It's Party".

B: None.

N: A hundred times.

B: Yes

Vierailija
75172/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vattu että menee hermo tuohon yhteen, joka on raivonnut kaksi päivää puutarhassa. 

No hyvä jos sielläkin on kerrankin säpinää. Täytyykin piipahtaa pitkästä aikaa plussalla.

Ei kannata. Kävin siellä äsken kysymässä, että koska on bileet, mutta eivät edes kaljaa tarjonneet. T: Lasse

Vierailija
75173/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Hey JO fans - I normally don't post my videos online but thought what the heck... it's just some short clips as I don't record much and I prefer to concentrate on the music. Hope you enjoy. These are from Ptuj.

https://www.tiktok.com/@ladyboo7538&nbsp;

Btw love that your username is ladyboo! Related to mamma boo sometimes in this forum.

Thanks! I think I'm too old to be JO's "babyboo", so I thought maybe "ladyboo"? :D :D

Haha, that's what I've been calling myself, too! Perfectly logical! And aw thank you so much for the clips, so much appreciated! It feels weird now that we know how he felt but he still sang so well... I'm sure we'd all LOVE to see clips from tomorrow, too if you feel like posting. And of course a thorough report, pretty please! Have a wonderful time tomorrow!

The Linguist

Ps. I think my post got deleted once, I asked itf you've told your JO concert pal or other friends that you're famous on a Finnish baby forum in a JO/B/K themed thread? The most popular thread in its history actually, I think!

Vierailija
75174/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuden ficciosan "The Prince of Balkan" avausluku on valmis. Tämä jatkaa sitä tulevaisuuteen sijoittuvaa tarinaa, mutta tällä kertaa mukana lähinnä draamaa, angstia ja ihmissuhdejankkausta, toivottavasti seuraavissa luvuissa/osissa myös enemmän huumoria ja lämpimiä ja kuumia hetkiä. :) Ja on vähän muutakin puutarhurikamaa kuin nimi. :P https://archiveofourown.org/works/49522843/

Mikä tätä edeltävä olikaan? :)

Tuo on siis neliosainen sarja, joka starttaa keväästä 2024, tuolla näkee kaikki tähänastiset osat: https://archiveofourown.org/series/3635038

Vierailija
75175/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millon nämä Kn miesflirtit lavoilla alkoivat? Oliko niitä siis keikoilla ennen sitä juhannuskeikkaa?

Vierailija
75176/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin manifestoida sukat lavalla käyttöön Red Hot chili Peppers tyyliin. 🙏

Saattais vähän kutitella munaskuissa villaiset sukat.

Vierailija
75177/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan riehu? Onko puutarha joku muu paikka?

Plussa

Jos sun plussa kortti ei toimi, niin ei se Käärijän ja Bojanin vika ole.

Vauvalla toimiikin vaan äääässss-etukortti

Mulla on tänne VIP kortti ja ikuinen jäsenyys.

Vierailija
75178/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin millon nämä Kn miesflirtit lavoilla alkoivat? Oliko niitä siis keikoilla ennen sitä juhannuskeikkaa?

Joo oli. Tavastialla.

Vierailija
75179/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuun hakemaan naudoilta vertaistukea tai ehkä enemmän äidillistä lohdutusta. Mainitsin ohi mennen olevani menossa K:n keikalle ja vastaukseksi sain ensin naurua, hämmentyneen ilmeen nähdessään silmien pyörittelyä ja kommenttina "no älä nyt sit vaan ainakaan laita mihkään someen että olit siellä". Ilmeisesti K:n kuunteleminen lasketaan noloksi nykyään. Ja saman kohtelun saa jos mainitsee Joksut tai muita einiinmainstream artisteja kuten Puolan Jann tai Måneskin. Jotenkin olin ajatellut että nää noloilujutut olis jääneet sinne esiteini-ikään, mutta näköjään edelleen täysi-ikäistymisen kynnyksellä olevia jaksaa kiinnostaa ja nolottaa se mitä musiikkia joku toinen kuuntelee. Ehkä sit parinkympin toisella puoliskolla saa jo avoimesti myöntää mistä musiikista tykkää? Ainahan sitä saa rohkeasti olla erilainen ja niin pois päin mutta kiva ois olla ihan vaan tavis ja kuunnella sitä mitä haluaa ilman että tarvitsee vältellä kysymyksiä musamakuun liittyen.

Mun ihana täysi-ikäinen lapseni puolestaan tykkäsi oikein sydän-emojilla faceen jakamastani Käärijä-videosta stadikalta ja syy oli kuulemma se, että tykkäsi että mulla oli ollut hauskaa, ei se että olisi videosta itsessään tykännyt. Awwww 😭😭

Vierailija
75180/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oli. Tavastialla.

Tavastia ja Bojan muuttivat kaiken. 

Ketju on lukittu.