Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy kyllä vie Jeren mennessään, taitaa olla aika hallitseva hahmo ja kiehtonut pikku Jeren verkkoonsa.
Käärijä, ei Jere.
Tuota, jos ei Käärijä meinannut pärjätä sen kanssa lavalla, niin Jerellä vasta onkin varmaan villit päivät ollut. 😂
Tommy nostanut koko crewn seinälle.
Alan ymmärtää ne Jaakon? kepit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy kyllä vie Jeren mennessään, taitaa olla aika hallitseva hahmo ja kiehtonut pikku Jeren verkkoonsa.
Siis onhan Tommy tosi hallitseva ihminen. Ja ilmaisee hyvin selkeästi, jos joku ei miellytä itseään. On myös lähipiirin mukaan äkkipikainen ja ns. mahdoton pitää kurissa. Mutta sitä hän on, ja mä pidän siitä.
Tommy siis on? Mutta entäs Tomas. Ei kai hän lähipiirissään ole Tommy? Kun hän tapaa vaikkapa yhteistyökumppaneita, onko hän koko ajan Tommy vai välillä Tomas?
Heidän luonteissaan ei kuulemma juuri ole eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä näen silmissäni, että Töölönlahti on viikonloppuna täynnä urheilevia K faneja 😂😂
Toivottavasti se Tukholman turvamies on kans. Ja varulta se Kaivarinki turvamies. Ja Jesse. 😅
Onkin jo ikävä mun tulevaa miestä eli Kaivarin järkkäriä
Ainoa vaan, että just eilen taisin nähdä jonkun uuden videon, olisiko ollut Stadikalta ja sielläpä vasta olikin kiinnostavan näköinen järkkäri. Olisko sittenkin pitänyt valita se?
Minun lemppari oli se järkkäri, joka nyökytteli hymyillen, kun K luki Näytä sydän jos Bojan on kuuma -kyltin. Missäs se olikaan?
Entäs se järkkäri, joka juuri vilkaisi lavalle, kun K ratsasti Matilla ja hiveli sen kroppaa. Tais olla perjantailta.
https://twitter.com/baby_medicine/status/1692538676415246632
Vierailija kirjoitti:
Jos K saisi valita yhden illan juttuun Bojanin tai Tommyn, kumpaan uskoisitte hänen lankeavan? Yläpeukku: Bojan, alapeukku: Tommy.
Yhden illan juttu Tommy ja vakavampi juttu B, tietysti.
Onko Jan vastannut sille joka kyseli poitsujen kengänkokoja? 😀
Tommy-jutut taitaa nyt olla ajankohtaista, ei ole pois B:n vetovoimasta
Vierailija kirjoitti:
Tuun hakemaan naudoilta vertaistukea tai ehkä enemmän äidillistä lohdutusta. Mainitsin ohi mennen olevani menossa K:n keikalle ja vastaukseksi sain ensin naurua, hämmentyneen ilmeen nähdessään silmien pyörittelyä ja kommenttina "no älä nyt sit vaan ainakaan laita mihkään someen että olit siellä". Ilmeisesti K:n kuunteleminen lasketaan noloksi nykyään. Ja saman kohtelun saa jos mainitsee Joksut tai muita einiinmainstream artisteja kuten Puolan Jann tai Måneskin. Jotenkin olin ajatellut että nää noloilujutut olis jääneet sinne esiteini-ikään, mutta näköjään edelleen täysi-ikäistymisen kynnyksellä olevia jaksaa kiinnostaa ja nolottaa se mitä musiikkia joku toinen kuuntelee. Ehkä sit parinkympin toisella puoliskolla saa jo avoimesti myöntää mistä musiikista tykkää? Ainahan sitä saa rohkeasti olla erilainen ja niin pois päin mutta kiva ois olla ihan vaan tavis ja kuunnella sitä mitä haluaa ilman että tarvitsee vältellä kysymyksiä musamakuun liittyen.
Mentaalinen teini-ikä ja "noloilu" muiden tykkäämistä asioista (musiikki, tv-ohjelmat, kirjat) jatkuu nykyään semmoiseen 25v ikään, about. Sitten yleensä aikuistutaan hieman ja annetaan muiden tykätä mistä tykkää ilman ivaa. Mulla kesti ihan melkein 30-vuotiaaksi asti ennen kuin lopetin tuollaisen silmienpyörittelyn muiden mielenkiinnoista, jotkut meistä kypsyvät hitaasti, valitettavasti. Tsemppiä vaan myöhäisteinisi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuun hakemaan naudoilta vertaistukea tai ehkä enemmän äidillistä lohdutusta. Mainitsin ohi mennen olevani menossa K:n keikalle ja vastaukseksi sain ensin naurua, hämmentyneen ilmeen nähdessään silmien pyörittelyä ja kommenttina "no älä nyt sit vaan ainakaan laita mihkään someen että olit siellä". Ilmeisesti K:n kuunteleminen lasketaan noloksi nykyään. Ja saman kohtelun saa jos mainitsee Joksut tai muita einiinmainstream artisteja kuten Puolan Jann tai Måneskin. Jotenkin olin ajatellut että nää noloilujutut olis jääneet sinne esiteini-ikään, mutta näköjään edelleen täysi-ikäistymisen kynnyksellä olevia jaksaa kiinnostaa ja nolottaa se mitä musiikkia joku toinen kuuntelee. Ehkä sit parinkympin toisella puoliskolla saa jo avoimesti myöntää mistä musiikista tykkää? Ainahan sitä saa rohkeasti olla erilainen ja niin pois päin mutta kiva ois olla ihan vaan tavis ja kuunnella sitä mitä haluaa ilman että tarvitsee vältellä kysymyksiä musamakuun liittyen.
Mentaalinen teini-ikä ja "noloilu" muiden tykkäämistä asioista (musiikki, tv-ohjelmat, kirjat) jatkuu nykyään semmoiseen 25v ikään, about. Sitten yleensä aikuistutaan hieman ja annetaan muiden tykätä mistä tykkää ilman ivaa. Mulla kesti ihan melkein 30-vuotiaaksi asti ennen kuin lopetin tuollaisen silmienpyörittelyn muiden mielenkiinnoista, jotkut meistä kypsyvät hitaasti, valitettavasti. Tsemppiä vaan myöhäisteinisi kanssa!
Mulla tällaiset reaktiot taas tulee yleensä nimenomaan vanhemmilta työkavereilta, esimerkiksi K n suhteen. Itse olen siis artistin ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä näen silmissäni, että Töölönlahti on viikonloppuna täynnä urheilevia K faneja 😂😂
Toivottavasti se Tukholman turvamies on kans. Ja varulta se Kaivarinki turvamies. Ja Jesse. 😅
Ainoa vaan, että just eilen taisin nähdä jonkun uuden videon, olisiko ollut Stadikalta ja sielläpä vasta olikin kiinnostavan näköinen järkkäri. Olisko sittenkin pitänyt valita se?
Minun lemppari oli se järkkäri, joka nyökytteli hymyillen, kun K luki Näytä sydän jos Bojan on kuuma -kyltin. Missäs se olikaan?
Entäs se järkkäri, joka juuri vilkaisi lavalle, kun K ratsasti Matilla ja hiveli sen kroppaa. Tais olla perjantailta.
Mainio tilannekuva. Järkkäri seurannut herkeämättä yleisöä koko keikan ajan. Katse eteenpäin. Ja sen hetken, kun K käsi on M kropalla niin yllättäen keskittyminen herpaantuu :D :D Kiinni jäi ;) No kenelläpä ei keskittyminen herpaantuis jos rehellisiä ollaan. Minusta ei kyllä ikinä olis järkkäriksi K tai JO keikalle :D
Vierailija kirjoitti:
Bojan tiistain keikalla!💕
https://vm.tiktok.com/ZGJsfXpNP/
Lauantain. Mut kiitos, täähän oli kiva kooste. Toisin kuin täällä epäiltiin, on hymyilty, hassuteltu, ketkuteltu ja soitettu Tokio. Nature is healing!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainio tilannekuva. Järkkäri seurannut herkeämättä yleisöä koko keikan ajan. Katse eteenpäin. Ja sen hetken, kun K käsi on M kropalla niin yllättäen keskittyminen herpaantuu :D :D Kiinni jäi ;) No kenelläpä ei keskittyminen herpaantuis jos rehellisiä ollaan. Minusta ei kyllä ikinä olis järkkäriksi K tai JO keikalle :D
´*Siis tilannevideo eikä kuva :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJsfXpNP/Lauantain. Mut kiitos, täähän oli kiva kooste. Toisin kuin täällä epäiltiin, on hymyilty, hassuteltu, ketkuteltu ja soitettu Tokio. Nature is healing!
Jotain noista reaktioista mun puolesta puuttuu, mutta enpä jankkaa aiheesta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo edes nähnyt viestiä. Suosittelen harkitsemaan myös muita kontaktointikanavia.
Ryhdyin kirjoittamaan KxTommyxBojan ficciä, jossa K:lla on ollut yhden yön juttu Tommyn kanssa. Tämä leviää lehtiin ja Bojankin on saanut kuulla. Tätä ennen Bojan ja K ovat tunnustaneet tunteensa ja aikoivat tavata syyskuussa Suomen keikalla.
Bojan on masentunut ja vihainen. K yrittää vielä saada kerrottua hänelle, että suurin syy hairahdukseen oli kokemuksen puute ja sen seurauksena epäonnistumisen pelko. Uskaltaisiko hän muka rakastella täydellistä Bojania, kun ei ole koskaan ollut miehen kanssa? Mistä hän muuten voisi tietää, tulisiko siitä edes mitään, onko hän edes tarpeeksi avomielinen koko touhuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo edes nähnyt viestiä. Suosittelen harkitsemaan myös muita kontaktointikanavia.
Ehkä kellonaika oli väärä? Kokeile klo 5 aamulla ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJsfXpNP/Lauantain. Mut kiitos, täähän oli kiva kooste. Toisin kuin täällä epäiltiin, on hymyilty, hassuteltu, ketkuteltu ja soitettu Tokio. Nature is healing!
Jotain noista reaktioista mun puolesta puuttuu, mutta enpä jankkaa aiheesta enempää.
En ole eri mieltä mut pelkäsin paljon pahempaa.
- sama
Ei hitto mikä motiivien ristiriita!
Mulla olisi ehkä mahdollisuus saada lippu jokereitten keikalle Tavastialle, mutta kun tänään synkronoin omaa ja lasten kalentereita, huomasin että esikoisella on silloin torstaina elämänsä ekat ylioppilaskirjoitukset. Asun niin kaukana Helsingistä, että yöksi olisi keikan jälkeen jäätävä, eli en olisikaan evästämässä enkä antamassa onnenpotkua aamulla. Lukiovuodet eivät ole olleet tälle lapselle ihan mutkattomia, joten tässä kohdassa on kyllä meikäläisen oltava täysillä mukana. Nyt siis oikeastaan toivon, että se lippu ei tulisikaan minulle tarjolle, koska olisi ihan hirveää kieltäytyä siitä.
Relatives and friends criticized me a bit for going to the Hatari concert in 2020 (the only date in Italy). While an elderly lady said she envied me because I went to see such handsome boys.
Liikaa Tommysta jankkausta.