Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jan vastannut sille joka kyseli poitsujen kengänkokoja? 😀
Jan esti kyseisen tyypin, koska kengän koon sijaan hän vahingossa kysyi yksityishenkilöiden kokoa.
En kysyny! Mut eiköhän se silti pidä mua jonain pervona.
No mietipä omalle kohdalle, kun joku aamuyön tunneilla ryhtyisi kyselemään kengänkokoasi :D
Mä näen silmissäni, että Jan jossain treenikämpällä selittää muille JO jäsenille tästä viestistä :D Hullut suomalaiset kyselee kengänkokoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin sain yhdeltä työkaverilta kuulla että "voi ei, kerro mikä päivä, niin tiedän olla poissa täältä" kun kerroin K n olevan tulossa omaan kaupunkiin keikalle. En ymmärrä ihmisten tälläistä tapaa, koska ei mulle tulisi mieleenkään polkasta jonkun toisen intoa alas.
Naurettavan lapsellista kommentointia muka aikuiselta ihmiseltä. Sitten nämä luulee, että ne osoittaa jotain älyllistä ylemmyyttään tällä, samoin kuin kaikki besserwisserit, jotka tulee iltalehtien kommenttiosioihin julistamaan, kuinka he ei to-del-la-kaan katso/kuuntele mitään, mikä on vähänkään suositumpaa isomman yleisön keskuudessa.
Ehkä tästä pitää nyt minunkin ottaa koppi ja lakata sanomasta että minua mikään Lauri Tähkä jne kiinnosta. Oon kyllä saattanut tokaista myös ihan lähimmille joskus jostain yksinkertaisesti että pas kaa. Mutta siis en ikinä missään työpaikkakeskustelussa tms tai silloin jos joku on menossa keikalle tai on kunnon fani. No ehkä tästä eteenpäin pidän suuni supussa jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan esti kyseisen tyypin, koska kengän koon sijaan hän vahingossa kysyi yksityishenkilöiden kokoa.
No mietipä omalle kohdalle, kun joku aamuyön tunneilla ryhtyisi kyselemään kengänkokoasi :D
Siis mulle tulee tästä mieleen työharjoittelupaikan jalkafetissityyppi. Kysyi eräs aamu että voisinko laittaa seuraavana aamuna avokärkiset kengät. Sen jälkeen tajusin miksi tyyppi tuijotti aina heti ensimmäisenä jalkojani aamulla. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen silmissäni, että Jan jossain treenikämpällä selittää muille JO jäsenille tästä viestistä :D Hullut suomalaiset kyselee kengänkokoja :D
Eikö voi kertoa, että aikoo kutoa villasukat lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo edes nähnyt viestiä. Suosittelen harkitsemaan myös muita kontaktointikanavia.
Eikös jossain sanottu että Jan on bändistä se yökukkuja? Ehkä se lukee viestit vasta joskus puolen yön aikaan.
Jan, I am knitting thongs for you. Can you please give me a photo of your penis with a ruler next to it?
Vierailija kirjoitti:
Jan, I am knitting thongs for you. Can you please give me a photo of your penis with a ruler next to it?
🙈😂
Tulkaa auttamaan. Tänne ilmestyi pers paljas Olavi ja se laittoi jo kaikki muut seinille. Minä pakenin. Olen kaapissa piilossa ja pelottaa. Lähettäkää joku.
T. Jure
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa auttamaan. Tänne ilmestyi pers paljas Olavi ja se laittoi jo kaikki muut seinille. Minä pakenin. Olen kaapissa piilossa ja pelottaa. Lähettäkää joku.
T. Jure
Pysy rauhallisena! Lähetämme Kaivarin turvamiehen paikalle.
Vierailija kirjoitti:
T. Jure
Älä ainakaan Käärijältä kysy neuvoa, kun se ei vieläkään osaa tulla ulos kaapista.
Ei kai kukaan oikeasti kysy /ole kysynyt kengän kokoja😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo edes nähnyt viestiä. Suosittelen harkitsemaan myös muita kontaktointikanavia.
Eikös jossain sanottu että Jan on bändistä se yökukkuja? Ehkä se lukee viestit vasta joskus puolen yön aikaan.
No mä raportoin aamuviideltä jos Jan vastaa jotain. Ja kysyin kyllä nimenomaan sukkakokoa sukkalahjoja varten eli se yllätys on nyt sitten spoilattu.
T. aamuviideltä
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti kysy /ole kysynyt kengän kokoja😄
Ei, ilmeisesti vain yksityishenkilön kokoa. Huh, väärä hälytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. JureÄlä ainakaan Käärijältä kysy neuvoa, kun se ei vieläkään osaa tulla ulos kaapista.
Jonkun mielestä viime lauantai oli jo se kauan odotettu karmit kaulassa kaapista ulos. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän mä olen muuten saanut päähäni, että Jan somettaa/on puhelimella harvemmin. Ihan kuin jossain haastattelussa olis ollut siitä puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. JureÄlä ainakaan Käärijältä kysy neuvoa, kun se ei vieläkään osaa tulla ulos kaapista.
Jonkun mielestä viime lauantai oli jo se kauan odotettu karmit kaulassa kaapista ulos. :P
Äh, vasta ujoa kurkistelua oven raosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nääääh, vähän korkeintaan raotti ovea ja kurkisti ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto mikä motiivien ristiriita!
Mulla olisi ehkä mahdollisuus saada lippu jokereitten keikalle Tavastialle, mutta kun tänään synkronoin omaa ja lasten kalentereita, huomasin että esikoisella on silloin torstaina elämänsä ekat ylioppilaskirjoitukset. Asun niin kaukana Helsingistä, että yöksi olisi keikan jälkeen jäätävä, eli en olisikaan evästämässä enkä antamassa onnenpotkua aamulla. Lukiovuodet eivät ole olleet tälle lapselle ihan mutkattomia, joten tässä kohdassa on kyllä meikäläisen oltava täysillä mukana. Nyt siis oikeastaan toivon, että se lippu ei tulisikaan minulle tarjolle, koska olisi ihan hirveää kieltäytyä siitä.I feel you todellakin !
No sanoisinko, että mulle henkilökohtaisesti olisi ihan sama, onko äiti silloin aamulla kirjoituksiin mentäessä paikalla. Voithan laittaa hänelle eväät valmiiksi jo ennen kuin lähdet matkalle? Voiko isä auttaa sitten aamulla?
Lapselleni ei ole ihan sama olenko paikalla vai en, eli olen heittänyt viimeisetkin toivonrippeet keikkareissusta.
Se, että jollekin ei ole äiti ollut tarpeen jonakin tiettynä hetkenä elämässä, ei tarkoita etteikö se olisi jonkun toisen kohdalla aivan päinvastoin. Kyse ei ole eväsleivistä, tietenkään. En ryhdy avaamaan lapseni ongelmia täällä, vaan luotan siihen, että aikuiset ihmiset osaavat kyllä asettua toisen ihmisen asemaan, vaikka eivät täsmälleen samaa olisi itse kokeneetkaan. Silti minua ottaa päähän, että keikkalipun metsästys on kerta toisensa jälkeen epäonnistunut ja nyt kun yksi ylimääräinen tuttavapiirissä luiltavasti on, en voikaan sitä ostaa.. Ehkä ainoa hyvä puoli on se, että en silloin kesäkuussa saanut lippua. Siitä luopuminen olisi raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, vasta ujoa kurkistelua oven raosta.
Riippuu varmaan vähän siitäkin, että mitä siinä biisissä oikeasti sanotaan, kun sieltä on kuultu kaikkea di ck, ti ts yms ja takapuolikin löytyy, että kuinka ho moeroo ttinen se lopputulos josta saa selvää sitten on. :P
Riippuu miten kysyy ja miten tarkan vastauksen haluaa. Mä lähetin sille sen Tommyn kipsikuvan sairaalasta, niin Jan vastas mulle vaan että Ai ne laittoi Tommylle ton lasten koon.