Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
74961/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74962/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai Bojanin ja K:n musiikkivideo voisi olla sijoitettuna keskiaikaan. Bojania syytetään noidaksi ja ollaan polttamassa roviolla (viittaus Twitter-vainoon) ja K tulee ritarina pelastamaan. alussa K voisi olla munkkikaapu yllään, koska sopisi hyvin pottatukkaan. Sitten suurieleisesti riisuisi kaavun ja alta paljastuu kimaltava haarniska.

Näen mielessäni vähän Monty pyton -tyylisen videon, jossa K kompastuisi omaan miekkaansa ja Bojan huokaisten joutuisi keplottelemaan itse sidotut kätensä irti. Lopulta he kuitenkin ratsastaisivat yhdessä aamunkoittoon.

Joo ,Sekin Monty Pyton tyyliin ,ilman hevosia kopotikopoti😂( mun mielestä yks hauskimpia pytonjuttuja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74963/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy kyllä vie Jeren mennessään, taitaa olla aika hallitseva hahmo ja kiehtonut pikku Jeren verkkoonsa.

Siis onhan Tommy tosi hallitseva ihminen. Ja ilmaisee hyvin selkeästi, jos joku ei miellytä itseään. On myös lähipiirin mukaan äkkipikainen ja ns. mahdoton pitää kurissa. Mutta sitä hän on, ja mä pidän siitä.

Vierailija
74964/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Käärijältä syksyllä ilmestymässä:

-"Jytinää ja huutoa" -single Bojanin kanssa

-"Aktia siellä ja täällä" -konferenssistriimi

Odotamme mielenkiinnolla.

Sisältyykö singleen siis demonihuutoa?

Ei kun se on sillä B-puolella "Demoni", joka on alun perin C-kasetille äänietty demonauha. :P

No niin kiva, hepuloin julkisessa liikenteessä.

Vierailija
74965/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä missä Bojan on niin suloinen ja herttainen, sellainen kunnon poika, tää Tommy on ilmeisesti paha poika ja luultavasti vie Kärtsän huonoille teille.

Stadikan lavakemian perusteella Tommy määrää tahdin, mutta on vaikuttanut aika symppikseltä Suomen vierailun perusteella. 

Kumpikohan tyyli miehissä vetoaa kärtsään. Oon kuullut huhuja, että jos naisista kyse, niin enempi pahikset. Ja puhun nyt yleisesti.

Vierailija
74966/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan tuntien kyllä se Tomasin vaimokin on huomisaamuun mennessä selvitetty, vaikka on pysynyt julkisuudesta pois koko liiton ajan.

Mikä siinä Tomasin vaimossa on niin kiinnostavaa, että henkilöllisyys pitää selvittää? Kertookaa kun itse en ymmärrä, miksi tieto on teille niin tärkeä että uhraatte omasta ajastanne tuntikausia asian selvittämiseen?

Samalla voitte kertoa, miksi ette kunnioita henkilön halua yksityisyyteen?

No enpä usko et sitä vaimon henkilöllisyyttä on kukaan tosissaan etsimässä. Vai onko?

Minä tiedän, kuka on Tommyn oikea vaimo. Mutta en kerro.

Niin minäkin. Terveisin mysteerimiehen varannut.

Vierailija
74967/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan tuntien kyllä se Tomasin vaimokin on huomisaamuun mennessä selvitetty, vaikka on pysynyt julkisuudesta pois koko liiton ajan.

Mikä siinä Tomasin vaimossa on niin kiinnostavaa, että henkilöllisyys pitää selvittää? Kertookaa kun itse en ymmärrä, miksi tieto on teille niin tärkeä että uhraatte omasta ajastanne tuntikausia asian selvittämiseen?

Samalla voitte kertoa, miksi ette kunnioita henkilön halua yksityisyyteen?

No enpä usko et sitä vaimon henkilöllisyyttä on kukaan tosissaan etsimässä. Vai onko?

Minä tiedän, kuka on Tommyn oikea vaimo. Mutta en kerro.

Niin minäkin. Terveisin mysteerimiehen varannut.

Sulla kävi flaksi.

Vierailija
74968/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy kyllä vie Jeren mennessään, taitaa olla aika hallitseva hahmo ja kiehtonut pikku Jeren verkkoonsa.

Siis onhan Tommy tosi hallitseva ihminen. Ja ilmaisee hyvin selkeästi, jos joku ei miellytä itseään. On myös lähipiirin mukaan äkkipikainen ja ns. mahdoton pitää kurissa. Mutta sitä hän on, ja mä pidän siitä.

Onko Tomas tämän vastakohta? Mietin Käärijä vs. Jere, jotka aika erilaiset.

Vierailija
74969/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että K oli niin ujona lavalla. Pelkäsi varmaan yhtäkkistä kielaria olevan tulossa.

Vierailija
74970/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä, ei Jere. 

Tuota, jos ei Käärijä meinannut pärjätä sen kanssa lavalla, niin Jerellä vasta onkin varmaan villit päivät ollut. 😂

Vierailija
74971/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tomas tämän vastakohta? Mietin Käärijä vs. Jere, jotka aika erilaiset.

Kuulemma ei hirveästi eroa.

Vierailija
74972/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuun hakemaan naudoilta vertaistukea tai ehkä enemmän äidillistä lohdutusta. Mainitsin ohi mennen olevani menossa K:n keikalle ja vastaukseksi sain ensin naurua, hämmentyneen ilmeen nähdessään silmien pyörittelyä ja kommenttina "no älä nyt sit vaan ainakaan laita mihkään someen että olit siellä". Ilmeisesti K:n kuunteleminen lasketaan noloksi nykyään. Ja saman kohtelun saa jos mainitsee Joksut tai muita einiinmainstream artisteja kuten Puolan Jann tai Måneskin. Jotenkin olin ajatellut että nää noloilujutut olis jääneet sinne esiteini-ikään, mutta näköjään edelleen täysi-ikäistymisen kynnyksellä olevia jaksaa kiinnostaa ja nolottaa se mitä musiikkia joku toinen kuuntelee. Ehkä sit parinkympin toisella puoliskolla saa jo avoimesti myöntää mistä musiikista tykkää? Ainahan sitä saa rohkeasti olla erilainen ja niin pois päin mutta kiva ois olla ihan vaan tavis ja kuunnella sitä mitä haluaa ilman että tarvitsee vältellä kysymyksiä musamakuun liittyen.

Oon laittanut instaani kuvia K n keikalta! Työkaveritkin on nähneet. Apua! Kun multa on kysytty, mille keikalle menen Turkuun, oon onneksi vaan mutissut jotain epämääräistä, mistä kukaan ei toivottavasti ole ymmärtänyt yhtään mitään.

Just tänään (eka työpäivä loman jälkeen) sanoin työkaverille, että nyt täytyy ruveta etsimään jostain vapaapäivää, kun on kuukauden päästä liput Tampereelle yhdelle keikalle. Kysyi, mikä bändi, ja kun kerroin, ei ollut koskaan kuullutkaan. Valaisin sitten vähän ja kerroin samalla, mikä tässä vetoaa.

Työkaveri siis nelikymppinen mies. Hyvin kuunteli ja ehkä ymmärsikin.

Mäkin palasin tänään lomalta ja laitoin varauksen lomapäivästä, mutta lokakuulle. Silloin Kärden keikka Tampereella 😄

Vierailija
74973/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs ankeuttajien syyspäivät nyt on alkaneet? Molemmat palstat tulvii toisia dissaamaan ja lannistamaan pyrkiviä viestejä?

Tiedättekö, ei hetkauta yhtään. Ihanaa shippausviikkoa kaikille!

Tervetuloa todellisuuteen. Vähän järkeä palstan järjettömyyteen tekee poikaa itsekullekin. 

Syksy on vuodenajoista parhain. Ihanaa ja värikylläistä syksyä kaikille!

Wait, wait...Summer's not over yet. :D There is still one whole month of summer left..September is mostly summer, too. (or at least I like to think that😅)

Hmm..Or is it different in Finland? 😯

Yeah for us summer is June, July, August. September is already considered autumn, although sometimes u still get good weather in Sep.

😁😃 https://starecat.com/i-love-summer-in-finland-last-year-it-was-on-a-tue…

Vierailija
74974/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Tommy on suostunut yhteistyöhön K:n kanssa voisi ajatella, että hän pitää K:sta ja heidän yhteisestä biisistä. Ei hän varmaan mihin tahansa projekteihin suostu.

Vierailija
74975/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä, ei Jere. 

Tuota, jos ei Käärijä meinannut pärjätä sen kanssa lavalla, niin Jerellä vasta onkin varmaan villit päivät ollut. 😂

Tommy nostanut koko crewn seinälle.

Vierailija
74976/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä näen silmissäni, että Töölönlahti on viikonloppuna täynnä urheilevia K faneja 😂😂

Toivottavasti se Tukholman turvamies on kans. Ja varulta se Kaivarinki turvamies. Ja Jesse. 😅

Onkin jo ikävä mun tulevaa miestä eli Kaivarin järkkäriä

Ainoa vaan, että just eilen taisin nähdä jonkun uuden videon, olisiko ollut Stadikalta ja sielläpä vasta olikin kiinnostavan näköinen järkkäri. Olisko sittenkin pitänyt valita se?

Minun lemppari oli se järkkäri, joka nyökytteli hymyillen, kun K luki Näytä sydän jos Bojan on kuuma -kyltin. Missäs se olikaan?

Entäs se järkkäri, joka juuri vilkaisi lavalle, kun K ratsasti Matilla ja hiveli sen kroppaa. Tais olla perjantailta.

Vierailija
74977/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Tommy on suostunut yhteistyöhön K:n kanssa voisi ajatella, että hän pitää K:sta ja heidän yhteisestä biisistä. Ei hän varmaan mihin tahansa projekteihin suostu.

Siis aivan varmasti pitää! Pitäähän se varmaan omasta lähipiiristäänkin. Ei poista näitä haastavia piirteitä.

Vierailija
74978/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy siis on? Mutta entäs Tomas. Ei kai hän lähipiirissään ole Tommy? Kun hän tapaa vaikkapa yhteistyökumppaneita, onko hän koko ajan Tommy vai välillä Tomas?

Vierailija
74979/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuun hakemaan naudoilta vertaistukea tai ehkä enemmän äidillistä lohdutusta. Mainitsin ohi mennen olevani menossa K:n keikalle ja vastaukseksi sain ensin naurua, hämmentyneen ilmeen nähdessään silmien pyörittelyä ja kommenttina "no älä nyt sit vaan ainakaan laita mihkään someen että olit siellä". Ilmeisesti K:n kuunteleminen lasketaan noloksi nykyään. Ja saman kohtelun saa jos mainitsee Joksut tai muita einiinmainstream artisteja kuten Puolan Jann tai Måneskin. Jotenkin olin ajatellut että nää noloilujutut olis jääneet sinne esiteini-ikään, mutta näköjään edelleen täysi-ikäistymisen kynnyksellä olevia jaksaa kiinnostaa ja nolottaa se mitä musiikkia joku toinen kuuntelee. Ehkä sit parinkympin toisella puoliskolla saa jo avoimesti myöntää mistä musiikista tykkää? Ainahan sitä saa rohkeasti olla erilainen ja niin pois päin mutta kiva ois olla ihan vaan tavis ja kuunnella sitä mitä haluaa ilman että tarvitsee vältellä kysymyksiä musamakuun liittyen.

Tuttua huttua kotoa. Oon täälläkin sanonut aiemmin että nää meidän suosikit ei oo mitään teinien tai juuri aikuisikää lähestyvien ykkösmusaa. Poikkeusteinejä tietysti on. :D

Vierailija
74980/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K saisi valita yhden illan juttuun Bojanin tai Tommyn, kumpaan uskoisitte hänen lankeavan? Yläpeukku: Bojan, alapeukku: Tommy.

Ketju on lukittu.