Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
On hän näköjään vähän jaksanut myös hassutella viime keikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuun hakemaan naudoilta vertaistukea tai ehkä enemmän äidillistä lohdutusta. Mainitsin ohi mennen olevani menossa K:n keikalle ja vastaukseksi sain ensin naurua, hämmentyneen ilmeen nähdessään silmien pyörittelyä ja kommenttina "no älä nyt sit vaan ainakaan laita mihkään someen että olit siellä". Ilmeisesti K:n kuunteleminen lasketaan noloksi nykyään. Ja saman kohtelun saa jos mainitsee Joksut tai muita einiinmainstream artisteja kuten Puolan Jann tai Måneskin. Jotenkin olin ajatellut että nää noloilujutut olis jääneet sinne esiteini-ikään, mutta näköjään edelleen täysi-ikäistymisen kynnyksellä olevia jaksaa kiinnostaa ja nolottaa se mitä musiikkia joku toinen kuuntelee. Ehkä sit parinkympin toisella puoliskolla saa jo avoimesti myöntää mistä musiikista tykkää? Ainahan sitä saa rohkeasti olla erilainen ja niin pois päin mutta kiva ois olla ihan vaan tavis ja kuunnella sitä mitä haluaa ilman että tarvitsee vältellä kysymyksiä musamakuun liittyen.
Mentaalinen teini-ikä ja "noloilu" muiden tykkäämistä asioista (musiikki, tv-ohjelmat, kirjat) jatkuu nykyään semmoiseen 25v ikään, about. Sitten yleensä aikuistutaan hieman ja annetaan muiden tykätä mistä tykkää ilman ivaa. Mulla kesti ihan melkein 30-vuotiaaksi asti ennen kuin lopetin tuollaisen silmienpyörittelyn muiden mielenkiinnoista, jotkut meistä kypsyvät hitaasti, valitettavasti. Tsemppiä vaan myöhäisteinisi kanssa!
Mulla tällaiset reaktiot taas tulee yleensä nimenomaan vanhemmilta työkavereilta, esimerkiksi K n suhteen. Itse olen siis artistin ikäluokkaa.
No höh, jotkut kypsyvät sitten minuakin hitaammin. Noh, silloin ei auta muu kuin ottaa Kärdestä mallia ja vaan hymyillä sydämmellisesti vastaukseksi, ei mitään kainostelua muiden pilkasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto mikä motiivien ristiriita!
Mulla olisi ehkä mahdollisuus saada lippu jokereitten keikalle Tavastialle, mutta kun tänään synkronoin omaa ja lasten kalentereita, huomasin että esikoisella on silloin torstaina elämänsä ekat ylioppilaskirjoitukset. Asun niin kaukana Helsingistä, että yöksi olisi keikan jälkeen jäätävä, eli en olisikaan evästämässä enkä antamassa onnenpotkua aamulla. Lukiovuodet eivät ole olleet tälle lapselle ihan mutkattomia, joten tässä kohdassa on kyllä meikäläisen oltava täysillä mukana. Nyt siis oikeastaan toivon, että se lippu ei tulisikaan minulle tarjolle, koska olisi ihan hirveää kieltäytyä siitä.
I feel you todellakin !
https://www.instagram.com/reel/Cv3JBsPNpV0/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Pikku iltaharkat tähän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi ehkä mahdollisuus saada lippu jokereitten keikalle Tavastialle, mutta kun tänään synkronoin omaa ja lasten kalentereita, huomasin että esikoisella on silloin torstaina elämänsä ekat ylioppilaskirjoitukset. Asun niin kaukana Helsingistä, että yöksi olisi keikan jälkeen jäätävä, eli en olisikaan evästämässä enkä antamassa onnenpotkua aamulla. Lukiovuodet eivät ole olleet tälle lapselle ihan mutkattomia, joten tässä kohdassa on kyllä meikäläisen oltava täysillä mukana. Nyt siis oikeastaan toivon, että se lippu ei tulisikaan minulle tarjolle, koska olisi ihan hirveää kieltäytyä siitä.I feel you todellakin !
No sanoisinko, että mulle henkilökohtaisesti olisi ihan sama, onko äiti silloin aamulla kirjoituksiin mentäessä paikalla. Voithan laittaa hänelle eväät valmiiksi jo ennen kuin lähdet matkalle? Voiko isä auttaa sitten aamulla?
Vierailija kirjoitti:
Onko Jan vastannut sille joka kyseli poitsujen kengänkokoja? 😀
Jan esti kyseisen tyypin, koska kengän koon sijaan hän vahingossa kysyi yksityishenkilöiden kokoa.
Mäkin sain yhdeltä työkaverilta kuulla että "voi ei, kerro mikä päivä, niin tiedän olla poissa täältä" kun kerroin K n olevan tulossa omaan kaupunkiin keikalle. En ymmärrä ihmisten tälläistä tapaa, koska ei mulle tulisi mieleenkään polkasta jonkun toisen intoa alas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi ehkä mahdollisuus saada lippu jokereitten keikalle Tavastialle, mutta kun tänään synkronoin omaa ja lasten kalentereita, huomasin että esikoisella on silloin torstaina elämänsä ekat ylioppilaskirjoitukset. Asun niin kaukana Helsingistä, että yöksi olisi keikan jälkeen jäätävä, eli en olisikaan evästämässä enkä antamassa onnenpotkua aamulla. Lukiovuodet eivät ole olleet tälle lapselle ihan mutkattomia, joten tässä kohdassa on kyllä meikäläisen oltava täysillä mukana. Nyt siis oikeastaan toivon, että se lippu ei tulisikaan minulle tarjolle, koska olisi ihan hirveää kieltäytyä siitä.
Hei oikeasti, lapsen ylppärit on vain kerran elämässä, Jokereiden keikkoja taas tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan tiistain keikalla!💕
https://vm.tiktok.com/ZGJsfXpNP/Lauantain. Mut kiitos, täähän oli kiva kooste. Toisin kuin täällä epäiltiin, on hymyilty, hassuteltu, ketkuteltu ja soitettu Tokio. Nature is healing!
Videon alla kommentti: B on kuin rauhallisempi kaoottinen versio Käärijästä. 💙💚Kyllähän hän näyttää touhuilevan lavalla kaikenlaista, kiva niin 💝.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi ehkä mahdollisuus saada lippu jokereitten keikalle Tavastialle, mutta kun tänään synkronoin omaa ja lasten kalentereita, huomasin että esikoisella on silloin torstaina elämänsä ekat ylioppilaskirjoitukset. Asun niin kaukana Helsingistä, että yöksi olisi keikan jälkeen jäätävä, eli en olisikaan evästämässä enkä antamassa onnenpotkua aamulla. Lukiovuodet eivät ole olleet tälle lapselle ihan mutkattomia, joten tässä kohdassa on kyllä meikäläisen oltava täysillä mukana. Nyt siis oikeastaan toivon, että se lippu ei tulisikaan minulle tarjolle, koska olisi ihan hirveää kieltäytyä siitä.Hei oikeasti, lapsen ylppärit on vain kerran elämässä, Jokereiden keikkoja taas tulee ja menee.
Kyllä jo tuon ikäisen pitää itsekseen sinne ylppäreihin päästä. Ei se nyt yhdestä eväsrasiasta ole kiinni. Omissa ylppäreissä ihan itse raahauduin paikalle ja ostin omat evääni. Ne opiskelijat on tosi hyvin koutsattu siihen, miten osallistutaan ja miten päivänä edetään. Kyllä he osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin sain yhdeltä työkaverilta kuulla että "voi ei, kerro mikä päivä, niin tiedän olla poissa täältä" kun kerroin K n olevan tulossa omaan kaupunkiin keikalle. En ymmärrä ihmisten tälläistä tapaa, koska ei mulle tulisi mieleenkään polkasta jonkun toisen intoa alas.
Naurettavan lapsellista kommentointia muka aikuiselta ihmiseltä. Sitten nämä luulee, että ne osoittaa jotain älyllistä ylemmyyttään tällä, samoin kuin kaikki besserwisserit, jotka tulee iltalehtien kommenttiosioihin julistamaan, kuinka he ei to-del-la-kaan katso/kuuntele mitään, mikä on vähänkään suositumpaa isomman yleisön keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi ehkä mahdollisuus saada lippu jokereitten keikalle Tavastialle, mutta kun tänään synkronoin omaa ja lasten kalentereita, huomasin että esikoisella on silloin torstaina elämänsä ekat ylioppilaskirjoitukset. Asun niin kaukana Helsingistä, että yöksi olisi keikan jälkeen jäätävä, eli en olisikaan evästämässä enkä antamassa onnenpotkua aamulla. Lukiovuodet eivät ole olleet tälle lapselle ihan mutkattomia, joten tässä kohdassa on kyllä meikäläisen oltava täysillä mukana. Nyt siis oikeastaan toivon, että se lippu ei tulisikaan minulle tarjolle, koska olisi ihan hirveää kieltäytyä siitä.I feel you todellakin !
No sanoisinko, että mulle henkilökohtaisesti olisi ihan sama, onko äiti silloin aamulla kirjoituksiin mentäessä paikalla. Voithan laittaa hänelle eväät valmiiksi jo ennen kuin lähdet matkalle? Voiko isä auttaa sitten aamulla?
Mä menin kirjoituksiin ihan samalla kaavalla kuin muihinkin koulupäiviin enkä edes muista oliko äiti silloin kotona vai työmatkalla. Mutta tottakai tässä on eroja ihmisten välillä ja toiset varmasti tarvitsevat vanhempien tukea tällaisissä asioissa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan esti kyseisen tyypin, koska kengän koon sijaan hän vahingossa kysyi yksityishenkilöiden kokoa.
En kysyny! Mut eiköhän se silti pidä mua jonain pervona.
No mietipä omalle kohdalle, kun joku aamuyön tunneilla ryhtyisi kyselemään kengänkokoasi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei estänyt. Lähetti yksityishenkilöstä kuvan ja käski mitata itse.
Jostain syystä kengän kokojen kysely unohtui.
Muistan ekasta kirjoitusaamusta vaan sen, kun radio mafiassa puhuttiin ylppäreiden alkamisesta. Tunsin suurta ylpeyttä ja hirveää jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In Finland we call it private person and now we want to know pp´s size?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kysyny! Mut eiköhän se silti pidä mua jonain pervona.
Ei ne varmaan vastaa, koska luulevat että seuraavaksi aletaan nälviä heidän jalkojen kokoa somessa. Mutta miten me saadaan selville ne sukkien koot? Käärijä pliis, voitko auttaa ja ottaa kuuman linjan Sloveniaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei estänyt. Lähetti yksityishenkilöstä kuvan ja käski mitata itse.
Jostain syystä kengän kokojen kysely unohtui.
Siis minä olin se joka kysyi yksityishenkilön mittoja että voin virkata ne norsutangat korvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K saisi valita yhden illan juttuun Bojanin tai Tommyn, kumpaan uskoisitte hänen lankeavan? Yläpeukku: Bojan, alapeukku: Tommy.
Yhden illan juttu Tommy ja vakavampi juttu B, tietysti.
Niin kyllähän kaikki K:n miehet B:n jälkeen on olut pelkkiä korvikkeita vaan
Ei hedonisti-Jan siihen aikaan päivystä.