Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos käyt suihkussa päivittäin etkä tee raskasta työtä, niin todennäköisyys, että sinulla on mt-ongelmia on 89%

Vierailija
22.10.2025 |

Hurjaa :o

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen käynyt päivittäin suihkussa noin 12 vuotiaasta asti. Joka ikinen aamu.

Vierailija
2/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrini sanoi, että minulla on mielisairaus enkä uskonut häntä. Miksi luulet että uskon sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa hän joka ei peseydy koskaan ja sitten ihmettelee, miksei hänellä ole yhtään ystävää.

Vierailija
4/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, olen tehnyt sitä lapsesta asti, hyvin olen saanut näin mielisairaana oltua ilman hoitoa ja vapaalla jalalla  kohta 50 vuotta. 

Vierailija
5/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Olen käynyt päivittäin suihkussa noin 12 vuotiaasta asti. Joka ikinen aamu.

Teetkö myös kevyttä työtä? Bingo!

Vierailija
6/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemättömyys ja mt ongelmat ovat totta. Päivittäinen duihmussakäynti on ihan normaalia.

Vierailija
7/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit on Stadin revityin laku, salil eka salil vika.

Vierailija
8/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö myös kevyttä työtä? Bingo!

Sekä että.

Vierailija
9/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse veikannut sen suihkussakäynnin harvuuden olevan merkki mielisairaudesta. Taisin olla väärässä?

Vierailija
10/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin peseytyvät adaptoituvat tilanteeseensa, myös tunkkaiseen hajuun. Vaikka ei haisisi suorastaan hielle, olemus on nuhjuinen ja haju ummehtuneen imelä.

Ihmiset ovat erilaisia, ja esim. ne joilla on rasvainen ihotyyppi ja päänahka, alkavat oikeasti haista nopeasti, vaikka eivät hikoilisi.

Vaihdevuosien jälkeen, myös miehet 50+ iässä alkavat myös haista, jos eivät peseydy kokonaan päivittäin. Se haju on kaikkialla iholla, ei vain kainaloissa/ alapäässä. 

Vierailija
11/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan mt-ongelmista tiedä paitsi joku ocd. Sanoisin, että kasvatuksesta peräisin jos tuntee tarvetta käydä joka päivä suihkussa vaikka ei hikoilisi. Tosi harva tarvitsee oikeasti joka päivä suihkua mutta onhan niitäkin olemassa.

Vierailija
12/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä paskoissasi rypevä incelli kuvitelet olevasi mieleltäsi terve?

Vierailija
13/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.:llä on vakava mielenterveysongelma.

Vierailija
14/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo Aada 22v, kolmatta vuotta sairauseläkkeellä.

Vierailija
15/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin pitäisi olla järki mukana.

Jossain Afrikassa jyllää taudit kun ei peseydytä, mutta täällä ei ymmärretä, että  3-4 kertaa viikossa on enemmän kuin tarpeeksi hygienian saavuttamiseksi.

Jos käy joka päivä suhkussa ja vaihtaa vaatteet, se on veden tuhlausta, sekä veden ja pesuaineen tuhlausta liiallisen pyykin muodossa ja tämä on juuri sitä "mulla heti kaikki muille ei mitään" ajattelua, joka tuhoaa maapallon.

Vierailija
16/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä en tiedä, mut kasvisruokavalio aiheuttaa pieni aivoisuutta ja näin ollen mt ongelmia.

Vierailija
17/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä paskoissasi rypevä incelli kuvitelet olevasi mieleltäsi terve?

Pakko uskoo. Netissä sanottiin näin.

Vierailija
18/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa käydä suihkussa päivittäin. Jos kävisin mulla iho rakoilisi ympäri kroppaa ja vuotaisin paljon verta.

Vierailija
19/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos urheilee ja hikoilee joka päivä?

Vierailija
20/23 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin pitäisi olla järki mukana.

Jossain Afrikassa jyllää taudit kun ei peseydytä, mutta täällä ei ymmärretä, että  3-4 kertaa viikossa on enemmän kuin tarpeeksi hygienian saavuttamiseksi.

Jos käy joka päivä suhkussa ja vaihtaa vaatteet, se on veden tuhlausta, sekä veden ja pesuaineen tuhlausta liiallisen pyykin muodossa ja tämä on juuri sitä "mulla heti kaikki muille ei mitään" ajattelua, joka tuhoaa maapallon.

80 luvulla ainakin hoettiin kohtuu kaikessa ja kaikilla riitti hyvin rahaa elämiseen, johtuiko se tuosta, no ei ehkä yksistään mutta nyt tuntuu, että melkein missään asiassa ei ole enää lainkaan kohtuutta mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi