Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä tämän ketjun kirjoittajien naamat. Mikä äo.
Opiskelen teoreettista fysiikkaa, jos se sinua kiinnostaa. Älystä en tiedä, mutta voitko selventää, että mitä tarkoittaa äo?
Niin ylpeä tästä äijästä! 💚💚💚
https://twitter.com/paidatonjere/status/1692945526210101496/photo/1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt tässä esityksessä eroottista vetovoimaa, kuten K/B:lla oli. Karismaattisia esiintyjiä toki ovat K ja Tommykin. Kiva että K on tiimeineen ehtinyt tehdä älyttömän kiireisen kesän aikana uutta musiikkia, hän selvästi nautti että saa esittää sitä nyt myös yleisölle!
Hmm kyllä siinä mun mielestä jotain oli.. K & B oli vielä viisuhuumassa kesäkuun alkupuolella niin se lisäsi Tavastian esitykseen jotain erikoista. Tänään näytt että Tommy määräsi ja K oli vähän vietävänä. Kyllä siinä joku viehätys oli.
Muakin viehätti se, että joku laittoi Kärtsän ruotuun. (Joo, kaikennäköisiä mietteitä sitä ihmisellä voi ollakin🙈) Toisaalta, kuka laittaa Tommyn ruotuun?🤣
Eikös sillä naisystävä oo irl?
Tälle illalle manifestoisin pari kivaa stooria Tommylta ja K lta. Ok, Häärijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt tässä esityksessä eroottista vetovoimaa, kuten K/B:lla oli. Karismaattisia esiintyjiä toki ovat K ja Tommykin. Kiva että K on tiimeineen ehtinyt tehdä älyttömän kiireisen kesän aikana uutta musiikkia, hän selvästi nautti että saa esittää sitä nyt myös yleisölle!
Hmm kyllä siinä mun mielestä jotain oli.. K & B oli vielä viisuhuumassa kesäkuun alkupuolella niin se lisäsi Tavastian esitykseen jotain erikoista. Tänään näytt että Tommy määräsi ja K oli vähän vietävänä. Kyllä siinä joku viehätys oli.
Muakin viehätti se, että joku laittoi Kärtsän ruotuun. (Joo, kaikennäköisiä mietteitä sitä ihmisellä voi ollakin🙈) Toisaalta, kuka laittaa Tommyn ruotuun?🤣
Tommylla ei. Tomasilla on vaimo.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä lapsellinen ketju
Ja haluat kirjoittaa tuon kyseisen lauseen tänne joka ilta, koska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa Tommy ja on bi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se korkee oo, mut Pirjo sama välittyy sunkin kasvoista. Don't worry.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako Jure sitten Ruotsalaisen vai Latvialaisen? Naittakaa nyt toki koko Pohjola Jokereille.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yleisö jotenkin aika laimeesti mukana tossa
Suurin osa on ostanut lipun Kaijan takia. Mun kaverit lähti katsomaan keikkaa ja olivat pettyneitä siihen, että Käärijä on lämppäri. Eivät tykkää hänestä.
Väkisinkin mietin, että mitenköhän monen mielipide Kärtsästä muuttui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Tuntuu että K oli vähän jännittynyt, Bn kanssa se olis käynyt suoraan kimppuun! Mutta tykkäsin tuosta jännitteestä myös.
Vierailija kirjoitti:
Tälle illalle manifestoisin pari kivaa stooria Tommylta ja K lta. Ok, Häärijä?
Ja pistäpä se K pehmittelemään B:tä myös.
Vierailija kirjoitti:
So, so, so HOT 🔥🔥🔥
Luulin ensin Anssi Kelan tuotannoksi.
Tommyn ja Kärstän yhteisveto hämyisellä klubilla voisi olla kyllä aika kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa Tommy ja on bi.
Ei ihan. Tomas on bi ja naimisissa, Tommy sinkku ja homo. Tää on ihan tässä avioliitossa sovittu juttu, ja tarjoaa tälle pojalle mahdollisuuden siihen elämään, jota hän selkeästi tarvitsee. Tommy on itse vetänyt tän eron hyvin selkeäksi.
Käärijän stoori loppuu tähän kesään. Kukaan ei enää kuuntele jotain tsättsätsäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija kuulostaa käheältä ja epävireiseltä.
Siltähän aina kuulostaa. Ihmekö tuo, kun on vain 1,46 cm. Häpyhuulet äänihuulien paikalla. Kumma kun näinkin pitkän uran pystynyt tekemään.
Kiitos. This made my day. 🤣
Vierailija kirjoitti:
No aloitatko laittamalla tänne oman kuvasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain sekavaa horinaa keikasta näin jälkikäteen...
K:n onnellinen hymy ja koko olemus 😍 K:n ja H:n kauniit silmämeikit 🤩 Keltaisen boleron paluu 💛 Ihan mukava setti biisejä (Auto jää olis kyllä voinut jäädä pois, mutta toisaalta ymmärrän, miksi otettu mukaan, on kuitenkin K:n mainstreamimpää tuotantoa).
Sitten ICIP... Sori, että nyt hiukan negailen, mutta itse en ihan tykkää biisin nimestä... Yhdistän ko. fraasin CCC:han ja koko viisukevääseen, joten tulee vähän sellainen laiska vaikutelma ja että yritetään ratsastaa CCC:n menestyksellä. Mutta itse biisi vaikuttaa näin parin kuuntelukerran perusteella ihan mainiolta ja varsinkin loppupuoli oli aika kova 🤘 Ja K:n ja T:n kiehnäämiset oli kyl aika 🥵 (Ja ilmeisesti T todella läpsäisi K:n pyllyä jälkimmäisen CCC:n päätteeksi, luulin jo että näin omiani 😅)
Mut joo, kelpasi katella ja kuunnella: oli hyvä ensimmäinen ePassi-ostos
- Jossu
Tämä oli hyvä, tasapainoinen näkemys asiaan! ICIP:n kirjoitus on aloitettu tietenkin jo varmaan kesäkuussa, niin ehkä ei ollut siinä vaiheessa niin loppuun kulutettu.. Mutta varmaan pieni porkkana ulkomaillekin, jotka tietää K:n viisuista, että yhdistää sen K:hon.. Jammailin jo mukana ekan kuuntelun jälkeen, ja musiikkivideo K+T olisi sairaan siisti projekti! Kaikin puolin jäi hyvä fiilis <3
Joo, biisin nimi olisi voinut olla joku muu niin ei olisi niin ilmiselvä viittaus CCC:hen. Toivottavasti saavat aikaan hyvän videon sillä se oli CCC:nkin kohdalla musta se ratkaiseva tekijä, joka nosti biisin uudelle tasolle heti alussa.
Niinpä.. ja onhan niitä negailijoita, jotka eivät ymmärrä CCC:nkään päälle.. ICIP on samaan tarkoitukseen kuin CCC: ihmiset voivat tanssia ja pitää hauskaa yhdessä. Varmasti levylle tulee toisenkinlaisia biisejä. Mutta ICIP tuntuu hyvältä jatkolta, ja sillä on potentiaalia menestyä. Joku vähän ei-mainstream kappale tähän väliin olisi ollut suuri riski...
Veikkaan että ketjussa kirjoittaa pari reppanaa täyttäen tyhjää elämäänsä