Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta Suomen aikaa oli se JO konsertti? Hitto että mulla huono muisti.
Yhdeksältä alkaa. Laittakaahan linkkiä jos löydätte liveä. Siihen asti Kaijaa.
Kiitos. Tulin just kysymään samaa. Täältä löytää tiedon. Ja linkit tulille tietysti.
Upeaa Kärtsä upeaa! 💚
https://www.tumblr.com/follivora/726103550360485888/im-actually-proud-o…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Bojanin illallista vastaiskua odotellassa.....
Siellä on nyt Bojanin lisäksi myös Janilla kostopitsit päällä.
Janin yksityishenkilö verhoiltuna kostopitsiin.
On kyllä lapsellinen ketju
Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt tässä esityksessä eroottista vetovoimaa, kuten K/B:lla oli. Karismaattisia esiintyjiä toki ovat K ja Tommykin. Kiva että K on tiimeineen ehtinyt tehdä älyttömän kiireisen kesän aikana uutta musiikkia, hän selvästi nautti että saa esittää sitä nyt myös yleisölle!
Hmm kyllä siinä mun mielestä jotain oli.. K & B oli vielä viisuhuumassa kesäkuun alkupuolella niin se lisäsi Tavastian esitykseen jotain erikoista. Tänään näytt että Tommy määräsi ja K oli vähän vietävänä. Kyllä siinä joku viehätys oli.
Tommy on kovempi ja kuumempi kuin Bojan. Tiukka äijä ja niin kaunis lettipää.
Ei sitä enää Kääryleen porukoissa Sloveniaa edes muisteta.
Ottaako Jure sitten Ruotsalaisen vai Latvialaisen? Naittakaa nyt toki koko Pohjola Jokereille.
Nyt sitten pojilla kunnon juhlat Stadikan jälkeen. Siellä pannaan varmasti miestä seinälle 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain sekavaa horinaa keikasta näin jälkikäteen...
K:n onnellinen hymy ja koko olemus 😍 K:n ja H:n kauniit silmämeikit 🤩 Keltaisen boleron paluu 💛 Ihan mukava setti biisejä (Auto jää olis kyllä voinut jäädä pois, mutta toisaalta ymmärrän, miksi otettu mukaan, on kuitenkin K:n mainstreamimpää tuotantoa).
Sitten ICIP... Sori, että nyt hiukan negailen, mutta itse en ihan tykkää biisin nimestä... Yhdistän ko. fraasin CCC:han ja koko viisukevääseen, joten tulee vähän sellainen laiska vaikutelma ja että yritetään ratsastaa CCC:n menestyksellä. Mutta itse biisi vaikuttaa näin parin kuuntelukerran perusteella ihan mainiolta ja varsinkin loppupuoli oli aika kova 🤘 Ja K:n ja T:n kiehnäämiset oli kyl aika 🥵 (Ja ilmeisesti T todella läpsäisi K:n pyllyä jälkimmäisen CCC:n päätteeksi, luulin jo että näin omiani 😅)
Mut joo, kelpasi katella ja kuunnella: oli hyvä ensimmäinen ePassi-ostos
- Jossu
Tämä oli hyvä, tasapainoinen näkemys asiaan! ICIP:n kirjoitus on aloitettu tietenkin jo varmaan kesäkuussa, niin ehkä ei ollut siinä vaiheessa niin loppuun kulutettu.. Mutta varmaan pieni porkkana ulkomaillekin, jotka tietää K:n viisuista, että yhdistää sen K:hon.. Jammailin jo mukana ekan kuuntelun jälkeen, ja musiikkivideo K+T olisi sairaan siisti projekti! Kaikin puolin jäi hyvä fiilis <3
Joo, biisin nimi olisi voinut olla joku muu niin ei olisi niin ilmiselvä viittaus CCC:hen. Toivottavasti saavat aikaan hyvän videon sillä se oli CCC:nkin kohdalla musta se ratkaiseva tekijä, joka nosti biisin uudelle tasolle heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt tässä esityksessä eroottista vetovoimaa, kuten K/B:lla oli. Karismaattisia esiintyjiä toki ovat K ja Tommykin. Kiva että K on tiimeineen ehtinyt tehdä älyttömän kiireisen kesän aikana uutta musiikkia, hän selvästi nautti että saa esittää sitä nyt myös yleisölle!
Hmm kyllä siinä mun mielestä jotain oli.. K & B oli vielä viisuhuumassa kesäkuun alkupuolella niin se lisäsi Tavastian esitykseen jotain erikoista. Tänään näytt että Tommy määräsi ja K oli vähän vietävänä. Kyllä siinä joku viehätys oli.
Mä näin näyteltyä vetovoimaa kahden karismaattisen esiintyjän toimesta. Täysin luonnolliselta se ei tuntunut, kuten K/B välillä.
Olisi mielenkiintoista nähdä tämän ketjun kirjoittajien naamat. Mikä äo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin viehätti se, että joku laittoi Kärtsän ruotuun. (Joo, kaikennäköisiä mietteitä sitä ihmisellä voi ollakin🙈) Toisaalta, kuka laittaa Tommyn ruotuun?🤣
B tulee niin kulisseihin vahtimaan omaansa, kun videota biisille kuvataan 😂
Bojan on vähän pehmo niin Kärtsälle sopii tuollainen pahiksempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n ja Tommyn välillä asetelma on ihan toinen, todella iso tähti ja K:n idoli. K:n ja B:n välillä taas ystävät, jotka molemmat samoissa lähtökohdissa ja enemmän vertaisia. Ihan varmasti K:ta jännitti Tommyn kanssa enemmän, mutta jos saavat tilaisuuden esiintyä enemmän yhdessä niin veikkaan että se jännitys sulaa siitä pois ja rentous ja heittäytyminen esim. jollain klubikeikalla on varmaan ihan erilaista.
Mä suorastaan toivon, että tuolta lähti porukkaa vetään K:n vedon jälkeen. V*tuttaa noi KK tantat, joiden negailu kuuluu esimerkiks Käärijän tägätyissä videoissa. Joo, se oli illan päätähti, mut ei tarvi silti olla epäkunnioittava. Tekis mieli mennä seuraavalle KK keikalle negaileen vaan koska voin ja ärsyttää.
So, so, so HOT 🔥🔥🔥
Kaija on ihana voimanainen (siis en oo fani)
Mä olen niin tyytyväinen K keikasta, että nyt menee Kaijat ja Nykäset Frederikit ihan sama, love you K!!
Ja on siis Kaija hyvä.