Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
72821/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Jan ole jo kolme kertaa katsonut Kärtsän ja Tommyn esityksen. Bojan taas ei pysty keskittymään, miksi Kärtsä voi miksi Kärtsä.

Ne on vieneet Bojanilta kännykän, jotta se ei näe Kärtsää ja Tommya ennen omaa keikkaa. Siellä olis pasmat ihan sekaisin.

Vierailija
72822/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva fiilailla noita Kaijan välkkeitä, että oon itse ensi kesällä tuolla kuuntelemassa shipin soundtrackiä (Coldplay) 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72823/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi eve joka näkyy K stoorissa

Vierailija
72824/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tunne, että tänään yöllä lähtee humalaista ääniviestiä joko Bojanilta Käärijälle tai toisin päin.

3 tuntia puhelinaikaa ylittyy heittämällä!

Vierailija
72825/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tunne, että tänään yöllä lähtee humalaista ääniviestiä joko Bojanilta Käärijälle tai toisin päin.

No ei lähde. Nyt on uusi aika. :D

Vierailija
72826/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker Out Crew instassa uusi video (sisältää pätkiä edellisestä joka poistettiin).

Eikö tuo ole ihan sama video, joka silloin postattiin ja posistettiin? Vai puuttuuko nykyisestä versiosta jotain? (Näin sen silloin aikoinaan, enkä huomaa, että mitään olisi poistunut, mutta ehkä muistan väärin...)

En muistanut kaikkia kohtia mitä tuossa on niin luulin että on osittain uusi.

Vierailija
72827/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää Kaijakin itse asiassa ihan hyvä ja symppis

Mä laitoin äänet pois kun en pysty kuuntelemaan.

Vierailija
72828/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin Tommyyn. Eikö hän tykkää myös naisista? Kärsy näpit irti sulla on Bojan.

Vierailija
72829/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sekavaa horinaa keikasta näin jälkikäteen...

K:n onnellinen hymy ja koko olemus 😍 K:n ja H:n kauniit silmämeikit 🤩 Keltaisen boleron paluu 💛 Ihan mukava setti biisejä (Auto jää olis kyllä voinut jäädä pois, mutta toisaalta ymmärrän, miksi otettu mukaan, on kuitenkin K:n mainstreamimpää tuotantoa).

Sitten ICIP... Sori, että nyt hiukan negailen, mutta itse en ihan tykkää biisin nimestä... Yhdistän ko. fraasin CCC:han ja koko viisukevääseen, joten tulee vähän sellainen laiska vaikutelma ja että yritetään ratsastaa CCC:n menestyksellä. Mutta itse biisi vaikuttaa näin parin kuuntelukerran perusteella ihan mainiolta ja varsinkin loppupuoli oli aika kova 🤘 Ja K:n ja T:n kiehnäämiset oli kyl aika 🥵 (Ja ilmeisesti T todella läpsäisi K:n pyllyä jälkimmäisen CCC:n päätteeksi, luulin jo että näin omiani 😅)

Mut joo, kelpasi katella ja kuunnella: oli hyvä ensimmäinen ePassi-ostos

- Jossu

Vierailija
72830/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä onkin Volde ihmeissään Tommy ei varmaan kysele jos haluaa imutella Kärsyä 🤣

🤣Tommy pistää Käärijänkin kuriin.

Jep kyllä nyt Tommy käskytti Kärsyä. Ei paljon tytsyt huutele siinä vaiheessa :D

Vierailija
72831/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä on ihanasti pidetty Bojan mielessä ja Bojanin puolia! 💗

t. Aito

Käärijä voi olla hot ja cool monenkin esiintyjän kanssa. Olihan heillä Tommynkin kanssa kiehtovaa karismaa, mutta niinkuin täällä aiemmin kirjoitin, niin Boitsu on ainoa, jonka kanssa Kärtsällä on sellaista kutkuttavan seksuaalista vetovoimaa ja jotakin tunnelatausta mukana.

Vierailija
72832/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72833/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää Kaijakin itse asiassa ihan hyvä ja symppis

On. Muistan sen aina 1. Vain elämää -kaudelta. Tykkäsin kun Cheek teki sen tinakenkätytön. En tuntenut Cheekiä ollenkaan ja sehän oli huippu tuttavuus.

Vierailija
72834/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä on ihanasti pidetty Bojan mielessä ja Bojanin puolia! 💗

t. Aito

Käärijä voi olla hot ja cool monenkin esiintyjän kanssa. Olihan heillä Tommynkin kanssa kiehtovaa karismaa, mutta niinkuin täällä aiemmin kirjoitin, niin Boitsu on ainoa, jonka kanssa Kärtsällä on sellaista kutkuttavan seksuaalista vetovoimaa ja jotakin tunnelatausta mukana.

Jep 🥰  Aito

Vierailija
72835/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:n onnellinen hymy ja koko olemus 😍 K:n ja H:n kauniit silmämeikit 🤩 Keltaisen boleron paluu 💛 Ihan mukava setti biisejä (Auto jää olis kyllä voinut jäädä pois, mutta toisaalta ymmärrän, miksi otettu mukaan, on kuitenkin K:n mainstreamimpää tuotantoa).

Sitten ICIP... Sori, että nyt hiukan negailen, mutta itse en ihan tykkää biisin nimestä... Yhdistän ko. fraasin CCC:han ja koko viisukevääseen, joten tulee vähän sellainen laiska vaikutelma ja että yritetään ratsastaa CCC:n menestyksellä. Mutta itse biisi vaikuttaa näin parin kuuntelukerran perusteella ihan mainiolta ja varsinkin loppupuoli oli aika kova 🤘 Ja K:n ja T:n kiehnäämiset oli kyl aika 🥵 (Ja ilmeisesti T todella läpsäisi K:n pyllyä jälkimmäisen CCC:n päätteeksi, luulin jo että näin omiani 😅)

- Jossu

Samat fiilikset tuosta nimestä.. tulee liikaa kevät mieleen jotenkin. Ja läpsäyttihän se Tommy ohimennessään kun Kärtsä kumarsi. 😊

Vierailija
72836/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker Out Crew instassa uusi video (sisältää pätkiä edellisestä joka poistettiin).

Eikö tuo ole ihan sama video, joka silloin postattiin ja posistettiin? Vai puuttuuko nykyisestä versiosta jotain? (Näin sen silloin aikoinaan, enkä huomaa, että mitään olisi poistunut, mutta ehkä muistan väärin...)

En muistanut kaikkia kohtia mitä tuossa on niin luulin että on osittain uusi.

Ok, kiitos vastauksesta 💕. Mä muistelisin, että noi kaikki oli siinä ekassa versiossa, joten siksi mietin, että olisko jotain sitten leikattu pois (ei tosin tule mieleen mitään, mikä olisi puuttunut myöskään) 😊

Vierailija
72837/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa joka ei oikein innostunut tosta biisistä. Tommonen renkutus ja mun mielestä se "its crazy it's party" on muutenkin jo vähän kulunut.

Olisin odottanut enemmän räppää mutta toi oli tollasta renkutusta

Et ole ainoa. Tosi paljon (musiikillisesti) samoja elementtejä kuin CCC, mutta halpisversio. Ja sitten vielä höystettynä M. Nykäsen "Elämä on laiffii"-lohkaisulla, siis MITÄ??? 😳

Minulla samoja viboja. Valitettavasti. Tykkään kyllä Kärtsästä paljonkin, mutta tuosta tuli lähinnä myötähäpeä 😔

Käärijä on yhden tempun poni ja yhden kesän pällisteltävä lavoilla.

Vierailija
72838/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nähnyt tässä esityksessä eroottista vetovoimaa, kuten K/B:lla oli. Karismaattisia esiintyjiä toki ovat K ja Tommykin. Kiva että K on tiimeineen ehtinyt tehdä älyttömän kiireisen kesän aikana uutta musiikkia, hän selvästi nautti että saa esittää sitä nyt myös yleisölle!

Vierailija
72839/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Jossu

Tämä oli hyvä, tasapainoinen näkemys asiaan! ICIP:n kirjoitus on aloitettu tietenkin jo varmaan kesäkuussa, niin ehkä ei ollut siinä vaiheessa niin loppuun kulutettu.. Mutta varmaan pieni porkkana ulkomaillekin, jotka tietää K:n viisuista, että yhdistää sen K:hon.. Jammailin jo mukana ekan kuuntelun jälkeen, ja musiikkivideo K+T olisi sairaan siisti projekti! Kaikin puolin jäi hyvä fiilis <3

Vierailija
72840/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B: You owe me big time.

K: Yes babe.

B: I mean, you better do what I tell you.

K: Yes babe.

B: Borrow Matti's outfit, it's my turn to ride you.

K: Oh...yes babe.

Kuumaa...kuumaa...kiitos!

Ketju on lukittu.