Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
72761/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa joka ei oikein innostunut tosta biisistä. Tommonen renkutus ja mun mielestä se "its crazy it's party" on muutenkin jo vähän kulunut.

Olisin odottanut enemmän räppää mutta toi oli tollasta renkutusta

Oli kyllä pettymys, varsinki ku täällä niin hehkutettiin, odotin enemmän ja luulin, että tuo biisin nimi oli teidän läppä. Kulunut on juuri oikea sana.

Vierailija
72762/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu K olevan vähän ujostunut 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72763/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustajat kääntyvät hämmästyneenä katsomaan, että miksi Ljubljanan lentokentällä kuuluu kovaäänistä mouruntaa. Siellä seisoo kaksi miestä mustissa nahka-asuissa ja silmät seksikkääksi meikattuina. Suomen ja Viron vahvistukset ovat tulleet Sloveniaan ottamaan omansa pois. Bojan ja Jan eivät vielä tiedä, mikä heitä odottaa.

Vierailija
72764/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään välittömästi uuteen biisiin rakastunut (live-esitys oli kyllä kuuma 🔥), mutta kyllä sitä täytyy studioversio kuulla ennen mitään lopullista tuomiota. Ja jotkut biisit vaatii kuuntelukertoja ennen kun ne uppoaa, ja niistä voi tulla vaikka millaisia ikuisuussuosikkeja. Eli katsellaan ja kuunnellaan.

Vierailija
72765/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72766/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy oli kyllä kaunis myös, jotenkin yllätyin miten kaunis. Ehkä jopa nyt vähän ihastuin. Oho, mites tässä näin kävi. Tai sitten johtui vaan siitä, että oli siinä niin kauniisti Kärtsän kanssa lähikontaktissa.

Oli se todella söpö tässä. 

Pidin mahdollisena  niljakkeena sen instan perusteella, mut ei!

Sama, yllätti todella positiivisesti. Pikkasen enemmän rentoutta ja luottoa niin lavakemia nousee varmaan uudelle tasolle. Biisikin jäi heti päähän!

Sillä oli mielenkiintoiset silmät. (Ja kasvot.) Menis niiiin miesmallista hänkin. Tykkäsin. Pikkupoikamaisuutta. Kärtsällä on kyllä mukama miesgalleria tässä näitä todella nameja miehiä... Jesse, Tommy, Bojan, Robinkin ehkä...

Vierailija
72767/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten odotellaan kun K laittaa 22.58 lepyttely kuvaa/videoo B:lle 😂

Vierailija
72768/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hyvä fiilis tuosta Tommystä ja nyt mulla on ihan loistava fiilis.

Vierailija
72769/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa joka ei oikein innostunut tosta biisistä. Tommonen renkutus ja mun mielestä se "its crazy it's party" on muutenkin jo vähän kulunut.

Sellanen radiobiisi mihin kyllästyy about heti

Muhun uppoaa hyvin. Tunnistaa CCC:n vaikutteita aika paljon etenkin alkuosuudesta, mutta loppua kohti muuttuu omanlaiseksi. 

Vierailija
72770/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin jopa odotin, että K&T ois suudelleet, oli niin lähellä, tai näytti niinku Tommy ois siinä ollu jo ihan hilkulla

Vierailija
72771/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä tuon biisin on tehneet? Lukiko jossain? Multa meni ihan ohi K silmiä ja T ihaillessa.

Vierailija
72772/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muilla keskustelualustoilla (Jodel, Twitter, discord) yllättävän paljon negatiivista palautetta uudesta biisistä.

Vierailija
72773/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Jan ole jo kolme kertaa katsonut Kärtsän ja Tommyn esityksen. Bojan taas ei pysty keskittymään, miksi Kärtsä voi miksi Kärtsä.

Vierailija
72774/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin jopa odotin, että K&T ois suudelleet, oli niin lähellä, tai näytti niinku Tommy ois siinä ollu jo ihan hilkulla

Tommy varmasti olikin, K saattoi jännittää. Ymmärrettävästi.

Vierailija
72775/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toi uusi biisi jäi heti soimaan päähän, joten ei se ihan huonokaan oo. Tohon vielä joku tosi pähee video, niin avot.

Vierailija
72776/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että se olis voinutkin, mutta k aristi.

Vierailija
72777/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Minusta tuo oli Auto jään tapainen renkutus mistä itse en niin välitä. 

Vierailija
72778/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy varmasti olikin, K saattoi jännittää. Ymmärrettävästi.

haha laitoin lähes identtisen kommentin!

Vierailija
72779/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat fiilikset:

-luoja, miten kaunis Kärtsä, upea meikki 😛

-yleisö suututtavan kohmeinen, suli loppuun

-vaikea yleisö ja vaikea paikka kukkahattutanttojen edessä, joiden käsitys hauskanpidosta on Kaija Koon korkkarit kattoon. 🙄 Niin hienosti veti silti.

-auto jää ja urheilujätkä vois jäädä setistä pois eu-kiertueelle

-onnellinen fiilis välittyi

-fiilasin ihan täysillä uutta biisiä, oon inessä tommy shipissä, miltä laiturilta lähtö? Ei tarvi alapeukuttaa, vanha risteily silti nro 1. 💜

Varmasti tulee jotain muutakin vielä mieleen, mut nämä näin äkkiä heitettynä. Skumppakin ehti lämmetä, en vaan muistanu. Money well spent! Rakastin. 😍

Vierailija
72780/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et. Minusta tuo oli Auto jään tapainen renkutus mistä itse en niin välitä. 

Mun mielestä se alku oli vähän vaimea, loppu oli hyvä. Muttei kyllä ccc veroinen. Mutta se olisikin temppu päihittää ccc.

Ketju on lukittu.