Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vaikeahan sitä on julkaista uutta musaa tuollaisen menestyksen jälkeen.. Mutta minä pidin, ja kuulin K:n, CCC:n, jaa Tommyn vaikutteita. Jäi soimaan päässä ja odotan musavideota yms. innolla!
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tuon biisin on tehneet? Lukiko jossain? Multa meni ihan ohi K silmiä ja T ihaillessa.
Säveltäneet Allu, Kiro ja Jukka, sanoittaneet Jere, Tommy, Allu ja Sonny.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin toi uusi biisi jäi heti soimaan päähän, joten ei se ihan huonokaan oo. Tohon vielä joku tosi pähee video, niin avot.
Täällä soi nyt tauolla päässä heti uskollisesti A sem ti povedal Bojanin kaipaavalla äänelläää
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla muilla keskustelualustoilla (Jodel, Twitter, discord) yllättävän paljon negatiivista palautetta uudesta biisistä.
CCC:n kaltaisen pommin jälkeen on mahdotonta vastata ihmisten odotuksiin, toi biisi on mahdoton ylittää millään tasolla. Mutta ite tykkään Crazy&Partysta myös ja vaikuttaa toimivan livenä tosi hyvin. K hakee varmasti vähän uudelleen musikillista suuntaansa sillä olihan CCC ihan erilainen kuin hänen mikään aikaisempi biisinsä.
Tommy. I love you. Come to Finland. With me.
Terkut minulta, ei K lta.
B: What? What? What?
K: Calm down baby.
B: What? I can't...I'm...
K: Jealous? No need to be.
B: But...but...
K: I'm still all yours, besides Tommy wants to meet Jan.
B: What did you say?
K: He wants to meet Jan.
B: Okay...yes.
Jokereilta uusi päivitys
https://www.instagram.com/reel/CwIaI4WNUZq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa joka ei oikein innostunut tosta biisistä. Tommonen renkutus ja mun mielestä se "its crazy it's party" on muutenkin jo vähän kulunut.
Olisin odottanut enemmän räppää mutta toi oli tollasta renkutusta
Et ole ainoa. Tosi paljon (musiikillisesti) samoja elementtejä kuin CCC, mutta halpisversio. Ja sitten vielä höystettynä M. Nykäsen "Elämä on laiffii"-lohkaisulla, siis MITÄ??? 😳
Mä en sano biisistä vielä mitään. En pystynyt täysin keskittymään, kun vahdin koko ajan Bojanina, ettei lavalla tapahdu mitään mistä tulee sanomista!
Tommy on just täydellinen pari Käärijälle. Hienoa yhteistyötä.
Joker Out Crew instassa uusi video (sisältää pätkiä edellisestä joka poistettiin).
No Bojanin illallista vastaiskua odotellassa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tuon biisin on tehneet? Lukiko jossain? Multa meni ihan ohi K silmiä ja T ihaillessa.
Voisko uus biisi olla tehty osin jo samoihin aikoihin kuin CCC? Ainakin instan seuraamisian mukaan Allu, Jukka & Jaakko seuranneet Kiroa ja Tommya kohtuu lähekkäin, ei ihan peräkanaa mutta ei kovin montaa välissä.
Vierailija kirjoitti:
Jokereilta uusi päivitys
https://www.instagram.com/reel/CwIaI4WNUZq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
😳
Mitä helee... minuakin muistetaan
T. ovijankkaaja
No pitääks tää Kaijankin keikka nyt sit katsoa, kun on kerta maksettu?! Päässä soi vaan tä tä tä tä dä dä dä dä.
Kuiha paljo Kaijaa jännittää?
Vierailija kirjoitti:
B: What? What? What?
K: Calm down baby.
B: What? I can't...I'm...
K: Jealous? No need to be.
B: But...but...
K: I'm still all yours, besides Tommy wants to meet Jan.
B: What did you say?
K: He wants to meet Jan.
B: Okay...yes.
Miten teillä palstan ns. kirjoittajilla välähtää näin nopeasti?👍 Mulla ei riitä mielikuvitus eikä taidot edes näiden mini ficcien kirjoittamiseen. Kiitos teille.😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, korjaan et säv. & sov. on Allun, Kiron ja Jukan niinku Cha cha cha'ssakin.
- sama
Monelta Suomen aikaa oli se JO konsertti? Hitto että mulla huono muisti.
Kiitos😂