Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
71721/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä K ja porukat kuuntelee matkalla seuraavalle keikalle? 

Vierailija
71722/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Those cheek bones could cut a glass.

Yes. Gustin bros. My God.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71723/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumaan uusinta.

Vierailija
71724/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yes.

https://vm.tiktok.com/ZGJsJ4V37/

Kyllä! Hymyilen, nauran, tunnen ja rakastan Bojanin ansiosta enemmän kuin moniin vuosiin. B parantaa elämänlaatuamme!💕

Ai, mä en. Palstalla saa nauraa kyllä, mutta muuten tämä ei ole kyllä lisännyt hyvinvointiani yhtään.

Tää on vähän ristiriitainen juttu. Bojanin persoona on nyt niin kiinnostava, että hänen seuraamisensa aktivoi jotenkin oudolla tavalla omaakin elämää. Pitää muistaa, että hän on vanha sielu, niin ei ole ikänsä takia niin huono omatunto. Mutta suhteen B K vaikutus on päinvastainen, siinä tulee jatkuvasti pettymyksiä, kun homma ei näköjään sitten millään etene.

Vierailija
71725/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K veti tänään menestynyt yksilö -biisinsä.. Rakastan tuota biisiä! Ja yhtä vailla taisi myös olla settilistalla... Hyvä että on vetänyt näitä nyt loppukesällä enemmän :)

En oo tainnut olla yhdelläkään keikalla tänä vuonna, missä yhtä vailla ei ois soinut.

Kaivarilla ei soinut Yhtä vailla, mutta soi Menestynyt yksilö.

Vierailija
71726/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on 4 eri merch pistettä stadikalla. Miken ääntä on kiva kuunnella!

Vierailija
71727/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt YouTubessa premierenä tuleva tekstitetty talkshow Bojanin ja Ladon kanssa on ihan hauska. Selkeästi Lado roastasi Kärtsää koska on itse räppäri. :P Bojan on hyväntuulinen, mutta juontaja on vähän ällö ottaen huomioon että tuo on tältä vuodelta.

Vierailija
71728/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen Justin Bieberin Boyfriendiä loopilla Bojanin laulamana.

T. Kärde

Vierailija
71729/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B: What are you doing?

K: Lying on a bed in our tour bus.

B: Alone?

K: Always.

B: Curtains open or closed.

K: Closed.

B: What are you wearing?

K: Nothing.

B: Yes.

Kiitos tästä! 😍

Vierailija
71730/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prrrrr puhelin soi.

"Jere".

No täällä Sauli Naantalista terve. Kuule, ihan sitä lähdin soittelemaan, kun olen tässä töitteni lomassa vähän tuota sosiaalista mediaa selaillut ja kröhöm keskustelufoorumillakin pyörinyt, että kansan parista on tullut toivetta siihen suuntaan, että sinulle ja slovenialaiselle "ystävällesi" pitäisi järjestää kutsu itsenäisyyspäivän Linnan juhliin. Juuh näin on asia. Eli ihan tässä työnikin puolesta soittelen, että tokihan se teille järjestyy, kun on kerta Suomen virallisesta vävypojasta kysymys, että pääsee tämä, tämä, mikäs hänen nimensä nyt olikaan... Bojan... mukaan juhlimaan Suomen itsenäisyyttä. Varmistatko Jere vielä asian, että Bojan pääsee tulemaan ja laittakaahan pojat linnaan päälle jotain kivaa ja kimaltelevaa. 😉 Niin ja sunnuntaina sit juoksemaan eiks jeh. Kuulemiin!

Vierailija
71731/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kuullut ääntä, kun katsoin tota paitaa. Tuleekohan noita joskus myyntiin?

Vierailija
71732/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prrrrr puhelin soi.

"Jere".

No täällä Sauli Naantalista terve. Kuule, ihan sitä lähdin soittelemaan, kun olen tässä töitteni lomassa vähän tuota sosiaalista mediaa selaillut ja kröhöm keskustelufoorumillakin pyörinyt, että kansan parista on tullut toivetta siihen suuntaan, että sinulle ja slovenialaiselle "ystävällesi" pitäisi järjestää kutsu itsenäisyyspäivän Linnan juhliin. Juuh näin on asia. Eli ihan tässä työnikin puolesta soittelen, että tokihan se teille järjestyy, kun on kerta Suomen virallisesta vävypojasta kysymys, että pääsee tämä, tämä, mikäs hänen nimensä nyt olikaan... Bojan... mukaan juhlimaan Suomen itsenäisyyttä. Varmistatko Jere vielä asian, että Bojan pääsee tulemaan ja laittakaahan pojat linnaan päälle jotain kivaa ja kimaltelevaa. 😉 Niin ja sunnuntaina sit juoksemaan eiks jeh. Kuulemiin!

Saulista uus shippilaivan kapteeni!

Vierailija
71733/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prrrrr puhelin soi.

"Jere".

Sale meidän pääshippari.

Vierailija
71734/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette nyt sotke Salee tähän! Joku kunnioitus.

Vierailija
71735/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi rannekorujahan on noita, mitä noi fanit tehtailee. Twitter on täynnä noita koruja, joita on lähetetty Jerelle.

Vierailija
71736/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin niin sekasin Gustineista et elintoiminnot melkein pysähty. Sorry vaan, mä rakastan heitä. Enemmän ku ketään. Yhdessä vielä paremmat. Teetän tosta kuvasta itselleni t-paidan, yöpaidan, tyynyn ja mukin. Ainakin.

Vierailija
71737/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kuullut ääntä, kun katsoin tota paitaa. Tuleekohan noita joskus myyntiin?

Oisko huomenna stadikalla?

Vierailija
71738/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette nyt sotke Salee tähän! Joku kunnioitus.

Shippilaivan kapteenin tehtävä on mitä suurin kunnianosoitus, sopivaa jopa presidentille.

Vierailija
71739/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toi rannekorujahan on noita, mitä noi fanit tehtailee. Twitter on täynnä noita koruja, joita on lähetetty Jerelle.

Ja kummitytöllä oli kanssa korupaja käynnissä joskus kesäkuun alussa stooreissa.

Vierailija
71740/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan K ollutkin tosissaan silloin Kaivolla, kun sanoi nukkuvansa patjalla parvekkeella.

Olemme huomanneet hänen olevan huoleton möläyttelijä.

Ketju on lukittu.