Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Those cheek bones could cut a glass.
Yes. Gustin bros. My God.
Vierailija kirjoitti:
Mitä K ja porukat kuuntelee matkalla seuraavalle keikalle?
Kuumaan uusinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes.
Kyllä! Hymyilen, nauran, tunnen ja rakastan Bojanin ansiosta enemmän kuin moniin vuosiin. B parantaa elämänlaatuamme!💕
Ai, mä en. Palstalla saa nauraa kyllä, mutta muuten tämä ei ole kyllä lisännyt hyvinvointiani yhtään.
Tää on vähän ristiriitainen juttu. Bojanin persoona on nyt niin kiinnostava, että hänen seuraamisensa aktivoi jotenkin oudolla tavalla omaakin elämää. Pitää muistaa, että hän on vanha sielu, niin ei ole ikänsä takia niin huono omatunto. Mutta suhteen B K vaikutus on päinvastainen, siinä tulee jatkuvasti pettymyksiä, kun homma ei näköjään sitten millään etene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K veti tänään menestynyt yksilö -biisinsä.. Rakastan tuota biisiä! Ja yhtä vailla taisi myös olla settilistalla... Hyvä että on vetänyt näitä nyt loppukesällä enemmän :)
En oo tainnut olla yhdelläkään keikalla tänä vuonna, missä yhtä vailla ei ois soinut.
Kaivarilla ei soinut Yhtä vailla, mutta soi Menestynyt yksilö.
Huomenna on 4 eri merch pistettä stadikalla. Miken ääntä on kiva kuunnella!
Tuo nyt YouTubessa premierenä tuleva tekstitetty talkshow Bojanin ja Ladon kanssa on ihan hauska. Selkeästi Lado roastasi Kärtsää koska on itse räppäri. :P Bojan on hyväntuulinen, mutta juontaja on vähän ällö ottaen huomioon että tuo on tältä vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen Justin Bieberin Boyfriendiä loopilla Bojanin laulamana.
T. Kärde
Vierailija kirjoitti:
B: What are you doing?
K: Lying on a bed in our tour bus.
B: Alone?
K: Always.
B: Curtains open or closed.
K: Closed.
B: What are you wearing?
K: Nothing.
B: Yes.
Kiitos tästä! 😍
Prrrrr puhelin soi.
"Jere".
No täällä Sauli Naantalista terve. Kuule, ihan sitä lähdin soittelemaan, kun olen tässä töitteni lomassa vähän tuota sosiaalista mediaa selaillut ja kröhöm keskustelufoorumillakin pyörinyt, että kansan parista on tullut toivetta siihen suuntaan, että sinulle ja slovenialaiselle "ystävällesi" pitäisi järjestää kutsu itsenäisyyspäivän Linnan juhliin. Juuh näin on asia. Eli ihan tässä työnikin puolesta soittelen, että tokihan se teille järjestyy, kun on kerta Suomen virallisesta vävypojasta kysymys, että pääsee tämä, tämä, mikäs hänen nimensä nyt olikaan... Bojan... mukaan juhlimaan Suomen itsenäisyyttä. Varmistatko Jere vielä asian, että Bojan pääsee tulemaan ja laittakaahan pojat linnaan päälle jotain kivaa ja kimaltelevaa. 😉 Niin ja sunnuntaina sit juoksemaan eiks jeh. Kuulemiin!
Vierailija kirjoitti:
Mä en kuullut ääntä, kun katsoin tota paitaa. Tuleekohan noita joskus myyntiin?
Vierailija kirjoitti:
Prrrrr puhelin soi.
"Jere".
No täällä Sauli Naantalista terve. Kuule, ihan sitä lähdin soittelemaan, kun olen tässä töitteni lomassa vähän tuota sosiaalista mediaa selaillut ja kröhöm keskustelufoorumillakin pyörinyt, että kansan parista on tullut toivetta siihen suuntaan, että sinulle ja slovenialaiselle "ystävällesi" pitäisi järjestää kutsu itsenäisyyspäivän Linnan juhliin. Juuh näin on asia. Eli ihan tässä työnikin puolesta soittelen, että tokihan se teille järjestyy, kun on kerta Suomen virallisesta vävypojasta kysymys, että pääsee tämä, tämä, mikäs hänen nimensä nyt olikaan... Bojan... mukaan juhlimaan Suomen itsenäisyyttä. Varmistatko Jere vielä asian, että Bojan pääsee tulemaan ja laittakaahan pojat linnaan päälle jotain kivaa ja kimaltelevaa. 😉 Niin ja sunnuntaina sit juoksemaan eiks jeh. Kuulemiin!
Saulista uus shippilaivan kapteeni!
Vierailija kirjoitti:
Prrrrr puhelin soi.
"Jere".
Sale meidän pääshippari.
Ette nyt sotke Salee tähän! Joku kunnioitus.
No toi rannekorujahan on noita, mitä noi fanit tehtailee. Twitter on täynnä noita koruja, joita on lähetetty Jerelle.
Mä menin niin sekasin Gustineista et elintoiminnot melkein pysähty. Sorry vaan, mä rakastan heitä. Enemmän ku ketään. Yhdessä vielä paremmat. Teetän tosta kuvasta itselleni t-paidan, yöpaidan, tyynyn ja mukin. Ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kuullut ääntä, kun katsoin tota paitaa. Tuleekohan noita joskus myyntiin?
Oisko huomenna stadikalla?
Vierailija kirjoitti:
Ette nyt sotke Salee tähän! Joku kunnioitus.
Shippilaivan kapteenin tehtävä on mitä suurin kunnianosoitus, sopivaa jopa presidentille.
Vierailija kirjoitti:
No toi rannekorujahan on noita, mitä noi fanit tehtailee. Twitter on täynnä noita koruja, joita on lähetetty Jerelle.
Ja kummitytöllä oli kanssa korupaja käynnissä joskus kesäkuun alussa stooreissa.
Oiskohan K ollutkin tosissaan silloin Kaivolla, kun sanoi nukkuvansa patjalla parvekkeella.
Olemme huomanneet hänen olevan huoleton möläyttelijä.