Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Nuo K:n silmät!!!! ja nuo sirot kädet...
https://www.tumblr.com/kaarijatits/726011674281361408?source=share
His eyes are very spraklative! 🤩😄😘
K ajattelee hetkeä kun tapaa B:n 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko jo selvitetty että mikä on se ensi viikon sunnuntain Sale+Kärtsä hyväntekeväisyysjuttu?
Mikä tämä juttu on?
https://instagram.com/kaarija.isbest?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Täältä stooreista
"En tiedä kuinka monta kaljaa se oli ottanu".. 😂
Siinä meni se Linnan juhlien kutsu sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes.
Kyllä! Hymyilen, nauran, tunnen ja rakastan Bojanin ansiosta enemmän kuin moniin vuosiin. B parantaa elämänlaatuamme!💕
Ai, mä en. Palstalla saa nauraa kyllä, mutta muuten tämä ei ole kyllä lisännyt hyvinvointiani yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes.
Kyllä! Hymyilen, nauran, tunnen ja rakastan Bojanin ansiosta enemmän kuin moniin vuosiin. B parantaa elämänlaatuamme!💕
Ai, mä en. Palstalla saa nauraa kyllä, mutta muuten tämä ei ole kyllä lisännyt hyvinvointiani yhtään.
Mun hyvinvointia nämä on lisännyt molemmat pojat aika paljonkin. Sanotaanko, että alkuvuodesta tuli käytyä pohjalla ja kyllä iso osa siitä, että osaa taas nauttia elämästä, on johtunut esim tosta viisukuplasta ja Käärijän löytämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo K:n silmät!!!! ja nuo sirot kädet...
https://www.tumblr.com/kaarijatits/726011674281361408?source=share
Taideteos.
Ei se Volde ainakaan keikkareissulla mukana ole. Vai onko Matti iskenyt sen takakonttiin?
Katsoin tuon kaarija.isbest:n ne insta stoorit.. siinä sanoi että Salen kanssa Helsinkiin juoksemaan ensi sunnuntaina :D Ja: Sale sanoi, ettei tästä saisi puhua, mutta edes Suomen presidentti ei voi pysäyttää K:ta!
Mikäli tämä on joltakin mennyt ohi, tai ei ole vain muistanut katsoa uudelleen vähään aikaan, niin tämä myös parantaa todistetusti elämänlaatua huomattavasti 😘😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes.
Mun hyvinvointia nämä on lisännyt molemmat pojat aika paljonkin. Sanotaanko, että alkuvuodesta tuli käytyä pohjalla ja kyllä iso osa siitä, että osaa taas nauttia elämästä, on johtunut esim tosta viisukuplasta ja Käärijän löytämisestä.
Joo ei. Tulee oltua nyt liikaa koneella ja muut hommat jäädä tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon kaarija.isbest:n ne insta stoorit.. siinä sanoi että Salen kanssa Helsinkiin juoksemaan ensi sunnuntaina :D Ja: Sale sanoi, ettei tästä saisi puhua, mutta edes Suomen presidentti ei voi pysäyttää K:ta!
Voi ei, kiva, jos ei oikeasti ois saanut. Esim. turvatoimien takia.
Mulla on ikävä iltahepuleita täällä. Voitaisko miettiä, että otetaan yhdet hepulit ennen JO keikkaa täällä? t. haluaa huutonauraa
Minulla on ainakin elämänlaatu parantunut paljon, löytynyt muutakin hienoa musaa, joka olisi jäänyt löytymättä ilman tätä hommaa ja tullut paljon tärkeitä oivalluksia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se K ole tyhmä.
Mun kuukkelointitaidot pettää nyt, en löydä mitään sopivaa hyväntekeväisyystapahtumaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh tää näyttää olevan joku Kärtsän uus juttu, sama kuin se uuden biisin julkkaripäivän lipsautus. Toisaalta presidentin tarkemmat aikataulut pidetään yleensä etukäteen salassa, joten toivottavasti ei lipsauttele tämän enempää 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se K ole tyhmä.
No ei suhun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä iltahepuleita täällä. Voitaisko miettiä, että otetaan yhdet hepulit ennen JO keikkaa täällä? t. haluaa huutonauraa
Ei oo keikkaa tänään, mut otetaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes.
Nauru pidentää ikää ja lisää mielihyvää. Vahvistaa vatsalihaksia <3
Joku juoksutapahtuma? Salen aikatauluja tuskin julkaistaan missään kovin julkisesti.