Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Nyt alkaa olla taas hauskojakin kommentteja. Keep it up niin saadaan kivat iltahepulit. Naisviha kokonaan pois, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
B ja tekstitetty viihdeohjelman hastis JokerOutSubsilla tullut!
Milloinkas tämä olikaan alunperin tullut ulos? Joulukuussa 2022? Ajattelin, että nytkö se Lado oli Bojanin tavannut, mutta ehkei sittenkään.
Ja hei, hassu sattuma, ohjelmassa sanotaan sana Krka jossain 23 minuutin kohdilla! Ja se lausutaan kyllä suomalaisen korvaan hiukan kuin Kärka tai ehkä vielä lähemmin Kerka niin, että e kuulostaa äämäiseltä :)
Bojan vielä sanoo :) Kiitos Bojan
t. apteekin täti
Vierailija kirjoitti:
Mä oonkin stadikalla huomenna. 😊 Siitäs saitte koko shippilaiva. Meinaan purasta Kärtsyä pakarasta. Voitte kattoo Ruudusta.
Rakas onnea matkaan. Sinä ansaitset kultaa.
Itse en tuohon pisteeseen varmaan koskaan pääse..
Vierailija kirjoitti:
Mä oonkin stadikalla huomenna. 😊 Siitäs saitte koko shippilaiva. Meinaan purasta Kärtsyä pakarasta. Voitte kattoo Ruudusta.
Sori vaan mä roikun jo sen pakarassa just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa olla taas hauskojakin kommentteja. Keep it up niin saadaan kivat iltahepulit. Naisviha kokonaan pois, kiitos.
Ai, ne hauskat kai ehdittiin jo poistaa, ku en nähnyt yhtään!
Vierailija kirjoitti:
B: What are you doing?
K: Lying on a bed in our tour bus.
B: Alone?
K: Always.
B: Curtains open or closed.
K: Closed.
B: What are you wearing?
K: Nothing.
B: Yes.
Kiitos! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole Boitsu mustis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on 4 eri merch pistettä stadikalla. Miken ääntä on kiva kuunnella!
Mä en kuullut ääntä, kun katsoin tota paitaa. Tuleekohan noita joskus myyntiin?
Oisko huomenna stadikalla?
Mä kyllä luulen, että noi on crewn omia paitoja. Selässä taitaa lukea crew, jossain kuvissa nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
B: What are you doing?
K: Lying on a bed in our tour bus.
B: Alone?
K: Always.
B: Curtains open or closed.
K: Closed.
B: What are you wearing?
K: Nothing.
B: Yes.
--
Cool!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole Boitsu mustis.
Ei saa koskea mun kultsin pyllyyn 😭
T. Boitsu
Kärtsyn pienet piukeet peppuposket täynnä hampaanjälkiä.
Ihanaa, että K:n läheiset ja ystävät auttaa sitä fanituotteiden myynnissä ja asioiden järkkäämisessä keikoilla. Stadikka alkaa kuulosta aika eeppiseltä tapahtumalta K:lle, kun sitä on ilmeisesti valmisteltu pitkin viikkoa ja Mikkekin painaa melkein ympäripyöreitä päiviä siellä. Ilmeisen eri tyyppinen valmistautuminen kuin kesän muilla keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ja tekstitetty viihdeohjelman hastis JokerOutSubsilla tullut!
Milloinkas tämä olikaan alunperin tullut ulos? Joulukuussa 2022? Ajattelin, että nytkö se Lado oli Bojanin tavannut, mutta ehkei sittenkään.
Ja hei, hassu sattuma, ohjelmassa sanotaan sana Krka jossain 23 minuutin kohdilla! Ja se lausutaan kyllä suomalaisen korvaan hiukan kuin Kärka tai ehkä vielä lähemmin Kerka niin, että e kuulostaa äämäiseltä :)
Bojan vielä sanoo :) Kiitos Bojan
t. apteekin täti
Minä en kyllä kuule noissa sloveenin kielisissä "vokaalittomissa" sanoissa vokaaleja siellä välissä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on 4 eri merch pistettä stadikalla. Miken ääntä on kiva kuunnella!
Mä en kuullut ääntä, kun katsoin tota paitaa. Tuleekohan noita joskus myyntiin?
Oisko huomenna stadikalla?
Mä kyllä luulen, että noi on crewn omia paitoja. Selässä taitaa lukea crew, jossain kuvissa nähnyt.
Crewn paidat on erilaiset, ellei ole uudet.
Tänään K näytti kyllä hyvin levänneeltä ja rennolta :) Eikös se yksi täällä kehunut lavakarismaa jne. niin varman oli viihdyttävä show tänään :D Olen kade!
Jan ottaa Kääryleestä mallia
Vierailija kirjoitti:
Prrrrr puhelin soi.
"Jere".
No täällä Sauli Naantalista terve. Kuule, ihan sitä lähdin soittelemaan, kun olen tässä töitteni lomassa vähän tuota sosiaalista mediaa selaillut ja kröhöm keskustelufoorumillakin pyörinyt, että kansan parista on tullut toivetta siihen suuntaan, että sinulle ja slovenialaiselle "ystävällesi" pitäisi järjestää kutsu itsenäisyyspäivän Linnan juhliin. Juuh näin on asia. Eli ihan tässä työnikin puolesta soittelen, että tokihan se teille järjestyy, kun on kerta Suomen virallisesta vävypojasta kysymys, että pääsee tämä, tämä, mikäs hänen nimensä nyt olikaan... Bojan... mukaan juhlimaan Suomen itsenäisyyttä. Varmistatko Jere vielä asian, että Bojan pääsee tulemaan ja laittakaahan pojat linnaan päälle jotain kivaa ja kimaltelevaa. 😉 Niin ja sunnuntaina sit juoksemaan eiks jeh. Kuulemiin!
*jotain kivaa ja sparklativea*
Kyl se B sua pian sieltä koskettaa...
https://www.tumblr.com/mrgintsu/726017694685642752/tiddy-touching?sourc…