Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CwC6pvyteIh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ohhoh
Mitäs siellä poltellaankaan...? Ei sentään taida olla iso paha tupakka niin kuin K:lla välillä xD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ja tekstitetty viihdeohjelman hastis JokerOutSubsilla tullut!
Milloinkas tämä olikaan alunperin tullut ulos? Joulukuussa 2022? Ajattelin, että nytkö se Lado oli Bojanin tavannut, mutta ehkei sittenkään.
Ja hei, hassu sattuma, ohjelmassa sanotaan sana Krka jossain 23 minuutin kohdilla! Ja se lausutaan kyllä suomalaisen korvaan hiukan kuin Kärka tai ehkä vielä lähemmin Kerka niin, että e kuulostaa äämäiseltä :)
Bojan vielä sanoo :) Kiitos Bojan
t. apteekin täti
Minä en kyllä kuule noissa sloveenin kielisissä "vokaalittomissa" sanoissa vokaaleja siellä välissä. :)
Mä kuulen usein ikään kuin öön. Esim. Vrhnika kuulostaa Vörnikalta hyvin lyhyellä ööllä. Välillä kuulen lyhyen een. Mutta yks mikä on todella vaikea on se h.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CwC6pvyteIh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ohhoh
-tun Balkan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ja tekstitetty viihdeohjelman hastis JokerOutSubsilla tullut!
Milloinkas tämä olikaan alunperin tullut ulos? Joulukuussa 2022? Ajattelin, että nytkö se Lado oli Bojanin tavannut, mutta ehkei sittenkään.
Ja hei, hassu sattuma, ohjelmassa sanotaan sana Krka jossain 23 minuutin kohdilla! Ja se lausutaan kyllä suomalaisen korvaan hiukan kuin Kärka tai ehkä vielä lähemmin Kerka niin, että e kuulostaa äämäiseltä :)
Bojan vielä sanoo :) Kiitos Bojan
t. apteekin täti
Minä en kyllä kuule noissa sloveenin kielisissä "vokaalittomissa" sanoissa vokaaleja siellä välissä. :)
Kyllä minusta siellä lyhyt on. Erona siihen, että sanoisin esim kraak, kuten varis, tai slovenialainen sanoo tuon krka.
Olin missannut Boitsun ruokakaupan mainoksessa. https://www.youtube.com/watch?v=yGNAHqfjQCs
Vierailija kirjoitti:
Täällä on meno kuin kirkossa.
Lasse, Olavi, Irmeli täti tehkää joku jotain.
Kukkis, missä olet? Kärde? Joku?
Tiia Öhmanilta esimakua 🔥
Vierailija kirjoitti:
Lasse, Olavi, Irmeli täti tehkää joku jotain.
Täytyy saada homma lentoon ennenkuin kello kumahtaa 23 ja on lasten nukkumaanmenoaika.
Nuo muutama jotka alapeukuttaa kaikkea on sitkeitä🤣
Niistä repii parhaat huvit kun miettii että ne on täällä vaan sitä varten.
Voi Boitsu, valtakunnan Ykkösvävy!
Luvattoman monta kertaa oon katsonut tän Tapiolan CCC videon tänä iltana 😂
https://twitter.com/baby_medicine/status/1692538676415246632
Poistelija on ilmeisesti taas paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Nuo muutama jotka alapeukuttaa kaikkea on sitkeitä🤣
Niistä repii parhaat huvit kun miettii että ne on täällä vaan sitä varten.
Mä en kyllä oo :) Vaikka alapeukuttelen tyhmimpiä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse, Olavi, Irmeli täti tehkää joku jotain.Kukkis, missä olet? Kärde? Joku?
Muista en osaa sanoa, mutta täällä mä olen.
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
Tänään K näytti kyllä hyvin levänneeltä ja rennolta :) Eikös se yksi täällä kehunut lavakarismaa jne. niin varman oli viihdyttävä show tänään :D Olen kade!
Oli todella hyvä show, toka festarikeikka, jonka näin ja nyt oli kyllä hyvä show. Oli jotenkin levollisen oloinen ja show oli tosi energinen. Itse katselin vip-puolelta, joten ei ollut sama meno kuin massan joukossa. Mut toisaalta oli väljempää ja kuka vaan ois päässyt eturiviin, itse en uskaltanut vaan jäin vähän taaemmas, mut hyvin vipissäkin tanssittiin. Samaa ei oo näkynyt muiden artistien kohdalla päivän aikana. Kohta tosin Apis ja varmasti vippikin joraa.
Vierailija kirjoitti:
Tiia Öhmanilta esimakua 🔥
Onkohan menossa JO:n keikoille kuvaamaan?
Jos palstalla on Mode, kun kerran 20 vuotta poistot ovat tapahtuneet moden kautta, niin voinemme olettaa, että kieli pitkällä siellä luetaan näitä viestejä.
Modelle terkkuja, älä oo nuiva tyyppi.
Juu, alkaa vaikuttaa siltä et täytyy itekin shoppailla katseluoikeus. Meinasin eka pärjätä pelkillä muiden raporteilla, mut iskee fomo. 😄