Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa jos ei enää koskaan saada mitään yhteisjuttua pojilta. Ei se paljon auta jos jossain Tavastialla näkevät parisen tuntia ja se on siinä. Sitten kyllä menee laiva pohjaan. Hädin tuskin sinnittelee pinnalla nytkään. Kun edes jotain tietäisi, edes pieniä murusia. Plääh.
Uskon että kumpikaan ei ole unohtanut sitä kemiaa heidän välillään. Kun näkevät viimeistään tajuavat sen. Kesän kiireet helpottavat ja aikaa on enemmän. Kaksi todella kiireistä ihmistä ja pitkä välimatka. Se on se hidaste juuri nyt mutta ei este.
Törötän laivalla yksin vaikka maailman tappiin. Toivoa ei ole menetetty ainakaan minun päässäni. Ehkä olen hullu.Mitäköhän nämä kaksi mahtavat ajatella, kun jatkuvasti fanit toitottavat tästä ainutlaatuisesta kemiasta? Näkevätköhän sen itse?
Kyllähän K sanoi itsekin siitä jo viisuissa jotenkin there is something special en nyt muista tarkkaan mutta jotain sellaista. Joku joka muistaa korjatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Late to the party, mut olipahan ärsyttävää Wahlroosin fanitusta tuolta toimittajanaiselta Aktia-webinaarissa. Pelästyi varmaan että yleisö saa huonon kuvan "self-made"-miljönääri-Nallesta kun Käärijä/Jere kehtasi viitata veropakolaisuuteen. Hyi.
T. vassari
Ei vaan ongelma oli se Sveitsi, kun kyseessähän oli Ruotsi, ei Sveitsi.
No se tuli kyllä hyvin selväksi, kiitos.
Lisäksi Nallella on muutenkin jo *maine*, aika harva suomalainen varmaan varauksetta samaistuu ja kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva, kun tuolla Jan-ruipelollakin on fanikuntaa. Varmaan niitä, jotka kokkaa suosiolla muutenkin keittiössä, kun muut bailaa.
Miksi sä luulet, että Janin tytöt tykkää kokata keittiössä, kun muut bailaavat?😂 Janin fanit taitaa olla vähän toista maata, kuin mitä sä luulet.😏
Alistuvat suorilta siihen huonompaan vaihtoehtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Late to the party, mut olipahan ärsyttävää Wahlroosin fanitusta tuolta toimittajanaiselta Aktia-webinaarissa. Pelästyi varmaan että yleisö saa huonon kuvan "self-made"-miljönääri-Nallesta kun Käärijä/Jere kehtasi viitata veropakolaisuuteen. Hyi.
T. vassari
Lisäksi Nallella on muutenkin jo *maine*, aika harva suomalainen varmaan varauksetta samaistuu ja kannattaa.
No talousihmiset yleensä kattoo sitä aika lailla ylöspäin ja se on varmaan 90 prosentin esikuva, vaikka olis mitä tehny. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se Jokeri mittari on? Täällä alkaa jo näkyä tämä ilmiö, että ensin ollaan Bojanin girlejä ja sitten meistä kaikista tulee Janin sparklatiiveja.😜
Tässä! Kuinka moni on jo tuossa mittarin punaisessa päässä? Mä olen ollut jo kauan.
https://www.tumblr.com/cinder-rose22/725392328807825408?source=share
Mä en tiedä, mitä mulle on käynyt. Olin kauan Janin leirissä, mutta nykyään Nace vie voiton.
Nace on ollut sellainen hiljainen yllättäjä. Ensin häneen ei ole hirveästi kiinnittänyt edes huomiota mutta sitten kun hänet yhtäkkiä näkee, siis oikeasti Näkee, niin herramunvereni! Sellainen strong silent type. Vähän kuin Mr. Darcy.
On tämä Tommy muuten persoona :D On hän aika high profile -julkkis kun käy muotiviikoilla yms. Käsittääkseni hän tekee paljon muutakin kuin musiikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva, kun tuolla Jan-ruipelollakin on fanikuntaa. Varmaan niitä, jotka kokkaa suosiolla muutenkin keittiössä, kun muut bailaa.
Miksi sä luulet, että Janin tytöt tykkää kokata keittiössä, kun muut bailaavat?😂 Janin fanit taitaa olla vähän toista maata, kuin mitä sä luulet.😏
Ruusurouvahan on tunnustautunut Jan tytöksi ja juo tequilaa ja bailaa. Ei vaikuta keittiöpiialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. vassari
No talousihmiset yleensä kattoo sitä aika lailla ylöspäin ja se on varmaan 90 prosentin esikuva, vaikka olis mitä tehny. 😅
Talousihmiset??? Mikäs joukko tämä on? Ootko niin kommari, että sulle on syntynyt käsitys, että Nallea jotenkin isosti kannatettais hahmona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se Jokeri mittari on? Täällä alkaa jo näkyä tämä ilmiö, että ensin ollaan Bojanin girlejä ja sitten meistä kaikista tulee Janin sparklatiiveja.😜
Tässä! Kuinka moni on jo tuossa mittarin punaisessa päässä? Mä olen ollut jo kauan.
https://www.tumblr.com/cinder-rose22/725392328807825408?source=share
Mä en tiedä, mitä mulle on käynyt. Olin kauan Janin leirissä, mutta nykyään Nace vie voiton.
Nace on ollut sellainen hiljainen yllättäjä. Ensin häneen ei ole hirveästi kiinnittänyt edes huomiota mutta sitten kun hänet yhtäkkiä näkee, siis oikeasti Näkee, niin herramunvereni! Sellainen strong silent type. Vähän kuin Mr. Darcy.
Kaikissa heissä on puolensa ja tosiaan kaikkien osakkeet nousevat mitä enemmän heihin "tutustuu". Ovat kaikki ihania ja komeita kuin mikäkin poikabändi. Oon silti edelleen Bojan-päissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruusurouvahan on tunnustautunut Jan tytöksi ja juo tequilaa ja bailaa. Ei vaikuta keittiöpiialta.
Ottaa suorilta sen jämäpalan kohteeksi, kun tietää, että muut vie ne paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa jos ei enää koskaan saada mitään yhteisjuttua pojilta. Ei se paljon auta jos jossain Tavastialla näkevät parisen tuntia ja se on siinä. Sitten kyllä menee laiva pohjaan. Hädin tuskin sinnittelee pinnalla nytkään. Kun edes jotain tietäisi, edes pieniä murusia. Plääh.
Uskon että kumpikaan ei ole unohtanut sitä kemiaa heidän välillään. Kun näkevät viimeistään tajuavat sen. Kesän kiireet helpottavat ja aikaa on enemmän. Kaksi todella kiireistä ihmistä ja pitkä välimatka. Se on se hidaste juuri nyt mutta ei este.
Törötän laivalla yksin vaikka maailman tappiin. Toivoa ei ole menetetty ainakaan minun päässäni. Ehkä olen hullu.Mitäköhän nämä kaksi mahtavat ajatella, kun jatkuvasti fanit toitottavat tästä ainutlaatuisesta kemiasta? Näkevätköhän sen itse?
Kyllähän K sanoi itsekin siitä jo viisuissa jotenkin there is something special en nyt muista tarkkaan mutta jotain sellaista. Joku joka muistaa korjatkoon.
Sanoi toki, ja onhan meillä heinäkuulta todisteita B:n viestinnästä K:n suuntaan.. niistäkin alkaa nyt olla kuukausi :( Paatti voi jatkaa matkaansa, mutta jos he oikeasti eivät julkisesti huomioi toisiaan muuta kuin satunnaisilla fanartin tykkäyksillä, instakommenteilla jne. niin mitä iloa täällä on enää pian pyöriä? Kummallakin urat lähdössä omiin suuntiinsa...
Kuinka moni aikoo olla laivassa mukana vielä silloin kun sparklatiivit on vaihtuneet laksatiiveiksi ja päässä heittää jo muistinkin kanssa. Yläpeukku jos aiot olla.
Tässä, perustuu tositapahtumiin 😂
https://www.tumblr.com/jerenoraakkeli/725000071960199168?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. vassari
Talousihmiset??? Mikäs joukko tämä on? Ootko niin kommari, että sulle on syntynyt käsitys, että Nallea jotenkin isosti kannatettais hahmona?
Voi Jeesus. Ehkä oonki. Tai ehkä en. Saatan olla myös ns. talousihminen mutta kuulua siihen 10 prosenttiin joka ei niinkään Nallesta välittäis. Tai sitten en. You never know. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Ruipelolla? Olipa ikävästi sanottu. Tottakai tällä miehellä on faneja!
https://i.pinimg.com/originals/ba/f3/85/baf3850e1ccb8790c816f8a8e771bda…
https://i.pinimg.com/originals/0e/02/64/0e0264c4446d6a0d93e1c60c82684bc…
https://i.pinimg.com/originals/8f/98/1a/8f981aaf5bc9eabc9c4a118d519f526…
https://www.instagram.com/p/CvZn7wgNshQ/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni aikoo olla laivassa mukana vielä silloin kun sparklatiivit on vaihtuneet laksatiiveiksi ja päässä heittää jo muistinkin kanssa. Yläpeukku jos aiot olla.
Aina katkeraan loppuun saakka! I'm going down with this ship...
Vierailija kirjoitti:
Tässä, perustuu tositapahtumiin 😂
https://www.tumblr.com/jerenoraakkeli/725000071960199168?source=share
Siis niin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Utare Care hoivakodissa pojat hoitaa tummuja vai miten se oli.