Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onko kukaan ajatellut, että tätä palstaa voi lukea myös joku Bn lähipiiristä? Tai B itse! No ei kai sentään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se Jokeri mittari on? Täällä alkaa jo näkyä tämä ilmiö, että ensin ollaan Bojanin girlejä ja sitten meistä kaikista tulee Janin sparklatiiveja.😜
Tässä! Kuinka moni on jo tuossa mittarin punaisessa päässä? Mä olen ollut jo kauan.
https://www.tumblr.com/cinder-rose22/725392328807825408?source=share
Mä en tiedä, mitä mulle on käynyt. Olin kauan Janin leirissä, mutta nykyään Nace vie voiton.
Nace on ollut sellainen hiljainen yllättäjä. Ensin häneen ei ole hirveästi kiinnittänyt edes huomiota mutta sitten kun hänet yhtäkkiä näkee, siis oikeasti Näkee, niin herramunvereni! Sellainen strong silent type. Vähän kuin Mr. Darcy.
Nacen ulkonäkö ei vetoa minuun yhtään, mutta ihmisenä vaikuttaa ihanalta.
Mä oon Kärden poika. Mikään ei muuta sitä. Ei edes se, että Kris on myös ihan söpö.
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
Miten jollekin ankeuttajalle voi edes tulla kokkaus mieleen, kun hän näkee Janin kuvia. Kyllä mulle tulee ihan muut asiat mieleen.🥵
Janin kuvia ja Leilan ficcejä. Nyt on hyvä mennä nukkumaan.🥰
Joksujen keikkakalenteri on vihdoinkin päivitetty nettisivuille. Kaikki merch edelleen sold out. Toivottavasti saavat lisää Nordic tourille ettekä sitten Tavastialla rohmua kaikkia itsellenne! 😀
Vierailija kirjoitti:
Ah pikkukulta eli pikku-Gustin laittanut pitkästä aikaa kuvan ig:n. Älkää tuomitko, mä vaan ihailen.
Harmillisesti piilottelee vähän liian kokonaan kameran takana. Tuollaista enkeli kerubi kauneutta katselis ihan koko kasvojenkin mitalta mielellään.
Yes, he is!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se Jokeri mittari on? Täällä alkaa jo näkyä tämä ilmiö, että ensin ollaan Bojanin girlejä ja sitten meistä kaikista tulee Janin sparklatiiveja.😜
Tässä! Kuinka moni on jo tuossa mittarin punaisessa päässä? Mä olen ollut jo kauan.
https://www.tumblr.com/cinder-rose22/725392328807825408?source=share
Mä en tiedä, mitä mulle on käynyt. Olin kauan Janin leirissä, mutta nykyään Nace vie voiton.
Nace on ollut sellainen hiljainen yllättäjä. Ensin häneen ei ole hirveästi kiinnittänyt edes huomiota mutta sitten kun hänet yhtäkkiä näkee, siis oikeasti Näkee, niin herramunvereni! Sellainen strong silent type. Vähän kuin Mr. Darcy.
Nacen ulkonäkö ei vetoa minuun yhtään, mutta ihmisenä vaikuttaa ihanalta.
Ajatelkaa miten onnellinen Nacekin olisi kun K&B päätyisivät yhteen. :)
Vierailija kirjoitti:
"Tullaan näkemään vielä aivanvarmasti"
-Jere Pöyhönen
Kiitos Jere Pöyhönen. Sano Bojan Titanicille terkkuja ja pussaa sitä meidänkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten jollekin ankeuttajalle voi edes tulla kokkaus mieleen, kun hän näkee Janin kuvia. Kyllä mulle tulee ihan muut asiat mieleen.🥵
Niin mullekin. Mut voisin kyllä kokkailla Janin kanssa, hän on sanonut tykkäävänsä ruoanlaitosta. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa jos ei enää koskaan saada mitään yhteisjuttua pojilta. Ei se paljon auta jos jossain Tavastialla näkevät parisen tuntia ja se on siinä. Sitten kyllä menee laiva pohjaan. Hädin tuskin sinnittelee pinnalla nytkään. Kun edes jotain tietäisi, edes pieniä murusia. Plääh.
Uskon että kumpikaan ei ole unohtanut sitä kemiaa heidän välillään. Kun näkevät viimeistään tajuavat sen. Kesän kiireet helpottavat ja aikaa on enemmän. Kaksi todella kiireistä ihmistä ja pitkä välimatka. Se on se hidaste juuri nyt mutta ei este.
Törötän laivalla yksin vaikka maailman tappiin. Toivoa ei ole menetetty ainakaan minun päässäni. Ehkä olen hullu.Eiks kukaan muista, mitä B oli kirjoittanut siihen lentokenttästoryyn lähtiessään...
No mitä.
Se meni näin: joka pierua pidättää, se lastaan vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa jos ei enää koskaan saada mitään yhteisjuttua pojilta. Ei se paljon auta jos jossain Tavastialla näkevät parisen tuntia ja se on siinä. Sitten kyllä menee laiva pohjaan. Hädin tuskin sinnittelee pinnalla nytkään. Kun edes jotain tietäisi, edes pieniä murusia. Plääh.
Uskon että kumpikaan ei ole unohtanut sitä kemiaa heidän välillään. Kun näkevät viimeistään tajuavat sen. Kesän kiireet helpottavat ja aikaa on enemmän. Kaksi todella kiireistä ihmistä ja pitkä välimatka. Se on se hidaste juuri nyt mutta ei este.
Törötän laivalla yksin vaikka maailman tappiin. Toivoa ei ole menetetty ainakaan minun päässäni. Ehkä olen hullu.Eiks kukaan muista, mitä B oli kirjoittanut siihen lentokenttästoryyn lähtiessään...
💗 Thank you Jere, thank you Helsinki. I had a blast, see you soon 😉
Olikohan toi I had a blast pelkkä kohteliaisuus? No, Tavastialla tietenkin oli, mutta ei varmaan muuten.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan ajatellut, että tätä palstaa voi lukea myös joku Bn lähipiiristä? Tai B itse! No ei kai sentään?
On onhan tää ketju tumblrssakin tiedossa.
Oli kyllä hyvät ficit eilen illalla, etenkin Leilan. Kiitos!
J: Good morning my hot pole dancer.
B: Good morning my hottest pole dancer ever!
J: What you want to eat for breakfast. Bacon?
B: No.
J: Me?
B: Yes.
Vierailija kirjoitti:
J: Good morning my hot pole dancer.
B: Good morning my hottest pole dancer ever!
J: What you want to eat for breakfast. Bacon?
B: No.
J: Me?
B: Yes.
Viimeinkin 💖 eikä enää mitään "not yet, not yet"
https://www.instagram.com/reel/CsUESHfgKKi/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tää on ihan hillitön 😂,ja vaikka Watson onkin loistava ,niin seuraavaksi tykätyin tsitaa olla 68 000,kärtsällä 377000
Jokereiden valokuvaaja dean seuraa häärijää ja käärijää
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden valokuvaaja dean seuraa häärijää ja käärijää
Ihan kiinnostavaa, että myös Häärijää. :)
Kiitos.💖🌺🌸 Tätä ketju kaipaa ennen sulkeutumistaan.