Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa jos ei enää koskaan saada mitään yhteisjuttua pojilta. Ei se paljon auta jos jossain Tavastialla näkevät parisen tuntia ja se on siinä. Sitten kyllä menee laiva pohjaan. Hädin tuskin sinnittelee pinnalla nytkään. Kun edes jotain tietäisi, edes pieniä murusia. Plääh.
Uskon että kumpikaan ei ole unohtanut sitä kemiaa heidän välillään. Kun näkevät viimeistään tajuavat sen. Kesän kiireet helpottavat ja aikaa on enemmän. Kaksi todella kiireistä ihmistä ja pitkä välimatka. Se on se hidaste juuri nyt mutta ei este.
Törötän laivalla yksin vaikka maailman tappiin. Toivoa ei ole menetetty ainakaan minun päässäni. Ehkä olen hullu.Mitäköhän nämä kaksi mahtavat ajatella, kun jatkuvasti fanit toitottavat tästä ainutlaatuisesta kemiasta? Näkevätköhän sen itse?
Kyllähän K sanoi itsekin siitä jo viisuissa jotenkin there is something special en nyt muista tarkkaan mutta jotain sellaista. Joku joka muistaa korjatkoon.
Sanoi toki, ja onhan meillä heinäkuulta todisteita B:n viestinnästä K:n suuntaan.. niistäkin alkaa nyt olla kuukausi :( Paatti voi jatkaa matkaansa, mutta jos he oikeasti eivät julkisesti huomioi toisiaan muuta kuin satunnaisilla fanartin tykkäyksillä, instakommenteilla jne. niin mitä iloa täällä on enää pian pyöriä? Kummallakin urat lähdössä omiin suuntiinsa...
Hienoa että molempien urat jatkaa nousuaan, mutta ei se heidän väleihinsä vaikuta.
Joku änkyrä taas vissiin purkaa pahaa oloa näin iltapuoliin.
Auttaako? Jaxuhali ja puspus. 😘
Tilanne: K&B menossa nukkumaan
B: babe, read me something in finnish, i love to hear you read, like a bedtime story
K: something in finnish?
B: yeah, you sound so sexy
K: bed time story can't be sexy
B: it can, come on, read me
K: well, you want me to read like news or some fairy tail or what
B: it doesn't matter, i don't understand anyway, you choose
K: okey i'll look my phone, wait, okey i read you this vauva.fi thing
B: vauva piste what?
K: vauva dot com
B: whats that?
K: baby dot com
B: what?
K: okey, listen ... "Estronautakarja... Listalle, ja listalle ehdottomasti myös kytevät karitapioviikset, Bojan ..."
B: you said "Bojan"?
K: yes this is about you
B: about me? What, why?
K: i don't know. Well lets read more... "Bojan näyttää Irwin Goodmanilta, viikset hittoon, ja Kärtsän ..." and that's me, "Kärtsän parta kans", they talk to each other here online
B: that's about us, you and me? They are talking about us?
K: yes they are, right now actually
B: what? That's crazy!
K: yes
B: what are they saying?
K: not very nice things, this "karitapioviikset" isn't very nice thing to say... but there's also nice things...
B: what? Whats that? Let me see!
K: okey but you can't read it anyways
B: whats this.. and this? "Mammat"? "Pienet, kiinteät pakarat"... What's that? What's that "hytkyttää"?
K: okey enough with the bed time story, i can't explain you this, so i'll better show you ... Okey, you must first take of your boxer shorts and then turn around ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva, kun tuolla Jan-ruipelollakin on fanikuntaa. Varmaan niitä, jotka kokkaa suosiolla muutenkin keittiössä, kun muut bailaa.
Miksi sä luulet, että Janin tytöt tykkää kokata keittiössä, kun muut bailaavat?😂 Janin fanit taitaa olla vähän toista maata, kuin mitä sä luulet.😏
Ruusurouvahan on tunnustautunut Jan tytöksi ja juo tequilaa ja bailaa. Ei vaikuta keittiöpiialta.
Ottaa suorilta sen jämäpalan kohteeksi, kun tietää, että muut vie ne paremmat.
Tuskin Turusen Tarjan tarvii 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa jos ei enää koskaan saada mitään yhteisjuttua pojilta. Ei se paljon auta jos jossain Tavastialla näkevät parisen tuntia ja se on siinä. Sitten kyllä menee laiva pohjaan. Hädin tuskin sinnittelee pinnalla nytkään. Kun edes jotain tietäisi, edes pieniä murusia. Plääh.
Uskon että kumpikaan ei ole unohtanut sitä kemiaa heidän välillään. Kun näkevät viimeistään tajuavat sen. Kesän kiireet helpottavat ja aikaa on enemmän. Kaksi todella kiireistä ihmistä ja pitkä välimatka. Se on se hidaste juuri nyt mutta ei este.
Törötän laivalla yksin vaikka maailman tappiin. Toivoa ei ole menetetty ainakaan minun päässäni. Ehkä olen hullu.
Eiks kukaan muista, mitä B oli kirjoittanut siihen lentokenttästoryyn lähtiessään...
"Tullaan näkemään vielä aivanvarmasti"
-Jere Pöyhönen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni aikoo olla laivassa mukana vielä silloin kun sparklatiivit on vaihtuneet laksatiiveiksi ja päässä heittää jo muistinkin kanssa. Yläpeukku jos aiot olla.
Aina katkeraan loppuun saakka! I'm going down with this ship...
Vaikka laiva uppois niin paras tehdä mullekin tilaa sille viimeiselle kelluvalle ovenkarmille. Ja eiköhän jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törötän laivalla yksin vaikka maailman tappiin. Toivoa ei ole menetetty ainakaan minun päässäni. Ehkä olen hullu.Mitäköhän nämä kaksi mahtavat ajatella, kun jatkuvasti fanit toitottavat tästä ainutlaatuisesta kemiasta? Näkevätköhän sen itse?
Kyllähän K sanoi itsekin siitä jo viisuissa jotenkin there is something special en nyt muista tarkkaan mutta jotain sellaista. Joku joka muistaa korjatkoon.
Sanoi toki, ja onhan meillä heinäkuulta todisteita B:n viestinnästä K:n suuntaan.. niistäkin alkaa nyt olla kuukausi :( Paatti voi jatkaa matkaansa, mutta jos he oikeasti eivät julkisesti huomioi toisiaan muuta kuin satunnaisilla fanartin tykkäyksillä, instakommenteilla jne. niin mitä iloa täällä on enää pian pyöriä? Kummallakin urat lähdössä omiin suuntiinsa...
Hienoa että molempien urat jatkaa nousuaan, mutta ei se heidän väleihinsä vaikuta.
Ei toki, mutta niin kauan kun he eivät tee musiikillista yhteistyötä tai vieraile toistensa luona, emme näe mitään tästä erityisestä yhteydestä..
Vierailija kirjoitti:
Tilanne: K&B menossa nukkumaan
B: babe, read me something in finnish, i love to hear you read, like a bedtime story
K: something in finnish?
B: yeah, you sound so sexy
K: bed time story can't be sexy
B: it can, come on, read me
K: well, you want me to read like news or some fairy tail or what
B: it doesn't matter, i don't understand anyway, you choose
K: okey i'll look my phone, wait, okey i read you this vauva.fi thing
B: vauva piste what?
K: vauva dot com
B: whats that?
K: baby dot com
B: what?
K: okey, listen ... "Estronautakarja... Listalle, ja listalle ehdottomasti myös kytevät karitapioviikset, Bojan ..."
B: you said "Bojan"?
K: yes this is about you
B: about me? What, why?
K: i don't know. Well lets read more... "Bojan näyttää Irwin Goodmanilta, viikset hittoon, ja Kärtsän ..." and that's me, "Kärtsän parta kans", they talk to each other here online
B: that's about us, you and me? They are talking about us?
K: yes they are, right now actually
B: what? That's crazy!
K: yes
B: what are they saying?
K: not very nice things, this "karitapioviikset" isn't very nice thing to say... but there's also nice things...
B: what? Whats that? Let me see!
K: okey but you can't read it anyways
B: whats this.. and this? "Mammat"? "Pienet, kiinteät pakarat"... What's that? What's that "hytkyttää"?
K: okey enough with the bed time story, i can't explain you this, so i'll better show you ... Okey, you must first take of your boxer shorts and then turn around ...
Ihan parasta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törötän laivalla yksin vaikka maailman tappiin. Toivoa ei ole menetetty ainakaan minun päässäni. Ehkä olen hullu.Eiks kukaan muista, mitä B oli kirjoittanut siihen lentokenttästoryyn lähtiessään...
"soon" on tainnut jo mennä D:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törötän laivalla yksin vaikka maailman tappiin. Toivoa ei ole menetetty ainakaan minun päässäni. Ehkä olen hullu.Eiks kukaan muista, mitä B oli kirjoittanut siihen lentokenttästoryyn lähtiessään...
No mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toki, mutta niin kauan kun he eivät tee musiikillista yhteistyötä tai vieraile toistensa luona, emme näe mitään tästä erityisestä yhteydestä..
Se ei oikeastaan kuulu meille. Me voidaan silti kuvitella loput.
Tässä Bojanille kauniimpi iltasatu kun karitapionkalapuikkoviikset..🤣
Ljubljana elokuu
Valoa pilkotti sälekaihdinten raosta. Jere raotti silmiään ja katseli vieressä nukkuvan Bojanin vaaleaa selkää ja vahvoja silkkisen sileitä hiuksia. Jere nipisti itseään. Eilinen oli totta, Bojan todella nukkui hänen vieressään. Teki mieli huutaa onnesta. Ilma oli viileä, mutta peiton alla oli ihanan lämmin. Bojan hengitti tasaisen rauhallisesti.
Jere piirsi hellästi käärijänvihreällä kynnellään sydämen Bojanin selkään, lapaluiden väliin, sulki silmänsä ja painoi päänsä ja huulensa sydämen keskelle. Jere veti itsensä Bojanin olkapäästä kiinni pitäen ihan, ihan lähelle. Hän hengitti syvään Bojania koko ruumiillaan. Kiihko värisytti Jereä. Uninen ja lämmin Bojan tuoksui huumaavalle. Jere huokaisi syvään.
Teki mieli pusertaa intohimoisesti Bojania kaikilla voimilla.. näykätä hampailla hellästi ja vähän rajumminkin niskasta.. ja kyljestä..eikä ikinä päästää irti.. mutta hän ei halunnut herättää ystäväänsä. Vielä. Pakahduttavan kiihkeä rakkaus tuntui kipeänä sinisenä valopallona keuhkojen päällä. Jeren silmistä irronnut musta kajaali oli nyt tuhrinut B:n selkään mustaa.
Miten ihmeessä tässä nyt näin oli käynyt? Mikään ei ollut enää ennallaan.. ajatus huimasi Jereä. Jere tuijotti kattolampun teräväkulmaisia reunoja samalla Bojanin reittä hellästi, mutta omistavin elkein silittäen, ylhäältä alas asti.. ja edellistä iltaa ja yötä miettien..
Leila💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni aikoo olla laivassa mukana vielä silloin kun sparklatiivit on vaihtuneet laksatiiveiksi ja päässä heittää jo muistinkin kanssa. Yläpeukku jos aiot olla.
Aina katkeraan loppuun saakka! I'm going down with this ship...
Vaikka laiva uppois niin paras tehdä mullekin tilaa sille viimeiselle kelluvalle ovenkarmille. Ja eiköhän jatketa.
Voidaan kaikki olla sillä ovenkarmilla kun siitä ei oo kerrottu kuin iso ja miten päin se on ja montako siihen mahtuu. Voidaan siis tulkita että mahdutaan kaikki ketkä tahtoo. Ilkimyksiä ei huolita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä.
En tiedä mutta oliko se see you soon?
Miten jollekin ankeuttajalle voi edes tulla kokkaus mieleen, kun hän näkee Janin kuvia. Kyllä mulle tulee ihan muut asiat mieleen.🥵
Ah pikkukulta eli pikku-Gustin laittanut pitkästä aikaa kuvan ig:n. Älkää tuomitko, mä vaan ihailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💗 Thank you Jere, thank you Helsinki. I had a blast, see you soon 😉
Vierailija kirjoitti:
Tässä Bojanille kauniimpi iltasatu kun karitapionkalapuikkoviikset..🤣
Ljubljana elokuuValoa pilkotti sälekaihdinten raosta. Jere raotti silmiään ja katseli vieressä nukkuvan Bojanin vaaleaa selkää ja vahvoja silkkisen sileitä hiuksia. Jere nipisti itseään. Eilinen oli totta, Bojan todella nukkui hänen vieressään. Teki mieli huutaa onnesta. Ilma oli viileä, mutta peiton alla oli ihanan lämmin. Bojan hengitti tasaisen rauhallisesti.
Jere piirsi hellästi käärijänvihreällä kynnellään sydämen Bojanin selkään, lapaluiden väliin, sulki silmänsä ja painoi päänsä ja huulensa sydämen keskelle. Jere veti itsensä Bojanin olkapäästä kiinni pitäen ihan, ihan lähelle. Hän hengitti syvään Bojania koko ruumiillaan. Kiihko värisytti Jereä. Uninen ja lämmin Bojan tuoksui huumaavalle. Jere huokaisi syvään.
Teki mieli pusertaa intohimoisesti Bojania kaikilla voimilla.. näykätä hampailla hellästi ja vähän rajumminkin niskasta.. ja kyljestä..eikä ikinä päästää irti.. mutta hän ei halunnut herättää ystäväänsä. Vielä. Pakahduttavan kiihkeä rakkaus tuntui kipeänä sinisenä valopallona keuhkojen päällä. Jeren silmistä irronnut musta kajaali oli nyt tuhrinut B:n selkään mustaa.
Miten ihmeessä tässä nyt näin oli käynyt? Mikään ei ollut enää ennallaan.. ajatus huimasi Jereä. Jere tuijotti kattolampun teräväkulmaisia reunoja samalla Bojanin reittä hellästi, mutta omistavin elkein silittäen, ylhäältä alas asti.. ja edellistä iltaa ja yötä miettien..
Leila💖
Rakastan sinua Leila 💚
Ai 10%:iin? Pikemminkin 90% ei arvosta hirveästi tai lainkaan. Ainakaan tavan kansalaisista, joille webinaarikin oli.