Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Miksi Dean Grainger kuvaa Joker outia? Vai kuvaako muitakin, mutta ei näy sen instassa. Jossain oli, että on kiinnostunut pohjoismaisesta musiikista, mutta eihän JO ole sitä, vaikka B onkin suomalainen.
https://www.instagram.com/p/Cvz8HDSNW9B/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan B:nin CCC ja possujuna
Anna mennä!🐷🐷🐷🐷🐷🐷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon kiinnostavampaa kuin webinaari on tänään ilmestyvä Jokereiden UK-Tourin video! Suomessa kello 21 jos oikein ymmärrän! (CET 20:00)
Saa katsoa ihanaa Bojania uusissa otoksissa 💗 sekä Krisin näkemistä odotan myös :) 💛 Ja Nacen, Juren ja Janin 🧡Ja siis veikkaan ettei tossa webinaarissa nähdä mitään osallistujien aikaansaamaa shippi-tsoukki mielessä jännää, siksi ennustan, että se tulee olemaan aika asiallinen ja siksi paljon tylsempi kuin moni odottaa.
No toivottavasti ei nähdä, se nyt vielä puuttuisi. Mä menen katsomaan ja kuulemaan Jereä. Jätin kysymyksenkin, ei liity shippiin tiettykään mutta ei mitään kovaa bisneshommaakaan. Katsotaan kysytäänkö se, oli mun mielestä kiinnostava kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän ne diskreetisti kuvaa sen seuraavan jakson, jossa ollaan (ja siis varsinkin Bojan on) tunnelmissa G:n erottamisen jälkeen? Siis Jokereiden videosarjassa. Mun puolestani sillä ei tarttis repostella ulkopuolisille yhtään, ellei Bojan sitten saisi siinä sanottua mitä ajattelee niiden twiteristien käytöksestä. Toisaalta sekin kääntyy pienestä siihen, että saa lisää ajojahtia niskaansa. Minä en sanoisi heinä asiasta välttämättä dokkarissa yhtään mitään.
En usko että tuota avataan mitenkään. Lähinnä keikkahommia ja bäkkäritunnelmia nähty ja tuo on turvallinen formaatti kun saavat täysin itse päättää mitä näytetään.
Oisko se tämä video jossa possujuna näkyy jos näkyy vai tuleeko UK-tourilta vielä joku jakso? Tuskin kun Electric br mainittu ja rundi päättyi sinne. Olisi niin ihanaa jos se näkyisi. Ainakin heidän on ollut pakko harkita asiaa - paitsi jos Dean ei edes harkinnut ja näyttänyt sitä pätkää heille.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän ne diskreetisti kuvaa sen seuraavan jakson, jossa ollaan (ja siis varsinkin Bojan on) tunnelmissa G:n erottamisen jälkeen? Siis Jokereiden videosarjassa. Mun puolestani sillä ei tarttis repostella ulkopuolisille yhtään, ellei Bojan sitten saisi siinä sanottua mitä ajattelee niiden twiteristien käytöksestä. Toisaalta sekin kääntyy pienestä siihen, että saa lisää ajojahtia niskaansa. Minä en sanoisi heinä asiasta välttämättä dokkarissa yhtään mitään.
Bojan on jo kertonut oman mielipiteensä G:stä siinä yhdessä radiohaastattelussa, mutta aina vaan jotkut jaksaa kuvitella että bändi on G:n puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on jo kertonut oman mielipiteensä G:stä siinä yhdessä radiohaastattelussa, mutta aina vaan jotkut jaksaa kuvitella että bändi on G:n puolella.
Melkoista. Ei muuten ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tule levittämään tämmöstä paskaa, kiitos.
Eivät ole ainakaan noiden twitter-kiusaajien puolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan sitten laittaa linkki tähän. Paitsi että ei tietenkään ole.
Kuka tai mikä on bojan. En viitti googlata.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä tyttökullille Rovaniemeltä
https://vm.tiktok.com/ZGJp9hag3/
On se ihana levinneine meikkeineen.
Mutta K, varovaisesti sen lonkeron kanssa...
Kommentoi Gregor kohua siinä haastattelussa jossa puhui paniikkikohtauksesta lavalla.
Mea Muller oli joutunut perumaan kaikki uk keikkanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoi Gregor kohua siinä haastattelussa jossa puhui paniikkikohtauksesta lavalla.
Kauttarantain kyllä, ja lähinnä niin, että sen olisi voinut tulkita jonkinlaiseksi takaisiniskuksi niille Twitteristeille. Miten ihmeessä sä olet tän saanut käännettyä ihan toisinpäin?
https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/724661675937136640/music-202-joker-…
Täältä löytyy Bojanin kommenttia Gregor kohusta
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/724661675937136640/music-202-joker-…
Täältä löytyy Bojanin kommenttia Gregor kohusta
Eli ei yhtään mitään, paitsi että on pahoillaan siitä, kun jotkut on tunteneet olonsa epämukaviksi (samoin, kuin Twitterin ilmoituksessa sanottiin).
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä tyttökullille Rovaniemeltä
https://vm.tiktok.com/ZGJp9hag3/
Saivat kyl just sellaset terveiset kuin ansaitsivatkin. 😆 Antais nyt toisen dokuttaa rauhassa.
Et varmaankaan ole ainoa täällä, joka miettii samaa :D :D