Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se oli se AO3 fic, josta kaikki sanoi että se on paras, mutta näkyy vain rekisteröityneille? Sain vihdoinkin tunnukset.
Oisko ollut enough? Itselläni ei kanssa ole tunnuksia, voitko kertoa oliko sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä tyttökullille Rovaniemeltä
https://vm.tiktok.com/ZGJp9hag3/Oliko tässä nyt se vilahdus joilla huhuilta katkaistiin siivet?
Mikä? Siinä on K ja joku fani joka haluaa että K lähettää terveiset.
Okei. Katsoin että siinä oikealla olis joku muu mutta taisi kyllä olla liian pitkät hiuksetkin.
Oispa kyllä ollu mahtavaa jos ois ollu ja terveiset ois ollu tänne palstalle! Voitas kyllä nyt kaikki tulkita tuo niin että oli, jooko?
Itse kul li paikalla 😂 Sanoko se myös 'vanha kunnon vit tu'? Kärtsällä meikit ihanasti pitkin poikin, suttusen seksikkäästi, hiukan väsyneen oloinen. Hauska pätkä. Luulin kans ensin jotain muuta tästä mut ei, vaikka hiukan aksentilla tuli vierestä puhe ...
Jos joku löytää sallituista ficeistä sellaisen, missä K sanoo B you are beautiful ja K on siinä enemmän rakastunut, B ei heti oikein tajua tms. En löydä enää, jos joku tietää, laitatteko nimen? Oli yksi parhaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJp9hag3/Oliko tässä nyt se vilahdus joilla huhuilta katkaistiin siivet?
Okei. Katsoin että siinä oikealla olis joku muu mutta taisi kyllä olla liian pitkät hiuksetkin.
Itse kul li paikalla 😂 Sanoko se myös 'vanha kunnon vit tu'? Kärtsällä meikit ihanasti pitkin poikin, suttusen seksikkäästi, hiukan väsyneen oloinen. Hauska pätkä. Luulin kans ensin jotain muuta tästä mut ei, vaikka hiukan aksentilla tuli vierestä puhe ...
Oispa kyllä ollu mahtavaa jos ois ollu ja terveiset ois ollu tänne palstalle! Voitas kyllä nyt kaikki tulkita tuo niin että oli, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa itsekin noin sexyn näköinen väsyneenä :D
Vierailija kirjoitti:
Äkkiähän nuo jutut ois päivitetty. Tyyliin nyt on kuulkaas kolmio Vantaalla, on huone fanikrääsälle, oikein parveke ja paikka pyykinpesukoneelle jne. mutta ei vielä hirsitaloa järven rannalla/mökkiä Levillä/saarta Kreikassa. Katsos denssiä, kiitos oon taas pari euroa lähempänä tavoitetta. K keksii kyllä paremmat.
Itse odotan uusia juttuja ja onhan niitä tullutkin roppakaupalla. Enkä jaksa täälläkään mitään happyhappyjoyjoy kokoajan vaan saa sitä kritisoidakkin.
Mun mielestä taas tän ketjun koko idea on kyllä juurikin happyhappyjoyjoyfunfun. Ei FIILISTELYketjuun tarvitse tulla kritisoimaan yhtään ketään, ei K:ta, ei B:tä, ei lähipiiriä eikä myöskään toisia palstailijoita.
Itse näen, että täällä olisi tarkoitus fiilistellä positiivisessä hengessä näitä kahta ihanaa tyyppiä, ja toki siinä sivussa voi fiilistellä välillä vähän muitakin ja heitettä vitsejä ja hauskoja läppiä, mutta kaikenlainen nega voitaisi täällä unohtaa.
Kun tässä joutessaan uutta odotellessa selailee vanhoja, niin pitää mainostaa, jos joku ei ole katsonut: Joksujen ig kohokohdat IDK otsikolla: Janin eksyminen pyöröoviin, vähäpukeisuus uimahallissa, Jure vaahtokylvyssä, lopussa myös se Bn ihana turvamies pelleilee Bn kanssa 😄😀. Sitten madam_cyka ~30 pätkää kohdassa Sežana, kun B hyppelehtii🕺. Nämä highlight ja monet muut näkee myös instaton, instanavigation.com kautta.Viim mainitulla hyvä ig arkisto, on nöpötykset ja tankotanssit...🤩😘
Vierailija kirjoitti:
Jos joku löytää sallituista ficeistä sellaisen, missä K sanoo B you are beautiful ja K on siinä enemmän rakastunut, B ei heti oikein tajua tms. En löydä enää, jos joku tietää, laitatteko nimen? Oli yksi parhaista
Nyt on kyllä vähän turhan abstrakti ja ympäripyöreä kuvaus, tosi monessa ficissä on tuontyyppistä dynamiikkaa. Muistatko mitään muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiähän nuo jutut ois päivitetty. Tyyliin nyt on kuulkaas kolmio Vantaalla, on huone fanikrääsälle, oikein parveke ja paikka pyykinpesukoneelle jne. mutta ei vielä hirsitaloa järven rannalla/mökkiä Levillä/saarta Kreikassa. Katsos denssiä, kiitos oon taas pari euroa lähempänä tavoitetta. K keksii kyllä paremmat.
Itse odotan uusia juttuja ja onhan niitä tullutkin roppakaupalla. Enkä jaksa täälläkään mitään happyhappyjoyjoy kokoajan vaan saa sitä kritisoidakkin.
Mun mielestä taas tän ketjun koko idea on kyllä juurikin happyhappyjoyjoyfunfun. Ei FIILISTELYketjuun tarvitse tulla kritisoimaan yhtään ketään, ei K:ta, ei B:tä, ei lähipiiriä eikä myöskään toisia palstailijoita.
Itse näen, että täällä olisi tarkoitus fiilistellä positiivisessä hengessä näitä kahta ihanaa tyyppiä, ja toki siinä sivussa voi fiilistellä välillä vähän muitakin ja heitettä vitsejä ja hauskoja läppiä, mutta kaikenlainen nega voitaisi täällä unohtaa.
Samaa mieltä! Maailmassa on niin paljon kaikkea p*skaa meneillään muutenkin, että olisi ihana pitää edes tämä ketju positiivisena. Itselle tästä on ainakin muodostunut henkireikä, joka tarjoaa eskapismia ahdistavasta uutisvirrasta.
Pieni throwback, kun ei ole uutta materiaalia :D
https://www.tumblr.com/ervsn/725701113511280640?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJp9hag3/Saivat kyl just sellaset terveiset kuin ansaitsivatkin. 😆 Antais nyt toisen dokuttaa rauhassa.
Keille nää terkut siis meni? Ihana se on, lonkeroissaankin. Etenkin noilla meikeillä umffh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se oli se AO3 fic, josta kaikki sanoi että se on paras, mutta näkyy vain rekisteröityneille? Sain vihdoinkin tunnukset.
Oisko ollut enough? Itselläni ei kanssa ole tunnuksia, voitko kertoa oliko sen arvoinen.
Joo kiitti, tämä! Kerron kun olen lukenut, voi kyllä mennä hetki kun haluan hyviä
säästellä 😂.. 5 chapteria näyttää olevan.
Kyllä siinä ficissä s..siä oli, en muista juurikaan enempää, B oli alkuun sellainen hämmentynyt/ujo, jos lukisin tietäisin tietty heti
Vierailija kirjoitti:
Tää on yks mun lempparipätkistä. Tuo i dont know what it is in English but formulalakanat on niin Jereä ja samalla se on jotain kauhean tuttua, joka osuu suoraan johonkin comfort zoneen omassa kehossa. Vaikea selittää. K/J jutuissa on tosi paljon sitä tuttuuden tunnetta, josta tulee tosi hyvälle fiilikselle. Ja toi B ilme 😂
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden virallinen tili, kaikki Jokereiden jäsenet ja K seuraa G tä edelleen esimerkiksi Instagramissa. Kertokoon sekin jotakin.
En ole löytänyt Käärijää Rekon seuraajista. Jokerit sieltä kyllä löytyy ja mm. Lado ja Mia Nicolai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on yks mun lempparipätkistä. Tuo i dont know what it is in English but formulalakanat on niin Jereä ja samalla se on jotain kauhean tuttua, joka osuu suoraan johonkin comfort zoneen omassa kehossa. Vaikea selittää. K/J jutuissa on tosi paljon sitä tuttuuden tunnetta, josta tulee tosi hyvälle fiilikselle. Ja toi B ilme 😂
B: You put a bed for me? <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten B sanoo formulalakanat täysin ilman mitään aksenttia. Saakelin kielinero.
Näitten kahden sekoiluja voisi katsella vaikka miten paljon. Oikeasti se taannoinen idea B:n ja J:n yhteisesestä matkailuohjelmasta oli loistava 😄
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJp9hag3/
Mikä tää oli!?
Bojan on edelleen läheisissä väleissä Gregorin kanssa. Siitäs sai twitteripitterit.