Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
68681/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ihmetyttää miksi joku, jota se aktia-webinaari kiinnostaa, ei aio osallistua siihen? Asutte muiden kanssa tai. . ? Sitten ymmärrän.

Vierailija
68682/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi menee palsta kiini, ei tarvitse lukea kymmeniä sivuja vääntö K:n kielenkäytöstä ja "noloudesta" jne.. hohhoijaa! Kiitos palsta, tuo on järkevä veto laittaa keskustelu poikki klo 23:00

Onko sinusta ikävää, kun realistisesti ja kriittisemmin tarkastellaan räppääjää, jota ihastelet vaaleanpunaisten linssien läpi? Mitä korkeammalle jalustalle olet Kääryleen asettanut, sitä korkeammalta hän putoaa. 

Huolehtikaa te Bojanistit vain itsestänne. Minulla ei ole mitään epärealistisia odotuksia kenestäkään. Ihmisiä me kaikki vain olemme. Olen väin äimistynyt miten ihmisillä täällä ei ole huumorintajua, medialukutaitoa tai muitakaan sosiaalisia taitoja, vaikka keksi-ikä on niin korkea. 

Itselläni on puhdas omatunto, kun en ole täällä solvannut ja haukkunut ketään. 

Älkää menkö luulemaan, että B n haukkujat on Kääryleitä ja K n haukkujat Bojanisteja. Trolleja ne vaan on.

Rakastan molempia. Yhdessä ja erikseen. Rakas Jere, rakas Bojan. Huolehtikaa itsestänne ja älkää unohtako toisianne. Elämässä ei kohtaa monta sieluntason tuttua ihmistä. Älkää heittäkö sitä hukkaan, kavereina tai ihan minä vaan, ei kaikkea tarvitse määritellä. Olette ihania ja rakkaita niin monelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68683/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ihmetyttää miksi joku, jota se aktia-webinaari kiinnostaa, ei aio osallistua siihen? Asutte muiden kanssa tai. . ? Sitten ymmärrän.

Mä oon töissä sillon. Mut jospa siitä jäisi tallenne Aktian sivuille, aiemmat ilmeisesti ainakin on. Ja luotan että agentit raportoivat tänne tallenteista mahdollisesti sensuroitavat asiat. 😅

Vierailija
68684/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi menee palsta kiini, ei tarvitse lukea kymmeniä sivuja vääntö K:n kielenkäytöstä ja "noloudesta" jne.. hohhoijaa! Kiitos palsta, tuo on järkevä veto laittaa keskustelu poikki klo 23:00

Onko sinusta ikävää, kun realistisesti ja kriittisemmin tarkastellaan räppääjää, jota ihastelet vaaleanpunaisten linssien läpi? Mitä korkeammalle jalustalle olet Kääryleen asettanut, sitä korkeammalta hän putoaa. 

Huolehtikaa te Bojanistit vain itsestänne. Minulla ei ole mitään epärealistisia odotuksia kenestäkään. Ihmisiä me kaikki vain olemme. Olen väin äimistynyt miten ihmisillä täällä ei ole huumorintajua, medialukutaitoa tai muitakaan sosiaalisia taitoja, vaikka keksi-ikä on niin korkea. 

Itselläni on puhdas omatunto, kun en ole täällä solvannut ja haukkunut ketään. 

Älkää menkö luulemaan, että B n haukkujat on Kääryleitä ja K n haukkujat Bojanisteja. Trolleja ne vaan on.

Rakastan molempia. Yhdessä ja erikseen. Rakas Jere, rakas Bojan. Huolehtikaa itsestänne ja älkää unohtako toisianne. Elämässä ei kohtaa monta sieluntason tuttua ihmistä. Älkää heittäkö sitä hukkaan, kavereina tai ihan minä vaan, ei kaikkea tarvitse määritellä. Olette ihania ja rakkaita niin monelle.

Ihana viesti heti aamuun <3 Toivoisin niin, että tämä ketju säilyisi ja pysyisi aiheessa.

Onneksi pian on syyskuu ja kuun vaihteessa K:n keikkaruljanssikin rauhoittuu, niin pojilla on mahdollisuus toisiaan tavata ehkä jopa ennen JO:n konsertteja.

Vierailija
68685/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiinnostavampaa kuin webinaari on tänään ilmestyvä Jokereiden UK-Tourin video! Suomessa kello 21 jos oikein ymmärrän! (CET 20:00)

Saa katsoa ihanaa Bojania uusissa otoksissa 💗 sekä Krisin näkemistä odotan myös :) 💛 Ja Nacen, Juren ja Janin 🧡

Vierailija
68686/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kiinnostavampaa kuin webinaari on tänään ilmestyvä Jokereiden UK-Tourin video! Suomessa kello 21 jos oikein ymmärrän! (CET 20:00)

Saa katsoa ihanaa Bojania uusissa otoksissa 💗 sekä Krisin näkemistä odotan myös :) 💛 Ja Nacen, Juren ja Janin 🧡

Ja siis veikkaan ettei tossa webinaarissa nähdä mitään osallistujien aikaansaamaa shippi-tsoukki mielessä jännää, siksi ennustan, että se tulee olemaan aika asiallinen ja siksi paljon tylsempi kuin moni odottaa.

Vierailija
68687/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan B:nin CCC ja possujuna

Vierailija
68688/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mua kiinnostaa enemmän webnaari.

Vierailija
68689/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan B:nin CCC ja possujuna

Juren instan mukaan myös Luke Black ainakin varmaan vilahtaa mukana :)

Vierailija
68690/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa katsoa uusi video, itsekin sitä odottanut!

Vierailija
68691/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mua kiinnostaa enemmän webnaari.

Mitä kiinnostavaa siinä näet? Katson kyllä siis senkin, mutta en odota siitä yhtikäs mitään. Kärtsä puhuu joo, mutta en ole liiemmin hänen ulosantinsa fani, jos ei se tapahdu Bojanin kanssa tai omia biisejä esittäen.

Vierailija
68692/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla kytee karitapioviikset (studion stoorit). Not good.

Ovat sitten kyteneet jo monta viikkoa koska noi kuvat ja videot on UK-kiertueelta. Ehkä ovatkin jo täydessä roihussa?

Vierailija
68693/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva muuten se 1975 bändin tilanne Malesiaan liittyen. . .

Linkityy tähän siten, että B oli Lontoossa niiden keikalla ja bändin kohtaama ongelma syntynyt m+m pussaamisesta lavalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000009781314.html

Vierailija
68694/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän ne diskreetisti kuvaa sen seuraavan jakson, jossa ollaan (ja siis varsinkin Bojan on) tunnelmissa G:n erottamisen jälkeen? Siis Jokereiden videosarjassa. Mun puolestani sillä ei tarttis repostella ulkopuolisille yhtään, ellei Bojan sitten saisi siinä sanottua mitä ajattelee niiden twiteristien käytöksestä. Toisaalta sekin kääntyy pienestä siihen, että saa lisää ajojahtia niskaansa. Minä en sanoisi heinä asiasta välttämättä dokkarissa yhtään mitään. 

Vierailija
68695/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Aktia and tankotanssi. What do these Finnish words mean?

J: I´ll show you.

B: How many times?

J: Yes.

Vierailija
68696/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten multa on mennyt kokonaan ohi tuo Bojanin ja Janin pussausvideo <3<3  https://twitter.com/honeygarfunkel

Linkki ei vienyt siihen mutta tarkoitit varmaan tätä.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1662882017921445888

Miten päin Jan oikein tässä on?

Ihan sama, kuuma hän on miten päin tahansa.

https://twitter.com/marvelthings_/status/1645093926242492424

Vierailija
68697/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten multa on mennyt kokonaan ohi tuo Bojanin ja Janin pussausvideo <3<3  https://twitter.com/honeygarfunkel

En näe tuossa kyllä minkäänlaista kemiaa. Kyse lienee tuosta m + m pussaamismuodista.

Vierailija
68698/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu päivä, kerrankin kiireinen. Ensin 9-17 töitä, sen jälkeen 18:00 Kärtsän webinaari ja illalla vielä kirsikkana kakussa klo 21:00 Jokereiden video!

Miten säälittävää intoilla tästä tapahtumarikkaana päivänä, tiedetään!

Vierailija
68699/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B: Aktia and tankotanssi. What do these Finnish words mean?

J: I´ll show you.

B: How many times?

J: Yes.

:D

Vierailija
68700/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe tuossa kyllä minkäänlaista kemiaa. Kyse lienee tuosta m + m pussaamismuodista.

Kuuma voi olla ilman kemiaa :D Päivän mietelause? 

Ketju on lukittu.