Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
68721/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/724661675937136640/music-202-joker-…

Täältä löytyy Bojanin kommenttia Gregor kohusta

"They have learnt that it can bring a lot of good things, but there are also a lot of bad things that you can't be prepared for." Kertoo varmaan aika paljon sosiaalisesta mediasta puhuttaessa.

Vierailija
68722/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko edelleen korostaa, miten loistava kuitti oli se jokeroutin virallinen kuitti, jossa Bojan neuvoi faneja hupparin koon suhteen. 😅 Oikeesti ihan nerokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68723/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ohis, mutta sitten taas tavallaan ei: Corey Taylorin avautuminen mm. siitä, kun ihmiset heittelee lavalle tavaraa:

https://www.soundi.fi/uutiset/corey-taylor-ei-voi-sietaa-tavaroiden-lin…

Tulee mieleen sekä K:n että B:n kommentit myös mm. someen liittyen. Hyvä että useampi artisti alkaisi pitämään aiheesta meteliä.

Vierailija
68724/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko edelleen korostaa, miten loistava kuitti oli se jokeroutin virallinen kuitti, jossa Bojan neuvoi faneja hupparin koon suhteen. 😅 Oikeesti ihan nerokas.

Niin oli! 🤣

Vierailija
68725/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämän näkee?

Vierailija
68726/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas päivän galluppi iltaa odotellessa. Hyväksytkö G ajojahdin Twitterissä?

Kyllä: ylös

En: alas

Vierailija
68727/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämän näkee?

Jokeroutofficial tiktok

Vierailija
68728/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitään negaa ei saa kirjoittaa? Itsekin olen fani, mutta oon antanut täällä myös kritiikkiä kaiken positiivisen pöhnän lisäksi. Ja sit heti hirveät pultit joku vetää, kun taas joku kehtaa esittää jotain vähän negatiivisista. Tylsäksi menee, jos saa vain olla positiivinen ja hattarapilvessä leijailija. Fanitukseen voi kuulua kaikenlaisia fiiliksiä ja tunteita. Erikseen sitten nuo nimen pakotukset ja ulkonäködissaukset.

Nega on ok, mut siin vaihees, kun haukutaan lähipiiriä, jotka ei oo julkisuudessa ja tehdään olettamuksia, ni ei ole ok.

Olenko sanonut niin? Ei tietenkään ole ok. Täällä vaan tuntuu, että asiallisetkin kritiikit saa heti "vihaatko K:ta, ei se näköjään mitään osaa tehdä oikein" Esimerkiksi ite oon antanut kritiikkiä sitä, että K puhuu jopa vähän ärsyttävyyteen asti köyhäilystään ja raha-asioistaan, etenkin kun tuo köyhäily ei ainakaan enää taida pitää paikkansa, mut jatkaa sitä silti. Tämä ei silti tarkoita, ettenkö pidä hänen musiikistaan, esiintymisestä ja monista muista luonteenpiirteistään. ja tietysti hän köyhäilystään niistä puhua. Mut ei kannata ihmetellä, jos se herättää ihmisissä reaktioita ja ihmetystä. Ja tästä huolimatta K on musta hieno ja upea artisti monin tavoin.

Itse kanssa mietin että meneekö tuo köyhäilyläppä vielä ensi vuonnakin läpi kun tämän vuoden verotiedot on julkaistu? Että K on edelleen peeaa vaikka J ei ole.

Itse kritisoin aiemmin sitä denssi ja lelu yhdistelmää ja sen lainmukaisuutta mutta ilmeisesti se on ok kun se pätkä on vieläkin tiktokissa.

Onkos K edes enää larpannut köyhää yksiössä asuvaa? Itse en muista lähiajoilta. Jos ei ole niin se lupaa kyllä ihan hyvää uran kannalta että pystyy uusiutumaan ja keksimään uuttakin ja jättämään pois ne epäuskottavat/vanhaksi käyneet jutut.

Äkkiähän nuo jutut ois päivitetty. Tyyliin nyt on kuulkaas kolmio Vantaalla, on huone fanikrääsälle, oikein parveke ja paikka pyykinpesukoneelle jne. mutta ei vielä hirsitaloa järven rannalla/mökkiä Levillä/saarta Kreikassa. Katsos denssiä, kiitos oon taas pari euroa lähempänä tavoitetta. K keksii kyllä paremmat.

Itse odotan uusia juttuja ja onhan niitä tullutkin roppakaupalla. Enkä jaksa täälläkään mitään happyhappyjoyjoy kokoajan vaan saa sitä kritisoidakkin.

Vierailija
68729/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereiden virallinen tili, kaikki Jokereiden jäsenet ja K seuraa G tä edelleen esimerkiksi Instagramissa. Kertokoon sekin jotakin.

Vierailija
68730/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitään negaa ei saa kirjoittaa? Itsekin olen fani, mutta oon antanut täällä myös kritiikkiä kaiken positiivisen pöhnän lisäksi. Ja sit heti hirveät pultit joku vetää, kun taas joku kehtaa esittää jotain vähän negatiivisista. Tylsäksi menee, jos saa vain olla positiivinen ja hattarapilvessä leijailija. Fanitukseen voi kuulua kaikenlaisia fiiliksiä ja tunteita. Erikseen sitten nuo nimen pakotukset ja ulkonäködissaukset.

Nega on ok, mut siin vaihees, kun haukutaan lähipiiriä, jotka ei oo julkisuudessa ja tehdään olettamuksia, ni ei ole ok.

Olenko sanonut niin? Ei tietenkään ole ok. Täällä vaan tuntuu, että asiallisetkin kritiikit saa heti "vihaatko K:ta, ei se näköjään mitään osaa tehdä oikein" Esimerkiksi ite oon antanut kritiikkiä sitä, että K puhuu jopa vähän ärsyttävyyteen asti köyhäilystään ja raha-asioistaan, etenkin kun tuo köyhäily ei ainakaan enää taida pitää paikkansa, mut jatkaa sitä silti. Tämä ei silti tarkoita, ettenkö pidä hänen musiikistaan, esiintymisestä ja monista muista luonteenpiirteistään. ja tietysti hän köyhäilystään niistä puhua. Mut ei kannata ihmetellä, jos se herättää ihmisissä reaktioita ja ihmetystä. Ja tästä huolimatta K on musta hieno ja upea artisti monin tavoin.

Itse kanssa mietin että meneekö tuo köyhäilyläppä vielä ensi vuonnakin läpi kun tämän vuoden verotiedot on julkaistu? Että K on edelleen peeaa vaikka J ei ole.

Itse kritisoin aiemmin sitä denssi ja lelu yhdistelmää ja sen lainmukaisuutta mutta ilmeisesti se on ok kun se pätkä on vieläkin tiktokissa.

Onkos K edes enää larpannut köyhää yksiössä asuvaa? Itse en muista lähiajoilta. Jos ei ole niin se lupaa kyllä ihan hyvää uran kannalta että pystyy uusiutumaan ja keksimään uuttakin ja jättämään pois ne epäuskottavat/vanhaksi käyneet jutut.

Äkkiähän nuo jutut ois päivitetty. Tyyliin nyt on kuulkaas kolmio Vantaalla, on huone fanikrääsälle, oikein parveke ja paikka pyykinpesukoneelle jne. mutta ei vielä hirsitaloa järven rannalla/mökkiä Levillä/saarta Kreikassa. Katsos denssiä, kiitos oon taas pari euroa lähempänä tavoitetta. K keksii kyllä paremmat.

Itse odotan uusia juttuja ja onhan niitä tullutkin roppakaupalla. Enkä jaksa täälläkään mitään happyhappyjoyjoy kokoajan vaan saa sitä kritisoidakkin.

No paljon se on puhunut kyllä siitä fanikamahuoneesta ja parvekkeesta sun muusta nyt. Ja seuraavassa lauseessa mainitsee, että valkotakkiset tulee kohta hakemaan hänet Malmin yksiöstä. Mä en rehellisesti löydä näistä spiikeistä mitään kritisoitavaa.

Vierailija
68731/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden virallinen tili, kaikki Jokereiden jäsenet ja K seuraa G tä edelleen esimerkiksi Instagramissa. Kertokoon sekin jotakin.

Kumma juttu, että Bojan on ainoa, joka ei.

Vierailija
68732/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt ei luonnollisesti seuraa instassa yhtään ketään enää.

Vierailija
68733/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurasi kyllä ennen kuin deaktivoi tilinsä eikä näy enää kenenkään seuraajissa.

Vierailija
68734/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei K kait seuraa Rekoa? Tai ei ainakaan mulla näy että seuraisi, kaikki Jokerit kyllä edelleen + niiden virallinen tili.

Mutta niin tai näin, edelleen surettaa ja suututtaa Rekon kohtalo.

Vierailija
68735/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä tyttökullille Rovaniemeltä

https://vm.tiktok.com/ZGJp9hag3/

Oliko tässä nyt se vilahdus joilla huhuilta katkaistiin siivet?

Mikä? Siinä on K ja joku fani joka haluaa että K lähettää terveiset.

Vierailija
68736/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei K kait seuraa Rekoa? Tai ei ainakaan mulla näy että seuraisi, kaikki Jokerit kyllä edelleen + niiden virallinen tili.

Mutta niin tai näin, edelleen surettaa ja suututtaa Rekon kohtalo.

Joo sen katsoin näköjään vahingossa seuratuista.

Vierailija
68737/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kyllä ole 😅. Ihan fanivideo.

Vierailija
68738/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa tosi kumma tosiaan, kun Bojanilla ei ole enää koko instaa.

Vierailija
68739/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä? Siinä on K ja joku fani joka haluaa että K lähettää terveiset.

Okei. Katsoin että siinä oikealla olis joku muu mutta taisi kyllä olla liian pitkät hiuksetkin.

Itse kul li paikalla 😂 Sanoko se myös 'vanha kunnon vit tu'? Kärtsällä meikit ihanasti pitkin poikin, suttusen seksikkäästi, hiukan väsyneen oloinen. Hauska pätkä. Luulin kans ensin jotain muuta tästä mut ei, vaikka hiukan aksentilla tuli vierestä puhe ...

Vierailija
68740/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se oli se AO3 fic, josta kaikki sanoi että se on paras, mutta näkyy vain rekisteröityneille? Sain vihdoinkin tunnukset.

Ketju on lukittu.