Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun aika huvittaa, että kaikki muut artistit haluavat k:n kanssa kuvan
Ajattelin samaa, ja sitä, että eipä näytä sitten viereen änkeevä ja yhteiskuvaa mankuva julkimo Kärtsää ärsyttävän... Että vaan me tavalliset pulliaiset ärsytetään vastaavassa tilanteessa... blaaah
Kärtsä tuntuu olevan kaikkien (muiden artistienkin) lemmikki tai maskotti. Kaikki rakastaa sitä.
Ihana perämiehemme Jure 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin samaa, ja sitä, että eipä näytä sitten viereen änkeevä ja yhteiskuvaa mankuva julkimo Kärtsää ärsyttävän... Että vaan me tavalliset pulliaiset ärsytetään vastaavassa tilanteessa... blaaah
Kärtsä tuntuu olevan kaikkien (muiden artistienkin) lemmikki tai maskotti. Kaikki rakastaa sitä.
Mut mun oma.
T: Boitsu
Vierailija kirjoitti:
Ihana perämiehemme Jure 💙
Onpa hieno kuva!
Vierailija Kärtsä tuntuu olevan kaikkien (muiden artistienkin) lemmikki tai maskotti. Kaikki rakastaa sitä.[/quote kirjoitti:
vähän kuin euroviisuissa, kaikki halusivat kuvan k:n kanssa
Vierailija kirjoitti:
K:n lontoon liput vetelevät viimeisiään :D Tänään on pomppinut "sold out" ja pari lippua saatavilla välillä. Round house on siis suunnilleen loppuunmyyty! jess!!
Superstar! :-)
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole ollut niin pitkälle mietitty K:n räjähdysmäinen suosio ja julkisuus, ja K:n perheen ja läheisten ns.piilottelu. Alussa kun UMK-voitto tuli, toki koko perhe iloitsi ja juhli ihan näkyvästi jne, Suomen kaltaisessa pikku maassa tämmönen ihan tavallista. Homma lähti vähän käsistä suosion osalta, ei kukaan ollut varautunut moiseen. Nyt yritetty sitten 'suojella' läheisiä julkisuudelta ja (hulluilta) faneilta.
UMK-voiton jälkeen joo vielä, mutta aika pian sen jälkeen ja viisuissa oli jo hyvin selvää, millainen hype ja ilmiö tämä on. Koko Suomi osti viisuviikolla vihreät vaatteet ja korut kaupoista. Minä mukaan lukien.
Vierailija kirjoitti:
K:n lontoon liput vetelevät viimeisiään :D Tänään on pomppinut "sold out" ja pari lippua saatavilla välillä. Round house on siis suunnilleen loppuunmyyty! jess!!
Huh huh mahtava juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just...siellä Sampitar kommentoi Kärtsärin/Aktian talouskoulujuttua Instassa...huomasitteko...
Mä oon K-fani ja pidän hänestä paljon, mutta mä en tähän Aktia-juttuun fanina osallistu, koska no kaikella rakkaudella sannottuna, en ehkä ottaisi ekana talousvinkkejä vastaan tyypiltä, joka uhkapelasi tosta noin vain 700 euroa UMK:ssa ja on muutenkin ilmeisesti pelannut paljon. Kertoi tämän siis siinä jossain Mannisen haastiksessa. Oon enemmän kiinnostunut K:n musiikista ja keikoista ja Bojan-suhteesta kuin näistä raha-asioista. Toki hän tekee kuten parhaaksi näkee. :D
Emmä kyllä siihen webinaariin talousvinkkien perusteella osallistu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep itsekin osallistumassa webinaariin, mut ei tosiaan mitään Bojan kysymyksiä Kärtsälle. 😱 Luulisin, että Kärtsälle ja asiantuntijoille esitettävät yleisökysymykset seulotaan ja valikoidaan tarkkaan, kun ei tosiaan ole mikään Teams-kokous, jossa voi vaan heitellä kommentteja. Tai ainakin toivon niin 😅
Liven aikana esitettäviä kysymyksiä ei kai seulota, joten jengi toivottavasti osaa pysyä asiallisena.
Kyllä ne varmastikin seulotaan. Ne, jotka esitetään K:lle.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Hei kaikki!
Koska jotkut teistä nauttivat "vauva" Jokerin videoista, ajattelin jakaa lisää.
JO osallistui tähän "Špil liga" -tapahtumaan, joka on pohjimmiltaan lukioyhtyeiden kilpailu. He voittivat kaudella 2016/17.
Tämä näyttää olevan heidän live-esitys tapahtumasta: https://www.youtube.com/watch?v=Sepv3aD2QjU&t=54s
Virallinen video, jonka he nauhoittivat samalle kappaleelle
, nauhoittivat samana vuonna.Huh, kyllä oli sanat taas sellaiset, että ei ihan noin nuoren mielessä heti olettaisi syntyvän 💞💥💫
Oliko videossa sanat, vai katsoitko ne jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Aktia webinaari tulee oleen niin kauhee katastrofi.
Toivottavasti tajuavat Aktian päässä, että todellakin seulovat kysymyksiä tms etukäteen..voihan se olla, että on joku sinisilmäinen oletus, että siellä nuoret kyselevät jotain talousasioita ihan asiallisesti..
Kysymyksiä voi esittää livenä kommenttikentässä.
No eihän se tarkoita, että K niihin vastaa tai että ne luetaan hänelle siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tajuavat Aktian päässä, että todellakin seulovat kysymyksiä tms etukäteen..voihan se olla, että on joku sinisilmäinen oletus, että siellä nuoret kyselevät jotain talousasioita ihan asiallisesti..
Ihan helvetin hirveetä.
Taasko täällä hävetään, mitä muut meistä ajattelevat? Ihan itse ovat tämän online-tapahtuman järjestäneet. Turha innokkaita faneja syyttää.
Tuskin on aktian herroilla käyny mielessäkään, että osallistujat on kiinnostuneempia Bojanista, ku heidän lafkastaan.
Ja ylipäätänsä kaikesta muusta kuin rahasta. Kysymykset voi kyllä olla mitä sattuu jos mitään seulontaa ei ole. Ja pääseekö sinne osallistumaan ihan vaan nimimerkillä vai miten? Aiotteko te jotka olette ilmoittautuneet kysyäkkin jotain raha-asioista tai muuten osallistua keskusteluun? Jos niin mitä?
Itse en ole osallistumassa mutta mietin kyllä että pitääkö päivystää täällä parhaita paloja livenä (jos poistelija sattuu olemaan myös paikalla) vaikka sattuisi olemaan vähän muuta tekemistäkin.
Mä voin raportoida :) Kuvittelisin aiheen olevan muutoin itselleni aika zzzzzzz, varsinkin, jos se on jotain talous- tai sijoitusalkeita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se tarkoita, että K niihin vastaa tai että ne luetaan hänelle siis.
Kris vastaa niihin aamuviideltä.
Vierailija kirjoitti:
Baby 💕
Ihan syötävän suloinen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut mun oma.
T: Boitsu
Älä viitsi Boitsu, saanko edes joskus hytkyttää Käärijää? T: Jan