Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti K on osannut varautua kommentteihin. Varsinkin, jos on eksynyt tälle palstalle koskaan kattelemaan kuinka hulluja me olemme.
Kysymys: milloin Aktia on Sloveniassa?
Pysyisiköhän kääryleellä naama peruslukemilla.
Minkä palkinnon Kärtsäri sieltä Nivalasta sai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere katsoi mietteliäänä puhelintaan ja puri huultaan.
Hän oli jo useamman päivän yrittänyt soittaa Bojanille ja jättänyt kymmeniä viestejä. Ei minkäänlaista vastausta vain täysi hiljaisuus.
Jos jotain vakavaa olisi tapahtunut, bändin pojat olisivat kyllä siitä ilmoittaneet.
Jere huoahti ja kiipesi sänkyynsä. Kainalossa hänellä oli t-paita, joka vielä hieman tuoksui Bojanille. Hänen Bojanilleen.Yöllä Jere hätkähti hereille, kun puhelin piippasi ilmoitusta tulleesta viestistä. Bojan, Jere ajatteli ja sieppasi puhelimen. Leveä hymy nousi hänen kasvoilleen,kun hän näki rakkaansa nimen puhelimessaan. Hän alkoi lukea viestiä ja mitä pidemmälle hän luki, hänen hymynsä alkoi kivettyä ja hänen sydämensä alkoi murentua pieniksi palasiksi.
" Jere I'm so sorry but I can't do this anymore.
I feel like I'm in never ending limbo with you. When we talk and are together I feel like happiest man in the world but then rest of the time I have to hide everything between us from everyone else. I know you are not ready to be with me in public and I want to respect that but it is hard. It is also hard for me to watch in social media you acting like single man although I trust you. Please know that I love you but I need to continue my life without you and don't try to contact me anymore."Viestin loppuun asti päästessään kyyneleet valuivat valtoimenaan ja ainoa ääni joka Jeren asunnossa kuului oli hiljainen vaikerrus ei, ei, ei........
Pari päivää myöhemmin Jokereiden treenikämpällä pojat pitivät taukoa treenien välissä. Muut pojat juttelivat ja selailivat puhelintaan, mutta Bojan istui ajatuksissaan hieman kauempana muista. Bojan oli väsynyt. Väsynyt itkettyään aina yksin ollessaan. Väsynyt koska unesta ja ruokahalusta ei ollut ollut tietoakaan muutamaan päivään.
Järki hoki hänelle että hän oli tehnyt oikean ratkaisun, mutta sydän tai se möykky mitä siitä oli jäljellä kaipasi niin paljon, että se teki kipeää. Hän vain odotti, että pääsisi piiloon omaan kotiin yksin.Bojan havahtui ajatuksistaan siihen, että bändin pojat olivat kokoontuneet yhteen ja katselivat jotain puhelimen näytöltä ja supisivat keskenään. Sitten kaikki kääntyivät yhtäaikaa katsomaan Bojania. Mitä nyt,taasko jotain draamaa, ajatteli Bojan väsyneenä.
Nace lähestyi Bojania ja sanoi varovaisesti : "Bro I think you need to see this."
" Not interested of any kinda drama.", Bojan vastasi. " No not drama please just look this."
Bojan otti puhelimen vastahakoisesti ja katsoi. Jere... kuva Jerestä. Hän oli jo valmis heittämään puhelimen pois, mutta jokin sai hänet katsomaan tarkemmin.
Jere istui lentokoneessa, päällään Jokereiden Seize The Day t-paita, sama paita jonka Bojan oli hänelle antanut. Jere hymyili aurinkoisesti sitä samaa hymyä johon Bojan oli rakastunut. Jere näytti komealta niinkuin aina.
Sitten Bojan luki kuvatekstin :
Flying to Slovenia to be with my boyfriend Bojan Titanic. Bojan you are my love, my family, my home, my future, my everything. I love you so much.
Möykky sydämen paikalla alkoi sulaa ja laulaa ilosta. Bändin pojat kerääntyivät halaamaan Bojania.
Elämä oli tässä ja nyt. Seize The Day. Carpe Diem. 💚En ehkä kestä 😭 Täällä junassa tätä luin ja oikeasti tuli tippa linssiin, onneksi oon yksin tässä vaunussa... Mulla on kyllä se aika kuukaudesta, mikä selittää osin tämän reaktion, mutta siitä huolimatta: sinä, joka kirjoitit tämän, oot tosi hyvä! Kiitos 💕
- Jossu
Mulla on spermantuotanto ihan päivittäistä ja silti meni paljon roskia silmiin! Ei tätä pelkkä hormonitoiminta nyt selitä. Siinä oli sellainen toiveuni toteutumineen, ettei pääse ohi ilman että herkistyy. Näitä rohkeuden ihmeitä toivon monen kohdalle tässä karussa maailmassa.
T. Irstas gayKuinka monta gay nimimerkkiä täällä kirjottelee vai onko ne kaikki jonkun Kukkisen/Leilan sivupersoonia?
Leilalla on kyllä niin omaleimainen kirjoitustyyli, että se on kyllä varmasti vain yksi henkilö. Kukkiksesta uskoisin voivani sanoa niin myös. Niin ja meidän Jossu tietysti.
kuka hemmetin Jossu. Ai se joka piirtåå niitä hemmetin kömpelöitä raapustuksia?
Pus pus sullekin 😚 Eiköhän riitä, että oon itse mun omien töiden kriitikko ja solvaaja?
- Jossu
No pus vaan. Se on hyvä alku 😚
Vierailija kirjoitti:
Jere katsoi mietteliäänä puhelintaan ja puri huultaan.
Hän oli jo useamman päivän yrittänyt soittaa Bojanille ja jättänyt kymmeniä viestejä. Ei minkäänlaista vastausta vain täysi hiljaisuus.
Jos jotain vakavaa olisi tapahtunut, bändin pojat olisivat kyllä siitä ilmoittaneet.
Jere huoahti ja kiipesi sänkyynsä. Kainalossa hänellä oli t-paita, joka vielä hieman tuoksui Bojanille. Hänen Bojanilleen.Yöllä Jere hätkähti hereille, kun puhelin piippasi ilmoitusta tulleesta viestistä. Bojan, Jere ajatteli ja sieppasi puhelimen. Leveä hymy nousi hänen kasvoilleen,kun hän näki rakkaansa nimen puhelimessaan. Hän alkoi lukea viestiä ja mitä pidemmälle hän luki, hänen hymynsä alkoi kivettyä ja hänen sydämensä alkoi murentua pieniksi palasiksi.
" Jere I'm so sorry but I can't do this anymore.
I feel like I'm in never ending limbo with you. When we talk and are together I feel like happiest man in the world but then rest of the time I have to hide everything between us from everyone else. I know you are not ready to be with me in public and I want to respect that but it is hard. It is also hard for me to watch in social media you acting like single man although I trust you. Please know that I love you but I need to continue my life without you and don't try to contact me anymore."Viestin loppuun asti päästessään kyyneleet valuivat valtoimenaan ja ainoa ääni joka Jeren asunnossa kuului oli hiljainen vaikerrus ei, ei, ei........
Pari päivää myöhemmin Jokereiden treenikämpällä pojat pitivät taukoa treenien välissä. Muut pojat juttelivat ja selailivat puhelintaan, mutta Bojan istui ajatuksissaan hieman kauempana muista. Bojan oli väsynyt. Väsynyt itkettyään aina yksin ollessaan. Väsynyt koska unesta ja ruokahalusta ei ollut ollut tietoakaan muutamaan päivään.
Järki hoki hänelle että hän oli tehnyt oikean ratkaisun, mutta sydän tai se möykky mitä siitä oli jäljellä kaipasi niin paljon, että se teki kipeää. Hän vain odotti, että pääsisi piiloon omaan kotiin yksin.Bojan havahtui ajatuksistaan siihen, että bändin pojat olivat kokoontuneet yhteen ja katselivat jotain puhelimen näytöltä ja supisivat keskenään. Sitten kaikki kääntyivät yhtäaikaa katsomaan Bojania. Mitä nyt,taasko jotain draamaa, ajatteli Bojan väsyneenä.
Nace lähestyi Bojania ja sanoi varovaisesti : "Bro I think you need to see this."
" Not interested of any kinda drama.", Bojan vastasi. " No not drama please just look this."
Bojan otti puhelimen vastahakoisesti ja katsoi. Jere... kuva Jerestä. Hän oli jo valmis heittämään puhelimen pois, mutta jokin sai hänet katsomaan tarkemmin.
Jere istui lentokoneessa, päällään Jokereiden Seize The Day t-paita, sama paita jonka Bojan oli hänelle antanut. Jere hymyili aurinkoisesti sitä samaa hymyä johon Bojan oli rakastunut. Jere näytti komealta niinkuin aina.
Sitten Bojan luki kuvatekstin :
Flying to Slovenia to be with my boyfriend Bojan Titanic. Bojan you are my love, my family, my home, my future, my everything. I love you so much.
Möykky sydämen paikalla alkoi sulaa ja laulaa ilosta. Bändin pojat kerääntyivät halaamaan Bojania.
Elämä oli tässä ja nyt. Seize The Day. Carpe Diem. 💚
IHANA
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mielelläsi esittelisit Aktian Bojanille? Vai joko Aktia on tuttu Bojanille?
Juu, mun yksityisoikeus esitellä Aktia.
T: Kärde
K: now i have to do some Aktia, yes?
B: what ...?
K: i have this Aktia thing ...
B: you have what now?
K: me learning finance, you know, with this Aktia. I do it in internet ..
B: i'll show you some aktia... We can put it in internet, If that's what you want, babe...
K: Bojan, no, get your shit together! It's starting now... And move, you are in the camera now! Bojan ... They will see you... Just move your ass...
B: okey fine! Do your aktia what ever ...
K: yes, and later I'll do you! I promise! Love you!
Voihkiikohan Bojan kovaäänisesti nautinnosta ennen Aktia? Okei, nyt rauhoitun.
Enpä olisi ikinä uskonut, että Aktian järjestämä talouskoulu voisi olla ajatuksena näin kuumottava
Vierailija kirjoitti:
B: i'll show you some aktia... We can put it in internet, If that's what you want, babe...
K: Bojan, no, get your shit together! It's starting now... And move, you are in the camera now! Bojan ... They will see you... Just move your ass...
:DD
Just.. keneltäköhän Pyhimys oli saanut idean pukea päällensä rintaliivit keikallaan... Iltalehden jutussa oli kuva
Vierailija kirjoitti:
Minkä palkinnon Kärtsäri sieltä Nivalasta sai?
Kaupunki kiitti siitä, että on pitänyt Nivalan nimeä julkisuudessa. Hänen äitinsä on sieltä. Keikalla totesi, miten puoli sukua on paikalla.
Edelleen ihana video! Ja tuo B:n "nytkytys" lopussa 😂
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1690815205985423361
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin hauska! Kiitos!
https://www.is.fi/viihde/art-2000009419171.html
Mannisen Käärijä/käärijä pohdinnat on vieläkin omaa luokkaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kävisi oikeasti niin, että K ja B julkistaisivat joku päivä olevansa suhteessa? Siis joo, tiedän, tämä on osalle vain fantasiaa ja hauskaa fiktiota, mutta oon leikitellyt ajatuksella, että jos jotkut tähdet olisivat tietyssä asennossa ja noin kävisi oikeasti vielä, että pitäisikö kuinka monta ambulanssia tilata pyörtymisten ja muiden takia vai mikä olisi reaktio. :D Ja ei tartte hermostua, kunnioitan K:n nykyistä suhdetta ja toivon heille hyvää.
Varmaan tästä inspiroituneena tekisin jotain, mitä olen aina halunnut, mutten ole uskaltanut. Lähtisin opiskelemaan uutta alaa, matkustaisin Pääsiäissaarille.. jotain kuitenkin.
Pitäisköhän mun irtisanoutua töistä ja ryhtyä tekemään sitä mitä oikeasti haluaisin. Ja kuolla köyhänä.
Vierailija kirjoitti:
Mun aika huvittaa, että kaikki muut artistit haluavat k:n kanssa kuvan
Ajattelin samaa, ja sitä, että eipä näytä sitten viereen änkeevä ja yhteiskuvaa mankuva julkimo Kärtsää ärsyttävän... Että vaan me tavalliset pulliaiset ärsytetään vastaavassa tilanteessa... blaaah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kävisi oikeasti niin, että K ja B julkistaisivat joku päivä olevansa suhteessa? Siis joo, tiedän, tämä on osalle vain fantasiaa ja hauskaa fiktiota, mutta oon leikitellyt ajatuksella, että jos jotkut tähdet olisivat tietyssä asennossa ja noin kävisi oikeasti vielä, että pitäisikö kuinka monta ambulanssia tilata pyörtymisten ja muiden takia vai mikä olisi reaktio. :D Ja ei tartte hermostua, kunnioitan K:n nykyistä suhdetta ja toivon heille hyvää.
Varmaan tästä inspiroituneena tekisin jotain, mitä olen aina halunnut, mutten ole uskaltanut. Lähtisin opiskelemaan uutta alaa, matkustaisin Pääsiäissaarille.. jotain kuitenkin.
Mä voisin ottaa sen merkkinä siitä, että mun pitäisi harkita luopumista ikuisuuden kestäneestä sinkkuudestani (olen jo täysin tottunut siihen), ja edes yrittää tutustua uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun aika huvittaa, että kaikki muut artistit haluavat k:n kanssa kuvan
Ajattelin samaa, ja sitä, että eipä näytä sitten viereen änkeevä ja yhteiskuvaa mankuva julkimo Kärtsää ärsyttävän... Että vaan me tavalliset pulliaiset ärsytetään vastaavassa tilanteessa... blaaah
No eipä ne julkimot taida kuvauttaa itseään Kärtsän kanssa ruokakaupassa tms., vaan Kärtsän työpaikalla, eli keikkapaikoilla, backstagella ja niin edelleen.
Ei varmaan ole ollut niin pitkälle mietitty K:n räjähdysmäinen suosio ja julkisuus, ja K:n perheen ja läheisten ns.piilottelu. Alussa kun UMK-voitto tuli, toki koko perhe iloitsi ja juhli ihan näkyvästi jne, Suomen kaltaisessa pikku maassa tämmönen ihan tavallista. Homma lähti vähän käsistä suosion osalta, ei kukaan ollut varautunut moiseen. Nyt yritetty sitten 'suojella' läheisiä julkisuudelta ja (hulluilta) faneilta.
https://64.media.tumblr.com/43a552f1fb9a377caf1a1fad71c122c6/fcef19593c…