Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku oikeesti toi Kn crew ei voinu viedä niitä piikkihousuja jonnekin ammattilaiselle korjattavaksi kunnolla. Evvk korjaa niitä ite pumpulilla ja nyt stooreissa valittaa ku loppu vanut kesken.
En käsitä xD
Ens keikalla käsin ommellut saumat vaan ratkeilee ja pumpulitupot lentelee, kun Kärtsä hilluu lavalla. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku oikeesti toi Kn crew ei voinu viedä niitä piikkihousuja jonnekin ammattilaiselle korjattavaksi kunnolla. Evvk korjaa niitä ite pumpulilla ja nyt stooreissa valittaa ku loppu vanut kesken.
En käsitä xD
Älä arvostele yksityishenkilöitä.
Evvk on kärtsän manageri, jolla julkinen insta. Hänestä on täällä puhuttu lähinnä managerin roolissa eikä hänen yksityiselämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Hei kaikki!
Koska jotkut teistä nauttivat "vauva" Jokerin videoista, ajattelin jakaa lisää.
JO osallistui tähän "Špil liga" -tapahtumaan, joka on pohjimmiltaan lukioyhtyeiden kilpailu. He voittivat kaudella 2016/17.
Tämä näyttää olevan heidän live-esitys tapahtumasta: https://www.youtube.com/watch?v=Sepv3aD2QjU&t=54s
Virallinen video, jonka he nauhoittivat samalle kappaleelle
, nauhoittivat samana vuonna.Huh, kyllä oli sanat taas sellaiset, että ei ihan noin nuoren mielessä heti olettaisi syntyvän 💞💥💫
Oliko videossa sanat, vai katsoitko ne jostain?
Laulun nimen googlettamalla saa slov. eng ja jotkut myös suomiversiot (kökköjä, mutta selviää pääasiat)💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä xD
Ens keikalla käsin ommellut saumat vaan ratkeilee ja pumpulitupot lentelee, kun Kärtsä hilluu lavalla. 😅
Manifestoin että housut kestävät Lontooseen asti ja joko repeävät tai putoavat. Pitää vaan huutaa tytöille silmät kiinni ja syöksyä itse eturiviin.
💚🌹🌹
Räätälille Kärtsärin housut olis pitänyt viedä. Kamoon nyt, onhan toi nyt hullua, et siellä korjaillaan itse niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä xD
Älä arvostele yksityishenkilöitä.
HAISTA PERSE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä xD
Manifestoin että housut kestävät Lontooseen asti ja joko repeävät tai putoavat. Pitää vaan huutaa tytöille silmät kiinni ja syöksyä itse eturiviin.
💚🌹🌹
Minäkin ole menossa EU-kiertueelle konserttiin! Olen niin innoissani! (yleisesti, en vain housujen repeämisestä :D). En ole koskaan odottanut kesän loppua näin paljoa..
Gallupin tulokset 85/1!! Yksimielisiä ollaan siitä, että annetaan K olla rauhassa vapaa-ajalla ja kunnioitetaan hänen toivettaan <3
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä xD
💚🌹🌹
Toivottavasti tytöt käyvät / ovat käyneet ea-kurssin ennen Lontoon keikkaa :D
Nahan ompelu on vielä todella työlästä, kun siitä ei meinaa mennä tavallinen neula läpi. Olis manageri voinut iltansa muutenkin viettää kuin pöksyjä paikkaillessa.
Älkää lainatko noita viestejä missä haukutaan tai nimi mainitaan. Poistuu turhaan monta viestiä kun pitää ne lainatutkin jonkun poistattaa ja sivut hyppii turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Nahan ompelu on vielä todella työlästä, kun siitä ei meinaa mennä tavallinen neula läpi. Olis manageri voinut iltansa muutenkin viettää kuin pöksyjä paikkaillessa.
Joo siis ei todellakaan tule kestämään käytössä, jos ommeltu käsin tavallisella neulalla ja peruslangalla.
Huomasin tänään, että lääkevalmistaja KRKA taitaa olla Slovenialainen yhtiö! Onkohan se vähän niin kuin meidän Orion? Vanha, perinteikäs ja voimissaan? Krka näyttäisi olevan joku joki Sloveniassa.
Kiva ajatus joki, se nimi kun on ollut vähän tuollainen nimihirviö lausua :)
Oon siis töissä apteekissa ja aika paljon menee tuota Krkaa, on usein se edullisin tai lähes edullisin (0,30 snt hintaerolla tms) 🌞
Vierailija kirjoitti:
Räätälille Kärtsärin housut olis pitänyt viedä. Kamoon nyt, onhan toi nyt hullua, et siellä korjaillaan itse niitä.
Voihan se olla, että räätäleille tms on jonoa...solin viemässä nahkatakkia korjattavaksi jokin aika sitten, oli parin viikon jono..takki piti toki sitten jättää sinne odottamaan..joten varmaan siksikin voi olla tuollainen pikakorjaus..tämä vain arvailua..
Tätä viisuajan haastists en ollut nähnyt.. 🥹💚 K on niin symppis! 😭😭😭
https://vm.tiktok.com/ZGJpaSco7/
Kivoja kuvia K:n keikalta, myös Crewsta keikkakuvia 😊
https://www.tumblr.com/submariini/725653904693559296/simerock-20230812-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis ei todellakaan tule kestämään käytössä, jos ommeltu käsin tavallisella neulalla ja peruslangalla.
Kannattaisi varmaan harkita myös uusien housujen hankkimista, jos vanhat hajoaa ja muutenkin ihan vaihtelun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tänään, että lääkevalmistaja KRKA taitaa olla Slovenialainen yhtiö! Onkohan se vähän niin kuin meidän Orion? Vanha, perinteikäs ja voimissaan? Krka näyttäisi olevan joku joki Sloveniassa.
Kiva ajatus joki, se nimi kun on ollut vähän tuollainen nimihirviö lausua :)
Oon siis töissä apteekissa ja aika paljon menee tuota Krkaa, on usein se edullisin tai lähes edullisin (0,30 snt hintaerolla tms) 🌞
Siis 0,30 euron hintaerolla 🙈
K:lla on kyllä merkillisen pieni garderobi. Eikö edes Warner voisi sponssata, Come on!
Kuumaltahan se näyttää noissakin.
Kunhan ei ala millekään kukkapaitalinjalle slovenialaisittain..
Ei onnistu. Jaa sitä yksityishenkilöä muille.
Minun Kärdeen et koske.
T. Bojan