Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
68541/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun aika huvittaa, että kaikki muut artistit haluavat k:n kanssa kuvan

Ajattelin samaa, ja sitä, että eipä näytä sitten viereen änkeevä ja yhteiskuvaa mankuva julkimo Kärtsää ärsyttävän... Että vaan me tavalliset pulliaiset ärsytetään vastaavassa tilanteessa... blaaah

Kärtsä tuntuu olevan kaikkien (muiden artistienkin) lemmikki tai maskotti. Kaikki rakastaa sitä.

Mut mun oma.

T: Boitsu

Älä viitsi Boitsu, saanko edes joskus hytkyttää Käärijää? T: Jan

Eikö edes pikkusen sais? T:Jan

Ei onnistu. Jaa sitä yksityishenkilöä muille.

Minun Kärdeen et koske.

T. Bojan

Vierailija
68542/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ku oikeesti toi Kn crew ei voinu viedä niitä piikkihousuja jonnekin ammattilaiselle korjattavaksi kunnolla. Evvk korjaa niitä ite pumpulilla ja nyt stooreissa valittaa ku loppu vanut kesken.

En käsitä xD

Ens keikalla käsin ommellut saumat vaan ratkeilee ja pumpulitupot lentelee, kun Kärtsä hilluu lavalla. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68543/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ku oikeesti toi Kn crew ei voinu viedä niitä piikkihousuja jonnekin ammattilaiselle korjattavaksi kunnolla. Evvk korjaa niitä ite pumpulilla ja nyt stooreissa valittaa ku loppu vanut kesken.

En käsitä xD

Älä arvostele yksityishenkilöitä.

Evvk on kärtsän manageri, jolla julkinen insta. Hänestä on täällä puhuttu lähinnä managerin roolissa eikä hänen yksityiselämästään.

Vierailija
68544/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Hei kaikki!

Koska jotkut teistä nauttivat "vauva" Jokerin videoista, ajattelin jakaa lisää.

JO osallistui tähän "Špil liga" -tapahtumaan, joka on pohjimmiltaan lukioyhtyeiden kilpailu. He voittivat kaudella 2016/17.

Tämä näyttää olevan heidän live-esitys tapahtumasta: https://www.youtube.com/watch?v=Sepv3aD2QjU&t=54s

Virallinen video, jonka he nauhoittivat samalle kappaleelle

, nauhoittivat samana vuonna.

Huh, kyllä oli sanat taas sellaiset, että ei ihan noin nuoren mielessä heti olettaisi syntyvän 💞💥💫

Oliko videossa sanat, vai katsoitko ne jostain?

Laulun nimen googlettamalla saa slov. eng ja jotkut myös suomiversiot (kökköjä, mutta selviää pääasiat)💙

Vierailija
68545/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä xD

Ens keikalla käsin ommellut saumat vaan ratkeilee ja pumpulitupot lentelee, kun Kärtsä hilluu lavalla. 😅

Manifestoin että housut kestävät Lontooseen asti ja joko repeävät tai putoavat. Pitää vaan huutaa tytöille silmät kiinni ja syöksyä itse eturiviin.

💚🌹🌹

Vierailija
68546/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räätälille Kärtsärin housut olis pitänyt viedä. Kamoon nyt, onhan toi nyt hullua, et siellä korjaillaan itse niitä.

Vierailija
68547/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä xD

Älä arvostele yksityishenkilöitä.

HAISTA PERSE

Vierailija
68548/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä xD

Manifestoin että housut kestävät Lontooseen asti ja joko repeävät tai putoavat. Pitää vaan huutaa tytöille silmät kiinni ja syöksyä itse eturiviin.

💚🌹🌹

Minäkin ole menossa EU-kiertueelle konserttiin! Olen niin innoissani! (yleisesti, en vain housujen repeämisestä :D). En ole koskaan odottanut kesän loppua näin paljoa..

Vierailija
68549/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupin tulokset 85/1!! Yksimielisiä ollaan siitä, että annetaan K olla rauhassa vapaa-ajalla ja kunnioitetaan hänen toivettaan <3

https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…

Vierailija
68550/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä xD

💚🌹🌹

Toivottavasti tytöt käyvät / ovat käyneet ea-kurssin ennen Lontoon keikkaa :D

Vierailija
68551/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahan ompelu on vielä todella työlästä, kun siitä ei meinaa mennä tavallinen neula läpi. Olis manageri voinut iltansa muutenkin viettää kuin pöksyjä paikkaillessa.

Vierailija
68552/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lainatko noita viestejä missä haukutaan tai nimi mainitaan. Poistuu turhaan monta viestiä kun pitää ne lainatutkin jonkun poistattaa ja sivut hyppii turhaan.

Vierailija
68553/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahan ompelu on vielä todella työlästä, kun siitä ei meinaa mennä tavallinen neula läpi. Olis manageri voinut iltansa muutenkin viettää kuin pöksyjä paikkaillessa.

Joo siis ei todellakaan tule kestämään käytössä, jos ommeltu käsin tavallisella neulalla ja peruslangalla.

Vierailija
68554/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tänään, että lääkevalmistaja KRKA taitaa olla Slovenialainen yhtiö! Onkohan se vähän niin kuin meidän Orion? Vanha, perinteikäs ja voimissaan? Krka näyttäisi olevan joku joki Sloveniassa.

Kiva ajatus joki, se nimi kun on ollut vähän tuollainen nimihirviö lausua :)

Oon siis töissä apteekissa ja aika paljon menee tuota Krkaa, on usein se edullisin tai lähes edullisin (0,30 snt hintaerolla tms) 🌞

Vierailija
68555/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räätälille Kärtsärin housut olis pitänyt viedä. Kamoon nyt, onhan toi nyt hullua, et siellä korjaillaan itse niitä.

Voihan se olla, että räätäleille tms on jonoa...solin viemässä nahkatakkia korjattavaksi jokin aika sitten, oli parin viikon jono..takki piti toki sitten jättää sinne odottamaan..joten varmaan siksikin voi olla tuollainen pikakorjaus..tämä vain arvailua..

Vierailija
68556/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä viisuajan haastists en ollut nähnyt.. 🥹💚 K on niin symppis! 😭😭😭

https://vm.tiktok.com/ZGJpaSco7/

Vierailija
68557/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja kuvia K:n keikalta, myös Crewsta keikkakuvia 😊

https://www.tumblr.com/submariini/725653904693559296/simerock-20230812-…

Vierailija
68558/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siis ei todellakaan tule kestämään käytössä, jos ommeltu käsin tavallisella neulalla ja peruslangalla.

Kannattaisi varmaan harkita myös uusien housujen hankkimista, jos vanhat hajoaa ja muutenkin ihan vaihtelun vuoksi.

Vierailija
68559/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin tänään, että lääkevalmistaja KRKA taitaa olla Slovenialainen yhtiö! Onkohan se vähän niin kuin meidän Orion? Vanha, perinteikäs ja voimissaan? Krka näyttäisi olevan joku joki Sloveniassa.

Kiva ajatus joki, se nimi kun on ollut vähän tuollainen nimihirviö lausua :)

Oon siis töissä apteekissa ja aika paljon menee tuota Krkaa, on usein se edullisin tai lähes edullisin (0,30 snt hintaerolla tms) 🌞

Siis 0,30 euron hintaerolla 🙈

Vierailija
68560/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lla on kyllä merkillisen pieni garderobi. Eikö edes Warner voisi sponssata, Come on!

Kuumaltahan se näyttää noissakin.

Kunhan ei ala millekään kukkapaitalinjalle slovenialaisittain..

Ketju on lukittu.