Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua kaikille 💙
https://vm.tiktok.com/ZGJpdFaEL
-Johannes -jankkaaja 💙
Kuumaa on K:n kanssa huomenna Simerockissa!
Vierailija kirjoitti:
K oli poseerannut tyttöjen kuvaa varten vapaa-ajalla :) Hyvin vähän oli tältä viikolta kuvia K:sta, jotkut jopa luulivat että hän oli lentänyt Sloveniaan :D
Hauskojahan nuo spekuloinnit olivat, kyllä se reissu tulee jossain vaiheessa varmasti😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, eli se ääni oli sittenkin ryyppäämällä hankittu!
Ai miten? En voi nyt kuunnella klippejä.
Arvelinkin, että on vedetty pidempi "biisileiri" jollain mökillä, ja tietäähän nämä miesten mökkireissut :)
Ei ole tainnut ehtiä Sloveniassa piipahtamaan, siellä tuskin on olisi ollut mahdollisuutta ryypätä ääntään.
Mihin perustuen arvelet?
Mä oon ainakin ihan tyytyväinen jos Slovenian reissu on vasta myöhemmin paremmalla ajalla eikä tuollainen pikavisiitti. Mutta ei tosiaan tarkoita ettei musapuuhia ole voitu tehdä, ei tarvitse olla fyysisesti samassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K oli poseerannut tyttöjen kuvaa varten vapaa-ajalla :) Hyvin vähän oli tältä viikolta kuvia K:sta, jotkut jopa luulivat että hän oli lentänyt Sloveniaan :D
Hauskojahan nuo spekuloinnit olivat, kyllä se reissu tulee jossain vaiheessa varmasti😊
Tosissaanhan täällä oltiin! Minun viestit, joissa sanoin Kn olevan suomessa, sai miljoona alapeukkua.
Tuskimpa menee enää ollenkaan. Ei tuosta hirveästi ole ollut merkkejä, että esim. Bojan edes kaipaisi K:ta . Eiköhän tämä bromance kuihtunut alkuunsa. K laittaa jotain B juttuja mutta todella harvoin. Fan arteja ei enää näy eikä mitään muutakaan.
K on tyytyväinen elämäänsä ilman B:tä ja päinvastoin. En usko, että paljon pitävät edes yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa menee enää ollenkaan. Ei tuosta hirveästi ole ollut merkkejä, että esim. Bojan edes kaipaisi K:ta . Eiköhän tämä bromance kuihtunut alkuunsa. K laittaa jotain B juttuja mutta todella harvoin. Fan arteja ei enää näy eikä mitään muutakaan.
K on tyytyväinen elämäänsä ilman B:tä ja päinvastoin. En usko, että paljon pitävät edes yhteyttä.
Aito Tunne is it you again?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin ihan tyytyväinen jos Slovenian reissu on vasta myöhemmin paremmalla ajalla eikä tuollainen pikavisiitti. Mutta ei tosiaan tarkoita ettei musapuuhia ole voitu tehdä, ei tarvitse olla fyysisesti samassa paikassa.
Nimenomaan! Millainen reissu joku ti- to (aamu) olisi edes ollut :D Haluan että heillä on kunnolla aikaa. Musayhteistyöstä en vielä tiedä... Vaikea kuvitella K:ta ja JO:ta musiikillisesti yhdessä... Helpompi olisi kuvitella pelkkä B ja K... K:n musiikki on koneella tuotettua.. mutta livebändin kanssa... ehkä? Minä odotan K:lt musiikkia, ihan sama onko yksin vai muiden kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt et ole tainnut oikein seurata tapahtumia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, eli se ääni oli sittenkin ryyppäämällä hankittu!
Ai miten? En voi nyt kuunnella klippejä.
Tuossa linkatussa twiitissä oli siitä.
Miksi hän ei olisi voinut olla studiossa pitkän päivän ja sitten mennyt allujen yms. kanssa juhlimaan? Ihan kummallisia kommentteja täällä kun kaikki otetaan kirjaimellisesti ja ihminen ei voi tehdä kuin yhden asian päivässä heidän mukaansa.
Missä twiitissä? Täällä on ollut aika monta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosissaanhan täällä oltiin! Minun viestit, joissa sanoin Kn olevan suomessa, sai miljoona alapeukkua.
Missä sanoin että ei oltu tosissaan? Joku oli tosissaan, joku ei. Spekulointiahan se kaikki oli ennen kuin oli todisteita :)
Miksei koriskuva voisi olla otettu Kärtsän kotiinpaluun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja joka päivähän niillä on se 2h48min. Ja "silloin tällöin" vähän enemmänkin 😂
Kiva kun oli uudet housut sentäs kärtsylillä keikalla😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on tyytyväinen elämäänsä ilman B:tä ja päinvastoin. En usko, että paljon pitävät edes yhteyttä.Nyt et ole tainnut oikein seurata tapahtumia. :)
Mä taas luulen, että viestittelevät ihan säännöllisesti ja ihan typeristä asioista. Jotain hassua tapahtuu keikalla tai jossain muualla, niin johan singahtaa WA-viesti puolin ja toisin. Ja niinhän sen pitää ollakin.
Ei ne ole toisiaan unohtaneet, vaikka eivät julkisesti koko ajan toisiaan tökikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on tyytyväinen elämäänsä ilman B:tä ja päinvastoin. En usko, että paljon pitävät edes yhteyttä.Aito Tunne is it you again?
Ei maksa vaivaa vastailla, innostuu vaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Niin esim. eilen illalla?
Vierailija kirjoitti:
ai K lensi tiistaina sloveniaan, ja palasi keskiviikkoiltana, meni kaupungille juhlimaan ja torstaina postasi Kaupallisen yhteistyön? Kuulostaa järkevältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai K lensi tiistaina sloveniaan, ja palasi keskiviikkoiltana, meni kaupungille juhlimaan ja torstaina postasi Kaupallisen yhteistyön? Kuulostaa järkevältä
Miksei kuva voi olla torstailta?
Siis mitkä housut nyt on mitäkin? Pliis nimetkää 🙏
Aura-keikan housut on: 3D -housut. Raitahousut.
Mustat aiemmat housut on: piikkihousut, nahkahousut.
Eiks sillä ollut Briteissä vielä kolmannetkin housut, vihreillä piikeillä? Mm. Eurovillagen keikalla?
Eurovillage-housut on: viherpiikkihousut? näistä on puhuttu tosi vähän.