Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
65921/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein tänään sellaisen huomion kun somessa alkoi pyöriä se Bojanin ja tällä palstalla kielletyn nimeltämainitsemattoman entisen bändikaverin sylivideo niin B:hän on usein noiden JO-poikien kanssa sellainen pikkuinen babygirl ja söpöilee (katseet ja eleet, pusut) mutta Kärtsän kanssa se on ollut koko ajan poikamaisempi. Ainoa pikku söpöily oli kun se häkeltyi siitä nuuskalla kosimisesta. Johtuukohan se vain siitä että K on lyhyempi ja B tuntee itsensä jotenkin maskuliinisemmaksi K:n seurassa. En tiedä miksi mietin tätä mutta mietinpä vain. :D

No siis nimenomaan! Ja seuratkaa mitä J:lle tapahtuu, se on demien demi ja babygirl B seurassa ja katsoo loistavat silmät täynnä tähtiä prinssiä. Mä sekoan tähän dynamiikkamixiin. Ja sitten taas välillä K saa vallan ja B putoaa puppyksi. Oh my days.

Tämä on shipin tärkein opinkappale, uskontunnustus ja jokaisen päivän epistola tästä ikuisuuteen aamen.

Meneekö kellään muulla nämä kirjaimet välillä sekaisin? Luin tämän ekan kerran niin että J = Jan ja K= Kris. Toisella kertaa että J = Jere ja K = Käärijä, mikä toi ihan eri lailla järkeä tohon viestiin. Tätä sekaannusta on tapahtunut mulle aiemminkin.

Olisiko tarvetta ottaa Janille ja Krisille uusi kirjain tai pikemminkin kirjainyhdistelmä? Kr ja Jn?

Mä miellän K:n Käärijäksi ja J:n Jereksi. En ole sen enempää edes ajatellut asiaa. Enkä ole huomannut, että Jan olisi täällä lyhennetty J kirjaimella.

Vierailija
65922/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/723657340601204736/a-sem-ti-poveda…

Bojan on kyllä taitava kirjoittamaan ihan millä vasn kielellä!

Niin on! Mähän rakastuin lopullisesti Bojaniin luettuani tuon BBF:n konsertin biisien sanojen käännökset! Sitä ennen pidin häntä kivana hauskana söpönä ja kuumana, mutta sen syvällisyyden, herkkyyden ja kyvyn sanoittaa tuollaisia tunteita ja ilmaista ne, näin sitten tuossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65923/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein tänään sellaisen huomion kun somessa alkoi pyöriä se Bojanin ja tällä palstalla kielletyn nimeltämainitsemattoman entisen bändikaverin sylivideo niin B:hän on usein noiden JO-poikien kanssa sellainen pikkuinen babygirl ja söpöilee (katseet ja eleet, pusut) mutta Kärtsän kanssa se on ollut koko ajan poikamaisempi. Ainoa pikku söpöily oli kun se häkeltyi siitä nuuskalla kosimisesta. Johtuukohan se vain siitä että K on lyhyempi ja B tuntee itsensä jotenkin maskuliinisemmaksi K:n seurassa. En tiedä miksi mietin tätä mutta mietinpä vain. :D

No siis nimenomaan! Ja seuratkaa mitä J:lle tapahtuu, se on demien demi ja babygirl B seurassa ja katsoo loistavat silmät täynnä tähtiä prinssiä. Mä sekoan tähän dynamiikkamixiin. Ja sitten taas välillä K saa vallan ja B putoaa puppyksi. Oh my days.

Tämä on shipin tärkein opinkappale, uskontunnustus ja jokaisen päivän epistola tästä ikuisuuteen aamen.

Meneekö kellään muulla nämä kirjaimet välillä sekaisin? Luin tämän ekan kerran niin että J = Jan ja K= Kris. Toisella kertaa että J = Jere ja K = Käärijä, mikä toi ihan eri lailla järkeä tohon viestiin. Tätä sekaannusta on tapahtunut mulle aiemminkin.

Olisiko tarvetta ottaa Janille ja Krisille uusi kirjain tai pikemminkin kirjainyhdistelmä? Kr ja Jn?

Ei mee sekaisin, mutta voin omalta osaltani koittaa yrittää laittaa noin. Tai jaksan ehkä kirjoittaa myös Kris / Jan / Jere :) 

Nämä kyseiset nimet on muutenkin niin lyhyitä, ettei varmaan ole kauhean vaativaa kirjoittaa ne kokonaan.😂 Tosin mäkin käytän aina lyhennettä B&K.

Vierailija
65924/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Näin viime yönä unta, että olin jossain uimahallin? saunassa. Siellä oli kanssani joku kansakoulunopettajan oloinen vanhempi nainen. Saunassa oli myös radio, josta sai valita musiikkia. Kysyin tältä rouvalta, sopisiko laittaa Käärijää? -Ei se oikein sovi, tuli vastaus. Laitoin sitten jotain muuta,en muista mitä.

Sitten pukuhuoneeseen. Siellä oli miehet ja naiset samassa. Yksi mies oli hyvin vilkkaan oloinen, tumma, raidallisessa puserossa. Jostakin syystä(mistäköhän😄) tuli mieleen, olisikohan tuo Viisugay. Rohkaistuin sitten kysymään:-Ootko sä Viisugay? - Joo oon! mies vastasi. Juttelimme vielä jotain, mutta en muista mitä.

Mukavaa perjantaita!

T. Bolero kanssa kihlautunut

Vierailija
65925/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä shippaan päähenkilöitä, ja jos puhun Janista ja Krisistä käytän heidän koko nimiä.

Vierailija
65926/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajamuraali valittu! Se kieliversio valikoitui, ei saatu jokerikorttia. :D

Vierailija
65927/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damn. :)

Vierailija
65928/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. No mutta sekin oli tosi hieno!

Vierailija
65929/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kanalauma se vaan jaksaa kaakattaa.

https://twitter.com/kkuraloaf/status/1671148876072648705?s=20

Vierailija
65930/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määä.... 😞

Vierailija
65931/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Näin viime yönä unta, että olin jossain uimahallin? saunassa. Siellä oli kanssani joku kansakoulunopettajan oloinen vanhempi nainen. Saunassa oli myös radio, josta sai valita musiikkia. Kysyin tältä rouvalta, sopisiko laittaa Käärijää? -Ei se oikein sovi, tuli vastaus. Laitoin sitten jotain muuta,en muista mitä.

Sitten pukuhuoneeseen. Siellä oli miehet ja naiset samassa. Yksi mies oli hyvin vilkkaan oloinen, tumma, raidallisessa puserossa. Jostakin syystä(mistäköhän😄) tuli mieleen, olisikohan tuo Viisugay. Rohkaistuin sitten kysymään:-Ootko sä Viisugay? - Joo oon! mies vastasi. Juttelimme vielä jotain, mutta en muista mitä.

Mukavaa perjantaita!

T. Bolero kanssa kihlautunut

Mä olen myös nähnyt unta viisugaysta. Joko tämä palsta tekee tepposet alitajunnalle tai sitten viisugay on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen.🤣 Ei kukaan sentään ole vielä nähnyt unta esim. Leilasta tai Kukkiksesta?

Vierailija
65932/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
65933/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, äänestin Jeren valitsemaa muraalia. Ehkä se kuningas oli sen mielestä jo vähän överi, kun on monesti sanonut, että on ihan tavallinen tyyppi Vantaalta.

Vierailija
65934/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hyvä.👍

Vierailija
65935/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Jukan uusi stoori!

Vierailija
65936/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on vakava sadevaroitus klo 14 asti. No miksi juuri siihen asti? Koska silloin lavan valtaa Käärijä ja jopa saderintama antaa tilaa hänelle.

Vierailija
65937/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hyvä.👍

Jep. Ja tää on varmaan eka asia, jossa itsekin suhtaudun mollaajiin pääsääntöisesti just noin :D

Vierailija
65938/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Jukan uusi stoori!

Ja mauttomuudet jatkuu.

Vierailija
65939/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/mylowloen_/status/1689511856967139333?s=20

Tässä klipissä olevassa kappaleessa (A Sem Ti Povedal) oli hmm... mielenkiintoiset sanat. 

Katsoin sitten Belgrade beer Festin version siitä ja siis mitä, siinä lauletaan ihan eri sanoilla. 

Löysin toisen konserttitallenteen, 2021 tehdyn, jossa oli myös Joker Out Subsin käännös. Siinä sanat vastaavat enemmän muualla esillä olleita sanoja.

Olisi kiva kuulla, jos joku tietää syyn tähän!

Olethan katsonut kappaleesta tehdyn videon? Awwww.

Vierailija
65940/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Jukan uusi stoori!

Ja mauttomuudet jatkuu.

Mitähän mautonta tässäkin oli, oi siveyden sipulimme?

Ketju on lukittu.