Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jukan uusi stoori!
Mitäs siinä stoorissa on 😊? Kyselee instaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jukan uusi stoori!
Editti K sta kokemassa sormilla Jukan leukaan. Taustalla soi baby girl. 😂💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/mylowloen_/status/1689511856967139333?s=20
Tässä klipissä olevassa kappaleessa (A Sem Ti Povedal) oli hmm... mielenkiintoiset sanat.
Katsoin sitten Belgrade beer Festin version siitä ja siis mitä, siinä lauletaan ihan eri sanoilla.
Löysin toisen konserttitallenteen, 2021 tehdyn, jossa oli myös Joker Out Subsin käännös. Siinä sanat vastaavat enemmän muualla esillä olleita sanoja.
Olisi kiva kuulla, jos joku tietää syyn tähän!
Olethan katsonut kappaleesta tehdyn videon? Awwww.
Näköjään olin, mutta en ollut yhdistänyt sitä tähän kappaleeseen! En siis ollut "tutustuttanut" itseäni A sem ti povedaliin vielä.
Olen vasta sisällä kappaleissa Dopamin, Vem da gres, Metulji, Carpe diem, Vse kar vem, Barve Oceana, Umazane Misli, ja Ngvot. No, Plastika ja Tokiokin aika tuttuja 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jukan uusi stoori!
Editti K sta kokemassa sormilla Jukan leukaan. Taustalla soi baby girl. 😂💚
Ja Jukan ilme tuohon kosketukseen on aika mainio. 😁
Mä en yhtään ihmettele, että miksi kyseinen muraali valikoitui voittajaksi. Siinä Käärijä tulee enemmän esille ja ehkä juuri sillä tavalla, mitä Jere itse arvostaa. En tosin ole lukenut hänen perustelujaan. Shippilaivan muraali voisi olla se korttikuva. Tosin jostakin pitäisi pilkistää kunnolla se Jokeri kortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä klipissä olevassa kappaleessa (A Sem Ti Povedal) oli hmm... mielenkiintoiset sanat.
Katsoin sitten Belgrade beer Festin version siitä ja siis mitä, siinä lauletaan ihan eri sanoilla.
Löysin toisen konserttitallenteen, 2021 tehdyn, jossa oli myös Joker Out Subsin käännös. Siinä sanat vastaavat enemmän muualla esillä olleita sanoja.
Näköjään olin, mutta en ollut yhdistänyt sitä tähän kappaleeseen! En siis ollut "tutustuttanut" itseäni A sem ti povedaliin vielä.
Olen vasta sisällä kappaleissa Dopamin, Vem da gres, Metulji, Carpe diem, Vse kar vem, Barve Oceana, Umazane Misli, ja Ngvot. No, Plastika ja Tokiokin aika tuttuja 👍
Suosittelen Novi valia ja demonia listan jatkoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jukan uusi stoori!
Ja mauttomuudet jatkuu.
Mitähän mautonta tässäkin oli, oi siveyden sipulimme?
Mun mielestä Kärtsä kuuluu vain Bojanille 💪 Miksi pitää yrittää ihqutella sitä kenenkään muun kanssa, en innostu.
eri
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jukan uusi stoori!
Mikä hänen tilin nimi on? Tai mitä siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jukan uusi stoori!
Ja mauttomuudet jatkuu.
Mitähän mautonta tässäkin oli, oi siveyden sipulimme?
Mun mielestä Kärtsä kuuluu vain Bojanille 💪 Miksi pitää yrittää ihqutella sitä kenenkään muun kanssa, en innostu.
eri
Musta K ja Jukka on söpöjä yhdessä ja tosiaan ilman shippaamista tai mitään romanttista. Nukkuuhan ne päikkäreitäkin ja tää edit on aivan mainio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jukan uusi stoori!
jukkasorsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Novi valia ja demonia listan jatkoksi!
Unohdinkin Demonin listaltani :)
Kamala se muraalin kuva, miten noita sallitaan asuinympäristöön, jotkut joutuu katselemaan joka päivä.
Insta navigation varmaan toimii, jos ei omaa ig, katso sieltä?
Vierailija kirjoitti:
Kamala se muraalin kuva, miten noita sallitaan asuinympäristöön, jotkut joutuu katselemaan joka päivä.
Voimia sinne. #thestruggleisreal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/myloowlen_/status/1689511856967139333?s=20
Belgrade Beer Fest oli Serbiassa ja siellä biisi esitettiin serbiaksi, yleensä se lauletaan sloveeniksi. Niissä on aika erilaiset lyriikat.
Ja oliko niin, että Belgradissa oli eka kerta, kun lauloivat serbiaksi? Tätä pohdittiin jokin aika sitten, ja silloin joku totesi, että Belgradin keikka oli viikko sen jälkeen kun Bojan vieraili Suomessa ja Tavastialla. Joku tulkitsi sanoissa tapaamisen vaikutuksia.
Arvauksia: jos K oli tosiaan Sloveniassa, milloin asia paljastetaan tai paljastuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/myloowlen_/status/1689511856967139333?s=20
Belgrade Beer Fest oli Serbiassa ja siellä biisi esitettiin serbiaksi, yleensä se lauletaan sloveeniksi. Niissä on aika erilaiset lyriikat.
Ja oliko niin, että Belgradissa oli eka kerta, kun lauloivat serbiaksi? Tätä pohdittiin jokin aika sitten, ja silloin joku totesi, että Belgradin keikka oli viikko sen jälkeen kun Bojan vieraili Suomessa ja Tavastialla. Joku tulkitsi sanoissa tapaamisen vaikutuksia.
Väitetysti toinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jukan uusi stoori!
jukkasorsa
Kiitos. En ole vielä koskaan vilkaissut Jukan tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Insta navigation varmaan toimii, jos ei omaa ig, katso sieltä?
Mitä sieltä pitäisi katsoa?
Ehkä Bojania on taas hänen mielestä loukattu.