Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
65881/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
65882/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen nykyisin autossa mieluiten just tuon videon tuosta Coldplayn kappaleesta, joka kappale siis, on mun shippi-soundtrackilla, koska kuulen siinä alussa joka kerta muutenkin Bojanin sanovan: *If I do spend some time outside, it*s usually with Käärijä*, samoin ne Slovenia-huudahdukset sun muut 🥰🧡💛💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65883/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, taisin tuossa aiemmin mennä sekaisin Janista ja Juresta, tai lähinnä, että kumpi onkaan se laivamme perämies. Syytän erehdyksestäni vähäisiä yöunia ja sitä, että tässä fandomissa on liikaa J-kirjaimella alkavia miehen nimiä.

Oon siis seuraillut tätä ketjua lähinnä K:n takia, mutta tutustunut tietty Jokereihin ohessa ja jo Viisujen aikaan (sivuhuomiona mainittakoon, että oon aika casual K/B-shippaaja). Mutta kertauksen vuoksi:

B = Suomen vävypoika

Jan = yksityishenkilön haltija

Nace = Kapteeni

Kris = eteerinen keijukaismalli

Jure = perämies?

Menihän nyt oikein?

Anyway, öitä ja kauniita unia (kauniista pojistamme)! 😊

- Jossu

Vierailija
65884/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomannut, että B paljon rauhallisempi Kn kanssa ja huomioi hellemmin.

Vierailija
65885/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, taisin tuossa aiemmin mennä sekaisin Janista ja Juresta, tai lähinnä, että kumpi onkaan se laivamme perämies. Syytän erehdyksestäni vähäisiä yöunia ja sitä, että tässä fandomissa on liikaa J-kirjaimella alkavia miehen nimiä.

Oon siis seuraillut tätä ketjua lähinnä K:n takia, mutta tutustunut tietty Jokereihin ohessa ja jo Viisujen aikaan (sivuhuomiona mainittakoon, että oon aika casual K/B-shippaaja). Mutta kertauksen vuoksi:

B = Suomen vävypoika

Jan = yksityishenkilön haltija

Nace = Kapteeni

Kris = eteerinen keijukaismalli

Jure = perämies?

Menihän nyt oikein?

Anyway, öitä ja kauniita unia (kauniista pojistamme)! 😊

- Jossu

Oikein meni, ja Kris meni erityisen hyvin!

Vierailija
65886/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hämää, miksi Jokerit laittoi sen die to creative reasons, ellei se ollut kiusoittelua faneille siitä, että K muka ois siellä TAI että K oli siellä. . .

Jos K vielä on sanonut nimenomaan nähdäkseen Jokerit syyskuussa Suomessa, ettei voi teknisistä syistä mennä Israeliin :P

Tekniset syyt oli Israelin puolella. Totta kai se menisi Israeliin tekemään rahaa jos mahdollisuus tulisi.

Millaiset tekniset syyt?

Vierailija
65887/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän nimisessä yt-videossa Jere sanoo 'romantic'

Käärijä and Bojan's Eurovision journey | Something just like this

(Reffys ESC)

Kannattaa käydä katsomassa.

Osaisiko joku laittaa linkin tuohon videoon, please.

😘😘😘😘😘

Vierailija
65888/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan haluta nähdä unta keijukaismallista ... 🌠

Vierailija
65889/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin käytännössä koko vuoden ollut kiinni keikoissa ja töissä ja saisin mahdollisuuden lähteä Italiaan rakkaani kanssa, niin lähtisin sinne kuin Sloveniaan kaverin luokse.

Aivot ei meinaa tässä ymmärtää, kuka se rakas on. Puhutaanko samasta henkilöstä molemmissa vaihtoehdoissa.

Rakas on Bojan. Tietenkin!

Tottakai Jeren rakas on Bojan!

Vierailija
65890/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hämää, miksi Jokerit laittoi sen die to creative reasons, ellei se ollut kiusoittelua faneille siitä, että K muka ois siellä TAI että K oli siellä. . .

Jos K vielä on sanonut nimenomaan nähdäkseen Jokerit syyskuussa Suomessa, ettei voi teknisistä syistä mennä Israeliin :P

Tekniset syyt oli Israelin puolella. Totta kai se menisi Israeliin tekemään rahaa jos mahdollisuus tulisi.

Millaiset tekniset syyt?

Tässä kaikki mitä asiasta tiedetään mutta kyse ei todellakaan ole mistään en voi lähteä koska Bojan. K menisi viivana jos kutsu käy.

https://www.ynetnews.com/culture/article/s1botfsi2

Vierailija
65891/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhut aivan totta

Vierailija
65892/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän nimisessä yt-videossa Jere sanoo 'romantic'

Käärijä and Bojan's Eurovision journey | Something just like this

(Reffys ESC)

Kannattaa käydä katsomassa.

Osaisiko joku laittaa linkin tuohon videoon, please.

😘😘😘😘😘

TÄMÄ! :)

Vierailija
65893/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kuva Kärpystä.

https://www.instagram.com/p/CvwP74vNMQi/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kauniit tissit!

Vierailija
65894/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt selvittänyt sen. Mikke ei ollut eilen Palacessa veljensä kanssa. Selviää kun vähän tutkailee nettiä .

Vierailija
65895/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi uskonut UMK:ta seuratessa, että toukokuussa olisin ihastunut johonkin itseäni melkein puolet nuorempaan nappisilmään Sloveniasta ja innoissani hänen ja Suomen edustajan bromancesta 💚 Tosin jo ekaa kertaa UK Love Islandia seuratessani (kausi 3) tykkäsin eniten Chris & Kem kaksikon bromancesta. Käärijälle siis kiitos hauskasta kesästä! Tätä palstaa lukiessa on saanut nauraa välillä ääneen ja olen nyt nelikymppisenä liittynyt Tiktokiin, Twitteriin ja Tumbleriin ihan vaan siksi että saan kaikki Käärijä ja JO linkit auki. Nyt kun arki taas alkoi olen nauttinut omasta ajasta (teinejä harrastuksiin kuskaillessa) soittamalla autossa täysillä JO:n biisejä. Jos huomaat pk-seudulla liikennevaloissa, että viereisessä autossa soi täysillä Vem da gres tai Demoni niin se olen luultavasti minä 😅 Suosikkeja myös Vse kar vem, Padam, Novi Val... Odotan innolla poikien uutta levyä, koska mielestäni Bojanilla on tosi seksikäs ääni kun laulaa / puhuu englantia. Hänen kielitaitoaan kannattaa hyödyntää. New wave on tosi hyvä! Jos saadaan lisäksi myös espanjan ja ranskankielistä materiaalia niin aina parempi! Tykkään nykyään myös slovenian kielestä tosi paljon 🔥 Kiertuebussissa kuvatun CCC vedon perusteella Bojan voisi ihan hyvin laulaa myös dueton Käärijän kanssa suomeksi. Tänään mokasin ekan kerran töissä. Piti kirjoittaa we can skip, mutta huomasin vasta kun olin jo lähettänyt meilin, että siinä luki we can ship. Innolla odotan syyskuuta ja mitä silloin tapahtuu meidän laivalle 😊 En saanut lippuja Tavastialle joten pitää ajella Turkuun, mutta onneksi sielläkin on satama lähellä! 🌹

Vierailija
65896/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Pisa tulokset heikkenee ja nuoret ei osaa enää matikkaa. Äkkiä ne Jokerit tänne opettajiksi. Eiköhän olla kohta taas huipulla, kun Jan raukeana, möreällä äänellään opettaa meille matikkaa.

Vierailija
65897/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset tekniset syyt?

Krisin muhkea peräsin jäi istuimeen kiinni

Vierailija
65898/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt selvittänyt sen. Mikke ei ollut eilen Palacessa veljensä kanssa. Selviää kun vähän tutkailee nettiä .

Kiitos, etsivä!

Vierailija
65899/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

puhut aivan totta

Kohtelee kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
65900/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan menossa tänään Turun keikalle? Äkkiä kyltti mukaan että Oliko Sloveniassa kivaa 😅 oikeasti mietin ettei välttämättä mikään yleisöryntäys. Sadeilma, klo 14 esiintyminen ja koulut ja työt alkaneet. Itsekään en pääse vaikka olen ihan lähellä

Ketju on lukittu.