Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa itse Kärtsäri lukea tätä palstaa kun se heti halusi kertoa äänen käheytymisen syistä 😀😍. Jere, oot ihana, me rakastetaan sua juuri tuollaisena kuin oot 😘😘😘😘!
Älä nyt lähde laukalle #vauvapalstaonmaailmankeskipiste -kuvitelminesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottelen täällä autoa huollosta ja ajattelin jakaa aamuiset toikkarointini kaikille, että saadaan yhdessä hyvät naurut.
Päästin koiran pihalle aamulla ja kun menin kutsumaan takaisin sisälle, näin että oli juuri vilahtamassa portista ulos.
No minä lähdin juoksemaan taas mitään ajattelematta perään. Vaatetuksena t-paita,alkkarit,pinkit aamutossut ja päässä heatless curls tanko. Siellä minä sitten juoksin naapureiden ohi huutaen ja toinen tossukin lensi jalasta. Yritin repiä samalla tankoa päästä mutta lopulta se sojotti päässä kuin Teletapin antenni. Sain koiran kiinni ja toivottelin naapurille huomenia tanko päässä sojottaen. Ukko joskus nauraa minulle ja sanoo, että meidän kotielämä on kuin jostain Osbournes sarjasta ja ihan minun ansiosta. Hommasin muuten nyt viimein tuolle portille korjaajan.
Toivottavasti kaikilla on kiva päivä.
💚🌹🌹🤣 kiitos tästä. Ihana olet.
💚 sinulle
On hienoa, että Bojanilla on tuollainen ystävä kuin Martin tukena. Minua heidän ystävyys ei haittaa päinvastoin ja en kyllä usko että ketään se haittaisi. Itsellä on ystävä ihan lapsuudesta asti myös ja samaa sukupuolta ja silti ollaan joskus naurettu että ollaan kuin vanha aviopari. Meidän välillä on vain syvä ystävyys ja kumpikin tietää toisesta kaiken. Ei nähdä kovin usein kun eri maissa asutaan ja silti aina tuntuu kuin ei taukoa olisi ollutkaan.
Ystävyyksiä on monenlaisia.
Tuolla oli joku haastispätkä Bojanista espanjaksi. Onko sitä missään käännettynä vai haluatteko että käännän? Voin myöhemmin katsoa ja kääntää jos tarvitaan.
Nyt takaisin kotiin ja töitä.
💚🌹🌹
En ole nähnyt käännettynä, kiva jos jaksat kääntää. :)
Mä en kyllä edelleenkään voi olla ajattelematta, että näillä on joku yhteys
1. JO ja K poissa somesta yhtäaikaa
2. JO ja K studiossa tekemässä musiikkia yhtäaikaa
3. Kn päivitysaikataulu ja slovenian lennot osuu yhteen
Tämähän voi olla ihan sattumaa. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni aika möräkkänä K:lla, liekö tullut humputeltua tai ollut kipeänä. Taustasta vaikea sanoa missä on kuvattu.
Sääliks käy K kun pitää tehdä noita ennalta sovittuja kaupallisia yhteistyöjuttuja, vaikka varmaan kiinnostaa kuin kilo pskaa kun saa hetken levähtää epäinhimillisen tiiviin keikkarupeaman välissä
Mä taas luulen, että sitä kiinnostaa. Ei se ole tyhmä jätkä, vaikka ei ole kouluja käynytkään. Iän myötä alkaa asiat kiinnostaa, ja tää sijoituspuoli nyt varmasti etenkin. Eikä se tätä ilmaiseksi tee, kyllä Aktian yhteistyösopimuksessa rahakin liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa itse Kärtsäri lukea tätä palstaa kun se heti halusi kertoa äänen käheytymisen syistä 😀😍. Jere, oot ihana, me rakastetaan sua juuri tuollaisena kuin oot 😘😘😘😘!
Älä nyt lähde laukalle #vauvapalstaonmaailmankeskipiste -kuvitelminesi.
Joo jokaisen storyn jälkeen ensimmäinen mitä Kärtsä tekee, on käy kurkkaamassa vastaanoton vauvikselta. Ja sit uutta stooria perään sen perusteella.
Mä odotan kanssa uutta musaa kuin kuuta nousevaa. Molemmilta K ja JO. Jos heiltä jotain yhteistä biisiä myös tulis, niin se olis kirsikkana kakun päällä. 💚🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B: J, what is Palace?
K: What?
B: I asked what is Palace, in Helsinki?
K: It is a restaurant, an expensive one.
B: Somebody says that You have been there yesterday with Mikke.
K: Don't read that shit. They know nothing. I am here with You.
B: J... . Are You happy to be here?
K: Yes yes. The happiest. And babe, now come back to bed, it is cuddle time.Kääryleen englanti ei ikinä tohon ilmaisuun taivu 🤣🤣🤣🤣
Sun viestit eivät koskaan tule taipumaan siihen, mikä ei olisi jonkun toisen pilkkaamista.
Ei siinä pilkata yhtään ketään, kun todetaan, ettei Käärijä pysty englanniksi kovin mutkikkaita ilmaisuja tuottamaan. Se on faktan toteamista.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan kanssa uutta musaa kuin kuuta nousevaa. Molemmilta K ja JO. Jos heiltä jotain yhteistä biisiä myös tulis, niin se olis kirsikkana kakun päällä. 💚🙏
Ja kakusta hyppää Bojalyn onnittelemaan openminded daddya, ei kun miten se meni? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B: J, what is Palace?
K: What?
B: I asked what is Palace, in Helsinki?
K: It is a restaurant, an expensive one.
B: Somebody says that You have been there yesterday with Mikke.
K: Don't read that shit. They know nothing. I am here with You.
B: J... . Are You happy to be here?
K: Yes yes. The happiest. And babe, now come back to bed, it is cuddle time.Kääryleen englanti ei ikinä tohon ilmaisuun taivu 🤣🤣🤣🤣
Sun viestit eivät koskaan tule taipumaan siihen, mikä ei olisi jonkun toisen pilkkaamista.
Ei siinä pilkata yhtään ketään, kun todetaan, ettei Käärijä pysty englanniksi kovin mutkikkaita ilmaisuja tuottamaan. Se on faktan toteamista.
Ei todellakaan pilkata. Uskaltaudun jopa suosittelemaan K lle englannin opintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kakusta hyppää Bojalyn onnittelemaan openminded daddya, ei kun miten se meni? :D
Uuh toi olis the lista kamaa.
Nouseva kuu ja B openminded kirsikka😍
Anteeksi, että olen studiojankkaaja, mutta voiko muka olla, että Klla oli omiin studiosessioihin varattu vaan muutama päivä uuden musiikin tekemistä varten? Jos Klla ja JOlla on tulossa yhteisbiisi, niin on voinut olla ihan järkevää Kn lähteä studiolle Sloveniaan ja samalla nähdä poikia, kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla Ljubljanan baarit tutuksi eilisiltana?
Senkö vuoksi ääni on poissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni aika möräkkänä K:lla, liekö tullut humputeltua tai ollut kipeänä. Taustasta vaikea sanoa missä on kuvattu.
Sääliks käy K kun pitää tehdä noita ennalta sovittuja kaupallisia yhteistyöjuttuja, vaikka varmaan kiinnostaa kuin kilo pskaa kun saa hetken levähtää epäinhimillisen tiiviin keikkarupeaman välissä
Mä taas luulen, että sitä kiinnostaa. Ei se ole tyhmä jätkä, vaikka ei ole kouluja käynytkään. Iän myötä alkaa asiat kiinnostaa, ja tää sijoituspuoli nyt varmasti etenkin. Eikä se tätä ilmaiseksi tee, kyllä Aktian yhteistyösopimuksessa rahakin liikkuu.
AKTIA!!👏👏
Äänen käheys kyllä löytänee vielä tiensä ficciin jos toiseenkin (ei kyllä omaani ainakaan eksplisiittisesti). :P
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen studiojankkaaja, mutta voiko muka olla, että Klla oli omiin studiosessioihin varattu vaan muutama päivä uuden musiikin tekemistä varten? Jos Klla ja JOlla on tulossa yhteisbiisi, niin on voinut olla ihan järkevää Kn lähteä studiolle Sloveniaan ja samalla nähdä poikia, kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Eiköhän se oo ollut ihan vaan kotimaan studiolla.
Jos se yhteisbiisi tuleekin Kärtsältä ja La Zarralta?
Melkoinen uunomoodi päällä taas Kärtsärillä vikassa stoorissa.
Täällä Aito on vallannut ketjun ja plussan puolella taas väitellään Tarot tulkinnoista. Jo on maailma mennyt kummalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se oo ollut ihan vaan kotimaan studiolla.
Kannattaako studioo varata pariksi päiväksi, vai missä K tekee äänitteet? Itse veikkaan, että tekee oman levynsä ennemminkin syyskuussa, kun ei ole keikkoja. Ei se sitä levyllistä varmaan parissa päivässä vetänyt, tai sitten oli oikeasti sairas tahti.
Mä en kyllä malta odottaa kuulevani Kn uutta musaa, on se sitten yksin, JO, LZ tai päällä seisten tehtyä.