Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mistä on siis päätelty myös K:n olleen studiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinia on haitannut tuo shippaus mutta Bojania ei? Vai onko B maininnut mitään asiasta?
Bojan sanoi viisujen aikaan suomalaismedialle, että ei haittaa ja sen jälkeen postaili muutaman kerran jotain saamaansa söpöilyfanitaidetta Instaansa.Toki ennen Tavastiaa tämä.
Tarkoitin sitä Martinin ja Bojanin shippausta enkä K ja B.
Ehkä Bojania haittaa shippaus Martiniin, muttei Käärijään? arvaatteko syytä?
Tehdään kompromissi ja shipataan jatkossa Käärijää&Martinia.
Minä kannatan Kärdeä ja Lassea.
Kärde vois sanoa sen voi tulla suihinotolle ja Lasse huutaisi anna mennä.
Ja Bojan tottelee.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi äänen käheydeksi syyn, että on tehnyt uutta musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Kertoi itse stoorissa olleensa tekemässä uutta musaa, kun ääni käheänä.
Vierailija kirjoitti:
K uusimmassa stoorissaan kertoi tehneensä musiikkia tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K uusimmassa stoorissaan kertoi tehneensä musiikkia tällä viikolla.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen uunomoodi päällä taas Kärtsärillä vikassa stoorissa.
Mulla tuo toinen stoori näkyi taas viiveellä (pöytäkonetta käytän). Sitten kun alkoi näkymään niin kuitenkin oli että 26min. sitten oli laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuo toinen stoori näkyi taas viiveellä (pöytäkonetta käytän). Sitten kun alkoi näkymään niin kuitenkin oli että 26min. sitten oli laitettu.
Taisi käydä kaikilla, mulla tuli sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luen usein uusimmat käänteet täältä ennen kuin mun instassa näkyy yhtään mitään
Oli miten oli, niin universumin johdatusta kuitenkin se, että ruusut tekevät samaan aikaan musiikkia.🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinia on haitannut tuo shippaus mutta Bojania ei? Vai onko B maininnut mitään asiasta?
Ei, mutta ei B ole antanut vihiä, että myöskään K n kanssa shippaus haittaisi. Ehkä Martin ei vain pidä siitä asiasta ylipäätään. Toivottavasti ihmiset ymmärtää kunnioittaa sitä.
Just sitä tarkoitin.
Tosin vähän jännää että jos sun kaveri sanoo että shippaus haittaa niin toinen ei sano asiasta mitään.
Ja itse edes usko että M on sanonut mitään. Ja vaikka olisikin niin tuo M ja B -video ei liity shippaukseen mitenkään.
Itsekkin alan uskoa näin. Jos K tai B sanoisi että shippaus haittaa niin ei kai toinen hiljaa olisi? Kirjoitin jo äsken tästä mutta poistelija taisi ehtiä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ei B ole antanut vihiä, että myöskään K n kanssa shippaus haittaisi. Ehkä Martin ei vain pidä siitä asiasta ylipäätään. Toivottavasti ihmiset ymmärtää kunnioittaa sitä.
Just sitä tarkoitin.
Tosin vähän jännää että jos sun kaveri sanoo että shippaus haittaa niin toinen ei sano asiasta mitään.
Ja itse edes usko että M on sanonut mitään. Ja vaikka olisikin niin tuo M ja B -video ei liity shippaukseen mitenkään.
Itsekkin alan uskoa näin. Jos K tai B sanoisi että shippaus haittaa niin ei kai toinen hiljaa olisi? Kirjoitin jo äsken tästä mutta poistelija taisi ehtiä väliin.
No, faktaksi voin sanoa, että Martin on asiasta maininnut kahdesti. Faktaksi, koska olen itse nämä kuullut.
Jos Kärtsä olis kotimaassa ollu studiossa niin kai se olis voinu jonku kuvan sieltä jakaa kun nyt kuitenkin kertoo musaa tehneensä. Nyt mäkin alan uskoa et ulkomailla on käyty.
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärtsä olis kotimaassa ollu studiossa niin kai se olis voinu jonku kuvan sieltä jakaa kun nyt kuitenkin kertoo musaa tehneensä. Nyt mäkin alan uskoa et ulkomailla on käyty.
Tai joku edes, Allu tai joku. Ihan klassikkokamaa julkasta näitä, paitsi jos on salaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää myös oikeasti vähän vahvisti sitä, pari päivää sitten olin aika skeptinen.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, mä olin varma että se olis ollut eilen Palacessa, mutta kyllä sittenkin taidan kääntyä Slovenian kannalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sitä tarkoitin.
No, faktaksi voin sanoa, että Martin on asiasta maininnut kahdesti. Faktaksi, koska olen itse nämä kuullut.
Ok. No sitten jännä juttu että B ei ole ottanut asiaan kantaa jos toista on haitannut.
Itse en ole katsonut paljoa mitään missä Martin on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli, niin universumin johdatusta kuitenkin se, että ruusut tekevät samaan aikaan musiikkia.🥰
Bändeillä nyt tuppaa olemaan yleensä studiokausi syksyllä, kun vanhat biisit on kulutettu loppuun ja kesän tiivis keikkatahti hellittänyt.
Siibä Ukko Universumeita tarvita. Tai Matrix Muoria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, mä olin varma että se olis ollut eilen Palacessa, mutta kyllä sittenkin taidan kääntyä Slovenian kannalle
Ja siksi ne aurinkolasit sisätiloissa vaikka väitti että ei ole juhlittu ei.
Minä kannatan Kärdeä ja Lassea.
Kärde vois sanoa sen voi tulla suihinotolle ja Lasse huutaisi anna mennä.