Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
On se nyt vähän erikoista, et Jokerit ja K vetää samaan aikaan somehiljaisuuden ja sillon, kun K n laskelmien mukaan pitäisi olla kotona, hän lopettaa somehiljaisuuden ja ilmoittaa olleensa tekemässä musiikkia. Semmonen creative reason.
Täähän se olis. Uskon tähän kunnes/jos toisin todistetaan! :)
Jallu lisäksi käynyt keskenään syömässä? Eikö Kärtsä olisi niiden mukana jos musiikkia olisivat olleet tekemässä. Kylläpäs nyt haiskahtaa ;9
Mä niin tiesin tän!!!!
Vaikka en edes tiedä mitä tiesin, mutta ehkä sain tuolla alulla muutaman K ei mene Sloveniaan -tyypin verenpaineen nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärtsä olis kotimaassa ollu studiossa niin kai se olis voinu jonku kuvan sieltä jakaa kun nyt kuitenkin kertoo musaa tehneensä. Nyt mäkin alan uskoa et ulkomailla on käyty.
Hitto, mä olin varma että se olis ollut eilen Palacessa, mutta kyllä sittenkin taidan kääntyä Slovenian kannalle
Ja siksi ne aurinkolasit sisätiloissa vaikka väitti että ei ole juhlittu ei.
Se on huutanu äänensä käheeks B:n kans karaokes kuiteski!
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä "Oliko K Sloveniassa" -gallupin (s. 3266) tulokset ovat 20 joo, 18 ei. Ääniähän voi myös vaihtaa jälkikäteen. :P
Oon edelleen sitä mieltä, että ei ollut, mutta oon mielellään väärässä.
Haiskahtaa tai sitten hämmentää tarkoituksella. Kunhan joskus selviää se että oltiinko siellä Sloveniassa ja milloin niin se riittää.
Viikon aluksi ilmoitti pötköttelevänsä mut nyt onkin vedetty uutta musaa koko viikko hirveellä putkella. Hmm...
Vierailija kirjoitti:
Viikon aluksi ilmoitti pötköttelevänsä mut nyt onkin vedetty uutta musaa koko viikko hirveellä putkella. Hmm...
Eipä pysy nyt K oikein tarinassaan.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, kiinni jäi! Mitäs JO-puolella? Onko sometauko edelleen päällä?
Jos K on oikeasti käynyt Sloveniassa, niin painelen laivan infoon, jyrään kumoon mahdolliset muut jonottajat ja kuittaan saman tien kultakortin ja vakiohytin tälle risteilijälle, maksoi mitä maksoi. Vaikka oli jo kassit pakattuna ja katse seuraavassa satamassa.
Okei mä uskon nyt myös. Sloveniassa on oltu tekemässä musaa, Jokereiden kanssa. Ehkä yöllä tullut Suomeen. Kohta saadaan nähdä joku kreisi pätkä mitä ne on B:n kanssa tehnyt edellisiltana/yönä.
Vierailija kirjoitti:
Katselin taas uusiksi JO:n eurovision journey-videoita. Olihan se Bojanin kuikuilu Käärijän suuntaan aika selvä peli. Laivalla, kun K teki moderneja tanssimuuvejaan, katseli Bojan tätä sellaisella ihastuneen hellällä katseella vieressä. Tai siis vieressä tanssi esimerkiksi kaunottaret Ethel ja tämä TTK-tanssija, mutta Bojan silti kuikuili vain K:ta.
Aw ihana. Millä klipillä tää oli?
Vierailija kirjoitti:
On se nyt vähän erikoista, et Jokerit ja K vetää samaan aikaan somehiljaisuuden ja sillon, kun K n laskelmien mukaan pitäisi olla kotona, hän lopettaa somehiljaisuuden ja ilmoittaa olleensa tekemässä musiikkia. Semmonen creative reason.
Repesin, koska... toihan ^ sopii edelleen. Ei vaan voi olla totta, et ne ois...
Niin milloin JO aikoo julkaista uutta musiikkia?
Kattokaapa Kärtsän rintakehää tossa vikassa stoorissa missä puhuu äänensä käheydestä. Sehän on palanut??? :D Paistoko Sloveniassa are tällä viikolla? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin taas uusiksi JO:n eurovision journey-videoita. Olihan se Bojanin kuikuilu Käärijän suuntaan aika selvä peli. Laivalla, kun K teki moderneja tanssimuuvejaan, katseli Bojan tätä sellaisella ihastuneen hellällä katseella vieressä. Tai siis vieressä tanssi esimerkiksi kaunottaret Ethel ja tämä TTK-tanssija, mutta Bojan silti kuikuili vain K:ta.
Aw ihana. Millä klipillä tää oli?
Taisi olla nro 9.
B. and K. couldn't deny their flirting because we've all seen their clips. And we are not visionaries, if we have "paired" them it is because we have seen that there are strong feelings between them. And they have done nothing to deny, indeed, have flirted like a couple in love. Otherwise there would have been other ships among other competitors. Although I think between Marco and Andrew...
Se tulee oleen niin hullua kun se biisi julkaistaan!!!! K räppää ja B sit lauleskelee nätit osuudet. Biisi kertoo ehkä somemaailmasta miten menny sekaseks tai ystävyydestä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa itse Kärtsäri lukea tätä palstaa kun se heti halusi kertoa äänen käheytymisen syistä 😀😍. Jere, oot ihana, me rakastetaan sua juuri tuollaisena kuin oot 😘😘😘😘!
Älä nyt lähde laukalle #vauvapalstaonmaailmankeskipiste -kuvitelminesi.
Monta minaa noiden postausten välillä oli? Ehdittiinkö Jodelissa spekuloida asialla? Täällä kun joku ainakin tosiaan ehti.
Tosin se, että ylipäätään paljasti tehneensä biisejä taisi olla suunniteltua kyllä..?
Tällä hetkellä "Oliko K Sloveniassa" -gallupin (s. 3266) tulokset ovat 20 joo, 18 ei. Ääniähän voi myös vaihtaa jälkikäteen. :P