Onko klamydia vesku jokinen komea?
Kommentit (25)
??
Pallopää tihrusilmäiset alkoholiongelmaiset miehet eivät minua sytytä.
Vierailija kirjoitti:
??
Olet sisältäsi hyvin ruma.
Vihainen ja paha katse aina silmissä.
Hyi olkoon.
Tavallinen suomalainen mies eli ei mikään komea vaan ihan normaalin näköinen ja pituinen suomalaismies.
Oli ainakin komea se nainen jolta sain klamydian. Oli vaan turhan pitkään oireeton, meni niveliin.
Vierailija kirjoitti:
Vihainen ja paha katse aina silmissä.
Hyi olkoon.
Katsopa mt läskikasa itseäsi ja puhu sitten. 🐖🤠
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen suomalainen mies eli ei mikään komea vaan ihan normaalin näköinen ja pituinen suomalaismies.
Hyvin on ollut suosittu ja yleisöä riittää. 🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
En ole, mutta hän on alkoholiongelmainen enkä sellaisia miehiä siedä omien lapsuuskokemusteni vuoksi. Ja ulkonäöstähän sinä kysyit ja minuun ei vetoa miehet joilla mainitsemiani ominaisuuksia habituksessaan.
Eli en ihan ymmärrä reaktiotasi...
Vierailija kirjoitti:
Näyttää juopolta.
Sinä olet mt eläkkeellä kun ryyppäsit pääsi tyhjäksi ja erkoiduit 🐖🤠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaaaa, sinä olet se Sannulia ja/tai Chiikkiä kuolaava ja ihannoiva tyyppi, nyt sinun kommenttisi onkin ihan ymmärettäviä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Wikipediasta lukemassa ym....hyvin pärjää.🥳🥳🥳🥳
Dodiin, nyt on käynyt selväksi, että ainoa oikea vastaus ap kysymykseen on kys tyyppiä kehuvat kommentit.
Se tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltään suosittu? Vai mihin viittaat? Klamydian musiikki puolestaan ei juurikaan liity Veskun ulkonäköön...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
En ole, mutta hän on alkoholiongelmainen enkä sellaisia miehiä siedä omien lapsuuskokemusteni vuoksi. Ja ulkonäöstähän sinä kysyit ja minuun ei vetoa miehet joilla mainitsemiani ominaisuuksia habituksessaan.
Eli en ihan ymmärrä reaktiotasi...
VAIN SIVISTYMÄTTÖMÄT ARVOSTELEE TOISEN ULKONÄKÖÄ. ELIKKÄ AP ON SIVISTYMÄTÖN HAUKKUJA.
Ihan tavallisen näköinen.