Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64241/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just viimeisimmässä haastattelussa, missä Jokereilta kysyttiin, mitä teet 2030, B sanoi että hänellä on silloin kaksi lasta. Joku siihen kuittas jotain et jaa 7 vuodessa ja B korjas sitten et 'no yksi lapsi'. Kukaan ei ole ikinä huomauttanut et pitäskö ensin löytää nainen, joten veikkaan et joko se nainen on jo olemassa tai sitten kaikki (Jokerit) tietää et B on (myös?) miehiin päin ja lapsenteosta ehkä juteltu näissä merkeissä jo monta kertaa.

Eihän tuo kaksi lasta 7 vuodessa olis mitenkään mahdotonta edes, siis edes vaikka sopivaa kumppania ei vielä olisikaan. Ja B:lla tuskin tulee olemaan vaikeuksia löytää naista tekemään vauvoja kanssaan.

Veikkaan et Jerestäkin tulee vuoden sisällä isä.

7 vuoden sisällä kumppanini ensitapaamisesta mullakin oli lapsi ja toinen tulossa, enkä koe edes toimineeni mitenkään hätäillen.

Vierailija
64242/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskas ne synttärit on Sloveniassa, mistä voi K-juttuja alkaa bongailee?

Mitkä synttärit...? Jos Kiroa meinaat ni se on ihan Suomessa :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64243/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just viimeisimmässä haastattelussa, missä Jokereilta kysyttiin, mitä teet 2030, B sanoi että hänellä on silloin kaksi lasta. Joku siihen kuittas jotain et jaa 7 vuodessa ja B korjas sitten et 'no yksi lapsi'. Kukaan ei ole ikinä huomauttanut et pitäskö ensin löytää nainen, joten veikkaan et joko se nainen on jo olemassa tai sitten kaikki (Jokerit) tietää et B on (myös?) miehiin päin ja lapsenteosta ehkä juteltu näissä merkeissä jo monta kertaa.

Eihän tuo kaksi lasta 7 vuodessa olis mitenkään mahdotonta edes, siis edes vaikka sopivaa kumppania ei vielä olisikaan. Ja B:lla tuskin tulee olemaan vaikeuksia löytää naista tekemään vauvoja kanssaan.

Veikkaan et Jerestäkin tulee vuoden sisällä isä.

Kaksi lasta seuraavan seitsemän vuoden sisään ihmetytti bändikavereita varmaan siksi, että ovat nyt lähdössä tosissaan valloittamaan Eurooppaa, mikä vaatii vuosien työn kiertueineen ja mihin istuu aika huonosti keulakuvan samanaikainen perheen perustaminen.

Vierailija
64244/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks se K:n insta ollut vielä hiljaisuuden tilassa?

On.

Vierailija
64245/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K hiljaisuuden tilassa kuulostaa kun olis luostarilupauksen tehnyt.

Vierailija
64246/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat kihloissa onko sillä väliä? Ei meitä tuo M ole tähänkään asti hidastanut. Sitten jos lapsi tulee kuvioihin niin se on eri asia.

Mä vähän epäilen, että hidastaako se lapsikaan laivan menoa?🤣

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju vuonna 2030. Molemmilla on vaimo ja kaksi lasta, mutta silti me täällä edelleen shippaillaan heitä. Jos vaikka kuitenkin heille molemmille tulisi ero ja ruusut perustaisivat yhdessä uusioperheen. Jostakin syystä myös yksi lapsista näyttää Käärijän ja Bojanin risteytykseltä. Miten se on mahdollista.

Vierailija
64247/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö Käärijä tullut Euroviisuissa ulos boxista ja vielä oikein näyttävästi?

Vierailija
64248/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun La zarrastakin on keskusteltu niin ohi aiheen sanon minäkin, että aloin kuunnella Luke Blackiä spotifystä ja on tämäkin artisti kyllä törkeästi aliarvostettu.

Niin on!!!! Olen ylpeä itsestäni, kun äänestin Lukea finaalissa sillä perusteella, että näin ne muutamien sekuntien klipit ja valitsin siitä. 

Jos olisin ollut jo shippaaja, olisin varmaan äänestänyt Jokereita, mutta en tiennyt heistä mitään. 

Katsoin kuitenkin esityksistä vain Käärijän osuuden silloin.

Olin aika ihmeissäni, kun Serbia ei menestynyt paremmin, mutta toisaalta K ja Loreen veivät muutenkin lähes kaikki äänet.

Vierailija
64249/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tietää vaan jos lähettää sille viestin. Se hiljainen tila ei estä postaamasta, sillon vaan ei itse saa ilmoituksia. K ei siis ole tehnyt mitään somekatoamista vaan ainoastaan rajannut sen tuottamaa hälyä.

Vierailija
64250/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tässä oli pahaa kun poistatettiin? Realismia vain eikä mitään loukkaavaa. Kannattaa tulla pois siitä kuplasta että on vain K ja B eikä mitään muuta.

Voihan se kohta olla pikku jalkojen tepsutuksen aika. K vaikuttaa tosi lapsirakkaalta. Jos ennustaa pitäisi niin kyllä se B:kin vielä naisen kanssa lapsia lähtee yrittämään kunhan 30 v lähestyy. On sitten kulissiliitto tai ei. Niin usein se on lapset maininnut haastatteluissa. Siihen on tietty vielä aikaa. 😊

Tää k ja b kupla on vähän niinkuin tän palstan idea 😄 Shippaukseen ei kuulu tosielämän ihmiset (erityisesti ne, jotka eivät ole julkisuudessa), tämän varmasti kaikki ymmärtää hyvin?

Joo ne jotka vain shippailee tajuaa realiteetit mutta täällä on paljon ihmisiä jotka oikeasti luulee noiden välillä olevan jotain enemmän ja suuttuvat. Eihän tää ole mikään shippausketju ollut ikinä.

I want to believe 🛸

Vierailija
64251/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat kihloissa onko sillä väliä? Ei meitä tuo M ole tähänkään asti hidastanut. Sitten jos lapsi tulee kuvioihin niin se on eri asia.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju vuonna 2030. Molemmilla on vaimo ja kaksi lasta, mutta silti me täällä edelleen shippaillaan heitä. Jos vaikka kuitenkin heille molemmille tulisi ero ja ruusut perustaisivat yhdessä uusioperheen. Jostakin syystä myös yksi lapsista näyttää Käärijän ja Bojanin risteytykseltä. Miten se on mahdollista.

Jos Kärtsällä on hiljainen tila päällä sen takia, että on juuri parasta aikaa synnyttämässä kevätkäärylettä?

Vierailija
64252/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen tietää vaan jos lähettää sille viestin. Se hiljainen tila ei estä postaamasta, sillon vaan ei itse saa ilmoituksia. K ei siis ole tehnyt mitään somekatoamista vaan ainoastaan rajannut sen tuottamaa hälyä.

Saa rauhassa keskittyä B:hen 😄

Vierailija
64253/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiilistellään kiellettyä rakkautta ja shippaillaan. Poikalapsen nimi olis Bere.

Vierailija
64254/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää nyt ole selvä juttu jo? Mutta tosiaan, on yhä hiljaisessa tilassa.

Vierailija
64255/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mun pelko ja kauhukuva.🙈

Vierailija
64256/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P erkele minä uppoan tämän laivan mukana ja sitä ei sormukset upota. 30 vuoden päästäkin törötän täällä yksikseni ja vastailen omiin kommentteihini. Vanhainkodissa dementioissa laitan vielä koko ajan samoja kommentteja kun en muista jo laittaneeni.

Vierailija
64257/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
64258/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÄRKYTTÄVÄN KOKOISET RIIPPUVAT MAITOPUSSIT!!!!

Mulla on vielä isommat ja riippuvammat. T: yksi estronauta, joka on ylpeä niistä

Vierailija
64259/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K hiljaisuuden tilassa

Kuulostaa ihan The Lista-kamalta😂😂

Vierailija
64260/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiilistellään kiellettyä rakkautta ja shippaillaan. Poikalapsen nimi olis Bere.

Jojan ja Bere. Toisen synnyttää Käärijä ja toisen Häärijä.

Ketju on lukittu.