Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häärijä sanopa sille Kärdelle, että nyt se pää pois sieltä persuksista ja yhteydenottoa Sloveniaan ja sassia. Lentoliput ostoon. Naudoilla menee usko. Täyttymätön lipaisukin on täyttymättä ja slipoveri odottaa riisumista.
Voit myös päästä ainutlaatuisen yksityishenkilön hytkytykseen. Alkaa olemaan melkoiset tarjoukset. Hopi hopi.Miten vasta nyt menee? Itse tajusin asioiden laidan jo housukuvasta alkaen ja se oli 14.7.
Kyllä mullakin ne housukuvat vei uskon pohjamutiin. Meitä on siis ainakin kaksi ilmeisesti romantikkoa, jotka osasivat ne kuvat lukea ja ymmärtävät missä raja menee. Ja antakaa ihmiset mun nyt kerrankin sanoa tämä mielipide ilman että saan taas ne perinteiset K n vihaaja ja ankeuttajakommentit. Edelleen mulla ihan pieni toivon kipinä jossain elää, että olisin väärässä.
Saa täällä mielipiteensä sanoa. Tuokin housukuvajuttu on lähtöisin siitä flippauksesta ja sitä seuranneesta viestien poistelusta. Jos sitä ei olisi ollut niin vähemmällä olisi päästy. Eli kaikenlaiset mielipiteet on sallittuja ja niiden pitää antaa olla palstalla.
Mulla uskoa vähensi jokin sekä tapainen ajatus, että jos joku ihminen on oikeasti tärkeä, niin häneen liittyvät asiat suodattuvat jotenkin automaattisesti niin, ettei läpi mene mitään mautonta. Tässä postauksessa se periaate ei toiminut, joten..
Häneen liittyvät asiat suodattuvat niin, ettei läpi mene mitään mautonta? Yritän ymmärtää ja haluaisin ymmärtää, mutta en. Molemmat heistä harrastaa kaikenlaisia lapsellisia vitsejä, hirveän vaikea nähdä että tämä kuva olisi mitenkään kovin erilainen kuin kielen lipomiset ja rynkytykset. Mikä siitä tekee erilaisen ja mauttoman mielestäsi?
Millaisia lapsellisia vitsejä Bojan harrastaa? Mun mielestä näiden lapsellisuudella on ero kuin yöllä ja päivällä. Esim. voisin hyvin kuvitella jonkun 7-vuotiaan postaamaan instaa vastaavaan paikkaan pyllykuvan, jossa pyllyn päällä on persikka.
Bojanin en vaan voi mitenkään nähdä jakavan jotain samankaltaista.
No juuri näin tänään Tiktokissa ryhmäkuvan Jokereista jossa Bojan pitää iloisen näköisenä käsiään Martinin ja Juren munaskuiden päällä. Niin että. :D En sitten tiedä onko Bojan sitä missään jakanut. Jan on kuvassa ihan omissa maailmoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häärijä sanopa sille Kärdelle, että nyt se pää pois sieltä persuksista ja yhteydenottoa Sloveniaan ja sassia. Lentoliput ostoon. Naudoilla menee usko. Täyttymätön lipaisukin on täyttymättä ja slipoveri odottaa riisumista.
Voit myös päästä ainutlaatuisen yksityishenkilön hytkytykseen. Alkaa olemaan melkoiset tarjoukset. Hopi hopi.Miten vasta nyt menee? Itse tajusin asioiden laidan jo housukuvasta alkaen ja se oli 14.7.
Kyllä mullakin ne housukuvat vei uskon pohjamutiin. Meitä on siis ainakin kaksi ilmeisesti romantikkoa, jotka osasivat ne kuvat lukea ja ymmärtävät missä raja menee. Ja antakaa ihmiset mun nyt kerrankin sanoa tämä mielipide ilman että saan taas ne perinteiset K n vihaaja ja ankeuttajakommentit. Edelleen mulla ihan pieni toivon kipinä jossain elää, että olisin väärässä.
Saa täällä mielipiteensä sanoa. Tuokin housukuvajuttu on lähtöisin siitä flippauksesta ja sitä seuranneesta viestien poistelusta. Jos sitä ei olisi ollut niin vähemmällä olisi päästy. Eli kaikenlaiset mielipiteet on sallittuja ja niiden pitää antaa olla palstalla.
Mulla uskoa vähensi jokin sekä tapainen ajatus, että jos joku ihminen on oikeasti tärkeä, niin häneen liittyvät asiat suodattuvat jotenkin automaattisesti niin, ettei läpi mene mitään mautonta. Tässä postauksessa se periaate ei toiminut, joten..
Häneen liittyvät asiat suodattuvat niin, ettei läpi mene mitään mautonta? Yritän ymmärtää ja haluaisin ymmärtää, mutta en. Molemmat heistä harrastaa kaikenlaisia lapsellisia vitsejä, hirveän vaikea nähdä että tämä kuva olisi mitenkään kovin erilainen kuin kielen lipomiset ja rynkytykset. Mikä siitä tekee erilaisen ja mauttoman mielestäsi?
Millaisia lapsellisia vitsejä Bojan harrastaa? Mun mielestä näiden lapsellisuudella on ero kuin yöllä ja päivällä. Esim. voisin hyvin kuvitella jonkun 7-vuotiaan postaamaan instaa vastaavaan paikkaan pyllykuvan, jossa pyllyn päällä on persikka.
No juuri näin tänään Tiktokissa ryhmäkuvan Jokereista jossa Bojan pitää iloisen näköisenä käsiään Martinin ja Juren munaskuiden päällä. Niin että. :D En sitten tiedä onko Bojan sitä missään jakanut. Jan on kuvassa ihan omissa maailmoissaan.
Jan on usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... kukakohan jakoi sen missä jan pyöritteli munaa juren pyllyn päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... kukakohan jakoi sen missä jan pyöritteli munaa juren pyllyn päällä?
Ja kukas se näpräsi innoissaan niitä janin nännejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Everything reminds me of them. 💙💚
😅🤣😂 Katsoin eilen kaunarit: Suunnittelivat asua, johon tulisi "pitsiä ja nahkaa, vasdtakohdat täydentävät toisiaan"...uutena rooliin tuli Brooken ja Ridgen poika, joka leväytti ison hymyn...(ei muuta yhteyttä)😄. Sitten katsoin salkkarit, oli Kallen ja Sampon häät 🥂Onko Kalle ja Sampo mennyt naimisiin? Tää oli mulle isoin uutinen tähän aamuun. En oo vähään aikaan sarjaa seurannut.
- Kukkis
Menivät juuri naimisiin. Jokohan Kärtsä on katsonut jaksot. Mietin aina mitä ajattelee. Sampokin tajusi yli 30 kybäsenä olevansa biseksuaali. Ois kiva tietää Kärtsän ajatuksia. Jos Jeren ja Bojanin tarina ois Salkkareista, ne ois umpirakastuneita. 😅
Mua on koko päivän vaivannut ajatus siitä, että Jan hytkyttää Käärijää. Haluaisin pitää hiljaisen hetken tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Everything reminds me of them. 💙💚
😅🤣😂 Katsoin eilen kaunarit: Suunnittelivat asua, johon tulisi "pitsiä ja nahkaa, vasdtakohdat täydentävät toisiaan"...uutena rooliin tuli Brooken ja Ridgen poika, joka leväytti ison hymyn...(ei muuta yhteyttä)😄. Sitten katsoin salkkarit, oli Kallen ja Sampon häät 🥂Onko Kalle ja Sampo mennyt naimisiin? Tää oli mulle isoin uutinen tähän aamuun. En oo vähään aikaan sarjaa seurannut.
- Kukkis
Menivät juuri naimisiin. Jokohan Kärtsä on katsonut jaksot. Mietin aina mitä ajattelee. Sampokin tajusi yli 30 kybäsenä olevansa biseksuaali. Ois kiva tietää Kärtsän ajatuksia. Jos Jeren ja Bojanin tarina ois Salkkareista, ne ois umpirakastuneita. 😅
Salkkareissa kaikki on homoja.
Nyt sit hei... Toivottavasti kaikki, jotka on menneet katsomaan jonkun TÄYSIN TUNTEMATTOMAN YKSITYISHENKILÖN igtä stalkkaustarkoituksessa, katsovat itseään syvälle peiliin ja miettivät, onko elämässä kaikki ihan hyvin. Ja turha itkeä poisteluista, mä ainakin ilmiannan täällä kaikki viestit, jotka koskee yksityishenkilöitä (ei Janin tietenkään). Luulis että aikuiset ihmiset ymmärtäis, mikä tossa on väärin, vai onks tää shippaushulluus vienyt pois jo peruskäsitykset oikasta ja väärästä.
mitä ero on bromancella ja ystävyydellä, kumpi B ja K kuuluvat
Heippa! Otetaan vielä kerran se häälista esiin. Ottakaa joku talteen. Minä lähden nimittäin pariksi viikoksi matkalle, enkä pysty siitä enää huolehtimaan. Huvittavinta tässä on se, että lähden Italiaan. Gardajärvelle ja Venetsiaan kylläkin. Kiitos kaikille.💚🧡
Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):
Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, yksityishenkilö, yksilöidyt henkivartijat ja turvamiehet, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani jolle ei riitä mikään, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, fiilistelyketjun kebabin syöjä puolustaja, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, BC Niko, Benedict, vara-Jere, ei-Bojan, horny jail, Callum, cameltoe, Rylan, Robin, perseen hajuinen sohva, hyvältä tuoksuva Bojan sohva, kostopaita, K:n keltaiset housut, jauhenliha, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, harmaat kalsarit, Tito, Stalin, Harry Styles, urheilujätkä, laatikko, laudanpätkä, Loverpoolin pihviravintolan penkit, tanssijoiden tekarit, mummon koiranpennut (koska kohta ne on jo isoja), niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 50 muuta fiilistelijää. P.s. Aina ja Aito saivat myös toisensa ja elävät ankeina elämänsä loppuun asti. Sen pituinen se. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sit hei... Toivottavasti kaikki, jotka on menneet katsomaan jonkun TÄYSIN TUNTEMATTOMAN YKSITYISHENKILÖN igtä stalkkaustarkoituksessa, katsovat itseään syvälle peiliin ja miettivät, onko elämässä kaikki ihan hyvin. Ja turha itkeä poisteluista, mä ainakin ilmiannan täällä kaikki viestit, jotka koskee yksityishenkilöitä (ei Janin tietenkään). Luulis että aikuiset ihmiset ymmärtäis, mikä tossa on väärin, vai onks tää shippaushulluus vienyt pois jo peruskäsitykset oikasta ja väärästä.
Julkkiksen kumppanin on hyväksyttävä että kaikkia kiinnostaa..
Nyt ei ole edes hänestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jos se on julkinen?
Huoh tästäkin täällä jauhettu, mutta sanotaanko nyt kerran vielä, että kuuluu takariviinkin. Julkinen ig ei ole yhtäkuin julkisuuden henkilö. Yksityishenkilöiden asioita ei kuulu jakaa millään anonyymipalstalla.
Just viimeisimmässä haastattelussa, missä Jokereilta kysyttiin, mitä teet 2030, B sanoi että hänellä on silloin kaksi lasta. Joku siihen kuittas jotain et jaa 7 vuodessa ja B korjas sitten et 'no yksi lapsi'. Kukaan ei ole ikinä huomauttanut et pitäskö ensin löytää nainen, joten veikkaan et joko se nainen on jo olemassa tai sitten kaikki (Jokerit) tietää et B on (myös?) miehiin päin ja lapsenteosta ehkä juteltu näissä merkeissä jo monta kertaa.
Eihän tuo kaksi lasta 7 vuodessa olis mitenkään mahdotonta edes, siis edes vaikka sopivaa kumppania ei vielä olisikaan. Ja B:lla tuskin tulee olemaan vaikeuksia löytää naista tekemään vauvoja kanssaan.
Veikkaan et Jerestäkin tulee vuoden sisällä isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P erkele ottakaa siitä kuvakaappaus ja katsokaa suurennuslasilla niin saadaan tämäkin selväksi.
Otettu jo, ja lopputulos on että sormukset on molemmissa nimettömissä + toisessa keskisormessa. Eli vasemmassa nimettömässä on sormus.
Myrtsä on ortodoksi, joten sormus oikeassa. Jos olisi kihloissa tai naimisissa.
Oikeassa nimettömässä on myös sormus.
Eikä kerro muusta kuin että tykkää kultakoruista.
Vierailija kirjoitti:
mitä ero on bromancella ja ystävyydellä, kumpi B ja K kuuluvat
Molemmat ovat ystävyyttä ilman romanttisia tunteita, mutta bromancessa miehen on läheisempiä ja osoittaa hellyyttä toisiaan kohtaan avoimennin.
Vierailija kirjoitti:
Just viimeisimmässä haastattelussa, missä Jokereilta kysyttiin, mitä teet 2030, B sanoi että hänellä on silloin kaksi lasta. Joku siihen kuittas jotain et jaa 7 vuodessa ja B korjas sitten et 'no yksi lapsi'. Kukaan ei ole ikinä huomauttanut et pitäskö ensin löytää nainen, joten veikkaan et joko se nainen on jo olemassa tai sitten kaikki (Jokerit) tietää et B on (myös?) miehiin päin ja lapsenteosta ehkä juteltu näissä merkeissä jo monta kertaa.
Eihän tuo kaksi lasta 7 vuodessa olis mitenkään mahdotonta edes, siis edes vaikka sopivaa kumppania ei vielä olisikaan. Ja B:lla tuskin tulee olemaan vaikeuksia löytää naista tekemään vauvoja kanssaan.
Veikkaan ihan samaa. Ja B:n todellakin voisi kuvitella isänä siinä alta kolmikymppisenä.
Onks se K:n insta ollut vielä hiljaisuuden tilassa?
Koskas ne synttärit on Sloveniassa, mistä voi K-juttuja alkaa bongailee?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisikohan Jan lapsen? Mä olisin valmis.
Jos K on nyt kerran painanut B:a tai otettu su ihin jossain Liverpoolissa, eihän se vielä mitään merkitse. Kumpikin puhunut et haluaa perustaa perheen ja saada lapsia. Helpointa ja nopeinta se on naisen kanssa. Ilmeisesti B kaikkiruokainen ja K ollut kokeilunhaluinen. That's it. Ovat varmaan ikuisesti hyviä ystäviä näiden kokemusten jälkeen. Ei ne unohdu koskaan. Ehkä joskus jos tilaisuus koittaa voivat kokea ne hetket vielä uudestaan. Mutta elämä on molemmilla tässä ja nyt, eri maissa ja eri ihmisten kanssa.