Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64001/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supermodel B

https://twitter.com/onaplstika/status/1688900318405283840?t=BK10jA_dpPb…

Baby's so insanely hot! 🔥🔥🔥

On kyllä maailman ihanin mies 😍😍😍

Tällä palstalla taisi joku "seota" ihan lopullisesti, kun noita viestejä katselin.Toivottavasti löytää apua mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
64002/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supermodel B

Poseeraustyyli erittäin kärtsämäinen ;-) 

Jos Kärtsällä on loppuviikosta/ens viikolla Bessin hupparin sijaan uus JO merchhuppari, tiietään kyllä missä se on ollu. 😉

Toivottavasti on tehneet sitten hupparivaihtarit ja B saanut sen ihana uuden K merch hupparin.

Toi olis niin huippuylläri kyllä! Koko fandom sekoais, jos noin kävis! Molemmat postais kuvat itsestään uusissa huppareissa!

Siis wadafak?! Toihan ON Kärtsän poseeraustyyli😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64003/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa kivoja viestejä! Mieluummin mäitä lukee, ku niitä hääjuttuja!

Tuon oli pakko olla sarkasmia. Yrittääkö joku poistattaa ketjun tällä tavoin?

Joo yrittää. Ei kiinnitetä huomiota, eiköhän se lopeta kun saa taas tarpeeksi kiukuteltua. Vaikuttaa samalta kuin se joka pari iltaa sitte tykitti palstan täyteen Lortsun videota. Kyllähän seki rauhottu sitte lopulta. Tuli varmaan sen nettiaika täyteen.

Vierailija
64004/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä Käärijän Stadionilla ja kun en viitsi könytä konserttipaikalle, ajattelin ostaa Ruudusta KK:n konserttistriimin. Mutta, siinäpäs ei ilmeisesti näytetäkään Käärijää ollenkaan vaan pelkästään Kaijaa, koska striimaus alkaa klo 20 ja Käärijä on lavalla jo klo 19. GRRR!

Kuinkahan moni muuten menee paikalle vain K takia. Itsekin tekisi mieli mennä, mutta en jaksaisi ehkä loppuun asti olla. Kaija on jees, mutta ei jotenkin nappaa K:n keikan jälkeen :D

Mä ostin lipun vasta kuin paljastettiin että Käärijä on lämppäri. Ja on kyllä ihan fifty-sixty että jäänkö kattomaan Kaijaa ollenkaan 🙈

Vierailija
64005/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä Käärijän Stadionilla ja kun en viitsi könytä konserttipaikalle, ajattelin ostaa Ruudusta KK:n konserttistriimin. Mutta, siinäpäs ei ilmeisesti näytetäkään Käärijää ollenkaan vaan pelkästään Kaijaa, koska striimaus alkaa klo 20 ja Käärijä on lavalla jo klo 19. GRRR!

Kuinkahan moni muuten menee paikalle vain K takia. Itsekin tekisi mieli mennä, mutta en jaksaisi ehkä loppuun asti olla. Kaija on jees, mutta ei jotenkin nappaa K:n keikan jälkeen :D

Mä ostin lipun vasta kuin paljastettiin että Käärijä on lämppäri. Ja on kyllä ihan fifty-sixty että jäänkö kattomaan Kaijaa ollenkaan 🙈

Toivottavasti nyt ei ihan kauhea poisryntäys ole K:n jälkeen, Varisinkin jos se vaikka tulee heittää jotain uhdessä Kaijan kans.

Vierailija
64006/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo yrittää. Ei kiinnitetä huomiota, eiköhän se lopeta kun saa taas tarpeeksi kiukuteltua. Vaikuttaa samalta kuin se joka pari iltaa sitte tykitti palstan täyteen Lortsun videota. Kyllähän seki rauhottu sitte lopulta. Tuli varmaan sen nettiaika täyteen.

Onko vastaavanlaista ollut muissa ketjuissa, vai riehuuko tämä vain täällä?

Vierailija
64007/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieli ei vaan jaksa ymmärtää, miksi joku kiusaa itseään ihan vapaaehtoisesti, lukemalla ketjua joka ärsyttää. Itse aiheuttaa itselleen mielipahaa. Outo ajatusmaailma, en ymmärrä.

Vierailija
64008/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supermodel B

Poseeraustyyli erittäin kärtsämäinen ;-) 

Jos Kärtsällä on loppuviikosta/ens viikolla Bessin hupparin sijaan uus JO merchhuppari, tiietään kyllä missä se on ollu. 😉

Toivottavasti on tehneet sitten hupparivaihtarit ja B saanut sen ihana uuden K merch hupparin.

Toi olis niin huippuylläri kyllä! Koko fandom sekoais, jos noin kävis! Molemmat postais kuvat itsestään uusissa huppareissa!

Siis wadafak?! Toihan ON Kärtsän poseeraustyyli😳

N

Bojtsu ei saa niin kovia tehoja kuin K tuohon 'altakulmain" katseeseen. B n valtti on leuka hieman ylhäällä

Vierailija
64009/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on edelleen mun päivien ilo! Kiitos teille. Välillä naurattaa niin että itkettää. T: päälle kolmekymppinen fani-ihminen

Vierailija
64010/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

But what is happening here?

Vierailija
64011/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, jollain napsahtanut taas psykoosit tulille? Muistathan, että vain otettu lääke auttaa!

Mistäköhän hermostui? Tänään on nimittäin ollut poikkeuksellisen asiallista keskustelua.

Vierailija
64012/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

But what is happening here?

Somebody either trolling or having a mental meltdown. Or both. 🙄

Vierailija
64013/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nyt ei ihan kauhea poisryntäys ole K:n jälkeen, Varisinkin jos se vaikka tulee heittää jotain uhdessä Kaijan kans.

Minä todellakin toivoisin, että ihmiset eivät menisi Stadionille vain Käärijän takia ja lähtisi sitten pois. Tuskinpa Käärijäkään sitä toivoisi! Kyse on kuitenkin Kaija Koon konsertista ja varmasti myös suuresta unelmasta.

Vierailija
64014/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Darin tänään Allsång på Skansenissa!

Vierailija
64015/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin just kaikki floodaajan viestit asiattomiksi

Vierailija
64016/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vastaavanlaista ollut muissa ketjuissa, vai riehuuko tämä vain täällä?

On ollut. Tuntuu siltä, että sama ihminen ollut kyseessä näissä kaikissa ketjuissa. Hänellä on aina pakkomielle jostakin ja sitten kun kyseinen asia ei enää kiinnosta häntä tai keskustelu ei suju juuri niinkuin hän haluaisi, niin alkaa tämä sama trollaus. Hän myös loukkaantuu erittäin helposti ihan mitättömistä syistä ja sen saa sitten muut kommentoijat kokea nahoissaan. Ei tämä tyyppi varmasti ainoa ole, mutta jotenkin nämä asiat vaan menevät aina saman kaavan mukaan.

Vierailija
64017/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👍 Tein samoin.

Vierailija
64018/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍 Tein samoin.

Minä myös

Vierailija
64019/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittu:  Onko ketään selviytyjiä vielä elossa tästä vuosituhannen myrskystä?

Mulla pisti silmään tuolla jossain että Hurrikaani vei lasten vanukkaat. 😅

Vierailija
64020/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieli ei vaan jaksa ymmärtää, miksi joku kiusaa itseään ihan vapaaehtoisesti, lukemalla ketjua joka ärsyttää. Itse aiheuttaa itselleen mielipahaa. Outo ajatusmaailma, en ymmärrä.

Tuolla spämmin välissä ilmoitti syyn. Kirjoitti isolla, että poistu jo ketju. Miksei vaan voi poistua itse ketjussa.

Ketju on lukittu.