Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette varastaneet työpaikalta?

Vierailija
14.06.2026 |

Itse olen ottanut ruokia, klemmareita ja liimaa. Muuta nyt ei äkkiseltään tule mieleen 

Kommentit (40)

Vierailija
1/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasun👴🏻👍🏻 

Vierailija
2/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makitan akkukoneita. Sirkkeliä. Kompuraa. Monenlaista pienkonetta ja yhden ison timanttihiomakoneen.

Ovat jo täällä Tallinnassa hyvässä käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nenäliinaksi kertakäyttöliinan, kun lähettyvillä ei ollut mitään wc- tai käsipaperia.

T: siivooja

Vierailija
4/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperia

Vierailija
5/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetta hanasta juomapulloon. Join loput kotona. Oliko varkaus?

Vierailija
6/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc - paperia joitain kertoja. 

Vierailija
7/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. en vielä mitään. Vasta 9kk tässä firmassa hommissa. Kyllä sekin päivä tulee kun "lainaan" tavaroita kotiin 

Vierailija
8/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varastanut aikaa. Ei vaan jaksa tehdä töitä ja saikku olisi palkatonta.

Vierailija
9/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kiloa pienoaahtimon kahvipapuja, arvokkaan mikrofonin, Ethernet/usb/virtajohtoja, latureita ja atk-tarvikkeita. Suklaapatukoita aivan helvetisti sekä paperia. 

Vierailija
10/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin itse työpaikan. Kuljetutin sen koko rakennuksen omalle tontilleni. Nyt työmatka on aamulla lyhyempi.

Vierailija
11/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisikohan sellainen että ottaisi sairaalassa potilaslakanoita ja pyyhkeitä kotiin ettei tarvitsisi ostaa omia tai varsinkaan pyykätä niitä. Toisi likaiset töihin ja ottaisi uudet puhtaat kierrokseen.

Vierailija
12/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoisia aikavarkaita suuri osa noista kännykän räplääjistä töissään on. Yhdelle olen onnistunut saamaan potkut ja lisää on tulossa.

Vierailija
13/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisikohan sellainen että ottaisi sairaalassa potilaslakanoita ja pyyhkeitä kotiin ettei tarvitsisi ostaa omia tai varsinkaan pyykätä niitä. Toisi likaiset töihin ja ottaisi uudet puhtaat kierrokseen.

En kyllä ottaisi potilaslakanoita 🤢 vaikka onkin pestyjä. Jo pelkkä mielikuva. Ei ei. 

En ole varastanut mitään. Joskus joku kynä on unohtunut taskuun, mutta senkin olen palauttanut seuraavana työpäivänä.

Vierailija
14/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuommoisia aikavarkaita suuri osa noista kännykän räplääjistä töissään on. Yhdelle olen onnistunut saamaan potkut ja lisää on tulossa.

Ihan sama vaikka saisin potkut. Mulla on muutenkin ihan muita suunnitelmia tulevaisuudelle. Toki riitauttaisin potkut ja vaatisin korvauksia. 

Vierailija
15/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain sellaisissa työpaikoissa viime aikoina, että ei ole yhtään mitään varastettavaa. Ainoa mitä sieltä voisin saada on jotain puolikuivia tusseja tai paketin klemmareita. Ei kiitos. En halua täyttää kotiani sellaisella roinalla. 

Vierailija
16/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Miksi varastaisin?

Vierailija
17/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ottaisi potilaslakanoita 🤢 vaikka onkin pestyjä. Jo pelkkä mielikuva. Ei ei. 

En ole varastanut mitään. Joskus joku kynä on unohtunut taskuun, mutta senkin olen palauttanut seuraavana työpäivänä.

Tuo pyyhejuttu itseänikin vähän mietityttää. Lakanat vois mennäkin. Olenhan itsekin sairaalassa ollessani maannut niissä lakanoissa.

Vierailija
18/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Miksi varastaisin?

Säästö, jännitys, huvi, kosto työnantajalle. Onhan noita syitä. Eräänlainen palkanlisä.

Vierailija
19/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustekynän

Vierailija
20/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona euroa ja nakukalenterin runk runk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi