Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
63221/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reksullakin näyttää menevän ihan kivasti kaikesta huolimatta. Laittoi uutta stooria. Töitä riittää. Meidän rakas ex-kapteeni 💚

Huomasin saman! 💚 Ja heti tuli taas ikävä niitä sen JO-päivityksiä, K/B -kontentista nyt puhumattakaan. Those were the days.🥺

Vierailija
63222/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin googlaamassa Käärijä and Bojan ja hakutuloksissa parin uutisen jälkeen tämä ketju. Että voi olla, ettei ulkomaalaisten tarvitse edes kovin suurta vaivaa nähdä, jotta löytää tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63223/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa ihmiset suoltamaan tällaista soopaa sivu- ja tuntikaupalla? Ylivilkas hormonitoiminta? Helle? Vai ne sivupersoonat?

Vierailija
63224/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lupaan tänään illalla päivittää häälistan. Laittakaa tämän viestin alle puuttuvia asioita. Yritän muistaa, että sivu on 3163 (ainakin tällä hetkellä).

Bojanin kostopaita

Vierailija
63225/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin googlaamassa Käärijä and Bojan ja hakutuloksissa parin uutisen jälkeen tämä ketju. Että voi olla, ettei ulkomaalaisten tarvitse edes kovin suurta vaivaa nähdä, jotta löytää tänne.

Worldwide forum, yesyes! 😎

Vierailija
63226/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lupaan tänään illalla päivittää häälistan. Laittakaa tämän viestin alle puuttuvia asioita. Yritän muistaa, että sivu on 3163 (ainakin tällä hetkellä).

Robin, Rylan, Cameltoe

Vierailija
63227/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa ihmiset suoltamaan tällaista soopaa sivu- ja tuntikaupalla? Ylivilkas hormonitoiminta? Helle? Vai ne sivupersoonat?

Täydellinen kyllästyminen viikkokausia jatkuneeseen ankeuttamiseen ja viestien hallitsemattomaan poisteluun sekä trollaukseen.

Vierailija
63228/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa mulle oli Kärden isä, nappasin sen jo eilen. Kaiken a ja o. Mä kohosin just sosiaalisesti huikeesti. Lällällääää, S-linnassa nähdään!

Vierailija
63229/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako vapaapäivää siis K:lla on?

Seuraava keikka näyttäis olevan perjantaina. Sitten 13.8. lähtien viiden päivän vapaa.

Vierailija
63230/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että "ulkomaalaiset" pystyvät aivan suvereenisti ja pokkana vastailemaan suomenkielisiin kommentteihin! Suomalaiset voisivat vastaavasti mennä kirjoittelemaan suomeksi johonkin slovenialaiseen palstaan. Varmasti tykättäisiin kovasti. Tai sitten ei.

Vierailija
63231/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa mulle oli Kärden isä, nappasin sen jo eilen. Kaiken a ja o. Mä kohosin just sosiaalisesti huikeesti. Lällällääää, S-linnassa nähdään!

Nähdään siellä, voidaan ottaa joku perhekuva.

T. Miken varannut

Vierailija
63232/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):

Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, yksityishenkilö, Käärijän ja Jokereiden henkivartijat, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, fiilistelyketjun kebabin syöjä puolustaja, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, Benedict, hornyjail, perseen hajuinen sohva, korut, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, mummon koiranpennut (koska kohta ne on jo isoja), niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 40 muuta fiilistelijää.

En haluaisi olla jankkaaja, mutta Käärijän ja Jokereiden henkivartijat on liian epämäärinen ilmaisu. Mulle oli se Kärtsyn Kaivarin turvamies ja mä toivoisin, että hän olis ihan omana itsenään tässä listalla, ettei meillä mene miehet sekaisin!

Vierailija
63233/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako vapaapäivää siis K:lla on?

Perjantaina seuraava keikka

Vierailija
63234/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivää arvoisat häätouhottajat ja muut!

Nyt on kyllä sen verran tukala sää, että taitaa jäädä piirustelut tältä päivältä väliin :< Mutta ei hätää, tässä mun pari viikkoa vanha suhraus K:sta: https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/724998712683790336/something-i-…

- Jossu

P.S. Koska myöhästyin hääjunasta, voin ilmoittautua toiseksi vietteleväksi slutty morsiusneidoksi (kuten eräs aamulla postaillut henkilö) tai sitten vain vähän tuhmaksi kukkaistytöksi (mulla on tästä irl kokemusta 25 vuoden takaa, paitsi että olin kyllä silloin paljon kiltimpi ja kunnollisempi kuin nykyään)

Vierailija
63235/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen kyllästyminen viikkokausia jatkuneeseen ankeuttamiseen ja viestien hallitsemattomaan poisteluun sekä trollaukseen.

Ketjun sisältö on ollut samanlaista alusta alkaen, eikä täältä ole poistettu kuin kaikkein alatyylisimpiä viestejä.

Vierailija
63236/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Oh, vi ringrazio davvero tanto. Comunque le ultime foto di K. non sono a Roma perché qui c'è il sole. Non so se davvero K. si trova qui, Roma è gigantesca. Se ho notizie (k. non passa inosservato) o eventuali avvistamenti ve lo farò sapere. Comunque il 13 maggio una rivista on line italiana ha riportato una storia Instagram di K. dove il nostro amato K. pubblicava una foto di Marco Mengoni chiedendo: "Qualcuno sa se sia single?". Non è nuovo a flirtare con i bei ragazzi. Un bacione (in Italia ci si saluta così).

Jos tahtoo keskustella täällä jottain ni kannattas kuiten koittaa kääntää suomeksi tai ees englantia kirjottaa ku ei myö kaikki osata mittää italiaa. 😓

Vierailija
63237/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun sisältö on ollut samanlaista alusta alkaen, eikä täältä ole poistettu kuin kaikkein alatyylisimpiä viestejä.

Ookko nää ollu jossain eri ketjussa? 😅

Vierailija
63238/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
63239/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):

Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, yksityishenkilö, Käärijän ja Jokereiden henkivartijat, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, fiilistelyketjun kebabin syöjä puolustaja, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, Benedict, hornyjail, perseen hajuinen sohva, korut, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, mummon koiranpennut (koska kohta ne on jo isoja), niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 40 muuta fiilistelijää.

En haluaisi olla jankkaaja, mutta Käärijän ja Jokereiden henkivartijat on liian epämäärinen ilmaisu. Mulle oli se Kärtsyn Kaivarin turvamies ja mä toivoisin, että hän olis ihan omana itsenään tässä listalla, ettei meillä mene miehet sekaisin!

Samaa mieltä.

T. Bojan on kuuma -järkkärin varannut

Vierailija
63240/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta toiseen: Oispa mahtava Kn ja JOn yhteinen hyväntekeväisyyskeikka tulvien uhrien hyväksi! 💚💞💙

Todella loistava idea!

Ketju on lukittu.