Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Perché è stato cancellato il mio ultimo commento? Ringraziavo chi mi aveva creduta e invitata a restare, vi ho detto che vi avrei avvertiti se K. veniva avvistato a Roma e vi raccontavo di un flirt di K. verso Marco Mengoni. Comunque ho trovato questo forum cercando notizie sul bromance tra K e B.
No nyt se jokereitten seuraava keikkakin on peruttu. Tällä kertaa syy on kyllä ilmiselvä eli tulvat. Festareiden instassa siis ilmoitus tästä.
Ehditään siis hyvin viettää häitä pitkän kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Keltaisen puvun ajan Kärden kuumia kuvia 🔥
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/724960162944876544/yellow?source…
Ihana peppu 😍
Vierailija kirjoitti:
Mut tätä mä todellakin fiilaan! 💛🔥
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
Oh, vi ringrazio davvero tanto. Comunque le ultime foto di K. non sono a Roma perché qui c'è il sole. Non so se davvero K. si trova qui, Roma è gigantesca. Se ho notizie (k. non passa inosservato) o eventuali avvistamenti ve lo farò sapere. Comunque il 13 maggio una rivista on line italiana ha riportato una storia Instagram di K. dove il nostro amato K. pubblicava una foto di Marco Mengoni chiedendo: "Qualcuno sa se sia single?". Non è nuovo a flirtare con i bei ragazzi. Un bacione (in Italia ci si saluta così).
Jos tahtoo keskustella täällä jottain ni kannattas kuiten koittaa kääntää suomeksi tai ees englantia kirjottaa ku ei myö kaikki osata mittää italiaa. 😓
Juu, kyllä se googlen kääntäjä toimii varmasti myös kirjoittajan koneessa. Miksi erityisesti korostaa kotimaataan?
Yep, that google translator will definitely work on the author's computer as well. Why emphasize your home country in particular?
Sì, quel traduttore di Google funzionerà sicuramente anche sul computer dell'autore. Perché enfatizzare in particolare il tuo paese d'origine?
Oh my, sorry. I will use the translator and i will try to make myself understood.
Näytä sydän, jos Bojan on kuuma -järkkäristä tuli mieleen, että tässä linkki ko. pätkään:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1665242626453385216
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas joku poistattaa innokkaasti viestejä, kun sivut pomppii kuin hedelmäpelissä. Mikähän tähän on taas syynä?
Taitaa olla aidot tunteet-jankkaaja/poistelija taas kerran työvuorossa.
Näytti poistaneen viestini, jossa kerroin Kärden olevan Rooman lentokentällä vain välilaskun takia. Pian lähtee hämäysreitin kone Ljublajanaan, aaah.
Kukaan ei lennä Sloveniaan Rooman kautta. Sorry.
Suoralla lennolla mennyt. Juuri nyt siellä pelataan takapenkkitetristä Jokeripoikien voimin.
Pojat on autoon saatu, mutta mietitään jo kuinka pois saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivää arvoisat häätouhottajat ja muut!
Nyt on kyllä sen verran tukala sää, että taitaa jäädä piirustelut tältä päivältä väliin :< Mutta ei hätää, tässä mun pari viikkoa vanha suhraus K:sta: https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/724998712683790336/something-i-…
- Jossu
P.S. Koska myöhästyin hääjunasta, voin ilmoittautua toiseksi vietteleväksi slutty morsiusneidoksi (kuten eräs aamulla postaillut henkilö) tai sitten vain vähän tuhmaksi kukkaistytöksi (mulla on tästä irl kokemusta 25 vuoden takaa, paitsi että olin kyllä silloin paljon kiltimpi ja kunnollisempi kuin nykyään)
Sinut on ehdottomasti pestattu kukkaistytöksi. Kukkaispojalla tulikin vähän muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
Oh, vi ringrazio davvero tanto. Comunque le ultime foto di K. non sono a Roma perché qui c'è il sole. Non so se davvero K. si trova qui, Roma è gigantesca. Se ho notizie (k. non passa inosservato) o eventuali avvistamenti ve lo farò sapere. Comunque il 13 maggio una rivista on line italiana ha riportato una storia Instagram di K. dove il nostro amato K. pubblicava una foto di Marco Mengoni chiedendo: "Qualcuno sa se sia single?". Non è nuovo a flirtare con i bei ragazzi. Un bacione (in Italia ci si saluta così).
Jos tahtoo keskustella täällä jottain ni kannattas kuiten koittaa kääntää suomeksi tai ees englantia kirjottaa ku ei myö kaikki osata mittää italiaa. 😓
-
Tässä osa google-kääntäjällä:
"13. toukokuuta italialainen verkkolehti raportoi K:n Instagram-tarinasta, jossa rakas K julkaisi kuvan Marco Mengonista kysyen: "Tietääkö kukaan, onko hän sinkku?". K ei ole vieras flirttailemaan komeiden kaverien kanssa. " ;-)
Kun K Crew nyt ilmeisesti käy lukemassa tätä ketjua, niin ovatkohan laittaneet jonkun liputtamaan näitä viestejä? Täällä pystyi aikaisemmin kirjoittelemaan vapaammin.
Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka paljon palstan ahkerimmat faniväsääjät ovat oikeasti edesauttaneet Käärijän uraa, siis rahallisesti? Onko tullut ostettua musiikkia, fanituotteita, keikkalippuja vai ootteko vaan ilmaiseksi katelleet videoita ja kuunnelleet Spotifyta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut tätä mä todellakin fiilaan! 💛🔥
Kalterihäkki -pyllykin siellä oikealla alhaalla! 😚
Vierailija kirjoitti:
Kun K Crew nyt ilmeisesti käy lukemassa tätä ketjua, niin ovatkohan laittaneet jonkun liputtamaan näitä viestejä? Täällä pystyi aikaisemmin kirjoittelemaan vapaammin.
Täällä liputtaa vain Aito Tunne ja kumppanit on itse sen sanonut.
Taas löytyi uusi juliste B:lle 🔥
https://64.media.tumblr.com/7ef0817573a5391a7e7d8ffea985eb5c/186b00e007…
Vierailija kirjoitti:
Kärden paljas perse manifestit poistetaan.
Aito Tunne sinäkö se oot ,niin monen tunnin jälkeen muistatko mua ?
En mä mitään paljasta pyllyä tartte, kun ei sille kuitenkaan pääse haukkaamaan ruudulta. Kivoja kuumia ääriviivahousuja kyllä kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka paljon palstan ahkerimmat faniväsääjät ovat oikeasti edesauttaneet Käärijän uraa, siis rahallisesti? Onko tullut ostettua musiikkia, fanituotteita, keikkalippuja vai ootteko vaan ilmaiseksi katelleet videoita ja kuunnelleet Spotifyta?
Oon käynyt yhdellä ilmaiskeikalla. Ihmispaljoudet ahdistavat minua, menen sitten kun on väljempää. Spotifyta kuuntelen runsaasti.
Krääsää en ostele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käynyt yhdellä ilmaiskeikalla. Ihmispaljoudet ahdistavat minua, menen sitten kun on väljempää. Spotifyta kuuntelen runsaasti.
Krääsää en ostele.
Eli 0 euroa.
Made in Italy kirjoitti:
Perché è stato cancellato il mio ultimo commento? Ringraziavo chi mi aveva creduta e invitata a restare, vi ho detto che vi avrei avvertiti se K. veniva avvistato a Roma e vi raccontavo di un flirt di K. verso Marco Mengoni. Comunque ho trovato questo forum cercando notizie sul bromance tra K e B.
Please write in English. I guess messages in other languages get deleted.
Mä en nyt välttämättä fiilaa tota ryysyläis-gestapo-lookkia, toivottavasti tätä ei nähdä enää lisää. 😫