Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
63261/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

madmaria86 insta paljon upeita kuvia K:sta! Todella hienoja! Tuo julistekuva on hänen!

Vierailija
63262/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

Perché è stato cancellato il mio ultimo commento? Ringraziavo chi mi aveva creduta e invitata a restare, vi ho detto che vi avrei avvertiti se K. veniva avvistato a Roma e vi raccontavo di un flirt di K. verso Marco Mengoni. Comunque ho trovato questo forum cercando notizie sul bromance tra K e B.

Please write in English. I guess messages in other languages get deleted.

In Finnish, please!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63263/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka paljon palstan ahkerimmat faniväsääjät ovat oikeasti edesauttaneet Käärijän uraa, siis rahallisesti? Onko tullut ostettua musiikkia, fanituotteita, keikkalippuja vai ootteko vaan ilmaiseksi katelleet videoita ja kuunnelleet Spotifyta?

On tullut ostettua Käärijän musiikkia, fanituotteita ja keikkalippuja. En tosin ole palstan ahkerimpia väsääjiä, ja suuntautuneisuudeltani olen bojanisti.

Vierailija
63264/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka paljon palstan ahkerimmat faniväsääjät ovat oikeasti edesauttaneet Käärijän uraa, siis rahallisesti? Onko tullut ostettua musiikkia, fanituotteita, keikkalippuja vai ootteko vaan ilmaiseksi katelleet videoita ja kuunnelleet Spotifyta?

Noh, mä olen käynyt kolmella keikalla, ostanu sen CCC mixtapen, keltasen fanipaidan, CCC pina coladaa ja kuuntelen jatkuvalla syötöllä tyypin musiikkia Apple Musicin kautta, joka ainakin käsittääkseni maksaa artisteille Spotifyta paremmin.

Vierailija
63265/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt yhdellä ilmaiskeikalla. Ihmispaljoudet ahdistavat minua, menen sitten kun on väljempää. Spotifyta kuuntelen runsaasti.

Krääsää en ostele.

Eli 0 euroa.

Spotify-kuuntelu tuottaa kuitenkin jotain pennosia. Mitään turhaa krääsää ei kyllä kannata ostaa. Mä voisin ehkä ostaa CD:n jos jossain näkisin. 

Vierailija
63266/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken tähän mennessä tulleen merchin olen ostanut ja keikoilla olen käynyt jo vuosia. Musiikinkuuntelusta suoratoistopalvelussa artisti ei saa juuri mitään, mutta on tätäkin tullut tehtyä. Aion toimia samoin jatkossakin.

Vierailija
63267/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas löytyi uusi juliste B:lle 🔥

https://64.media.tumblr.com/7ef0817573a5391a7e7d8ffea985eb5c/186b00e007…

Hot hot hot!

Vierailija
63268/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lupaan tänään illalla päivittää häälistan. Laittakaa tämän viestin alle puuttuvia asioita. Yritän muistaa, että sivu on 3163 (ainakin tällä hetkellä).

Bojanin kostopaita

Mummon verhot -paita. Ja otan saman tien myös ne Tavastia-housut.

Vierailija
63269/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikalla käyty (ihan maksullisella) ja Mixtape ostettu. Muuten luukutan Spotifyta. Fanituotteet on vähän siinä ja tuossa, voisin jotkut kivat korvikset tai kaulakorun (jos semmoisia joskus tulisi) ehkä hankkia. Keikoille aion mennä jatkossakin, kun vaan sopivia osuu kohdalle.

Vierailija
63270/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin Applelta kaiken Käärijän musiikin, kannatuksen vuoksi, noin 30 e + pari keikkalippua eli aika vähäistä on ollut kannatukseni, häpeä tunnustaa.

Vierailija
63271/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa ihmiset suoltamaan tällaista soopaa sivu- ja tuntikaupalla? Ylivilkas hormonitoiminta? Helle? Vai ne sivupersoonat?

Täydellinen kyllästyminen viikkokausia jatkuneeseen ankeuttamiseen ja viestien hallitsemattomaan poisteluun sekä trollaukseen.

Ketjun sisältö on ollut samanlaista alusta alkaen, eikä täältä ole poistettu kuin kaikkein alatyylisimpiä viestejä.

No kai ne asialliset ja fiilistelyviestit on sulle alatyylisiä, kun niitä kerta poistelet, Aito.

Vierailija
63272/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
63273/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jäätiin nyt ilman meet&greetiä G:n kanssa, niin meet&greet kostohepenepaidan kanssa Tampereella käy korvaukseksi, kiitos. 😇

Vierailija
63274/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guys, I can't write translation in Finnish, I don't have the right keyboard. I am writing on PC copying the translation from my phone. Excuse me please.

Vierailija
63275/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Guys, I can't write translation in Finnish, I don't have the right keyboard. I am writing on PC copying the translation from my phone. Excuse me please.

Well english will do just fine. 😊

Vierailija
63276/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä sydän, jos Bojan on kuuma -järkkäristä tuli mieleen, että tässä linkki ko. pätkään:

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1665242626453385216

Mun mieshän se siellä shippailee 😘🥰😍

Kiitos linkin jakaja, olet hyvä ihminen!

Vierailija
63277/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

No worries!

Vierailija
63278/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut neljä keikkalippua. Jonkun fanipaidan jne ostaisin mielellään, jos olis varaa. ccc mixtapen voisin ostaa autoon, jossa mulla on cd soitin, mutta en ole vielä ainakaan tuota tehnyt. Kuuntelen spotifysta. Join yhden tölkin ccc pina coladaa, mutten oikeen tykännyt, en ole alkoholin ystävä.

Vierailija
63279/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjun Aito Ankeuttaja jo varattu?

Vierailija
63280/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

madmaria86 insta paljon upeita kuvia K:sta! Todella hienoja! Tuo julistekuva on hänen!

Kiitos vinkistä, upeita kuvia!

Ketju on lukittu.