Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):
Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, yksityishenkilö, Käärijän ja Jokereiden henkivartijat, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, fiilistelyketjun kebabin syöjä puolustaja, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, Benedict, hornyjail, perseen hajuinen sohva, korut, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, mummon koiranpennut (koska kohta ne on jo isoja), niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 40 muuta fiilistelijää.
Listalta puuttui Bojanin kostopaita, jonka mä varasin tänään! Haluan että se virallistetaan kuulutuslistan kautta!
No taitaa olla höpö höpö -landiasta tää meidän italialainen primadonna.
Vierailija kirjoitti:
Sattumaako että tänne tulee italialainen just kun K on EHKÄ bongattu siellä??? universumi puhuu
Ei vaan koska Italiasta on puhuttu joku trollaa
Italialaista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt jotenkin osta tuota Italialaista sori.
Tietyistä syistä olen myös varautunut.
Kohta italialainen myös kertoo nähneensä K n jossakin. Italiassa tietenkin. Sattumalta.
Italialainen tuskin nimeäisi itseään "made in Italy" 🤭
I assure you that i have been following you for some time. But I've never written before because my english is bad and i have to translate everything first.
Vierailija kirjoitti:
Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):
Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, yksityishenkilö, Käärijän ja Jokereiden henkivartijat, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, fiilistelyketjun kebabin syöjä puolustaja, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, Benedict, hornyjail, perseen hajuinen sohva, korut, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, mummon koiranpennut (koska kohta ne on jo isoja), niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 40 muuta fiilistelijää.
Mun häät Robbarin kans on näköjään peruttu ku sitä ei huolita listalle :(
Why don't you believe me? Howewer my nickname is taken from a song by Rosa Chemical.
Jätetään "italialainen" omaan arvoonsa.
Jostain The Häät - listan versiosta puuttuivat ei-Bojan ja (ilmastointiteipillä tuettu) Vara-Jere. Vai onks nekin varattu vain toisilleen kuten aidot B&J/K eli tavis-palstalaisilta hyppyset irti?
Montako vapaapäivää siis K:lla on?
Saako kiellettyjen sanojen listalta varata Rylanin?! En oo nähny että kukaan ois häntä vielä kerennyt ottamaan! Eiks myös Conor ja Callum oo vielä vapaana jos joku muukin on yhtä pahasti myöhästynyt jaosta? T. Rylanin tuleva puoliso
Ei ole ihan sujuvaa Italiaa mitä kirjoittaa tai on tekstin tuotossa ongelmia. Jotenkin tuntuu hullulta että juuri nyt ilmestyisi kun Italia on tapetilla.
Täällä ei pysty luottamaan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kohta italialainen myös kertoo nähneensä K n jossakin. Italiassa tietenkin. Sattumalta.
Italialaisen ensimmäinen viestihän nimenomaan oli hyvin skeptinen havainnon suhteen, kun ei ole yhtä "Rooman lentokenttää".
Vierailija kirjoitti:
Saako kiellettyjen sanojen listalta varata Rylanin?! En oo nähny että kukaan ois häntä vielä kerennyt ottamaan! Eiks myös Conor ja Callum oo vielä vapaana jos joku muukin on yhtä pahasti myöhästynyt jaosta? T. Rylanin tuleva puoliso
Kaiken, mikä vaan irti lähtee, saa ottaa. Rylan sulle.
Minulla on se Suomen jääkiekko maajoukkue, mutta voisin ottaa vielä cameltoen jos saan.
Pelkään kyllä että nämäkään ei riitä.
T. Nymfomaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Anders ja viherkasvi varattiin!
Juu, palmu tulee mun ja Sonnyn (siis varattu hänkin) bestmaniks, on kyllä periaatteessa vapaana sulhoks jos joku vielä vailla, muuten menee meidän kolmantena pyöränä 👌🏻
Siinä tapauksessa varaan palmun!
-Matti Myöhäinen
I Know, I've been following it for a while.