Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko aito tunne lopettaa sen poistelun ja muiden kiusaamisen? Sinä teet itse juuri samaa mitä sanot K:n tekevän B:lle eli aiheutat pahaa mieltä.
Ihan kaikella rakkaudella tämä ei ole sinun paikkasi. Sinä taistelet täällä yksin tuulimyllyjä vastaan. Eikö sinun kannattaisi mennä palstalle missä sinun kanssasi ollaan samaa mieltä.
Parhainta sinulle kyllä olisi etsiä ihan ammattiapua.En ole sanonut K:n tekevän pahaa B:lle. Te kiusaatte sellaisia keskustelijoita ketjussa, jotka haluavat oikeasti pohtia asioita ja keskustella ja käyttää järkeään.
Miksi sitten poistatit minun viestini, jota itsekin kehuit, koska aioin pohtia JO:n poikien masuja? Omien sanojesi mukaan se olisi ollut sitä kunnollista pohdintaa. Mutta sitten poistatit koko viestin. En ymmärrä. Mistä täällä saa keskustella, oi sinä viisain pohtija? Annatko nyt listan, niin voin poimia sieltä oikeita aiheita. Kiitos.
Ja saanko nyt pohtia niitä masuja vai en? Jäi epäselväksi.
Aioit pohtia? No ehkä siksi. Pohdi, äläkä aio. Lisäksi on vähän ikävää ru otia kenenkään kehoja, siis ymmärrän K on hot -kommentoinnin ja noin, mutta pohtia toisten kehoja?
Haluaisitko että omaa kehoasi pohdittaisiin porukalla? Varsinkin jos olisit esillä muussa ammatissa kuin mallina tms?Kiitos selityksestä. Pohdin nyt kovasti (en vain aio), mitä saan kirjoittaa ja mitä en, koska ei ole kiva, että ne sitten poistetaan. En pidä kehojen ruotimisesta mutta tokihan näitä pohdintoja voi tehdä monelta kannalta. Saanko siis nyt listan sopivista aiheista? Sen sijaan että poistelet näitä, voisit ihan asiallisesti vastata, ettei ole kiva ruotia toisten kehoja. Se on mielestäni paljon pohtivampaa ja itse asiassa älyä vaativaa kuin vain napsutella poisto-näppäintä (siihen pystyy 2-vuotiaskin). Kommunikointi on yleensä näillä palstoilla se jutun idea, eikös?
On, mutta viimeksikin, kun pyydettiin mieluummin keskustelemaan poiston syistä, eikä vain poistamaan, ja kirjoitin sitten syyt keskustellen; nolla kommenttia. Kellään ei ollut mitään sanottavaa esim puolustuksekseen.
Taisivat vain hävetä.
Enkä viittaa nyt sinuun.
Mutta meinaan, ei se porukka rauhoitu, joita vihaan, jos niille sanoo asiasta. Ilman nikkejä täällä ei voi tietää kuka on sitä porukkaa.
Minä haluan tietää olitko se sinä joka poistatteli sen ruusuilla allekirjoittavan rouvan kommentteja? Hän ainakin oli kaikille ystävällinen. Ei tunnu kivalta jos kaikki kivat kirjoittajat lähtevät pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi persikkakuvat vain korostavat sitä, miten tyhmä K on ja miten tyhmää ja epäkypsän amislaisen tasoa sen somesisältö on.
Kyllä alkaa lopullisesti kuva rapista Ksta.
Ja vielä keikkailee Porin parhaalla paikalla, lapsiyleisölle.
YökRupeahan sit seuraamaan vaikka jotain toista artistia.
UMK23 ja Viisu-Käärijä on aivan eri tyyppi.
Nyt katsoin jotain keikkaa ja en meinannut tunnistaa samaksi henkilöksi.
Paskaa jauhava, räppäävä lihapulla kuoriutui ulos liian pienestä takista.
YäkKyllä, Jere ja Käärijä on eri. Mutta ei jälkimmäinenkään muiden ulkonäköä sun tapaan arvostele.
Jerestä tässä ei ole puhuttu mitään.
Jälkimmäinen roastaa. Eli piilovittuilua.
no, Viisuissa oli Jere, joten kyllä, puhuit hänestäkin. Käärijä ei ole koskaan mun kuullen roastannut jonkun ulkonäköä tohon tapaan, kuin sinä. Joten olet ehkä ihan viimeinen arvostelemaan.
https://www.facebook.com/groups/572676961323800/permalink/6306870321894…
Tämä olisi minusta ollut paras muraali ,tällaisen olisin toivonut olevan ehdokkaana ,juuri tuosta tilanteesta,ikävä kyllä kukaan ei tarttunut tähän aiheeseen...
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi minusta ollut paras muraali ,tällaisen olisin toivonut olevan ehdokkaana ,juuri tuosta tilanteesta,ikävä kyllä kukaan ei tarttunut tähän aiheeseen...
Linkki ei näy ryhmän ulkopuolisille.
No niin, vissiin on joku pissannut tosiaan taas jonku aamumuroihin. Vai onko jollain pikkunälkä ja kinkut tippunu palaneen paahtoleivän päältä?
Mutta meidän pitäis kyllä nyt vähän ruveta miettiin noita manifestointeja kun K on niin kiltti taas ollu että toteuttaa kaiken. 🤔 Onkohan siinä taas se ettei se osaa sanoa ei? Nään tässä mahdollisuuksia 🤤😇 eikun siis piti sanoa että ehkä meidän pitää vähän rajoittaa, vaikka se tuntuisikin pahalta. 😢
Ja tän päivän jälkeen pitkä tauko, oliko? Mitä me sit tehdään? 😓 Viekkarit iskee taas varmasti. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi persikkakuvat vain korostavat sitä, miten tyhmä K on ja miten tyhmää ja epäkypsän amislaisen tasoa sen somesisältö on.
Kyllä alkaa lopullisesti kuva rapista Ksta.
Ja vielä keikkailee Porin parhaalla paikalla, lapsiyleisölle.
YökNo siistimminhän nämä persikat oli 🍑🍑 kuin bottas paljaana ja tänä aamunakin joku urheilija. Kaikilla muuten kaunis järvimaisema mukana!
Koska näillä Käärijän kuvilla kun peitetään persikalla vihjaillaan johonkin rumaan ja karskiin, karkeaan. Jota vain nyt ei näytetä. Siis hyi. Sen sijaan jos jollain Bottaksella(?) olisi kuvassa paljas takamus (?) ja kuva on kaunis, mitä pahaa siinä sinänsä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi minusta ollut paras muraali ,tällaisen olisin toivonut olevan ehdokkaana ,juuri tuosta tilanteesta,ikävä kyllä kukaan ei tarttunut tähän aiheeseen...Linkki ei näy ryhmän ulkopuolisille.
Voi hitsi...se ois upee ,siinä siis viisulavalta Kärtsä ja varjokuva pitkine kielineen...mä oletin ,että joku ehdokas olisi juurikin sellaisen tehnyt ,mutta ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Aito Tunne sama henkilö kuin Aina Alapeukku? Vai voiko täällä olla jopa kaksi ankeuttajaa?
Oonkohan minä tuo Aito Tunne, kun en usko K n suuriin tunteisiin tai Slovenian matkaan. Tiedoksi kaikille, että en ole koskaan poistattanut toisten kommentteja, omiani kyllä joskus. Luulen, että meitä samasta aiheesta kirjoittaneita on useita.
Kummasti kaikki K:n haukkujat ja muut trollit ilmestyvät tänne aina yhtä aikaa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko aito tunne lopettaa sen poistelun ja muiden kiusaamisen? Sinä teet itse juuri samaa mitä sanot K:n tekevän B:lle eli aiheutat pahaa mieltä.
Ihan kaikella rakkaudella tämä ei ole sinun paikkasi. Sinä taistelet täällä yksin tuulimyllyjä vastaan. Eikö sinun kannattaisi mennä palstalle missä sinun kanssasi ollaan samaa mieltä.
Parhainta sinulle kyllä olisi etsiä ihan ammattiapua.En ole sanonut K:n tekevän pahaa B:lle. Te kiusaatte sellaisia keskustelijoita ketjussa, jotka haluavat oikeasti pohtia asioita ja keskustella ja käyttää järkeään.
Miksi sitten poistatit minun viestini, jota itsekin kehuit, koska aioin pohtia JO:n poikien masuja? Omien sanojesi mukaan se olisi ollut sitä kunnollista pohdintaa. Mutta sitten poistatit koko viestin. En ymmärrä. Mistä täällä saa keskustella, oi sinä viisain pohtija? Annatko nyt listan, niin voin poimia sieltä oikeita aiheita. Kiitos.
Aioit pohtia? No ehkä siksi. Pohdi, äläkä aio. Lisäksi on vähän ikävää ru otia kenenkään kehoja, siis ymmärrän K on hot -kommentoinnin ja noin, mutta pohtia toisten kehoja?
Haluaisitko että omaa kehoasi pohdittaisiin porukalla? Varsinkin jos olisit esillä muussa ammatissa kuin mallina tms?Kiitos selityksestä. Pohdin nyt kovasti (en vain aio), mitä saan kirjoittaa ja mitä en, koska ei ole kiva, että ne sitten poistetaan. En pidä kehojen ruotimisesta mutta tokihan näitä pohdintoja voi tehdä monelta kannalta. Saanko siis nyt listan sopivista aiheista? Sen sijaan että poistelet näitä, voisit ihan asiallisesti vastata, ettei ole kiva ruotia toisten kehoja. Se on mielestäni paljon pohtivampaa ja itse asiassa älyä vaativaa kuin vain napsutella poisto-näppäintä (siihen pystyy 2-vuotiaskin). Kommunikointi on yleensä näillä palstoilla se jutun idea, eikös?
On, mutta viimeksikin, kun pyydettiin mieluummin keskustelemaan poiston syistä, eikä vain poistamaan, ja kirjoitin sitten syyt keskustellen; nolla kommenttia. Kellään ei ollut mitään sanottavaa esim puolustuksekseen.
Taisivat vain hävetä.
Enkä viittaa nyt sinuun.
Mutta meinaan, ei se porukka rauhoitu, joita vihaan, jos niille sanoo asiasta. Ilman nikkejä täällä ei voi tietää kuka on sitä porukkaa.Minä haluan tietää olitko se sinä joka poistatteli sen ruusuilla allekirjoittavan rouvan kommentteja? Hän ainakin oli kaikille ystävällinen. Ei tunnu kivalta jos kaikki kivat kirjoittajat lähtevät pois.
Toivoit keskustelua aiheesta. Voisitko nyt vastata kysymykseen ja keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistatettiin eilen viestit joissa pohdittiin sitä että B:llä on Sloveniassa kyllä paljon ihmisiä tukena joten K tuskin on se ykköshenkilö tueksi juuri nyt. Siitä huomaa että joku on liian syvällä heidän suhdekuvitelmissaan kun tällaiset pitää poistaa. Myöskin tuo on ihan turhaa jankuttaa että Martin on vain ystävä ja ei pidä shippauksesta (mistähän tuokin on keksitty). He voivat olla ihan mitä vain, kukaan täällä ei sitä tiedä.
Martinin omasta suusta on ihan keksitty, asia on oikeasti häntä vaivannut, eikä ole sanonut asiasta vain kerran. Täällä aina vakuuttaa ihmiset, että jos esimerkiksi K sanoisi shippauksen häiritsevän, niin lopettaisitte. Nyt on mahdollisuus näyttää, onko siihen ees kykeneväinen, koska toive Martinilta on tullut.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että missä on sanonut näin, onko siihen joku häästattelu jossain?
Jokereiden Q&A:ssa oli ensimmäinen, toinen omassa stoorissaan.
Niistä luulisi sitten olevan pätkät vielä jossain. Eikä ole edes mitään shippausta jutella heidän kämppäkaveruudestaan vaan se on tosiasia jonka B itse sanoi.
Sekin tosiasia on vähän levinnyt käsiin täällä. Martin tuli kesäksi lomalle Sloveniaan ja palaa kumppaninsa luo Englantiin nyt syksyllä kun opinnot jatkuu.
Mistä hänenkään kumppaneista tiedätte ja vähän epäilen että mitään "Martin sanoi ettei tykkää shippauksesta" -viestejä edes on. Mulle on ihan sama mitä B&M ovat mutta vaikuttaa taas siltä että jotkut ei kestä kuulla B:n olevan läheinen muidenkin kuin K:n kanssa vaikka se on fakta.
Martinin omasta ig:stä.
Martinin ig on yksityinen. Mikäs se q&a on mistä on puhuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisivat vain hävetä.
Enkä viittaa nyt sinuun.
Mutta meinaan, ei se porukka rauhoitu, joita vihaan, jos niille sanoo asiasta. Ilman nikkejä täällä ei voi tietää kuka on sitä porukkaa.Minä haluan tietää olitko se sinä joka poistatteli sen ruusuilla allekirjoittavan rouvan kommentteja? Hän ainakin oli kaikille ystävällinen. Ei tunnu kivalta jos kaikki kivat kirjoittajat lähtevät pois.
Poistin muutaman. Hän oli minua kohtaan näsäviisas. Ja vain töötötti sitä ihquttelua eikä vastannut aidosti, jos kommentoi jotain. Mm. sitä Lontoon keikkalippumetsästystä jossa jauhoi miten on enkeli niille lapsille poistelin.
Mutta hän on varmaan nyt vain busy jos ei palstaile. Ei vaikuttnut loukkaantujalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistatettiin eilen viestit joissa pohdittiin sitä että B:llä on Sloveniassa kyllä paljon ihmisiä tukena joten K tuskin on se ykköshenkilö tueksi juuri nyt. Siitä huomaa että joku on liian syvällä heidän suhdekuvitelmissaan kun tällaiset pitää poistaa. Myöskin tuo on ihan turhaa jankuttaa että Martin on vain ystävä ja ei pidä shippauksesta (mistähän tuokin on keksitty). He voivat olla ihan mitä vain, kukaan täällä ei sitä tiedä.
Martinin omasta suusta on ihan keksitty, asia on oikeasti häntä vaivannut, eikä ole sanonut asiasta vain kerran. Täällä aina vakuuttaa ihmiset, että jos esimerkiksi K sanoisi shippauksen häiritsevän, niin lopettaisitte. Nyt on mahdollisuus näyttää, onko siihen ees kykeneväinen, koska toive Martinilta on tullut.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että missä on sanonut näin, onko siihen joku häästattelu jossain?
Niistä luulisi sitten olevan pätkät vielä jossain. Eikä ole edes mitään shippausta jutella heidän kämppäkaveruudestaan vaan se on tosiasia jonka B itse sanoi.
Sekin tosiasia on vähän levinnyt käsiin täällä. Martin tuli kesäksi lomalle Sloveniaan ja palaa kumppaninsa luo Englantiin nyt syksyllä kun opinnot jatkuu.
Mistä hänenkään kumppaneista tiedätte ja vähän epäilen että mitään "Martin sanoi ettei tykkää shippauksesta" -viestejä edes on. Mulle on ihan sama mitä B&M ovat mutta vaikuttaa taas siltä että jotkut ei kestä kuulla B:n olevan läheinen muidenkin kuin K:n kanssa vaikka se on fakta.
Oli Jokereiden tilillä 2021, siinä oli myös G messissä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kun tällä "shippaamisella" vieläpä halutaan vaan yksinomaan ärsyttää täällä olevia.
Niin, vastineena siihen, kun täällä *ei saa* olla sitä mieltä, että K ei aio tehdä mitään. Miten vaikeaa se on hyväksyä, että osa ihmisistä uskoo niin?
Itse olen täällä ihan vain seuratakseni sitten sitä itkua ja hammastenkiristystä, kun ei elokuussa nähneet. Plus Jokereiden ja Bojanin tilanne kiinnostaa.
Ja jos K näkisikin Bojanin, niin haluaisin mä senkin jakaa, vaikka silti en ajattelis, että se oli mitä odotin (romanssia).Sä selität "porukka, joita vihaan" ja "olen täällä ihan vain seuratakseni itkua ja hammastenkiristystä.."
Olisiko sun aika hakeutua vaikka terapiaan? Sulla ei ole nyt kaikki kunnossa.
Ei ole. Esim tämä aamuhan on jatkunut ihanan keskustelevasti.
Vierailija kirjoitti:
No niin, vissiin on joku pissannut tosiaan taas jonku aamumuroihin. Vai onko jollain pikkunälkä ja kinkut tippunu palaneen paahtoleivän päältä?
Mutta meidän pitäis kyllä nyt vähän ruveta miettiin noita manifestointeja kun K on niin kiltti taas ollu että toteuttaa kaiken. 🤔 Onkohan siinä taas se ettei se osaa sanoa ei? Nään tässä mahdollisuuksia 🤤😇 eikun siis piti sanoa että ehkä meidän pitää vähän rajoittaa, vaikka se tuntuisikin pahalta. 😢
Ja tän päivän jälkeen pitkä tauko, oliko? Mitä me sit tehdään? 😓 Viekkarit iskee taas varmasti. 🥴
Olen samaa mieltä, että nyt tarkkana manifestoinnin kanssa, kun näin kerran toiveemme toteutuu 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisivat vain hävetä.
Enkä viittaa nyt sinuun.
Poistin muutaman. Hän oli minua kohtaan näsäviisas. Ja vain töötötti sitä ihquttelua eikä vastannut aidosti, jos kommentoi jotain. Mm. sitä Lontoon keikkalippumetsästystä jossa jauhoi miten on enkeli niille lapsille poistelin.
Mutta hän on varmaan nyt vain busy jos ei palstaile. Ei vaikuttnut loukkaantujalta.
Eli jos ihminen on positiivinen ja kiltti läheisilleen siitä ei saa keskustella? Mitä se on sinulta pois? Minä toivoisin että tuollaisia ihmisiä olisi enemmän kuin hän. Näyttää tunteensa. Muistan kun kirjoitti itkeneensä myös. Toivon todella että hän tulee takaisin etkä sinä ajanut häntä pois ja jos tulee niin antaisit hänen olla oma itsensä ja rauhassa täällä niin kuin kaikkien muidenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli Jokereiden tilillä 2021, siinä oli myös G messissä silloin.
Onks se siellä enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Aito Tunne sama henkilö kuin Aina Alapeukku? Vai voiko täällä olla jopa kaksi ankeuttajaa?
Oonkohan minä tuo Aito Tunne, kun en usko K n suuriin tunteisiin tai Slovenian matkaan. Tiedoksi kaikille, että en ole koskaan poistattanut toisten kommentteja, omiani kyllä joskus. Luulen, että meitä samasta aiheesta kirjoittaneita on useita.
--
Kummasti kaikki K:n haukkujat ja muut trollit ilmestyvät tänne aina yhtä aikaa. 🙄
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että nyt tarkkana manifestoinnin kanssa, kun näin kerran toiveemme toteutuu 😂
Minä voisin manifestoida Kn tänne mun viereen sänkyyn pötkötteleen. Tai Jn, kumpi vaan käy. Ai ei onnistu? Höh, pitää keksiä joku muu. 🤔
Minä manifestoin Janin omaan sänkyyni antamaan matikan tukiopetusta.
Tätähän ei sitten ilmeisesti pysty todistamaan jos on ollut katoava stoori vuosia sitten.