Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61801/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa siihen, onko J menossa Sloveniaan vai Italiaan vaiko minnekään, niin vaikka B:llä on taatusti paljon läheisiä ihmisiä tukenaan, ei kukaan heistä ole kokenut samanlaista äkkisyvää isojen yleisöjen eteen ja kansainväliseen julkisuuteen kuin hän ja J. Eli sen takia voisi ajatella, että ymmärtävät hyvin toisiaan ja pystyvät tarjoamaan vertaistukea paremmin kuin joku lapsuuden kaveri, jonka elämä on pysynyt täysin ennallaan. Siihen faktaan lisättynä se hulluttelu ja rentous, mikä heillä yhdessä on, niin varmasti olisi enemmän hyvää tekevä kuin kuormittava vierailu B:lle. Hyvin kasuaalisti olivat Suomessakin, tuskin J:lle pitäisi mitään nähtävyyskierroksia tai hienoja illallisia alkaa järjestää, ei tässä tilanteessa tai muulloinkaan. Olen alkanut uskoa, että J:n mutkattomuus ja suoranainen inhorealismi on B:lle todella helpottavaa ja virkistävää.

Toi vika lause; todellakin. Kun on mietityy, että mihin Bojan ihastui Kärtsässä jo helmikuussa, niin se voi olla JUST tuo. Koska vaikket edes tiedostausi, niin tuollaiset asiat kyllä välittyy.

Ai että, ihana ajatella.

Vierailija
61802/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, vissiin on joku pissannut tosiaan taas jonku aamumuroihin. Vai onko jollain pikkunälkä ja kinkut tippunu palaneen paahtoleivän päältä?

Mutta meidän pitäis kyllä nyt vähän ruveta miettiin noita manifestointeja kun K on niin kiltti taas ollu että toteuttaa kaiken. 🤔 Onkohan siinä taas se ettei se osaa sanoa ei? Nään tässä mahdollisuuksia 🤤😇 eikun siis piti sanoa että ehkä meidän pitää vähän rajoittaa, vaikka se tuntuisikin pahalta. 😢

Ja tän päivän jälkeen pitkä tauko, oliko? Mitä me sit tehdään? 😓 Viekkarit iskee taas varmasti. 🥴

Olen samaa mieltä, että nyt tarkkana manifestoinnin kanssa, kun näin kerran toiveemme toteutuu 😂

Hmmm...pitäiskö oikein ranskalaisilla viivoilla laittaa, niin ketjua "tsekkailevat" löytävät ne helposti 😂

- Uudesta musasta esimakua

- Rentoutus/Ystävänhoivatuki-matka ilmoitus Sloveniaan jollain pikkupikku vinkillä

- Hiestä kimmaltava selkäkuva, mielellään kädet ylhäällä ja hiukset sekaisin

- Photoshoot johonkin lehteen tulevista Euroopan kiertueen esiintymisasuista

Tässäpä muutama...Manifestoidaan!

Mä haluaisin kuvan, missä nämä kaksi ovat vierekkäin tai vaikka päällekkäin hiestä märkänä.

Se on sitten se pikku pikku vihjekuva sieltä Slovenian päästä 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61803/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pohdiskelin juuri tuossa aamupuurolla, että voi kuinka kaipaankin Bojanin hymyä ja pehmeää ihoa ja kaikkea hänessä.

Haluaisin vain suudella hänen pehmeitä huuliaan. Pohdin myös sitä, kuinka aikaisin pitää lähteä lenntokentälle ,että varmasti ehtii Slovenian koneeseen. En voi myöskään odottaa tapaavani rakkaani parhaan ystävän . Olen todella onnellinen, että hänellä on ystävä tukenaan.

t. K

Oot selkeästi paljon tyyneempi kuin eilisissä viesteissäsi.

Vierailija
61804/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jo katsoneet bojanin tatuointihaastattelun toisen osan?

En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta puhuuko hän tuossa jostain ahdistuskohtauksen kokemisesta?

Minä ymmärsin ainakin niin, kun hän sanoi että "nuorempana oli yliluonnollisten asioiden kanssa todella vaikeaa", että hänellä olisi ollut oikein jotain pahempia pelkotiloja. Voi toista, herkkä tyyppi on selvästi ja ahdistukseen taipuvainen.

Vierailija
61805/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, vissiin on joku pissannut tosiaan taas jonku aamumuroihin. Vai onko jollain pikkunälkä ja kinkut tippunu palaneen paahtoleivän päältä?

Mutta meidän pitäis kyllä nyt vähän ruveta miettiin noita manifestointeja kun K on niin kiltti taas ollu että toteuttaa kaiken. 🤔 Onkohan siinä taas se ettei se osaa sanoa ei? Nään tässä mahdollisuuksia 🤤😇 eikun siis piti sanoa että ehkä meidän pitää vähän rajoittaa, vaikka se tuntuisikin pahalta. 😢

Ja tän päivän jälkeen pitkä tauko, oliko? Mitä me sit tehdään? 😓 Viekkarit iskee taas varmasti. 🥴

Olen samaa mieltä, että nyt tarkkana manifestoinnin kanssa, kun näin kerran toiveemme toteutuu 😂

Hmmm...pitäiskö oikein ranskalaisilla viivoilla laittaa, niin ketjua "tsekkailevat" löytävät ne helposti 😂

- Rentoutus/Ystävänhoivatuki-matka ilmoitus Sloveniaan jollain pikkupikku vinkillä

Mä haluaisin kuvan, missä nämä kaksi ovat vierekkäin tai vaikka päällekkäin hiestä märkänä.

Se on sitten se pikku pikku vihjekuva sieltä Slovenian päästä 👍

Semmosta pientä hienovaraista vihjailua.

Vierailija
61806/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo nainen on jonka ig storyja Evvk on jakanut tällä viikolla keikoilta?

Vierailija
61807/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä manifestoin Janin omaan sänkyyni antamaan matikan tukiopetusta.

Mä en kyllä oppisi yhtään matikkaa, jos joku Jan olisi mun opettaja. Keskittymiskykyni olisi pyöreä 0.

Kyllä minä jaksaisin keskittyä kulmien ja pituuden mittaamiseen.

T. Matikan ope

Vierailija
61808/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai pieni video niin kuin Euroviisujen lippu video. Loppuu video siihen kun vetävät formulalakanan päällensä.

Vierailija
61809/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi kukaan ei jatkanut keskustelua siitä, miten rumasti tai pilkaten K käsittelee monia asioita storyissaan, mutta hän on silti se uniikki lumihiutale, josta ei saa puhua samaan tyyliin. Tajusitteko kenties jotakin?

Ei siinä, senkun käsittelee, mutta pitäisi ihmisillä olla sitten oikeus puhua hänestä samaan tyyliin. 

Vierailija
61810/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin heittäytyä hurjaksi ja manifestoida Krisiltä meikit levinneen kuvan. Voi kun olisi nätti.

Sama sulle. Kirjoita aiheesta pohtivammin, niin en poistele.

Kirjallisuuskriitikoille on ihan omat kokoontumisajonsa.

Aina Alapeukku siis haluaa, että me pohditaan filosofisesti Janin yksityishenkilöä. No eiköhän siitäkin aiheesta yksi 900 sivua pitkä kirjallisuuden Bestseller saada tarvittaessa aikaiseksi.

Vierailija
61811/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai pieni video niin kuin Euroviisujen lippu video. Loppuu video siihen kun vetävät formulalakanan päällensä.

Mä näen vielä pienen jatkon: samaa kiherrystä ja hihitystä sieltä peiton alta, kuin lippuvideossakin lipun alla :)

Vierailija
61812/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi kukaan ei jatkanut keskustelua siitä, miten rumasti tai pilkaten K käsittelee monia asioita storyissaan, mutta hän on silti se uniikki lumihiutale, josta ei saa puhua samaan tyyliin. Tajusitteko kenties jotakin?

Ei siinä, senkun käsittelee, mutta pitäisi ihmisillä olla sitten oikeus puhua hänestä samaan tyyliin. 

Sivistä ja kerro, kenen ulkonäköä hän on haukkunut. Ei ole.

Vierailija
61813/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin heittäytyä hurjaksi ja manifestoida Krisiltä meikit levinneen kuvan. Voi kun olisi nätti.

Aina Alapeukku siis haluaa, että me pohditaan filosofisesti Janin yksityishenkilöä. No eiköhän siitäkin aiheesta yksi 900 sivua pitkä kirjallisuuden Bestseller saada tarvittaessa aikaiseksi.

No ihan riittää vaikka samanpituinen, kuin Krisistä äsken. Tää on keskustelupalsta, ei mikään "yritän vauhkoontua mahdollisimman kovaan vauhtiin taas, kun aivot puuttuu" -palsta.

Vierailija
61814/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, kuka aloittaa?

Vierailija
61815/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin manifestoida Kn tänne mun viereen sänkyyn pötkötteleen. Tai Jn, kumpi vaan käy. Ai ei onnistu? Höh, pitää keksiä joku muu. 🤔

Minä manifestoin myös K:n sänkyyni, mutta me ei pötkötellä...

Vierailija
61816/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä manifestoin Janin omaan sänkyyni antamaan matikan tukiopetusta.

Mä en kyllä oppisi yhtään matikkaa, jos joku Jan olisi mun opettaja. Keskittymiskykyni olisi pyöreä 0.

Kyllä minä jaksaisin keskittyä kulmien ja pituuden mittaamiseen.

T. Matikan ope

Pohdin ollaankohan samassa koulussa töissä 🤣

T. Enkun ope

Vierailija
61817/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kyllä hyvä osoitus siitä, miten huonosti vauva palstan moderointi on hoidettu.

Vierailija
61818/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihmisellä mennä noin pahasti tunteisiin persikoilla peitetyt takapuolet?

Vierailija
61819/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan riittää vaikka samanpituinen, kuin Krisistä äsken. Tää on keskustelupalsta, ei mikään "yritän vauhkoontua mahdollisimman kovaan vauhtiin taas, kun aivot puuttuu" -palsta.

En mä jaksa sua. SÄ ET VOI MÄÄRÄTÄ MITÄ JA MITEN JA MISTÄ MUUT SAA TÄÄLLÄ KIRJOITTAA!

Vierailija
61820/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistä ja kerro, kenen ulkonäköä hän on haukkunut. Ei ole.

Ei ole haukkunut ulkonäköä, mutta hänestä voidaan puhua muulla tavalla samallalailla pilkaten, kuin hän puhuu asioista tai laittaa kuvia pilkallaan. Inhoan pilkkaajia ja minusta heitä on ok pilkata sitten myös. 

Ketju on lukittu.