Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61781/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin heittäytyä hurjaksi ja manifestoida Krisiltä meikit levinneen kuvan. Voi kun olisi nätti.

Vierailija
61782/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä tosi outoa jos Bojanin ja Martinin välillä ois jotain romanttista. Meinaan sitä ei voi kyllä Bojanin kohdalla mistään läheisyyden määrästä tai hymyjen tasosta päätellä.

Hän on ihanan tunteellinen ja valoisa tyyppi. Kuten esim tässä. Katsokaa, miten ihan isosti se reagoi moniin kanssakilpailjoihinsa, kun semifinaali-1:stä läpi päässeet julistettiin:

Hän vain on se kultainennoutaja 😇🥹😍😉😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61783/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J: You hang up

B: No you hang up

J: You hang up

B: No you hang up

J: Okay! Open the door and let me in.

B runs to the door and takes J in his arms

Ihana! Joku eilen ehdotti sarjakuvia näistä minificestä, se olis niin huippua!💙💚 Toivottavasti jollain on näitä tallessa.

Vierailija
61784/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi oli toi kommentti sähköistä? Onko jossain joku pidempi raportti jo Siltakemmakoista vai liekö poistettu?

Vierailija
61785/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen, onko J menossa Sloveniaan vai Italiaan vaiko minnekään, niin vaikka B:llä on taatusti paljon läheisiä ihmisiä tukenaan, ei kukaan heistä ole kokenut samanlaista äkkisyvää isojen yleisöjen eteen ja kansainväliseen julkisuuteen kuin hän ja J. Eli sen takia voisi ajatella, että ymmärtävät hyvin toisiaan ja pystyvät tarjoamaan vertaistukea paremmin kuin joku lapsuuden kaveri, jonka elämä on pysynyt täysin ennallaan. Siihen faktaan lisättynä se hulluttelu ja rentous, mikä heillä yhdessä on, niin varmasti olisi enemmän hyvää tekevä kuin kuormittava vierailu B:lle. Hyvin kasuaalisti olivat Suomessakin, tuskin J:lle pitäisi mitään nähtävyyskierroksia tai hienoja illallisia alkaa järjestää, ei tässä tilanteessa tai muulloinkaan. Olen alkanut uskoa, että J:n mutkattomuus ja suoranainen inhorealismi on B:lle todella helpottavaa ja virkistävää.

Vierailija
61786/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas sitten alkaa taas K&B fiilistelyviestit poistua

Niinpä, kaikki ihanat, positiiviset viestit, missä pojista puhutaan yksin tai yhdessä poistuvat. Jäljelle jää epämääräisiä, kummallisia viestejä ketjun ulkopuolisista ihmisistä.

Tänään ketjussa aamuvuorossa poistelijoista/ ja trolleista ainakin:

-Aidot tunteet-jankkaaja

-Martinin ja B:n shippaaja

Toivottavasti saatte edes sunnuntaikorvauksia kun heti aamuseitsemältä olette joutuneet täällä päivystämään😘

Mä luulin, että noista kirjoittaa yksi ja sama henkilö?

Vierailija
61787/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin heittäytyä hurjaksi ja manifestoida Krisiltä meikit levinneen kuvan. Voi kun olisi nätti.

Sama sulle. Kirjoita aiheesta pohtivammin, niin en poistele.

Ootko nyt ihan tosissasi? Älä viitti.

Vierailija
61788/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjallisuuskriitikoille on ihan omat kokoontumisajonsa.

Vierailija
61789/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi oli toi kommentti sähköistä? Onko jossain joku pidempi raportti jo Siltakemmakoista vai liekö poistettu?

Ei ole raportteja vielä tullut.

Vierailija
61790/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis, ok.

Haluaisin manifestoida kuvan Kris Gustinista meikit levinneenä, koska uskon, että hän olisi hyvin nätti tällä tavalla. Ehkä kuva voisi olla otettuna vaikka jossain hieman hämyisessä tilassa, koska peiliselfiet on jo varattu toiselle, jonka nimi alkaa K kirjaimella. Eyelinerit ehdottomasti valuneina kauniille vaaleille poskille. Ehkä hiuksetkin voisi olla vähän sekaisin, ja sitten sellainen ilme kasvoilla, joka ei jätä mitään kysymysten varaan.

Vierailija
61791/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävis myös Jukka!

JUKKA ON MINUN. Oon huudellut sen perään yli kuukauden.

Ääh, no sitte jono! 🙋🏻 (Vai joko se vuoronumerosysteemi oli meillä käytössä?)

Voin suostua viikko-viikko systeemiin myös. Nyt tuli paha mieli, että jäit ilman.

Vierailija
61792/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jure on mun! 😍

Vierailija
61793/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävis myös Jukka!

Ääh, no sitte jono! 🙋🏻 (Vai joko se vuoronumerosysteemi oli meillä käytössä?)

Voin suostua viikko-viikko systeemiin myös. Nyt tuli paha mieli, että jäit ilman.

Joo eiköhän me saada sovittua tämä. Vuoroviikot kuulostaa hyvältä!

Vierailija
61794/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävis myös Jukka!

Jukan ig:n perusteella taitaa kuulua Jukka jollekin ihan muulle, mutta eipä hänestä sen enempää. 😚

Vierailija
61795/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/niini5/724847701151432704/when-the-sound-doesnt-…

Vierailija
61796/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, vissiin on joku pissannut tosiaan taas jonku aamumuroihin. Vai onko jollain pikkunälkä ja kinkut tippunu palaneen paahtoleivän päältä?

Mutta meidän pitäis kyllä nyt vähän ruveta miettiin noita manifestointeja kun K on niin kiltti taas ollu että toteuttaa kaiken. 🤔 Onkohan siinä taas se ettei se osaa sanoa ei? Nään tässä mahdollisuuksia 🤤😇 eikun siis piti sanoa että ehkä meidän pitää vähän rajoittaa, vaikka se tuntuisikin pahalta. 😢

Ja tän päivän jälkeen pitkä tauko, oliko? Mitä me sit tehdään? 😓 Viekkarit iskee taas varmasti. 🥴

Olen samaa mieltä, että nyt tarkkana manifestoinnin kanssa, kun näin kerran toiveemme toteutuu 😂

Hmmm...pitäiskö oikein ranskalaisilla viivoilla laittaa, niin ketjua "tsekkailevat" löytävät ne helposti 😂

- Uudesta musasta esimakua

- Rentoutus/Ystävänhoivatuki-matka ilmoitus Sloveniaan jollain pikkupikku vinkillä

- Hiestä kimmaltava selkäkuva, mielellään kädet ylhäällä ja hiukset sekaisin

- Photoshoot johonkin lehteen tulevista Euroopan kiertueen esiintymisasuista

Tässäpä muutama...Manifestoidaan!

Vierailija
61797/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävis myös Jukka!

Jukan ig:n perusteella taitaa kuulua Jukka jollekin ihan muulle, mutta eipä hänestä sen enempää. 😚

No ei täällä nyt tommosista pikkuseikoista välitetä. 🤷🏻

Vierailija
61798/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo katsoneet bojanin tatuointihaastattelun toisen osan?

En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta puhuuko hän tuossa jostain ahdistuskohtauksen kokemisesta?

Vierailija
61799/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, vissiin on joku pissannut tosiaan taas jonku aamumuroihin. Vai onko jollain pikkunälkä ja kinkut tippunu palaneen paahtoleivän päältä?

Mutta meidän pitäis kyllä nyt vähän ruveta miettiin noita manifestointeja kun K on niin kiltti taas ollu että toteuttaa kaiken. 🤔 Onkohan siinä taas se ettei se osaa sanoa ei? Nään tässä mahdollisuuksia 🤤😇 eikun siis piti sanoa että ehkä meidän pitää vähän rajoittaa, vaikka se tuntuisikin pahalta. 😢

Ja tän päivän jälkeen pitkä tauko, oliko? Mitä me sit tehdään? 😓 Viekkarit iskee taas varmasti. 🥴

Olen samaa mieltä, että nyt tarkkana manifestoinnin kanssa, kun näin kerran toiveemme toteutuu 😂

Hmmm...pitäiskö oikein ranskalaisilla viivoilla laittaa, niin ketjua "tsekkailevat" löytävät ne helposti 😂

- Uudesta musasta esimakua

- Rentoutus/Ystävänhoivatuki-matka ilmoitus Sloveniaan jollain pikkupikku vinkillä

- Hiestä kimmaltava selkäkuva, mielellään kädet ylhäällä ja hiukset sekaisin

- Photoshoot johonkin lehteen tulevista Euroopan kiertueen esiintymisasuista

Tässäpä muutama...Manifestoidaan!

Mä haluaisin kuvan, missä nämä kaksi ovat vierekkäin tai vaikka päällekkäin hiestä märkänä.

Vierailija
61800/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pohdiskelin juuri tuossa aamupuurolla, että voi kuinka kaipaankin Bojanin hymyä ja pehmeää ihoa ja kaikkea hänessä.

Haluaisin vain suudella hänen pehmeitä huuliaan. Pohdin myös sitä, kuinka aikaisin pitää lähteä lenntokentälle ,että varmasti ehtii Slovenian koneeseen. En voi myöskään odottaa tapaavani rakkaani parhaan ystävän . Olen todella onnellinen, että hänellä on ystävä tukenaan.

t. K

Ketju on lukittu.