Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin anteeksi kiusaajalleni

Vierailija
21.02.2024 |

Kiusaaja oli oma isäpuoli. 

Ymmärsin vihdoin mistä on kysymys. Hänen kasvatusmetodit olivat hirveät koska hänen omat vanhemmat olivat kasvattaneet hänet huonosti, tätä on jatkunut pitkään heidän suvussa. Ne traumat siellä suvussa on kokoajan kulkeutunut sukupolvelta toiselle. Tää isäpuoli ei ollut osannut käsitellä näitä traumojaan, mikä taas aiheutti sen että hän kohdisti oman vihansa minuun. 

Ei me parhaita kavereita olla edelleenkään, mutta kyllä mä hänelle synttärit toivotan. 

Mikä tärkeintä, olen itse saavuttanut isomman ymmärryksen tason, mikä tarkoittaa sitä että minulla on avain purkaa tämä jatkumo. Kasvattaa oma lapsi paremmin. 

Suosittelen muitakin ajattelemaan asioita ymmärryksen kautta. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa <3

Vierailija
2/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna ikinä anteeksi kiusaajilleni. En koskaan. On sellaista, mitä ei saa tehdä ja mitä ei tarvitse antaa anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sitä pitää, se on aikuistumisen merkki. Monet aikuiset ovat lapsia mitä tulee näihin asioihin. 

"yhyyyyyy en voi antaa anteeksii yhyyyyyy olen vihainen lopunelämäni"

Vierailija
4/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi! 

Vierailija
5/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en antanut. Nyt kuollut ja kuopattu, lopullisesti pois elämästäni.  Viimeiset parikymmentä vuotta ei minkäänlaista kontaktia mutta kuolema sitten lopullisesti vapautti siitä kahleesta.

Minulla on lapsia, ja kun ensimmäitä aloin odottaa tiesin kristallinkirkkaasti että ikinä en sitä lapsilleni tee mitä itse olen saanut kokea. Minulla oli valinta, mutta niin oli kiduttajallanikin, hän vain valitsi jatkaa sitä kaavaa.

Ihmisellä on vapaa tahto tehdä hyvää tai pahaa. Kumman valitset?

Tämä ihminen raunioitti monta elämää. En ala avata tämän enempää, mutta on asioita joita en voi toistenkaan puolesta anteeksi antaa.  Koen että kiellän itseni jos annan anteeksi. Hyväksyn kylläettä elämä oli sitä mitä oli, en nyväksy sitä mitä minulle ja muille tehtiin. En voi muuttaa mennyttä mutta voin nousta sen ihmisen yläpuolelle ja ymmärtää miten mitätön hän oli.  Hän ei ole edes vihan arvoinen. Viha on liian voimakas tunne sellaiseen tuhlattavaksi.  Maailma on parempi paikka ilman häntä vaikka samanlaisia ikävä kyllä löytyy. 

Vierailija
6/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en anna ikinä anteeksi kiusaajilleni. En koskaan. On sellaista, mitä ei saa tehdä ja mitä ei tarvitse antaa anteeksi.

Miten sun anteeksiantamattomuus vaikuttaa kiusaajaan? Ei mitenkään. Mutta sun viha ja katkeruus syövyttää sua itseäsi, itsellesi sä pahaa teet.

Ja ei, kiusaamista ei tarvitse hyväksyä, ei pidäkään hyväksyä. Ei anteeksiantaminen sitä tarkoita.

Vierailija
7/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitali ja sen väri, ap?

Vierailija
8/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun olet tehnyt oivalluksia. Se auttaa pääsemään yli. 

Vierailija
9/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrin kannalta ei ole edukasta pitää vihaa kiusaajia kohtaan. Anteeksianto on paras ratkaisu. Niin olen itsekin tehnyt ja nykyään voin hyvin, ei traumoja.

Vierailija
10/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä <33333

Vierailija
11/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovintoseksiä kehiin ja eteenpäin vanhat unohtaen.

Vierailija
12/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en.Yhä kiusaa parveketupakoinilla häiritsevästi illalla ja yöt.Talossa jossa parveketupakointi kielto.Raskasta  hänen mennä pihalle tupakointi paikalle,joka on asukaille osoitettu .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi